Suojahousut(vinkki)

Tyttö 28

Olin laittamassa yksi ilta nukkumaan kun tajusin että muovisuojahousuni ovat vielä pesulassa.Ajatusriihi käyntiin koska seuraavana aamuna mahdollisesti odottava lakanapyykki ei innostanut yhtään. Otin tavallisen kaupan muovipussin ja leikkasin siitä tavallisia pikkuhousuja muistuttavat pikkuhousut.Laitoin ensin jalkaan tavalliset pikkuhousut joihin laitoin Tena Lady Extra suojan,sen jälkeen laitoin nämä itse tekemäni suojahousut tavallisten pikkuhousujeni päälle ja otin ihan tavallista tuorekelmua,jolla kelmutin nämä suojahoust kiinni ihoon tiiviisti.Kelmua ei kannata säästellä,itse kelmutin housut ensin vyötärölle ja sen jälkeen vielä haaroista.Aamulla herätessäni oli suoja kastunut mutta lakanat olivat puhtaat.Käyttömukavuus näissä housuissa toki hävisi kunnon muovihousuille,mutta pelastivatpa ne minut sentään lakanoiden pesulta.Laittakaa mieleen kanssaihmiset,voi vielä jonain päivänä olla suuri apu.;p

3

1833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muovihoususi?

ymmärsinkö oikein, että lähetät muovihoususi pesulaan? Miksi? Kyllä niille riittää käsinpesu saippualla.

• Tyttö 28

..poikkeustapaus kun jouduin pesettämään muovihousut pesulassa,yleensä pesen aina housuni itse mutta nyt poikkeuksellisesti jouduin ne pesettämään ajanpuutteen takia.

• -Petri-

Vinkkisi kuulostaa ihan käyttökelpoiselta. Ongelmasi taas kuulostaa siltä että siihen ratkaisu olisi se että hankit lisää housuja. Ei kukaan yritä pärjätä vain yksillä tai muutamilla vaatteilla.

-Petri-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe