Siis mä otan aiheen nyt puheeksi koska se on vaivannut mua viime aikoina niin kovasti.
Ihmisille tuntuu olevan suurta väliä sillä olenko Minä Antti Tuiskun fani vai en, ja jos menen sen paljastamaan jossain, niin siitä saan lähinnä naurua ja "Se on homo"(siis Antti) kommentteja osakseni.
Olen erittäin loukkaantunut aina jos edellisen kaltasta sattuu.
Jos tahtoo puhua täällä nuorten chatissa siitä kenestä tykkää ja kenestä ei niin onhan kai, luojan tähden, herra nähköön, mulla oikeus siihen.
No, se minusta, olisi kiva jos jotkut Antin myös fanit kertoisivat ovatko kokeneet vastaavaa
Antin Faniudesta ja sen kommentoinnista
4
463
Vastaukset
- AnttiFani85
Totta hitossa oon kuullu kaikenlaista ku oon kertonu tykkääväni Antista ja sen musiikista. Ku en vielä kuulu siihen tavallisimpaan fanilaumaan vaan oon 22 ja työskentelen miehisellä allalla niin vielä enemmän. Musta on ihanaa just tuon työn raskaudenkin ja vaativuuden takia kuunnella Anttia työpäivän jälkeen ja rentoutua. Ei vois olla parempaa. Niin no paitsi ite Antin keikat! Antti vaan osaa olla niin positiivinen ihminen tämän nykymaailman melankolian keskellä, että sitä ei voi muuta ku ihailla. Sen voima jaksaa uskoa ja tehdä töitä omien unelmiensa saavuttamiseksi on melkein kahdehdittavaa. Koska Antti tekee työtään sydämellään, ja paremmin kuin muut, minä en todellakaan häpeä kertoa olevani Antti fani vaan oon siitä ylpeä. Kuunnelkoot muut heviä ja masentukoot, siksi kai ne varmaan muita haukkuuki ku omasta elämästä on toivo ja valo kuihtunu.
- 51-v nainen
Minä olen tottunut tähän ihmettelyyn. No työkaverit eivät enää moista ihmettele, ovat asian jo sisäistäneet vuosien varrella, mutta muut kyllä ovat aina "haavi auki" kun tulee puheeksi kenestä laulajasta tykkään.
Yleensä ihmettelevät minun musiikkimakua.
Minun iässäni kun olisi kuulemma se humppa-tango -osasto sopivinta musaa.
Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän, että kyse on musiikkimausta, iällä ei asian kanssa ole mitään tekemistä.
Mulle Antti kolahti jo Idols-kilpailussa, ja voin sanoa, että tykkään kovasti edelleen Antin musiikista ja itse Antista.
Antin lauluääni on erinomainen ja tanssiesitykset upeaa katsottavaa.
Antti on fiksu,jalat maassa elävä artisti, joka kehittää itseään koko ajan.
Hän on esimerkillinen nuori.
Antti on erittäin positiivinen ihminen ja hänestä välittyy musiikin ja tanssin kautta iloa muillekin.
On ilo olla Antti-fani. - Indzu95
Olen itse 12- vuotias, mutta olen samaa mieltä! Ennen mä pelkäsin kertoa muille että olen Antti- fani, mutta nyt ajattelen että ihan sama mitä muut sanoo. Mä tiedän kuitenkin että Antti on järkevä, ja tietysti ihana!! Antti rakastaa työtään niin paljon, että se näkyy pitkälle! Mie tykkään kuunella aina Anttia iltasin! Jotain siinä on vaan niin ihanaa...!
Joten, olisi kiva tutustua uusiin Antti- faneihin. Jos kiinnostaa ikäerosta huolimatta, alkaisitko keskustelu- kaveriksi? ole aina nimellä "Indzu95"!
Ota yhteyttä, Anttifani85
- vai onko yleensä elämää.
Teot puhuu puolestaan ja upea musiikki.
Mitä väliä onko ihminen homo, hetero, vai mikä.
Ei minulle ainakaan mitään väliä.
Kuka on niin hölmö, että on jämähtänyt paikalleen?
Täytyy sanoa, että on todella vanhanaikainen ihminen , jos moisia homouksia vielä miettii.
Tommoisella ihmisellä on itsellään ongelmia ja tosi pahoja.
Toisaalta se homottelu on kateutta.Isketään siihen vanhanaikaiseen, mutta sillä ei tänä päivänä ole mitään merkitystä.
Jokainen ihminen taplaa tyylillään.
Merkitystä on vaan sillä, miten työnsä hoitaa.
Yksityiselämä on jokaisen oma asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019