Suojahousut(vinkki)

Tyttö 28

Olin laittamassa yksi ilta nukkumaan kun tajusin että muovisuojahousuni ovat vielä pesulassa.Ajatusriihi käyntiin koska seuraavana aamuna mahdollisesti odottava lakanapyykki ei innostanut yhtään. Otin tavallisen kaupan muovipussin ja leikkasin siitä tavallisia pikkuhousuja muistuttavat pikkuhousut.Laitoin ensin jalkaan tavalliset pikkuhousut joihin laitoin Tena Lady Extra suojan,sen jälkeen laitoin nämä itse tekemäni suojahousut tavallisten pikkuhousujeni päälle ja otin ihan tavallista tuorekelmua,jolla kelmutin nämä suojahoust kiinni ihoon tiiviisti.Kelmua ei kannata säästellä,itse kelmutin housut ensin vyötärölle ja sen jälkeen vielä haaroista.Aamulla herätessäni oli suoja kastunut mutta lakanat olivat puhtaat.Käyttömukavuus näissä housuissa toki hävisi kunnon muovihousuille,mutta pelastivatpa ne minut sentään lakanoiden pesulta.Laittakaa mieleen kanssaihmiset,voi vielä jonain päivänä olla suuri apu.;p

3

1823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muovihoususi?

ymmärsinkö oikein, että lähetät muovihoususi pesulaan? Miksi? Kyllä niille riittää käsinpesu saippualla.

• Tyttö 28

..poikkeustapaus kun jouduin pesettämään muovihousut pesulassa,yleensä pesen aina housuni itse mutta nyt poikkeuksellisesti jouduin ne pesettämään ajanpuutteen takia.

• -Petri-

Vinkkisi kuulostaa ihan käyttökelpoiselta. Ongelmasi taas kuulostaa siltä että siihen ratkaisu olisi se että hankit lisää housuja. Ei kukaan yritä pärjätä vain yksillä tai muutamilla vaatteilla.

-Petri-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe