Itse skopuna toteaisin näin:
Hyviä puolia mm.
-lojaalisuus
-herkkyys omille sekä toisten tunteille
-aitous
-älykkyys
-kulkee omia polkujaan, osaa nähdä auktoriteettien taakse
-tehokas
-Halu kehittää itseään jatkuvasti
Huonoja puolia mm.:
-jääräpäisyys
-asioiden liiallinen dramatisointi
-ujous/uusien ihmisten tutustumisen välttely
mustasukkaisuus
-suhteen alussa liian käpertynyt itseensä, eli pohtii liikaa asioita- ei anna niiden tapahtua
-taipumusta masennukseen
Skorpionin hyvät
5
2450
Vastaukset
- ideal skorpion
jaa luin sun juttua 2 riviä... ja nauroin... skorppari lojaalinen??? Fuck ya
- skopu on
Lojaali ja uskollinen, ainakin niin kauan kunnes hänet petetään, sitten saakin sanoa byebye skopulle...
Mutta mikäs sun merkki on???? - Skorp. itse
skopu on kirjoitti:
Lojaali ja uskollinen, ainakin niin kauan kunnes hänet petetään, sitten saakin sanoa byebye skopulle...
Mutta mikäs sun merkki on????Lisäksi huonoja puolia on ainekin itselläni et hakeudun vaikeisiin tunnetiloihin tahallaan osittainkin. Mutta en petä.
Eli mustis voin olla, olen temperamenttinen,mököttäjä, en vält. vastaa viesteihin aina sun muuta,muttei se ei tarkoita etteikö rakasta toista...se joka ymmärtää skorpparia on ansainnut tämän ja antaa sydämestään hänelle vastamyrkkyä:).
- DarkFly
Hyvät:
Keskustelen avoimesti asioista, osaan tulkita aika hyvin omaa käyttäytymistäni/reaktioitani/tunnetilojani yms. Energiaa olisi vaikka muille jakaa. Niin sanottu jatkuva käymistila eli just tää, että haluaa itseänsä kehittää jatkuvasti. Herkkä, kyyneleet kertoo kaiken sen. Mietiskelee paljon asioita ja kykenee omasta mielestään syvälliseen keskusteluun.
Huonot:
Ujo ja arka.
Pitää asioita välillä liian kauan sisällään kunnes läheiset ihmiset joutuvat melkein nyhtämään sen tiedon irti minusta.
Ristiriitainen.
Saattaa joidenkin mielestä vaikuttaa kylmältä ja etäiseltä ensituntumalta, se on vain se kuori jolla suojelen itseäni. Heh. Sisällä ihan täyspehmo :D
Sitten myös tämä taipumus masentuneisuuteen, vaipuu omaan synkkyyteensä ja tuijottaa tyhjyyteen tai epävarmassa olotilassa pälyilee pitkin seiniä vaikka pitäisi katsoa toista silmiin kun koittaa vaikka vakuuttaa jotain asiaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992