Mistä rahat Volvoon?

Tero T

Hei! Onkohan Volvolla tarjota pienellä korolla ja pitkällä maksuajalla olevaa rahoitusta? Nykyinen autoni on vasta pari vuotta vanha, mutta sisustus rämisee, moottori vie öljyä ja penkit ovat lössähtäneet. Auto on myös erittäin huono ajaa ja alkavaa ruostevikaa on. Lisäksi se on hyvin persoonaton ja ruma auto.

Pääsin kerran esimieheni Volvon kyytiin ja silloin aloin vasta ymmärtämään mitä laatu on. Auto oli kuin uusi vaikka se oli vanhempi kuin omani ja monta kertaa enemmän ajettu.

Kovin paljon en kuukaudessa pysty maksamaan koska olen sekatyömiehen apupoika ja osa-aikatyötön.

Ystävällisistä vastauksista kiittäen

Tero

5

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otan osaa

Kyllä se on Tero niin, että Sinun on nyt vain säästettävä. Tee pankin kanssa tavoitesäästöohjelma ja ennen pitkää saat hankittua oikean auton - Volvon.

Soitan nyt heti esimiehellesi ja kerron huolesi. Kyllä noin jämäkästi ajattelevan kaverin tulee saada kunnon urakoita ja päästä tienesteille.

Kirjoita vain rohkeasti tänne Volvo-palstalle ja kerro meille miten hankkeesi etenee.

• älä huoli

Mennään Volvolla sossuun aamulla, sossutäti antaa mannelle apua sen verran, että saa Volvon tankattua.

• on niitä autojakin

Volvon laatu on näennäistä. Paljoa enenpää et tarvitse hieman käytettyyn mersuun kuin uuteen Volvoon. Volvo alkaa kohta rämistä. Volvo on tehty halvasti. Mersu on tehty laadukkaasti, samoin Bemari ja Audi.

• Saksasta

Sieltä me muutkin työttömät ja hanttimiehet Volvomme haemme eikä maksa paljon. Mutta jätä vähän rahaa jemmaan sillä sitä palaa runsaasti kun koittaa pitää Volvon ajokunnossa edes suurin piirtein.

• Pera_P

Olisipa mielenkiintoista tietää onko Tero T. päässyt koskaan Volvon onnelliseksi omistajaksi? Minulla on nimittäin tismalleen sama ongelma, vaikka olenkin sentään sekatyömiehen vanhempi apupoika ja omistan kolme Nokian osaketta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5360
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1122
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      102
      875
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      801
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      783
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      757
    7. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      753
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      734
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      719
    10. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      46
      718
    Aihe