1. Oletko mies vai nainen
2. Ikä
3. Pidätkö ratsastusasennosta?
4. Miksi pidät/miksi et?
5. Nainen, saatko orkun ratsastamalla
6. Vinkkejä hyvään ratsastukseen!
Gallup ratsastusasennosta!
12
7329
Vastaukset
- haraldh
Aivan ehdottomasti pidän ! Molemmilla tapaa... sekä kasvokkain että varsinkin naisen ratsastus niin että peppu miehen kasvoihin päin....
- m
- yli 40
- ehdottomasti
- mahtava tunne
- miehenä voin vain vastata että minä saan
-vauhtia ja mahtavat näkymät- www.myfreepaysite.com
www.myfreepaysite.com
- angel -89
1. Nainen.
2. 18
3. En hirveästi.
4. En tunne asennossa yhtään mitään.
5. En.
6. Ei ole vinkkejä. - tässä..
N
37
Kyllä nam
Voin itse vaikuttaa rytmiin ja tunta miehen kalun liikkuvan sisällä juuri niin kuin itse haluan.
Saan orkun ratsastamalla; klitoris hankautuu miehen häpyluuhun tai peniksen varteen ja tulo on taattu.
Vinkkiä; toooodella hidas ja nautinnollinen aloitus. Hidasta ja aistillista rytmiä pitkään ja kunnon pano juuri kun tulee... - Tarzanin Jane
1. Nainen
2. 36v.
3. En valitettavasti pidä.
4. No kun ei se tunnu miltään! Muuten rakastan seksiä ja saan yhdynnässä orkkuja, mutta ratsastus ei vaan jotenkin tunnu missään. Onkohan mulla joku takapillu tms??
5. En siis saa orkkua tosiaan ratsastamalla.
6. Eikä ole vinkkejä. - Olen mies
Meillä ratsastus toimii ainakin hyvin, vaikka jonkinlaista opetteluakin se vaati. Naisen pitää liikkua vain ylös ja alas, ettei peeenis väänny sopimattomasta kohdasta. Huono ratsastajatar liikehtii liiaksi sivusuunnassa.
Kasvotusten olo on tietysti kiva ja näkeehän siinä kunnolla rintojen ja hiusten heilahtelut, joka tekee asennosta visuaalisesti nautittavan miehen kannalta.
Nainen saa orkun ratsastamalla helpoiten, jos mies auttaa sormillaan. Ratsastus vaatisi muuten aika ison kullin mieheltä, jos pelkällä kullilla pitäisi saada orkku aikaiseksi. Näin ainakin naiset ovat kertoneet.
Asennot ovat makuasioita. Varsinkin uudelle kumppanille ei kannata mainostaa pitävänsä erityisesti jostakin asennosta. Uuden kumppanin kanssa homma ei välttämättä toimikaan. Muutenkin pettymys jonkin asennon hyvyyteen kuulostaa sitä, että haikailisi seksiä jonkin entisen kanssa. (Naiset tuntuvat tekevän usein tämän virheen joko tahallaan tai vahingossa.)- Naiselta
"Muutenkin pettymys jonkin asennon hyvyyteen kuulostaa sitä, että haikailisi seksiä jonkin entisen kanssa. (Naiset tuntuvat tekevän usein tämän virheen joko tahallaan tai vahingossa.) "
Eikai kukaan nyt tahallaan exää mainosta nyksälle?? Naisena olen yllättynyt, että mies olisi noin huonolla itsetunnolla varustettu. Eksähän on eksä, ja varmasti syystä. Ja tää nainen on SUN kanssa sängyssä, varmasti syystä myös. Että jostain asennosta pitäminen kuulostaisi entisen haikailulta? Ei mun mielestä ainakaan! Mutta siitä olen samaa mieltä, että jonkun kanssa uusikin asento voi ollakin ihanaa; joku mikä ei ole aiemmin ollut mitenkään ihmeellistä (tarkoitan ratsastamista - mulle ollut aina sellainen asento ettei oikein tunnu miltään eikä miellytä. Mutta kylläpä kiipesin ripeästi satulaan erään miehen kohdalla sitten, itsekin yllätyin ;-))
- Jussi_003
1. Oletko mies vai nainen
2. Ikä
3. Pidätkö ratsastusasennosta?
4. Miksi pidät/miksi et?
5. Nainen, saatko orkun ratsastamalla
6. Vinkkejä hyvään ratsastukseen!
---------------------------------
1. m
2. 36
3. Kyllä, en laukee siinä kuitenkaan
4. Hyvä alkuasento, mutta haluan työstää itse jolloin laukeen.
5. -
6. Nainen kun on kasvot mieheen päin, voi suudella, hieroa rintoja ja sellaista kivaa. Väärään suuntaan kun nainen ratsastaa niin näkee kivasti miten kulli menee pilluun, peppu liikkuu edessäsi kivasti. - Satulaseppä
1. Oletko mies vai nainen: Olen mies.
2. Ikä: 55
3. Pidätkö ratsastusasennosta?: Kyllä
4. Miksi pidät/miksi et?: Koska siinä nainen
on aktiivinen, nainen nai. Kääntäen: passiivisen naisen naiminen on aika kamalaa.
5. Nainen, saatko orkun ratsastamalla;
Vaikka kysymys koskeekin naista, niin saa
viimeistään jos nainen itse saati mies
askartelee samalla klitoriksen parissa.
6. Vinkkejä hyvään ratsastukseen! Ensin pikapano takaapäin, että ratsastus ei lopu lyhyeen. Jos ratsulla on keskivartalopyöreyttä, kannattaa käyttää alla tyynyä. Peukalolla voi mies voi painaa klitorista. Voi ratsastaa myös takaperin. - ratsastajatar
- olen nainen, 40 v.
- pidän asennosta, koska siinä pystyy parhaiten säätelemään tahtia ja tapahtumia (ei sillä, etteikö muutenkin pystyisi)
- saan orkun, ja aika ihanasti saankin
- vinkki: kun keskittyy molempien nautintoon, saa itsekin parhaiten :) - tyttönen = )
1.Nainen
2.20v
3.kyllä.Erittäin paljon
4.Ainoa asento missä saan orkun
5....saan
6.Parhaalta tuntuu kun on hieman kaarella etunojassa kasvokkain ja kun liikkuminen ei ole vain ylös ja alas vaan pikemminkin eteen ja taakse, vähän sellaisen hieronnan tapaista liikehdintää. Tämä toimii meillä loppuhuipennuksena ja kummankin laukeaminen on taattu. - Surinamin kuningatar
-olen nainen , viisikymppinen, pidän ratsastusasennosta(kin),
-syystä että siitin tulee syvälle minuun mutta voin toisaalta itse sääädellä sitä, ettei käy kipeää( riemastuttava kokoero: pimppini on pieni ja hänen siittimensä taas iso), lisäksi klitoris stimuloituu ihanasti...
-istun välillä selkä kaarelle taipuen ja hivelen mieheni välilihan aluetta ja anaalivyöhykettä lempeästi...
-sellaisessa takakenoasennossa tulee ihmeellisiä välähdysorgasmeja, kutsun niitä vakoisiksi orgasmeiksi, kuin pieniä salamoita, jotka tekevät olon ihan kosmiseksi
-sitten kumarrun häntä vasten ja saan oikein ison tulenpunaisen hyökyaalto-orgasmin yhtä aikaa hänen kanssaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088