Olin laittamassa yksi ilta nukkumaan kun tajusin että muovisuojahousuni ovat vielä pesulassa.Ajatusriihi käyntiin koska seuraavana aamuna mahdollisesti odottava lakanapyykki ei innostanut yhtään. Otin tavallisen kaupan muovipussin ja leikkasin siitä tavallisia pikkuhousuja muistuttavat pikkuhousut.Laitoin ensin jalkaan tavalliset pikkuhousut joihin laitoin Tena Lady Extra suojan,sen jälkeen laitoin nämä itse tekemäni suojahousut tavallisten pikkuhousujeni päälle ja otin ihan tavallista tuorekelmua,jolla kelmutin nämä suojahoust kiinni ihoon tiiviisti.Kelmua ei kannata säästellä,itse kelmutin housut ensin vyötärölle ja sen jälkeen vielä haaroista.Aamulla herätessäni oli suoja kastunut mutta lakanat olivat puhtaat.Käyttömukavuus näissä housuissa toki hävisi kunnon muovihousuille,mutta pelastivatpa ne minut sentään lakanoiden pesulta.Laittakaa mieleen kanssaihmiset,voi vielä jonain päivänä olla suuri apu.;p
Suojahousut(vinkki)
Tyttö 28
3
1779
Vastaukset
- muovihoususi?
ymmärsinkö oikein, että lähetät muovihoususi pesulaan? Miksi? Kyllä niille riittää käsinpesu saippualla.
- Tyttö 28
..poikkeustapaus kun jouduin pesettämään muovihousut pesulassa,yleensä pesen aina housuni itse mutta nyt poikkeuksellisesti jouduin ne pesettämään ajanpuutteen takia.
- -Petri-
Vinkkisi kuulostaa ihan käyttökelpoiselta. Ongelmasi taas kuulostaa siltä että siihen ratkaisu olisi se että hankit lisää housuja. Ei kukaan yritä pärjätä vain yksillä tai muutamilla vaatteilla.
-Petri-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143320Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42945
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798