Me kaikki aasialaisia naisia koeajaneet miehet tiedämme, että aasialaisilla naisilla on piukat paikat ja tiukat pimpit, jotka suorastaan lypsävät spermat ulos kullista. Mutta missä Aasian maassa on kaikkein tiukimmat pimpit vai onko niissä eroa? Thaimaa, Vietnam, Filippiinit, Kiina vai Japani? Vai kenties joku muu Aasian maa?
Olen itse saanut thaimaalaista ja se oli tosi tiukkaa, mutta mieltäni askarruttaa, että olisiko jossain muussa Aasian maassa vielä tiukempaakin tussua tarjolla.
aasialaisista naisista
17
8109
Vastaukset
- Naine´n
Voi kulta pieni. Olethan käynyt testeissä sen iloittelun jälkeen? kyseiset naiset eivät ole niitä kaikkein terveimpiä vaikka niin väittävätkin... Kaikella Rakkaudella, Lähimmäisesi.
- jyri.
On eri asia jos menee Thaimaalaisille maksullisille naisille. Silloin taudin riski on suuri jos paljaalla kullilla söhit. Onhan suomalaisetkin nuoret naiset riski heillä on usein paljon irtosuhteita. Japanilaisia naisia mitä Suomessa joko opiskelee tai muuten käyvät ovat todella siistejä. Ei mitään ilotyttöjä. Kannattaa bongata heistä vaki kavereita.
- paskan marjat
Kyllä ne suominaiset jotka antavat jokaiselle ulkomaiselle miehelle ovat suurempi terveysriski.
Itse lomailen vuosittain Japanissa, koska siellä saa paikallista naista suomalainen vaalea, pitkä, sinisilmäinen ja isokaluinen viikinki tavattoman helposti, ja nimenomaan niitä erittäin kauniita japanittaria. Kyseessä eivät todellakaan ole ilolinnut vaan ravintoloista ja kaikkialta muualtakin bongatut tavalliset nuoret naiset.
Nämä naiset pitävät kun mies ottaa kunnolla aloitteen käsiin ja lähes jokaisen kaunottaren saa mukaansa. Japanilaiset miehet ovat tavattoman pidättyväisiä joten vaihtelu virkistää paikallisia naisia. Seksi on erinomaista koska aasialainen nainen osaa palvella miestä. Pillu on tavallista tiukempaa ja nainen ottaa siemenet kurkkuun tai perseeseen antaumuksella aivan missä asennossa tahansa.
Suosittelen kaikille suomalasille miehille.
- FiloSofianMaisteri
Kiinalainen pillu oli ainakin ihanan kostea ja aika tiukka..hyvin se sai ainaski pallit tyhjenemään. Myös Vietnamin pillua on tullut sovitettua munan ympärille (ei kovin tiukka). Olis kyl ihana saada tosi tiukkaa ja kireää aasialaista teiniä..nammm!
- FiloSofianMaisteri
Vielä lisäys että olis kyl ihana saada kerättyä lisää kokemuksia ihanista aasialaisista pilluista jotka lypsävät kullin ihan tyhjäks'
Mitenkähän Korea, Malaysia jne jne... japanin pillua olis kyl ihana saada myös ja pientä thaimaalaista pillua munan ympärille myös nammm!
- viikottain
Turussa ja Hesassa viikottain käyn thai-hierojilla, monissa eri paikoissa ja niistä saa halvalla kokeiltua itse asiaa hieronnan lisäksi. Hieronta maksaa siinä 20-25 euroa ja kädet ja suu päälle siinä 15-20 euroa lisää. Suurin osa ottaa klunssin nieluun. Itse tiukkaa asiaa tai molempia tiukkoja saa kun varsinaisen hieronnan lisäksi maksaa 25-40 euroa. Niin ja kokemuksen mukaan joka paikassa saa sitä itseään ja ilman kumia.
Ei tarvitse edes itse kysellä vaan asia otetan esiin intiimihieronnan kuluessa ja miehen kiihtyessä. Ovat ne aasialaiset tiukkoja järjestäin. - Traveller Z
Ammattilaiset eivät oikeasti kiihdy. Pillu rasvataan etukäteen, että jotenkin luistaisi. Kun vielä vähän puristetaan, niin asiakaalta saa liemet helposti irti: ajansäästöä.
