Leffojen pilaamisesta

palautetta Canal+:lle

Vituttaako sinuakin se että Canal pilaa leffat laittamalla lopputekstien päälle infoa tulevista ohjelmista kanavalla? Lopputeksteissä on usein leffafania kiinnostavia tietoja ja nyt ne eivät näy kun koko ruutu kutistetaan neljäsosaan ja samaan laitetaan 3/4 ruudulta kanavatietoja mitä seuraavaksi tulossa!

Vituttaa se minuakin.
Olen ottanut Canal asiakaspalveluun yhteyttä, perustelivat muistaakseni että "asiakkaiden pyynnöstä". Mettään meni ja rajusti. Tuskin kukaan asiakas toivoo tollaista leffojen raiskaamista!!! Eli aika ontuva perustelu. Asiaan tuskin tulee korjausta ellemme ISOLLA JOUKOLLA ota yhteyttä ja painosta Canal :aa laittamaan tilanne sellaiseksi kuin se oli ennenkuin alkoivat laittamaan noita kanavatietoja lopputekstien päälle. CANAL :lla EI OLE OIKEUTTA PILATA LEFFOJA JOISTA ME MAKSAMME SILLE!

Ottakaa hyvät Canal tilaajat yhteyttä Canal asiakaspalveluun (EI siis Canal Digitalille koska se on eri firma eikä tuota Canal kanavia vaan vain myy niitä kotitalouksiin).

Tähän osoitteeseen:

[email protected]

15

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkitys

      ja vieraile osoitteessa http://www.imdb.com niin varmasti löydät kaikki lopputeksteissä olevat tiedot paljon muutakin

      • ap.

        Minun ei tarvitse tarkistaa lääkitystäni joten viestisi on ASIATON!

        Sitäpaitsi, vaikka tiedot voikin tarkistaa imdb:stä niin SILTI CANAL :LLA EI OLE OIKEUTTA LÄTKÄISTÄ NIITÄ KANAVAINFOJA koska ne lopputekstit KUULUU OLENNAISENA OSANA LEFFAAN vaikka ne voikin tarkistaa netistäkin. Ihan yhtälailla olennainen leffan osa kuin myös ne tuottajayhtiöiden logot (eli esmes 20th Century Foxin mainos)!

        Miksi ei yhtälailla voi niitä tulevien ohjelmien tietoja katsoa digiboksin EPG:stä? Eihän edes koko Canal :ssaa voi seurata ilman digiboksia (oli sitten antenni, satelliitti tai kaapeli) koska Canal välitetään VAIN digitaalisessa muodossa näin vaatien digiboksin (dvb-t, dvb-s tai dvb-c) ja kaikissa digibokseissa on epg!

        Ja jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa kuin puhua lääkityksistä niin pysypä poissa!


    • häiritse

      "Vituttaako sinuakin se että Canal pilaa leffat laittamalla lopputekstien päälle infoa tulevista ohjelmista kanavalla?"

      Vaikka haluatkin käyttää rumaa kieltä, niin vastaus kysymykseesi on ei. Leffa loppuu mielestäni siihen, missä lopputekstit alkavat.

      Ei siis kiinnosta ottaa yhteyttä Canal :aan tuosta syystä.

      • siihen mistä

        lopputekstit alkaa! Syy karkeaan kielenkäyttöön on juuri toi kova potutus, jos sua häiritsee v-sanan käyttö niin korvaa se mielessäsi sanalla potutus! Millä muilla kuin voimasanoilla voi kuvata sitä voimakasta miellettä mitä mielessään ajattelee asiasta??

        Okei, sinua ei häiritse tuo lopputekstien pilaaminen. Minua häiritsee ja en ole varmasti ainoa jota asia häiritsee!


      • minä vastasin
        siihen mistä kirjoitti:

        lopputekstit alkaa! Syy karkeaan kielenkäyttöön on juuri toi kova potutus, jos sua häiritsee v-sanan käyttö niin korvaa se mielessäsi sanalla potutus! Millä muilla kuin voimasanoilla voi kuvata sitä voimakasta miellettä mitä mielessään ajattelee asiasta??

        Okei, sinua ei häiritse tuo lopputekstien pilaaminen. Minua häiritsee ja en ole varmasti ainoa jota asia häiritsee!

        Esitit avauksessasi kysymyksen. Vastasin siihen, ettet jäisi siihen väärään mielikuvaan, että kaikki ovat kanssasi samaa mieltä.

        Vain siinä tapauksessa, että lopputekstien päälle, alle tai sivuun sijoitetaan jotain kuvallista leffaan liittyvää sen voi mielestäni katsoa kuuluvan itse leffaan. Siis sen kuvallisen osuuden, ei lopputekstien. Jos kaipaan tekijäinfoa, katson sen IMDB:stä, kuten joku ylempänä ehdottikin.


      • ap.
        minä vastasin kirjoitti:

        Esitit avauksessasi kysymyksen. Vastasin siihen, ettet jäisi siihen väärään mielikuvaan, että kaikki ovat kanssasi samaa mieltä.

        Vain siinä tapauksessa, että lopputekstien päälle, alle tai sivuun sijoitetaan jotain kuvallista leffaan liittyvää sen voi mielestäni katsoa kuuluvan itse leffaan. Siis sen kuvallisen osuuden, ei lopputekstien. Jos kaipaan tekijäinfoa, katson sen IMDB:stä, kuten joku ylempänä ehdottikin.

        Mutta minä taas katson niiden lopputekstienkin kuuluvan osana elokuvaa, vaikka se kuvallinen osuus onkin loppu! Enkä varmasti ole ainut joka asian käsittää näin. Minä jopa lasken sen elokuvan tuottaneen yhtiön logot/puffitkin osaksi leffaa!

        Sinä voit katsoa imdb:stä mutta paljon kätevämpää leffaa katsellessa on katsoa ne tiedot suoraan tv-ruudulta eikö vaan? Sitäpaitsi vaikka sinulla ja minulla onkin netti niin kaikilla ei ole nettiä, mitäs siihen sanot?

        Entä mitä sanot sitten siihen että miksi niitä tulevien ohjelmien tietoja ei voisi katsoa EPG:stä? Vastaapa tähän. KAIKISSA digibokseissa (antenni, kaapeli, satelliitti) on EPG. Canal kanavia ei lähetetä muuta kuin digiboksin vastaanotettavissa olevassa muodossa, siis toisinsanoen: jos pystyt katsomaan Canal :aa niin sinulla on silloin käytössäsi digiboksi ja siten myös EPG!

        Ja vaikka haluttaisiin siltikin laittaa ne kanavainfot niin miksi niitä ei voi laittaa vasta sen jälkeen kun leffayhtiön puffit on näytetty? Selitäpä tämäkin minulle!


      • kysymyksiisi
        ap. kirjoitti:

        Mutta minä taas katson niiden lopputekstienkin kuuluvan osana elokuvaa, vaikka se kuvallinen osuus onkin loppu! Enkä varmasti ole ainut joka asian käsittää näin. Minä jopa lasken sen elokuvan tuottaneen yhtiön logot/puffitkin osaksi leffaa!

        Sinä voit katsoa imdb:stä mutta paljon kätevämpää leffaa katsellessa on katsoa ne tiedot suoraan tv-ruudulta eikö vaan? Sitäpaitsi vaikka sinulla ja minulla onkin netti niin kaikilla ei ole nettiä, mitäs siihen sanot?

        Entä mitä sanot sitten siihen että miksi niitä tulevien ohjelmien tietoja ei voisi katsoa EPG:stä? Vastaapa tähän. KAIKISSA digibokseissa (antenni, kaapeli, satelliitti) on EPG. Canal kanavia ei lähetetä muuta kuin digiboksin vastaanotettavissa olevassa muodossa, siis toisinsanoen: jos pystyt katsomaan Canal :aa niin sinulla on silloin käytössäsi digiboksi ja siten myös EPG!

        Ja vaikka haluttaisiin siltikin laittaa ne kanavainfot niin miksi niitä ei voi laittaa vasta sen jälkeen kun leffayhtiön puffit on näytetty? Selitäpä tämäkin minulle!

        >> Sinä voit katsoa imdb:stä mutta paljon kätevämpää leffaa katsellessa on katsoa ne tiedot suoraan tv-ruudulta eikö vaan? > Sitäpaitsi vaikka sinulla ja minulla onkin netti niin kaikilla ei ole nettiä, mitäs siihen sanot? > Entä mitä sanot sitten siihen että miksi niitä tulevien ohjelmien tietoja ei voisi katsoa EPG:stä? > Ja vaikka haluttaisiin siltikin laittaa ne kanavainfot niin miksi niitä ei voi laittaa vasta sen jälkeen kun leffayhtiön puffit on näytetty? Selitäpä tämäkin minulle!


      • sijoittaa leffan
        kysymyksiisi kirjoitti:

        >> Sinä voit katsoa imdb:stä mutta paljon kätevämpää leffaa katsellessa on katsoa ne tiedot suoraan tv-ruudulta eikö vaan? > Sitäpaitsi vaikka sinulla ja minulla onkin netti niin kaikilla ei ole nettiä, mitäs siihen sanot? > Entä mitä sanot sitten siihen että miksi niitä tulevien ohjelmien tietoja ei voisi katsoa EPG:stä? > Ja vaikka haluttaisiin siltikin laittaa ne kanavainfot niin miksi niitä ei voi laittaa vasta sen jälkeen kun leffayhtiön puffit on näytetty? Selitäpä tämäkin minulle!

        JÄLKEEN! Ei olisi kyse mistään muusta kuin ajoittamisesta! Niin säästyisi katsojien hermoja. Nyt ne on ajoitettu ihan väärään ajankohtaan, kun leffan tekstit vielä lipuu ruudulla.

        Aiemmin Canal todella teki niin että näytti ne kanavamainoksensa vasta sen jälkeen kun leffayhtiön logo oli poistunut ruudusta, ei yhtään aiemmin. Miksi Canal ei vois edelleen menetellä näin... No, se ei menettele ja siksi menettääkin katsojia kun valituksista huolimatta jääräpäisesti pitää kiinni tuosta tyhmästä uudistuksestaan.


      • ne voisi
        sijoittaa leffan kirjoitti:

        JÄLKEEN! Ei olisi kyse mistään muusta kuin ajoittamisesta! Niin säästyisi katsojien hermoja. Nyt ne on ajoitettu ihan väärään ajankohtaan, kun leffan tekstit vielä lipuu ruudulla.

        Aiemmin Canal todella teki niin että näytti ne kanavamainoksensa vasta sen jälkeen kun leffayhtiön logo oli poistunut ruudusta, ei yhtään aiemmin. Miksi Canal ei vois edelleen menetellä näin... No, se ei menettele ja siksi menettääkin katsojia kun valituksista huolimatta jääräpäisesti pitää kiinni tuosta tyhmästä uudistuksestaan.

        Jos se oikeasti maksaa heille oleellisesti menetettyjen tilausten muodossa, niin epäilemättä Canal :n on reagoitava. Mutta se todella edellyttää sitä, että kyseistä käytäntöä vihaavat lopettaisivat tilaamisen. Nurina nettifoorumeilla tai edes Canal :n palauteboksiin eivät tuota tulosta jos se ei näy taseessa.


      • aion lopettaa.
        ne voisi kirjoitti:

        Jos se oikeasti maksaa heille oleellisesti menetettyjen tilausten muodossa, niin epäilemättä Canal :n on reagoitava. Mutta se todella edellyttää sitä, että kyseistä käytäntöä vihaavat lopettaisivat tilaamisen. Nurina nettifoorumeilla tai edes Canal :n palauteboksiin eivät tuota tulosta jos se ei näy taseessa.

        Lopetan Canal :n osalta tilauksen, Canal Digitalin (jäljempänä lyhennys CD) asiakkaana kyllä pysyn. Sehän ei ole CD:n vika että toinen firma ryssii kaiken. On CD:llä onneksi muitakin leffakanavia kuten Showtime.


    • Katselija.

      ..häiritse kun en katso edes niitä lopputekstejä ja Canal saa tehdä mitä se haluaa maksamilleen filmeille paitsi polttaa.

      • Ärsyyntynyt telkuntöllääjä

        Hmm. Ilmeisesti "asiakkaiden pyynnöstä" pitää paikkansa, ihmisten ja leffaharrastajienkaan tyhmyyttä ei voi näemmä ikinä yliarvioida. Näemmä lääkitys on pielessä, jos tahtoo nähdä leffan ilman hölöpölöjuttuja lopputekstin päällä.

        Huoh.


      • ap.
        Ärsyyntynyt telkuntöllääjä kirjoitti:

        Hmm. Ilmeisesti "asiakkaiden pyynnöstä" pitää paikkansa, ihmisten ja leffaharrastajienkaan tyhmyyttä ei voi näemmä ikinä yliarvioida. Näemmä lääkitys on pielessä, jos tahtoo nähdä leffan ilman hölöpölöjuttuja lopputekstin päällä.

