Kummin päin

sämpylässä?

Hei!

Olen kokenut kimppaa 2M minä ja sen huippu on ollut kun toinen panee minua pimppiin ja toinen peppuun, yhtä aikaa.

Minä olen olen ollut joka kerta polvillani, mieheni panee minua alta, ja se toinen takaapäin peppuun.

Olen kuitenkin seksivideoista nähnyt, että aika usein nainen on toisin päin, makaa peppuun panevan päällä, selkä tätä päin ja toinen mies panee pimppiin edestä päin. Toimiiko se, oikeasti?
Luulisi että sen alinna olevan miehen kikkeli putoaa pois pyllystä, tai ainakaan ettei hän pysty liikkumaan.

Onko kokemuksia, kummin päin on naisen parempi?

7

3833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaan että

      oikeinpäin on parempi!

    • Meillä monesti ollaa video tyylisesti että mieheni on selkäni alla pepussa ja toinen tulee edestä päin pilluun.
      Tosin mieheni ei liiku vaan pitää itsensä syvällä pepussa. Kehuu hyväksi kun tuntee toisen miehen liikkeet pillussani.

      • vastaan että

        Kirjoittamasi on "klisee" lukemistasi novelleista.

        Olen lukenut tällä palstalla juttuja tekemisistäsi aiemminkin, mutta ne taitavat olla mielikuvituksen tuotetta; eihän kenelläkään ole aikaa harrastaa seksiä 24/7 ja täällä kirjoitella (samalla tahdilla kuin tänne kirjoittelet).

        Novelleissa on kielioppiasiat kunnossa esim. yhdyssanat, pilkulla erotetaan sivulause. Sinun mielikuvitustarinoissasi nämä asiat ovat päin rektumia.

        Myönteistä on, että osaat aloittaa virkkeen isolla alkukirjaimella ja päättää pisteeseen. Muutamaman vuoden harjoittelun jälkeen kirjallisuuden Finlandia-palkinto suorastaan putoaa syliisi. Jatka samaan tyyliin!

        Mutta Vesa, kävisitkö viemässä sen mopon yöksi liiteriin.


      • vastaan että kirjoitti:

        Kirjoittamasi on "klisee" lukemistasi novelleista.

        Olen lukenut tällä palstalla juttuja tekemisistäsi aiemminkin, mutta ne taitavat olla mielikuvituksen tuotetta; eihän kenelläkään ole aikaa harrastaa seksiä 24/7 ja täällä kirjoitella (samalla tahdilla kuin tänne kirjoittelet).

        Novelleissa on kielioppiasiat kunnossa esim. yhdyssanat, pilkulla erotetaan sivulause. Sinun mielikuvitustarinoissasi nämä asiat ovat päin rektumia.

        Myönteistä on, että osaat aloittaa virkkeen isolla alkukirjaimella ja päättää pisteeseen. Muutamaman vuoden harjoittelun jälkeen kirjallisuuden Finlandia-palkinto suorastaan putoaa syliisi. Jatka samaan tyyliin!

        Mutta Vesa, kävisitkö viemässä sen mopon yöksi liiteriin.

        Eihän sitä toki aina. Vain keskiviikkona saunan jälkeen ja viikonloppuna kun tulee maamiesseuran kyntäjäyhdistys kylään. Mutta viikonloppu on kyllä enemmänkin vaimon touhuja kun itse pääsen huoltojoukoihin saan ilokseni seurata sivusta. Sunnuntaina voin sitten kirjoitella.
        Kiva että löydät teksteistäni myönteistä ja uskot kehittymiseeni. Se merkitsee minulle tosi paljon.

        Siitä moposta voin kyllä viedä sen liiteriin kun ilmatkin kylmenee.

        Jk. Haluatko tulla kyytiin, voitaisiin käydä rannalla ajelemassa. Voisit ohjata mopoa sauvaohjaimella minun ajaessa. jos haluat?

        Vesa


    • Lisbeth Suuri

      Jos nainen olisit niin kokeillut tuota jo olisit etkä täällä sitä kyselisi.

      • vastaan että

        Veit mulkun suustani....juuri tuon suuntaista ilmaisua itsekin tavoittelin, ehkä viisipolvista trokee-tyyliä tjs. Mutta sitten vastasinkin asiallisesti, kuten yllä käy ilmi.

        Mutta itse asiaan. Aloittaja on ilmiselvästi finninaama amiskundi, joka ajelelee iskän ostamalla Toyota Corollalla karvanopat heiluen.


      • juulia
        vastaan että kirjoitti:

        Veit mulkun suustani....juuri tuon suuntaista ilmaisua itsekin tavoittelin, ehkä viisipolvista trokee-tyyliä tjs. Mutta sitten vastasinkin asiallisesti, kuten yllä käy ilmi.

        Mutta itse asiaan. Aloittaja on ilmiselvästi finninaama amiskundi, joka ajelelee iskän ostamalla Toyota Corollalla karvanopat heiluen.

        Corolla on makee auto...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      138
      2164
    2. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      109
      1564
    3. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      56
      1371
    4. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1137
    5. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

      Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      58
      968
    6. Mitä sä haluaisit

      Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      76
      906
    7. Kauanko vielä aiot

      odottaa ja haaveilla kaivattuasi?
      Ikävä
      45
      784
    8. Kylmätotuus takiainen

      "Siirrän tänne Kylmiksen uudet hajatelmat. "Anonyymi 2024-10-27 14:42:53 60 plus palstalla en nähnyt nimimerkkiä Lesk
      80 plus
      98
      773
    9. Olisin vain halunnut

      Sinun kanssa mennä naimisiin. Rakastan sinua jo nyt. Olet ihaninta maailmassa. Ja bonuksena päälle saisin sinun upean su
      Ikävä
      28
      764
    10. En oikein tiedä

      onko sinua olemassakaan mies…
      Ikävä
      59
      753
    Aihe