Tavallisessa panossa, jossa nainen on antaumuksella mukana, kokoeroja löytyy siinä kuin ei-aasialaisissakin.
Niin, ja kunnelkaa Junnu Vainoin biisi "Turakainen Thaimaassa!- tunnustaa
mutta oli sitten minkä maalainen tahansa...niin !
tiukkapilluja löytyy sekä kotomaasta että ympäri muuta maata...sorry ! Noh..ehkä pienmunaiset kokee asiat toisin...me suomalaiset naiset ollaan ehkä samalla tapaa räävittömiä kuin mihetkin ja ollaan samalla tapaa jakamassa aarrettamme joka suuntaan kuvitelmissamme suuremmat munat ja tiukemmat pillut...no jokainenhan kokee seksualisuutensa omalla tapaa ja jotkut järkiintyvät aikaisemmin...eli mikä olikaan se kriteeri siihen seksiin...oman halun tyydytys...vai...myös kumppanin tyydytys josta molemmat saavat hekumat...kaupalliset ovat yleensä AINA yksipuolisia ajattelipa mies mitä tahansa ja sorry viel...mut suotta köyhdyttävät kukkaroitaan..hih...sorry !
- Haaveissa
Juu ois ihana saada kireää Japani PILLUA sellaiselta pitkä musta hiuksiselta kiinalais tai japanilais tytöltä suurin haaveeni.
- Dkgvtd
Mun kullin halkasija on 6,5 cm, enkä ole koskaan saanu liian löysää pillua. Noi jutut on pikkumulkkusten hörinöitä.
- asko.pienimunainen.luuse
Oulun läski kaivoi 11 vuotta vanhan ulostuksensa esiin ja vastasi siihen. Oulun biologin mukaan pienempi ruummis tarkoittaa pienempää vittua. Tuohan ei päde muihin nisäkkäisiin kuin ihmisiin ja siinäkin aasialaisiin ja oululaisiin.
- Kohtupora2121
Thaimaa,Singapore,Laos,Vietnam on tullut kairattua ehdottomasti tiukimman otteen oon saanut Saigonissa varmasti muut siellä käyneet yhtyvät tähän...
- huohhelihuoh
Täälläkin heti joku katkera suomalaisakka valittamassa... Mä oon tylsä suomalaisnainen, jonka pillua on kolme lasta venyttänyt, mutten silti tajua tota katkeroitumista. Joo en usko että on rodusta kiinni pillun kireys, mut minkä saatanan takia ei sais miehet haaveilla tiukkapillusesta aasialaisesta, jopa se teijän oma mies. Kyllä mäki haaveilen isomunasesta hyväkroppasesta miehestä ja niitä löydänkin aina sillon tällön baarista sänkyyn, mutta kyllä mulle on silti jokasessa seurustelusuhteessa se oma normimieskin riittäny ja mä oon riittäny niille. Älkää naiset olko niin saatanan katkeria, ihan ku tää olis joku vitun kilpailu, joka teijän on voitettava. Kyllä te riitätte vaikkette parhaita ookkaan, kukaan.
- Homooooooohohhoo
Homon kirjoitus.
- Aasialaisenkanssanainut
Kyllä vaan sillä rodullakin on oma merkityksensä sukupuolielimien kokoon.
Löytyy kansainvälisiä tutkimuksiakin aiheesta.
Aasialaiset on ruumiinrakenteeltaan keskimääräisesti hyvin pieniä ja siroja verrattuna eurooppalaisiin.
Kiinalaisiset jonkin verran isompia kuin thaimaa/laos/kamboza/vietnam - alueiden ihmiset.
Tosin suomalaisiltakin naisilta olen saanut tiukkaa pimppiä, mutta aasialaisen nainen hoitaa miehen paremmin. Näin se vaan on.
Kerropa missä hesan thai paikassa noin halvalla saat?
Ei oo tullut vastaan?- Anonyymi
onko Japanilaisilla yleensä miten tiukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923