yritin hämeenlinnassa ostaa filmiä kameraan mutta ei niin ei,onko nyt tultu siihen hetkeen että tavalliset camerat saa heittää menemää ja on pakko ostaa digi,jolla ei siis tee mitään,esimerkiksi öisin kohdevalaistut rakennukset puut ja muut semmoiset jää kuvaamatta kun digikenno ei näe kuin päivällä kirkkaassa auringonvalossa
tavallinen
6
775
Vastaukset
Kyllä filmiä saa vaikka kuinka pitkään. Jotkut pinemmät liikkeet voivat supistaa valikoimiaan digihuuman vuoksi, mutta kyllä filmiä myyviä liikkeitä löytyy ja verkkokaupoissa (mm. Telefoto, Foto Hertell, Maitolaituri ym.) on kyllä tavaraa ja valikoimaa. Joten, ei kannata hyviä filmikameroita ruveta viskelemään roskikseen.
- konkelokoipi
Aika erikoisen väitteen tuossa digikameroista heität. Joka muuten ei pidä paikkaansa edes pokkareiden kohdalla. (Paitsi niiden mallien kohdalla, jotka eivät kykene 1 sekuntia pidempään valotusaikaan.) Parhaimmat digijärkkärit ovat filmiversioitaan parempia lähes kaikessa. Suosittelen digiin tutustumista. Se helpottaa monia kuvauksen osa-alueita. Itse en käytä filmikameraa muuhun kuin todella pimeiden kohteiden kuvaamiseen eli yli 8 min valotusaikaa tarvittaessa.
Ja mitä filmeihin tulee, niitä löytyy kyllä aivan joka kioskista ja marketista. Jos taas tarkoitit "ammattilaatuista filmiä", sellaista saa nettikaupoista. Mielestäni suht hyvään hintaankin vieläpä.- 78op9
Olympus valottaa yleensä automaatin mukaan 3,5 minuuttia ja jotkin mallit paljon pidempäänkin. Todella helppoa yökuvausta. Olen joskus jopa kävellyt maiseman läpi käsisalaman kanssa ja kamera on lopettanut kun on ollut riittävästi valoa (siis parikymmentä väläystä tuolle alueelle).
Lisäksi minua häiritsevät digikennoissa vielä näkyvät kuvavirheet. - konkelokoipi
78op9 kirjoitti:
Olympus valottaa yleensä automaatin mukaan 3,5 minuuttia ja jotkin mallit paljon pidempäänkin. Todella helppoa yökuvausta. Olen joskus jopa kävellyt maiseman läpi käsisalaman kanssa ja kamera on lopettanut kun on ollut riittävästi valoa (siis parikymmentä väläystä tuolle alueelle).
Lisäksi minua häiritsevät digikennoissa vielä näkyvät kuvavirheet.Niin mitkä kuvavirheet?
- jopes
Kävitköhän vaan jossain valintatalossa? Hämeenlinnassa on muutamakin valokuvausliike, joista saa takuuvarmasti filmiä joka tarpeeseen.
- tiiriöstä
löytyy tavallista 200-400 filmiä,c-marketista ASP filmiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971483- 2091438
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59970Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50737Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53672En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40656Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.34650