Oinas vai Härkä??

sophele

Syntymäpäiväni on 20. huhtikuuta. Olin aina pitänyt itseäni oinaana, niin kuin kaikissa horoskoopeissa luki. Nyt kuitenkin horoskoopeissa mitä lehdissä ja muualla on, lukee että 20. huhtikuuta syntyneet ovat härkiä.... Olen hieman sekaisin... Vaihteleeko horoskooppien päivämäärät jotenkin vuosittain tai jotain??

Hitler syntyi samana päivänä kuin minä ja hänet mainitaan useassa lähteessä oinaaksi, miksi siis nyt sinä kyseisenä päivänä syntyneet olisivatkin härkiä? :O

6

2205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diedäjä

Merkki vaihtuu Oinaasta Häräksi eri vuosina eri aikaan, ei päivän vaihtuessa. Jos tiedät moneltako synnyit, mene astro.fi:hin tai vastaavaan ja syötä tietosi palveluun, niin saat varmuuden merkistäsi.

• pidetään

härkänä. Ainaskin niissä horoskoopeissa mitä olen nähnyt.

• myös 20.4 syntynyt

Pienenä luin lehdestä horoskooppeja ja niissä olin härkä, sitten yläasteen aikana luulin olevani oinas, sitten taas härkä...

Löysin sitten horoskooppikirjan syntymävuodeltani (1970) ja siinä 20.4 oli härän puolella ja tunnistan kyllä mainiosti itseni härän horoskooppikuvauksesta eli siinä pysytään.

Tuo muuten jaksaa aina huvittaa että Hitler syntyi samana päivänä. Mutta kun olin armeijassa vain tavallinen jääkäri, en siis korpraali kuten Hitler niin turha minun on kaiketi maailmanvalloituksesta haaveilla :)

• OKi

Hyvä kun kyssyit SOPHELE, sama pohdituttanut minua ! Onkos muita HOROSKOOPPI MERKKEJÄ joissa päivät vaihtelee. Vaikuttaako Karkauspäivä näihin muutoksiin. 20.4. syntynyt on tosiaankin OINAS ja joskus HÄRKÄ.

• härkätär__

hei kuules tyttö sä oot puhdas verinen oimas vikkelä ennerginen tyyypi

• bbbbb

Oon syntynyt 21.04.1985 kello 22.20 Helsingissä. Olen aina pitäny itteäni härkänä, mutta joku sanoi , että olisin oinas :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe