Miten Miamista pääsee junalla tai bussilla Orlandoon?

satuliinukka

Hei!

Ollaan matkustamassa Orlandoon, mutta lentoaikataulut ovat epäsopivat meille suorilla lennoilla, elikkä ovat vasta myöhään Orlandon kentällä. Olisiko Miamin kautta mahdollista päästä jollain kulkuneuvolla, vaikka yöaikaan Orlandoon?

Mahtaako kellään olla tietoa tämmöisestä? ;)

6

1300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On Tosi

Pitkä. Jos yhteyksiä edes löytyy, luulen ettei junia mene. Vuokrattiin kerran auto ja ajettiin rantoja pitkin Orlandosa Miamiin. Kesti noin 9 h, muutama tauko matkalla.

Ei julkiset toimi ku NYC:ssä.

• satuliinukka

Yritin laskea noita matkoja ja jotain 350 km sain pituudeksi...ajattelin et ajettaessa pikatietä matka Orlandoon veisi n. 4 tuntia, mutta tais olla vain toiveunta ;)
        Joo ollaan päätettykin et lennetään suoraan Orlandoon ja sielt sitten matkataan muuallepäin minne nyt mieli halajaa ;)
        Lennot vaan menee vähän mihinsattuu aikoihin, mutta eiköhän siel selvitä!

• Veijo

kai tiedät että aika monessa yhdysvaltalaisessa kaupungissa on hyvä julkinen liikenne. Tietäisit asian jos olisit käynyt jossain muualla kuin New Yorkissa, vaikka tuskin olet sielläkään käynyt.

• niinkuin

On sulla menny tosi pitkään tuolla matkalla. Olet ollut kyllä niin pahasti hukassa, että täytyy ihan ihmetellä, että olet edes Suomessa löytänyt lentokentälle! 9 tuntia muka... Noo, provoile ihan rauhassa.
        Katso esim. http://www.mapquest.com/ ja Directions josta näet, että vajaassa neljässä tunnissa tuon matkan ajaa.

• satuliinukka
        niinkuin kirjoitti:

On sulla menny tosi pitkään tuolla matkalla. Olet ollut kyllä niin pahasti hukassa, että täytyy ihan ihmetellä, että olet edes Suomessa löytänyt lentokentälle! 9 tuntia muka... Noo, provoile ihan rauhassa.
        Katso esim. http://www.mapquest.com/ ja Directions josta näet, että vajaassa neljässä tunnissa tuon matkan ajaa.

Hei!

Mä kattelin noita karttoja ja mittailin välimatkoja ja kyllä se alle 400 km olis ja luulisin pikatietä menevän noin 4 tunnissa.

Onhan se toki kova matka ajaa pitkän lennon ja kaiken muun matkustelun lisäksi. Mutta tuntuu ettei Orlandoon kannattaisi suoraan lentää aikataulujen ja hintojen vuoksi, koska nämä lennot kulkis New Yorkin kautta...

• kokemusta 15 vuotta floridassa
        niinkuin kirjoitti:

ihan selvästihän mainitsee viestissään ajaneensa rantatietä ja silloin menee helposti tuo 9h orlandosta miamiin, tiet kun on TODELLA pieniä ja nopeudet alhaisia, maisemat kyllä upeita. Turnpike moottoritietä (maksullinen) ajaessa selviää n. 4h ja kyllä junallakin pääsee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe