Aprilia rs 125 vai Derbi gpr 125 racing???

Sipe--

Niiin eli kysyisin, etää kumpi kannattaisi ostaa aprilia rs 125 vai derbi gpr 125 racing ja miksi????
kiitos vastaajille...

14

2296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepu92

Itse ostaisin Derbi GPR 125:sen. Siinä on Yamahan 2t kone ja on kevareista parhain kiihtymään. Vakiona 0-100 11sek. Ja huiput semmoset 130km/h. TT:na 0-100 8-9sek ja huiput 150km/h. Itse olen Yamahan puolella, joten hommaisin GPR:n.

• 563456341

Mitäs tota yamahaa nyt ylistämään, ei se mitään jumalallisen pyhää ole.

Derbissä sähköt ei ole mitenkään huippuluokkaa, mitä kauhutarinoita oon kuullu.

Aprilia on kallis, helvetin hieno eikä mitenkään erityisiä pattitilanteita. Ite ostasin jos ois rahaa, mutta kun ei ole.

• ydydydy
        563456341 kirjoitti:

Aprilia on kallis, helvetin hieno eikä mitenkään erityisiä pattitilanteita. Ite ostasin jos ois rahaa, mutta kun ei ole.

Sitä siinä yamahassa on että se on matalaviritteinen ja kyllä apriliassa on myös vikoja mutta derbin yleisin on sähkövika mutta kolmella neljästä kaverista ei ole ollut sähkövikoja derbiensä kanssa että se riippuu myös vähän siitä että millaisen pyörän sattuu saamaan :))

• munäpää
        563456341 kirjoitti:

sanoisin et yamahan moottorit on aika luotettavii et se o kuitenki aik oleelinen juttu

• mr.papi
        munäpää kirjoitti:

sanoisin et yamahan moottorit on aika luotettavii et se o kuitenki aik oleelinen juttu

Nykyään kaikki laatumoottorit on kestäviä, eipä sen suhteen niistä eroa löydy.

• Mr. Speed
      • lalallaalleee

Tottakai rs.. on se kyl kalliimpi mut paljo siistimpi ja varmempi.. oon kuulluu et aika monella gpr ois leikannu kiinni jo aika aikasi oston jälkee..

• kannattaa ostaa
        lalallaalleee kirjoitti:

Tottakai rs.. on se kyl kalliimpi mut paljo siistimpi ja varmempi.. oon kuulluu et aika monella gpr ois leikannu kiinni jo aika aikasi oston jälkee..

jos vaan rahaa on niin RS, veljellä on RS ja itel gpr, en tosta leikkaamisesta mensi mitää sanoon mut derbissä on jumalattomasti pikkuvikoja joihin menee hermot, kun taas apriliassa ei ole ollut oikein mitään muuta kuin kerran palanut poltin ja mittarista pitkien valo palanut. ja kummatkin ollut ny 2 vuotta. ja jos täysitehoisina ei gpr.llä ole saumaa. nyt isoveli hankki vielä polinin 154 kuutioisen sylinterin ja 34mm kaasarin,ja RAVE:n sekä arrowin räsää niin kaikki aleen kemmut jää kuin tikku paskaan viivoilla. ei pärjää tt husse eikä edes KTM!

• .-_-..
        kannattaa ostaa kirjoitti:

jos vaan rahaa on niin RS, veljellä on RS ja itel gpr, en tosta leikkaamisesta mensi mitää sanoon mut derbissä on jumalattomasti pikkuvikoja joihin menee hermot, kun taas apriliassa ei ole ollut oikein mitään muuta kuin kerran palanut poltin ja mittarista pitkien valo palanut. ja kummatkin ollut ny 2 vuotta. ja jos täysitehoisina ei gpr.llä ole saumaa. nyt isoveli hankki vielä polinin 154 kuutioisen sylinterin ja 34mm kaasarin,ja RAVE:n sekä arrowin räsää niin kaikki aleen kemmut jää kuin tikku paskaan viivoilla. ei pärjää tt husse eikä edes KTM!

mitäs itä nyt rs ylistämään kyl se gepardi kovaakin sais menee.eikä tietystikään pärjää endurot tai smotot kyykyille.ite tykkään mitosta.

• Rs poika

Rs:ssä on huonommat alaväännöt mutta onhan se tehokkaampi. Ulkonäkö on aika sama luokkaa mutta GPR:ssä parempi ajettavuus. Kestävyydeltään GPR on parempi koska onhan siinä luotettava Yamahan 2-t kone.

• Lonely rider

Itelläni on Derbi GPR 125 Racing. Tietysti myöskin sulake penkin alla kiinni, mutta mulla on siinä semmonen ongelma et jos otan penkin alta sulakkeen irti niin myös kierros mittaristo simahtaa?? Apuja :DDD

• kumpi?D:

ite mietin iha samaa ja oon tyttö. En vaa tajuu näistä yhtää mitää nii ois kyl tosiaa kiva tietää että kumpi olis parempi?

• kevariensvuon

yamahan 4-tahtista en kyllä ostais. kyllä se 2-tahti on hyvä jos tehokkaan haluaa, 4-tahti taas kuluttaa vähemmän. Derbissä taas on sähkövikoja.

• derbivaiei

Minkälaisia sähkövikoja tai muitakin vikoja noissa Derbeissä oikein on? Nimim. Derbiä ostamassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe