Antin Faniudesta ja sen kommentoinnista

Siis mä otan aiheen nyt puheeksi koska se on vaivannut mua viime aikoina niin kovasti.
Ihmisille tuntuu olevan suurta väliä sillä olenko Minä Antti Tuiskun fani vai en, ja jos menen sen paljastamaan jossain, niin siitä saan lähinnä naurua ja "Se on homo"(siis Antti) kommentteja osakseni.
Olen erittäin loukkaantunut aina jos edellisen kaltasta sattuu.
Jos tahtoo puhua täällä nuorten chatissa siitä kenestä tykkää ja kenestä ei niin onhan kai, luojan tähden, herra nähköön, mulla oikeus siihen.
No, se minusta, olisi kiva jos jotkut Antin myös fanit kertoisivat ovatko kokeneet vastaavaa

4

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnttiFani85

Totta hitossa oon kuullu kaikenlaista ku oon kertonu tykkääväni Antista ja sen musiikista. Ku en vielä kuulu siihen tavallisimpaan fanilaumaan vaan oon 22 ja työskentelen miehisellä allalla niin vielä enemmän. Musta on ihanaa just tuon työn raskaudenkin ja vaativuuden takia kuunnella Anttia työpäivän jälkeen ja rentoutua. Ei vois olla parempaa. Niin no paitsi ite Antin keikat! Antti vaan osaa olla niin positiivinen ihminen tämän nykymaailman melankolian keskellä, että sitä ei voi muuta ku ihailla. Sen voima jaksaa uskoa ja tehdä töitä omien unelmiensa saavuttamiseksi on melkein kahdehdittavaa. Koska Antti tekee työtään sydämellään, ja paremmin kuin muut, minä en todellakaan häpeä kertoa olevani Antti fani vaan oon siitä ylpeä. Kuunnelkoot muut heviä ja masentukoot, siksi kai ne varmaan muita haukkuuki ku omasta elämästä on toivo ja valo kuihtunu.

• 51-v nainen

Minä olen tottunut tähän ihmettelyyn. No työkaverit eivät enää moista ihmettele, ovat asian jo sisäistäneet vuosien varrella, mutta muut kyllä ovat aina "haavi auki" kun tulee puheeksi kenestä laulajasta tykkään.
        Yleensä ihmettelevät minun musiikkimakua.
        Minun iässäni kun olisi kuulemma se humppa-tango -osasto sopivinta musaa.

Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän, että kyse on musiikkimausta, iällä ei asian kanssa ole mitään tekemistä.
        Mulle Antti kolahti jo Idols-kilpailussa, ja voin sanoa, että tykkään kovasti edelleen Antin musiikista ja itse Antista.
        Antin lauluääni on erinomainen ja tanssiesitykset upeaa katsottavaa.
        Antti on fiksu,jalat maassa elävä artisti, joka kehittää itseään koko ajan.
        Hän on esimerkillinen nuori.

Antti on erittäin positiivinen ihminen ja hänestä välittyy musiikin ja tanssin kautta iloa muillekin.
        On ilo olla Antti-fani.

• Indzu95

Olen itse 12- vuotias, mutta olen samaa mieltä! Ennen mä pelkäsin kertoa muille että olen Antti- fani, mutta nyt ajattelen että ihan sama mitä muut sanoo. Mä tiedän kuitenkin että Antti on järkevä, ja tietysti ihana!! Antti rakastaa työtään niin paljon, että se näkyy pitkälle! Mie tykkään kuunella aina Anttia iltasin! Jotain siinä on vaan niin ihanaa...!
        Joten, olisi kiva tutustua uusiin Antti- faneihin. Jos kiinnostaa ikäerosta huolimatta, alkaisitko keskustelu- kaveriksi? ole aina nimellä "Indzu95"!
        Ota yhteyttä, Anttifani85

• vai onko yleensä elämää.

Teot puhuu puolestaan ja upea musiikki.
      Mitä väliä onko ihminen homo, hetero, vai mikä.
      Ei minulle ainakaan mitään väliä.

Kuka on niin hölmö, että on jämähtänyt paikalleen?
      Täytyy sanoa, että on todella vanhanaikainen ihminen , jos moisia homouksia vielä miettii.
      Tommoisella ihmisellä on itsellään ongelmia ja tosi pahoja.
      Toisaalta se homottelu on kateutta.Isketään siihen vanhanaikaiseen, mutta sillä ei tänä päivänä ole mitään merkitystä.
      Jokainen ihminen taplaa tyylillään.
      Merkitystä on vaan sillä, miten työnsä hoitaa.
      Yksityiselämä on jokaisen oma asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe