Sonera & Giantin tarjous

Fuck It

Sain gigantista tilausvahvistuksen 7.7, että pitää odotella kotva, jotta saa Soneran liittymän ja ulkoisen kovalevyn. Mitään ei ole vielä kuulunut, voinko perua koko paskan? Onko kokemuksia? Koetin soittaa "asiakaspalveluun", mutta siellä en jaksanut pitkään roikkua, kun mitään ei kuulunut. Mitään sähköposti osoitetta ei tietysti ole, mistä tätä voisi kysyä. Vituttaa, kun vaihdoin hyvän Saunalahden pois, kun oli tuo "159€:n arvoinen kovalevy" kylkiäisenä (joka tosin nyt on 99€) ja kaksi kuukautta puoleen hintaan.Tämä Vantaalla.

6

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsivällisyyttä

      asiakaspalveluun vaan soitaman, välillä pitää odottaa puoli tuntia riippuen ruuhkasta, mutta se on maksutonta, eli soita sinne ja peru sieltä.

      melko hidas toimitus sulla???

      • Taitaa olla noitten laajakaistaliittymien toimitusaika 4-8 viikkoa paikkakunnasta riippuen.
        Eniten siihen toimitusnopeuteen vaikuttaa linjojen omistaja, eli jos esim tilaat Soneran laajakaistan alueelle joka on Elisan omistamaa niin menee paljon pitempi aika kuin jos tilaise Elisan liittymän. Koska eihän nyt kukaan halua nopeasti antaa tilaa omassa verkossaan kilpailijalle


      • khx
        Iippo82 kirjoitti:

        Taitaa olla noitten laajakaistaliittymien toimitusaika 4-8 viikkoa paikkakunnasta riippuen.
        Eniten siihen toimitusnopeuteen vaikuttaa linjojen omistaja, eli jos esim tilaat Soneran laajakaistan alueelle joka on Elisan omistamaa niin menee paljon pitempi aika kuin jos tilaise Elisan liittymän. Koska eihän nyt kukaan halua nopeasti antaa tilaa omassa verkossaan kilpailijalle

        Peru koko paska ja heti !!! Tämä on käsky !!!

        t: sot.mest. evp.


      • Fuck It
        khx kirjoitti:

        Peru koko paska ja heti !!! Tämä on käsky !!!

        t: sot.mest. evp.

        Soitin tänään asiakaspalveluun, ei ollut kuin 10 min jono. Sanoivat,että tämä on Elisan verkkoa, niin se on osasyy miksi on kestänyt, jotain muutakin oli.Kovasti sanoi olevansa pahoillaan ja myönsi tämän olevan pahasti myöhässä. Nyt luvattiin, että tulee 10.9. Kysyin saanko jotain korvauksia ja sanottiin, että niitä voi pyytää asennuksen jälkeen...Kusetustako?En viitsinyt perua, sillä sama ruljanssi olisi varmaan edessä jollain muulla operaattorillakin.Enkä mä nyt ole nopeampaa, kuin tää G3/256 tarvinutkaan.


      • laskutus alkaa vasta
        Fuck It kirjoitti:

        Soitin tänään asiakaspalveluun, ei ollut kuin 10 min jono. Sanoivat,että tämä on Elisan verkkoa, niin se on osasyy miksi on kestänyt, jotain muutakin oli.Kovasti sanoi olevansa pahoillaan ja myönsi tämän olevan pahasti myöhässä. Nyt luvattiin, että tulee 10.9. Kysyin saanko jotain korvauksia ja sanottiin, että niitä voi pyytää asennuksen jälkeen...Kusetustako?En viitsinyt perua, sillä sama ruljanssi olisi varmaan edessä jollain muulla operaattorillakin.Enkä mä nyt ole nopeampaa, kuin tää G3/256 tarvinutkaan.

        kun laajakaista on kytketty.Elisalla kesti muorille 6 viikkoa mutta laskutus oli alkanut jo tilaus päivästä.Yrittivät vanhaa ihmistä kusettaa onneksi minä huomasin.


      • Fuck It
        laskutus alkaa vasta kirjoitti:

        kun laajakaista on kytketty.Elisalla kesti muorille 6 viikkoa mutta laskutus oli alkanut jo tilaus päivästä.Yrittivät vanhaa ihmistä kusettaa onneksi minä huomasin.

        Juu, kiitti vinkistä. Itekkin kelailin kyllä, että täytyy olla tarkkana. Ystävillä ollut Soneran laskutuksen kanssa ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe