Olin laittamassa yksi ilta nukkumaan kun tajusin että muovisuojahousuni ovat vielä pesulassa.Ajatusriihi käyntiin koska seuraavana aamuna mahdollisesti odottava lakanapyykki ei innostanut yhtään. Otin tavallisen kaupan muovipussin ja leikkasin siitä tavallisia pikkuhousuja muistuttavat pikkuhousut.Laitoin ensin jalkaan tavalliset pikkuhousut joihin laitoin Tena Lady Extra suojan,sen jälkeen laitoin nämä itse tekemäni suojahousut tavallisten pikkuhousujeni päälle ja otin ihan tavallista tuorekelmua,jolla kelmutin nämä suojahoust kiinni ihoon tiiviisti.Kelmua ei kannata säästellä,itse kelmutin housut ensin vyötärölle ja sen jälkeen vielä haaroista.Aamulla herätessäni oli suoja kastunut mutta lakanat olivat puhtaat.Käyttömukavuus näissä housuissa toki hävisi kunnon muovihousuille,mutta pelastivatpa ne minut sentään lakanoiden pesulta.Laittakaa mieleen kanssaihmiset,voi vielä jonain päivänä olla suuri apu.;p
Suojahousut(vinkki)
Tyttö 28
3
1765
Vastaukset
- muovihoususi?
ymmärsinkö oikein, että lähetät muovihoususi pesulaan? Miksi? Kyllä niille riittää käsinpesu saippualla.
- Tyttö 28
..poikkeustapaus kun jouduin pesettämään muovihousut pesulassa,yleensä pesen aina housuni itse mutta nyt poikkeuksellisesti jouduin ne pesettämään ajanpuutteen takia.
- -Petri-
Vinkkisi kuulostaa ihan käyttökelpoiselta. Ongelmasi taas kuulostaa siltä että siihen ratkaisu olisi se että hankit lisää housuja. Ei kukaan yritä pärjätä vain yksillä tai muutamilla vaatteilla.
-Petri-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755