Sonera & Giantin tarjous

Fuck It

Sain gigantista tilausvahvistuksen 7.7, että pitää odotella kotva, jotta saa Soneran liittymän ja ulkoisen kovalevyn. Mitään ei ole vielä kuulunut, voinko perua koko paskan? Onko kokemuksia? Koetin soittaa "asiakaspalveluun", mutta siellä en jaksanut pitkään roikkua, kun mitään ei kuulunut. Mitään sähköposti osoitetta ei tietysti ole, mistä tätä voisi kysyä. Vituttaa, kun vaihdoin hyvän Saunalahden pois, kun oli tuo "159€:n arvoinen kovalevy" kylkiäisenä (joka tosin nyt on 99€) ja kaksi kuukautta puoleen hintaan.Tämä Vantaalla.

6

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsivällisyyttä

      asiakaspalveluun vaan soitaman, välillä pitää odottaa puoli tuntia riippuen ruuhkasta, mutta se on maksutonta, eli soita sinne ja peru sieltä.

      melko hidas toimitus sulla???

      • Taitaa olla noitten laajakaistaliittymien toimitusaika 4-8 viikkoa paikkakunnasta riippuen.
        Eniten siihen toimitusnopeuteen vaikuttaa linjojen omistaja, eli jos esim tilaat Soneran laajakaistan alueelle joka on Elisan omistamaa niin menee paljon pitempi aika kuin jos tilaise Elisan liittymän. Koska eihän nyt kukaan halua nopeasti antaa tilaa omassa verkossaan kilpailijalle


      • khx
        Iippo82 kirjoitti:

        Taitaa olla noitten laajakaistaliittymien toimitusaika 4-8 viikkoa paikkakunnasta riippuen.
        Eniten siihen toimitusnopeuteen vaikuttaa linjojen omistaja, eli jos esim tilaat Soneran laajakaistan alueelle joka on Elisan omistamaa niin menee paljon pitempi aika kuin jos tilaise Elisan liittymän. Koska eihän nyt kukaan halua nopeasti antaa tilaa omassa verkossaan kilpailijalle

        Peru koko paska ja heti !!! Tämä on käsky !!!

        t: sot.mest. evp.


      • Fuck It
        khx kirjoitti:

        Peru koko paska ja heti !!! Tämä on käsky !!!

        t: sot.mest. evp.

        Soitin tänään asiakaspalveluun, ei ollut kuin 10 min jono. Sanoivat,että tämä on Elisan verkkoa, niin se on osasyy miksi on kestänyt, jotain muutakin oli.Kovasti sanoi olevansa pahoillaan ja myönsi tämän olevan pahasti myöhässä. Nyt luvattiin, että tulee 10.9. Kysyin saanko jotain korvauksia ja sanottiin, että niitä voi pyytää asennuksen jälkeen...Kusetustako?En viitsinyt perua, sillä sama ruljanssi olisi varmaan edessä jollain muulla operaattorillakin.Enkä mä nyt ole nopeampaa, kuin tää G3/256 tarvinutkaan.


      • laskutus alkaa vasta
        Fuck It kirjoitti:

        Soitin tänään asiakaspalveluun, ei ollut kuin 10 min jono. Sanoivat,että tämä on Elisan verkkoa, niin se on osasyy miksi on kestänyt, jotain muutakin oli.Kovasti sanoi olevansa pahoillaan ja myönsi tämän olevan pahasti myöhässä. Nyt luvattiin, että tulee 10.9. Kysyin saanko jotain korvauksia ja sanottiin, että niitä voi pyytää asennuksen jälkeen...Kusetustako?En viitsinyt perua, sillä sama ruljanssi olisi varmaan edessä jollain muulla operaattorillakin.Enkä mä nyt ole nopeampaa, kuin tää G3/256 tarvinutkaan.

        kun laajakaista on kytketty.Elisalla kesti muorille 6 viikkoa mutta laskutus oli alkanut jo tilaus päivästä.Yrittivät vanhaa ihmistä kusettaa onneksi minä huomasin.


      • Fuck It
        laskutus alkaa vasta kirjoitti:

        kun laajakaista on kytketty.Elisalla kesti muorille 6 viikkoa mutta laskutus oli alkanut jo tilaus päivästä.Yrittivät vanhaa ihmistä kusettaa onneksi minä huomasin.

        Juu, kiitti vinkistä. Itekkin kelailin kyllä, että täytyy olla tarkkana. Ystävillä ollut Soneran laskutuksen kanssa ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe