Hei!
Ollaan matkustamassa Orlandoon, mutta lentoaikataulut ovat epäsopivat meille suorilla lennoilla, elikkä ovat vasta myöhään Orlandon kentällä. Olisiko Miamin kautta mahdollista päästä jollain kulkuneuvolla, vaikka yöaikaan Orlandoon?
Mahtaako kellään olla tietoa tämmöisestä? ;)
Miten Miamista pääsee junalla tai bussilla Orlandoon?
6
1300
Vastaukset
- On Tosi
Pitkä. Jos yhteyksiä edes löytyy, luulen ettei junia mene. Vuokrattiin kerran auto ja ajettiin rantoja pitkin Orlandosa Miamiin. Kesti noin 9 h, muutama tauko matkalla.
Ei julkiset toimi ku NYC:ssä.- satuliinukka
Yritin laskea noita matkoja ja jotain 350 km sain pituudeksi...ajattelin et ajettaessa pikatietä matka Orlandoon veisi n. 4 tuntia, mutta tais olla vain toiveunta ;)
Joo ollaan päätettykin et lennetään suoraan Orlandoon ja sielt sitten matkataan muuallepäin minne nyt mieli halajaa ;)
Lennot vaan menee vähän mihinsattuu aikoihin, mutta eiköhän siel selvitä! - Veijo
kai tiedät että aika monessa yhdysvaltalaisessa kaupungissa on hyvä julkinen liikenne. Tietäisit asian jos olisit käynyt jossain muualla kuin New Yorkissa, vaikka tuskin olet sielläkään käynyt.
- niinkuin
On sulla menny tosi pitkään tuolla matkalla. Olet ollut kyllä niin pahasti hukassa, että täytyy ihan ihmetellä, että olet edes Suomessa löytänyt lentokentälle! 9 tuntia muka... Noo, provoile ihan rauhassa.
Katso esim. http://www.mapquest.com/ ja Directions josta näet, että vajaassa neljässä tunnissa tuon matkan ajaa. - satuliinukka
niinkuin kirjoitti:
On sulla menny tosi pitkään tuolla matkalla. Olet ollut kyllä niin pahasti hukassa, että täytyy ihan ihmetellä, että olet edes Suomessa löytänyt lentokentälle! 9 tuntia muka... Noo, provoile ihan rauhassa.
Katso esim. http://www.mapquest.com/ ja Directions josta näet, että vajaassa neljässä tunnissa tuon matkan ajaa.Hei!
Mä kattelin noita karttoja ja mittailin välimatkoja ja kyllä se alle 400 km olis ja luulisin pikatietä menevän noin 4 tunnissa.
Onhan se toki kova matka ajaa pitkän lennon ja kaiken muun matkustelun lisäksi. Mutta tuntuu ettei Orlandoon kannattaisi suoraan lentää aikataulujen ja hintojen vuoksi, koska nämä lennot kulkis New Yorkin kautta... - kokemusta 15 vuotta floridassa
niinkuin kirjoitti:
Katso esim. http://www.mapquest.com/ ja Directions josta näet, että vajaassa neljässä tunnissa tuon matkan ajaa.ihan selvästihän mainitsee viestissään ajaneensa rantatietä ja silloin menee helposti tuo 9h orlandosta miamiin, tiet kun on TODELLA pieniä ja nopeudet alhaisia, maisemat kyllä upeita. Turnpike moottoritietä (maksullinen) ajaessa selviää n. 4h ja kyllä junallakin pääsee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391