Syntymäpäiväni on 20. huhtikuuta. Olin aina pitänyt itseäni oinaana, niin kuin kaikissa horoskoopeissa luki. Nyt kuitenkin horoskoopeissa mitä lehdissä ja muualla on, lukee että 20. huhtikuuta syntyneet ovat härkiä.... Olen hieman sekaisin... Vaihteleeko horoskooppien päivämäärät jotenkin vuosittain tai jotain??
Hitler syntyi samana päivänä kuin minä ja hänet mainitaan useassa lähteessä oinaaksi, miksi siis nyt sinä kyseisenä päivänä syntyneet olisivatkin härkiä? :O
Oinas vai Härkä??
6
2309
Vastaukset
- diedäjä
Merkki vaihtuu Oinaasta Häräksi eri vuosina eri aikaan, ei päivän vaihtuessa. Jos tiedät moneltako synnyit, mene astro.fi:hin tai vastaavaan ja syötä tietosi palveluun, niin saat varmuuden merkistäsi.
- pidetään
härkänä. Ainaskin niissä horoskoopeissa mitä olen nähnyt.
- myös 20.4 syntynyt
Pienenä luin lehdestä horoskooppeja ja niissä olin härkä, sitten yläasteen aikana luulin olevani oinas, sitten taas härkä...
Löysin sitten horoskooppikirjan syntymävuodeltani (1970) ja siinä 20.4 oli härän puolella ja tunnistan kyllä mainiosti itseni härän horoskooppikuvauksesta eli siinä pysytään.
Tuo muuten jaksaa aina huvittaa että Hitler syntyi samana päivänä. Mutta kun olin armeijassa vain tavallinen jääkäri, en siis korpraali kuten Hitler niin turha minun on kaiketi maailmanvalloituksesta haaveilla :) - OKi
Hyvä kun kyssyit SOPHELE, sama pohdituttanut minua ! Onkos muita HOROSKOOPPI MERKKEJÄ joissa päivät vaihtelee. Vaikuttaako Karkauspäivä näihin muutoksiin. 20.4. syntynyt on tosiaankin OINAS ja joskus HÄRKÄ.
- härkätär__
hei kuules tyttö sä oot puhdas verinen oimas vikkelä ennerginen tyyypi
- bbbbb
Oon syntynyt 21.04.1985 kello 22.20 Helsingissä. Olen aina pitäny itteäni härkänä, mutta joku sanoi , että olisin oinas :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027