Pätkiä elämästäni

Minä vaan _ _ _

Kerron asioita sitä mukaa kun muistan.
Näissä tapahtumissa olen ollut pieni lapsi. 2v ->

Isä hakkaa äitiä, äitillä vuotaa kasvoista verta ja hän itkee.

Isäpuoleni on talvipakkasella hajottanut koko asunnon, äiti vuotaa verta ja itkee hädissään. Kerrostaloasunnon ikkunat ovat rikki, kun niistä on viskottu tavarat läpi. Muunmuuassa syntymättömän vauvan silitetyt potkuhousut ovat sotkeutuneet multaan, kun kotimme viherkasvit ovat saaneet kyytiä.

Olen isäpuoleni kyydissä autossa, hän on päissään ja kaahaa pitkin pyöräteitä. Vanha mummu kävelee vaivalloisesti eteenpäin, ja isäpuoleni kysyy, ajanko tuon päälle ja niukin naukin välttyy yliajolta.

Isäpuoleni ottaa parivuotiaan pikkusiskoni alastomana olalleen kovalla pakkasella keskellä yötä vieden hänet ulos ja käy heittelemässä roskapönttöjä talojen ikkunoista sisään ja sytyttää niitä palamaan.

Muistan lukuisat kerrat, kun oven takaa kuuluu:
"Täällä on poliisi, avatkaa !"

Minua käytetään kolmen jätkän voimin seksuaalisesti hyväksi kahdeksan vuotta. Voitaisiin puhua ihan raiskauksistakin muutamissa tapauksissa.

Sisarukseni vetää huumeita ja on pilannut elämänsä niillä. Samoin noin 10 muutakin sukulaista.

Mua hakataan ja veri tirskuu pärstästä.

Koulussa härnätään, teinikanat kyylää arvostelevasti ja tirskuu sekä levittää minusta valheita. Perättömät puheet ovat levenneet niin, ettei minulla ole kavereita. Minut on leimattu mm. varkaaksi ja narkkariksi, vaikkei noista kumpikaan asia kuulu minun elämääni.

Ei ole ketään jolle puhua, läheisiä sukulaisia on kuollu paljo ja yleensäottaen tämä suku on niin sairasta, että kaikki vaan vittuilee.

Kaikkein eniten satuttaa, kun vielä sanotaan, että itsensä murhaaminen on itsekästä ja itsemurhaaja antaa liian helpolla periksi.
Toivottavasti tämä valottaa teille vähänkään, että itsemurha on joskus hyvä ratkaisu.

36

4001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainytkö

Kirjoitatko kenties minun elämästäni ?

• miun..

:'(

• flunssa

Monella on kohtalo inhottava.

• kikkailuikka

Onnen lahjat. Mutta kuoleman jälkeen?

• sitten edes

Toivotaan ja uskotaan näin..

• kuollessa asiat

on paremmi ja ihmiset saa palkkansa tekojensa mukaa

• Agneeta

Ja tarvitset kaiken mahdollisen avun ja tuen, ymmärryksen.

• riittää..

...

• muuta.
        riittää.. kirjoitti:

...

...

• onkelmia ja kohtaloita

niin laajanlaisia.. 8S

• ainytkö

mut mitäs tuosta vielä puuttuis

• ei muuta sanottavaa

osaa muotoillla

• uhhuh

ei tuu muut mielee

• päkät

ei käy katteeks

• suustani

mistäköhän johtuu

• ole päättämässä

elämästään et kui menee.

• tällä hetkellä

???

Ja oletko mies vai nainen

• ole mikään

enkä kukaan missään mitenkään miksikään

• MIST_____::

PÄI

• sielähän

monien mukaa juopotki piilee

• tot

elämäks sanoo muka?

• pointti.........

.....

• kaiken

nähny

• kaiken

sen mitä oon

• semmosta on

elämä

• vaan kuulla

ettei toi oo totta

• kunpa

tommosta ei tapahtus

• noooooooooouuuuuuu

uuuuuuuuuuuuubeibe

• sex6969

Minua käytetään kolmen jätkän voimin seksuaalisesti hyväksi kahdeksan vuotta. Voitaisiin puhua ihan raiskauksistakin muutamissa tapauksissa...... muutamissa tapauksissa,mitäs ne muut ovat olleet sitten ?

• hyväksi

käyttöä ?

• :o)

Joo,ei oo helppoo,mutta vielä tulee se päivä kun olet aikuinen ja voit todeta olevasi vahmenpi kuin moni muu.Jos vaan jaksat ja kestät ja pidät itsestäsi huolta.Yrität opiskella ja et hankkiudu idioottien seuraan.Sulla on kaikki edessä!!!
      Mulla on todella sairas pikkusisko,en siis tarkoita henkisesti vaan fyysisesti.Se ei parannu ikinä ja sen pitää vaan kestää se.Silti se jaksaa nauraa ja nauttia elämästä,vaikka se on kyllin vanha jo tietämään että ajan kuluessa hänen käy köpsästi ja kaikki rakentava ympärillä ei johda mihinkään.Hän ei voi unelmoida omasta perheestä,töistä,ei mistään normaalista mikä monille on aika päivän selvä asia.Käys kattoo vaikka sairaalassa nuoria tai lapsia,jotka on todella pahassa jamassa.

Sulla on vielä kaikki hyvä edessä ja paska siirtyy kauemmaksi taakse.Ei hätää. :)

• Kantaisitko

siskosi asiaa Jeesukselle? Enemmän kuin halukas esirukoilija (Pirkko Jalovaara) löytyy esim. täältä:

http://www.rukousystavat.fi/RukPyynto.html

Jeesus antaa tulevaisuuden ja toivon, tässä elämässä ja sen jälkeen. Ottakaa koko perhe Hänet vastaan sydämiinne, niin teidän ei tarvitse kokea ikuista eroa, vaan riemukas jälleennäkeminen.

• jotain !!!!!.. !!!!

Niin kauan kun..:

-olet terve ja elämä edessä,
      -voit ottaa uuden askeleen itse eteenpäin omilla toimivillasi jaloillasi, ja muuttaa vaikka pois ja alottaa oman uuden elämän ja saada ystäviä.

Niin kauan kun..:
      -sulla on se mahdollisuus edes näihin

niin ni
      - mun mielestä sä kuulut niihin onnekkaimpiin.

• ginnappi

.. halata sinua, täyttää sinut rakkaudella ja pyyhkiä arvet pois. vitun perseestä et tollasta tapahtuu!!

• eheyttää ja pelasaa, jolloin pääsee kuoleman jälkeen taivaaseen, missä ei ole mitään sairautta, eikä kipua, vaan iloa ja rauhaa, kun paha ei sinne pääse.
        Tässä linkissä lisää. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/

• 10life

Tiedän kokemuksesta, että asioita joita mainitsit tapahtuu. Itsellä ollut perheväkivaltaa, alkoholismia, vanhempien ero, vanhempien aviorikokset, uskonlahko, paskan puhumiset, ihmisten halveksunta yms. asioita ja sitten se mistä halusin mainita, ITSEMURHA. Veljeni teki sen, joka on kestänyt kaiken saman kanssani.

Ymmärrän että joskus asiat ovat niin, että itsemurha tuntuu hyvältä ajatukselta. Itselläkin tullut mieleen! Mutta mitäs tuumaat, kuinka helppo minun n.20 vuotiaan naisen on jatkaa elämää eteenpäin kaiken lapsuus juttujeni jälkeen ja sen päälle veljeni itsemurhan? ei helppoa. Aina joku jää kaipaamaan, ja jonkun taakka kasvaa, itsemurhan tekevän ajatukset vain ovat niin sekaisin ettei hän sitä itse enää näe.

Voimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3106
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2533
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2521
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2188
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      475
      1826
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      248
      1809
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      105
      1775
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1644
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1577
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1417
    Aihe