kaupunkien liepeille, ilman kemikaaleja.
Maata parannettaessa kelpaisi luonnonkasvit, ilman korjuuvaihetta. Ja rakennuskielto parannetulle maalle.
Peittoviljelyn
3
485
Vastaukset
- alueet
Peittoviljelyssä kaikki kasvaa, mitä maahan laittaa. Sillä paranee liettynytkin savimaa.
TV-ohjelmassa vanha pariskunta hoiteli sitä helposti, ajankulukseen.
Kun vanhoja kerrostaloja poistetaan pelloilta ja turhia asfalttiteitä, niin peittovijelyllä ne palautuu tuotannolliseen käyttöön.
Eikä tarvita hormomyrkkyjä.- viihtyvyyttä
Luonnonkasvien silppuaminen niiden juuriston päälle olisi kokonaan kiellettävä.
Antaa kukkien kukkia ja maan parantua.
Seuraavassa vaiheessa siintä kehitellään p e i t t o v i l j e l y l l ä iltakävelyillä tuottavaa kasvimaata. Samalla annetaa epätaloudellisten kerrostalojen väistyä. - ideaa,
viihtyvyyttä kirjoitti:
Luonnonkasvien silppuaminen niiden juuriston päälle olisi kokonaan kiellettävä.
Antaa kukkien kukkia ja maan parantua.
Seuraavassa vaiheessa siintä kehitellään p e i t t o v i l j e l y l l ä iltakävelyillä tuottavaa kasvimaata. Samalla annetaa epätaloudellisten kerrostalojen väistyä.oikeaa ideologiaa esikaupunkialueille, jotka maaltapako aiheutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149