Olen 25 vuotias nainen.. Voisi sanoa että omaan vahvan sitomisriippuvaisuuden.Haluisin olla jatkuvasti seksissä sidottuna. On erittäin kiihottavaa olla avuttomaksi sidotttuna/ suukapuloituna. Olisi kiva kuulla onko muita kohtalon tovereita,(erityisesti naisilta)
Mira
Sitomis
6
5690
Vastaukset 6
- Teija 1
Mun poikakaveri on vähän ehdottanut sitomisleikkejä mut en ole vielä moiseen uskaltanut vaikka ajatus kiehtoo.Miten sinua sidotaa ja mitä käytät suukapulana.Olis vaan joskus kiva yllättää poikakaveri ja sitoa niinsanotusti itseni valmiiksi.
- SatiN
Sidottuna oleminen on aivan ihanaa. Aina se ei meillä edes johda seksiin. Köydet, suukapula, huivi on salaisuus onnistuneeseen iltaan.
- Chairman
Hei!
Mukavaa että teitäkin on =). Minäkin olen riippuvainen ja haluaisin aina sitoa naiseni. Teitä naisia jotka pitävät sitomisesta ,suukapuloista eritoten, on vaan kovin vaikea löytää..=( ( Sinulla on paljon "kohtalotovereita" joilla on tai on ollut samanlaisia haluja.
Valitettavasti vain innokkaalla ensikokeilulla usein käy niin että sidotaan liian tiukasti/tukalasti , yhdistetään mukaan pakottamista ja ehkä väkivaltaa...ja onnistutaan latistamaan koko juttu.
S/M - touhut ovat aivan eri asia!
Ihmisillä on niin kovin erilaisia käsityksiä ja odotuksia.
Mielestäni sitominen ja siihen liittyvät asiat , kiusoittelut , hyväilyt , yms. asiat ovat mitä parhain esileikki joka voi jatkua vaikka miten pitkälle ja kuinka nautinnollisesti tahansa...
Tärkeintä on täydellinen antautuminen ja luottamus toista kohtaan , en todellakaan suosittele tätä vieraan tai päihtyneenä olevan partnerin kanssa touhuttavaksi.
Nautinnollisia hetkiä kaikille....- arwidu
ei oo tullu kokeiltua.ois kiva varmaan kiusotella toista lähes huipulle asti!
Minulle on sidottu nainen se, josta saan sen parhjaimman kiksin. Niitä vain on aika vaikea löytää... Toki vielä vaikeampaa kun on varattu mutta muutoinkin. Toki olen sitä sukupolvea joka ei ole näin hienosti voinut seuloa seuraansa kuin nykyään voi, mutta jotain pientä vipinää olen kumminkin aikaa saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm731203- 551048
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s441019Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k75899Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.333803Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21744Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää52736- 40727
Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8652Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183649