        Huoh.

        Jos todella on niin että enemmistöä toi asia ei häiritse niin mikäs tässä muu sitten auttaa kuin äänestää lompakollaan. Täytyy vaihtaa Canal Digital Perhe-pakettiin, ehkä sitten kun Canal :n katsojakunta pienenee niin alkavat aatella että mikä meni pieleen, tosin sitten on liian myöhäistä. Perhe-paketissa on Showtime-leffakanava joka on aika hyvä. On siinä Silver-leffakanavakin mutta en ole sitä katsonut vielä.

        Joku sanoi että Canal saa tehdä mitä vaan maksamilleen leffoille, asia ei ole niin vaan me katsojat ne leffat maksamme loppupeleissä.

        Canal /C More vetää muutenkin niin törkeitä hintoja kanavistaan. Jos vertaa esmes Canal Digitalin muihin paketteihin Canal Digital Perhe-paketti maksaa 25 euroa ja siinä on kymmeniä kanavia, varmaan ainakin 30 kanavaa ja sitten Canal Total maksaa 29 euroa ja siinä on vaan 7 kanavaa niin sopii miettiä mikä tossa Canal :ssa maksaa. Ja Canal itse on tuon hinnan määrittänyt koska se on sama kaapelissa, satelliitissa ja antenniverkossa joten Canal Digital ei ole sitä määrännyt, Canal Digital veloittaa siitä juuri sen mitä Canal /C More on määrännyt.


      • Katselija.
        Ärsyyntynyt telkuntöllääjä kirjoitti:

        Hmm. Ilmeisesti "asiakkaiden pyynnöstä" pitää paikkansa, ihmisten ja leffaharrastajienkaan tyhmyyttä ei voi näemmä ikinä yliarvioida. Näemmä lääkitys on pielessä, jos tahtoo nähdä leffan ilman hölöpölöjuttuja lopputekstin päällä.

        Huoh.

        ..on asia.
        Sieltä tulee muutakin paljon parempaa ohjelmaa kuin jotain murhafilmejä tai nyyhkyleffoja ja mulle on aivan yksi lysti mitä siellä lopussa lukee.

        900000 tuhannen tilaajan joukosta sinä olet vain yksi.


      • sinäkin olet vain
        Katselija. kirjoitti:

        ..on asia.
        Sieltä tulee muutakin paljon parempaa ohjelmaa kuin jotain murhafilmejä tai nyyhkyleffoja ja mulle on aivan yksi lysti mitä siellä lopussa lukee.

        900000 tuhannen tilaajan joukosta sinä olet vain yksi.

        " mulle on aivan yksi lysti mitä siellä lopussa lukee. "

        SINULLE on aivan yksi lysti mutta SINÄ olet VAIN sinä, et ole me kaikki muut!

        "900000 tuhannen tilaajan joukosta sinä olet vain yksi."

        Samoin sinä! Sinä varmaan kuulut siihen joukkoon joka ei välitä paskaakaan vaikka maikkari silpoo leffoja ja alunperin mukana olleita kohtauksia raksii pois jotta saa tilaa mainoksille ja toisaalta leffa mahtuisi sille varatulle ohjelma-ajalle. Esim. jos leffa kestää normisti vaikka 125 min, siis normiversio. Niin maikkaripa tekeekin niin että varaa tuolle leffalle 125 min. esitysaikaa mutta koska tuohon 125 minuutin aikakehykseen pitää saada mainoksiakin keskelle leffaa, leffaa ennen ja leffan jälkeenkin niin tottahan virtuaalisakset käy maikkarilla aika ahkeraan! Näin jää paljon sellaisia kohtauksia joita on alkuperäisessä levitysversiossa mukana mutta eipä näy maikkarilla. Tosin sinulle on kaikki yksi paskan hailee. Siitäkin huolimatta että juuri Canal :lla me KATSOJAT maksamme ne leffat, ei Canal hanki niitä leffoja omalla kustannuksellaan vaan rahoittaa ne juuri meidän rahoilla joten siksi MEILLÄ KATSOJILLA pitäisi olla edes jotain sananvaltaa siihen miten meidän kustantamille leffoille käy!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe