Antin Faniudesta ja sen kommentoinnista

Siis mä otan aiheen nyt puheeksi koska se on vaivannut mua viime aikoina niin kovasti.
Ihmisille tuntuu olevan suurta väliä sillä olenko Minä Antti Tuiskun fani vai en, ja jos menen sen paljastamaan jossain, niin siitä saan lähinnä naurua ja "Se on homo"(siis Antti) kommentteja osakseni.
Olen erittäin loukkaantunut aina jos edellisen kaltasta sattuu.
Jos tahtoo puhua täällä nuorten chatissa siitä kenestä tykkää ja kenestä ei niin onhan kai, luojan tähden, herra nähköön, mulla oikeus siihen.
No, se minusta, olisi kiva jos jotkut Antin myös fanit kertoisivat ovatko kokeneet vastaavaa

4

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnttiFani85

      Totta hitossa oon kuullu kaikenlaista ku oon kertonu tykkääväni Antista ja sen musiikista. Ku en vielä kuulu siihen tavallisimpaan fanilaumaan vaan oon 22 ja työskentelen miehisellä allalla niin vielä enemmän. Musta on ihanaa just tuon työn raskaudenkin ja vaativuuden takia kuunnella Anttia työpäivän jälkeen ja rentoutua. Ei vois olla parempaa. Niin no paitsi ite Antin keikat! Antti vaan osaa olla niin positiivinen ihminen tämän nykymaailman melankolian keskellä, että sitä ei voi muuta ku ihailla. Sen voima jaksaa uskoa ja tehdä töitä omien unelmiensa saavuttamiseksi on melkein kahdehdittavaa. Koska Antti tekee työtään sydämellään, ja paremmin kuin muut, minä en todellakaan häpeä kertoa olevani Antti fani vaan oon siitä ylpeä. Kuunnelkoot muut heviä ja masentukoot, siksi kai ne varmaan muita haukkuuki ku omasta elämästä on toivo ja valo kuihtunu.

      • 51-v nainen

        Minä olen tottunut tähän ihmettelyyn. No työkaverit eivät enää moista ihmettele, ovat asian jo sisäistäneet vuosien varrella, mutta muut kyllä ovat aina "haavi auki" kun tulee puheeksi kenestä laulajasta tykkään.
        Yleensä ihmettelevät minun musiikkimakua.
        Minun iässäni kun olisi kuulemma se humppa-tango -osasto sopivinta musaa.

        Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän, että kyse on musiikkimausta, iällä ei asian kanssa ole mitään tekemistä.
        Mulle Antti kolahti jo Idols-kilpailussa, ja voin sanoa, että tykkään kovasti edelleen Antin musiikista ja itse Antista.
        Antin lauluääni on erinomainen ja tanssiesitykset upeaa katsottavaa.
        Antti on fiksu,jalat maassa elävä artisti, joka kehittää itseään koko ajan.
        Hän on esimerkillinen nuori.

        Antti on erittäin positiivinen ihminen ja hänestä välittyy musiikin ja tanssin kautta iloa muillekin.
        On ilo olla Antti-fani.


      • Indzu95

        Olen itse 12- vuotias, mutta olen samaa mieltä! Ennen mä pelkäsin kertoa muille että olen Antti- fani, mutta nyt ajattelen että ihan sama mitä muut sanoo. Mä tiedän kuitenkin että Antti on järkevä, ja tietysti ihana!! Antti rakastaa työtään niin paljon, että se näkyy pitkälle! Mie tykkään kuunella aina Anttia iltasin! Jotain siinä on vaan niin ihanaa...!
        Joten, olisi kiva tutustua uusiin Antti- faneihin. Jos kiinnostaa ikäerosta huolimatta, alkaisitko keskustelu- kaveriksi? ole aina nimellä "Indzu95"!
        Ota yhteyttä, Anttifani85


    • vai onko yleensä elämää.

      Teot puhuu puolestaan ja upea musiikki.
      Mitä väliä onko ihminen homo, hetero, vai mikä.
      Ei minulle ainakaan mitään väliä.

      Kuka on niin hölmö, että on jämähtänyt paikalleen?
      Täytyy sanoa, että on todella vanhanaikainen ihminen , jos moisia homouksia vielä miettii.
      Tommoisella ihmisellä on itsellään ongelmia ja tosi pahoja.
      Toisaalta se homottelu on kateutta.Isketään siihen vanhanaikaiseen, mutta sillä ei tänä päivänä ole mitään merkitystä.
      Jokainen ihminen taplaa tyylillään.
      Merkitystä on vaan sillä, miten työnsä hoitaa.
      Yksityiselämä on jokaisen oma asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe