vesimies/skorpioni yhdistelmä, hyvä/huono???

tähtisilmä78

Mitä olen lukenut skorpionista, kuulostais aika mielenkiintoiselta... Olen tyypillinen vesimies, paitsi siinä kohdassa, kun joskus mainitaan ettei vesimies tahdo perustaa perhettä, pysähtyä paikoilleen, niin se ei pidä minun kohdalla paikkaansa. Olen kahden lapsen yh-äiti ja tahdon vielä lisää lapsia. Olen seurustellut vain härän kanssa ja sitä kesti 12v., siitä nämä kaksi lasta. Naimisiin en mennyt, kun tuntui ettei tämä ole se oikea. Eikä todellakaan härkä käy vesimiehelle. Siinä menee terveys, elämänhalu ja ihan kaikki. Nyt sinkkuna 1,5v. ja vaakamiehen kans oli juttua täs 7kk, mut se hyyty. Nyt taas katselen uusia tuulia ja skorpioni ois mukava saada kiikariin... ;) En nyt muista olenko törmännyt ennen tähän merkkiin. Mitenkäs skorpionimies hurmataan...? Ja käykö nämä kaks merkkiä yhteen, vesimies ja skorpioni...?

13

6788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Sanneli-

      Itse oli 6 vuotta Skorppioni miehen kanssa yhdessä, avoliitto. Itselläni huonoja kokemuksia ja aion karttaa kyseisen horoskoopin kantajia ainakin miesehdokkaiden suhteen. S mies on omistava, mustasukkainen ja pitkävihainen. Vaikea luonne mielyttää, arvostaa rahaa ja seksiä.

      Itse en suosittele Vesimiestä ja Skorppionia yhteen. Minulle ei jäänyt liitosta mitään positiivista kuin lapsi. S mies pakeni vastuuta ja koki itsensä kakkoseksi lapsen rinnalla.

      • åååiåiå

        Siinäpä se sinun pohjimmainen ongelmasi tulikin, näin epäilisin, palaan siihen lopuksi että mikä se mielestäni oli.

        Minä en ota kantaa siihen oliko sinun miehesi kusipää. Voi olla koska skorppareissa kusipäisyys ilmenee yleensä potenssiin kaksi ja kun sanoit että hän oli vastuuton ja mitä ilmeisimmin täysin henkisesti keskenkasvuinen. Toivottavasti hän kasvaa siitä ja aikuistuu. Jotkut eivät aikuistu, mutta olen kuullut että jotkut skorpparit käyvät jonkinlaisen kasvukauden elämässään ja aikuistuvat, tapahtui se sitten eläkeläisenä tai lapsena. Toiset skorpparit eivät sitä käy läpi koskaan ja nekin jotka väittävät käyneensä sellaisen kasvuvaiheen, puhuvat ihan tavallisesta aikuistumisesta, eivätkä ymmärrä mitä todellinen kasvaminen tarkoittaa.

        Omistavuus on hyväksi, mustasukkaisuuskin tiettyyn pisteeseen asti. Ilmeisesti sinun miehessäsi noiden kahden asian väliin voi vetää yhtäläisyysmerkin. Jos yleensä puhutaan skorppareista, niin pItkävihaisuus on parasta jos skorppari on vaan reilu ja rehti, eikä kusipäinen, vastuuton luonne. Silloin pitkävihaisuus tarkoittaa sitä että sinä et pelleile skorpparin kanssa kuin kerran ja skorppari ei pelleile kenenkään ystävän kanssa ikinä. Eli, pitkävihainen skorppari varustettuna hyvällä luonteella tarkoittaa yleensä sitä että jos olet ystävä, olet todellakin Ystävä isolla Y:llä, koska silloin skorppari ei siedä ystäviinsäkään kohdistunutta vittuilua ja kiusaa. Nimim. kokemusta on - terveisiä vaan sille henkilölle joka erehtyi, toivottavasti on nenä jo oikeassa paikassa.

        Skorppariin on vaikea tehdä vaikutusta koska skorpparia on erittäin vaikea miellyttää lahjoin jos kaikki ei ole kunnossa. Skorpparin miellyttämiseen riittää oikeastaan se että osoittaa luottamusta skorpparia kohtaan, ei millään kullalla, vaan sielulla. Skorppari on itsekin aito ja arvostaa aitoutta, myös saadun kritiikin suhteen. Perseennuolijoita skorppari ei siedä, eikä näyttelijöitä, eikä myöskään heitä jotka eivät sano suoria sanoja kun on sen aika. Siinäkin on vissi ero, skorppari arvostaa sitä että asiat riitelee, ei ihmiset. Eli jos annat kritiikkiä skorpparille, anna sitä aiheesta ja vain aihetta koskien eikä yhtään enempää. Turha rääkyminen ja räksyttäminen ei auta mitään.

        Kun sanoit että skorppari arvostaa rahaa, sitä en niele vaikka maksaisit. Kukaan tuntemani skorppari ei ole millään tavalla rahan perään. He ovat kyllä erittäin hyviä rahan kanssa ja siksi heille kertyykin sitä, mutta ennen rahaa tulee ihmissuhteet. Vesimiehet ovat enemmän rahan perään ja mitä enemmän sitä on, sitä parempi. Skorpparit ovat ennemminkin diplomaatteja.

        Seksi on skorppareille tärkeintä elämässä. Tämä ei tarkoita sitä että sitä pitäisi olla määrällisesti paljon, niin että he olisivat muka jotakin addikteja, vaan että sen täytyy olla laadullisesti hyvää ja erikoista. Seksuaalisesti latautuneille skorppareille oikeastaan mikääne ole pyhää, sairasta tai outoa, vaan kaikki on kiehtovaa vaikka he eivät juuri sitä outoa tapaa kokeilisikaan.

        Sitten siihen sinun ongelmaasi. Sen paljasti viimeinen lauseesi. Jos skorppari kokee että parisuhteessa hän tulee vasta lapsen jälkeen, silloin parisuhteessa on jotakin pahasti pielessä ja tilanne on henkisesti sairas.

        Skorpparille parisuhde on yhteinen projekti. Hän on siinä täysiverinen toimija puolison rinnalla. Myös lapsi kuuluu siihen projektiin, mutta koska kyse on heikosta yksilöstä jota täytyy suojella koska lapsi ei muuten selviytyisi, niin skorpioni haluaa olla yhdessä puolisonsa kanssa toimimassa lapsen hyväksi, ei kakkosena jolta on viety valta ja kaikki keinot kun äidin ja lapsen suhde on mennyt äidin mielestä edelle.


      • Skorppa1

        Just näin!pitää niin niin kutinsa!


    • käy yhteen,

      kokemusta n. kolmestatoista yhteisestä vuodesta vesimies-miehen kanssa. Ei ymmärrä skorpionin sielunelämää. Minulla mennyt jo osittain terveys ja elämänhalu, eikä vesimies tahdo päästää irti. Pitäisi vain riuhtaista itsensä eroon..

      Skorpioni on herkkä tunneihminen ja tarvitsee toisen herkän sielun kumppaniksi, ja myöskin hyvää seksiä. Vesimies on ystävällinen ja mukava noin ulospäin, mutta liian tunteeton ja kova. Ei osaa osoittaa syvimpiä tunteitaan.

      • Skorp. nainen

        Ei sovi ainakaan yhdistelmällä vesimies-mies skorpioni-nainen. Ei todellakaan. Luin horoskooppikirjoista, että tämä yhdistelmä on kamala, mutta en uskonut ja kokeilin itse. No, nyt osaan sanoa oman kokemukseni kautta. Ei sovi!


      • kuupeikotar
        Skorp. nainen kirjoitti:

        Ei sovi ainakaan yhdistelmällä vesimies-mies skorpioni-nainen. Ei todellakaan. Luin horoskooppikirjoista, että tämä yhdistelmä on kamala, mutta en uskonut ja kokeilin itse. No, nyt osaan sanoa oman kokemukseni kautta. Ei sovi!

        ei kannata lukea horoskooppikirjoja vaan elää.. itselläni kokemusta samasta aiheesta vähintäänkin yhtä paljon ja kanta aivan päinvastainen..
        eli itse olen n40v skorpioni nainen ja mieheni minua n10v vanhempi vesimies mies.yhdessä oltu yli12v eikä loppua vielä näköpiirissä( ja tuskin tuleekaan muutoin kuin kuolon koittaessa.?)
        ei helppo yhdistelmä mutta sisulla ja sydämmellä olemme koittaneet vastuksetkin kääntää voitoiksi ja nyt näin monen vuoden jälkeen uskallan jo vähän hymyilläkin näille kaikille kommelluksille mitä meidänkin eteen on tullut...
        eli se mikä sopii äidille, ei välttämättä sovi tyttärelle ja päin vastoin... irwinin sanoin; voin elämää, ei sen enempää, on kaikki tää, koita ymmärtää...


      • rakastu

        oikein sanottu


    • tintti1971

      minä olen vesimies ja olen avioliitossa scorpioni miehen kanssa.tämä scorpioni on todella rauhaa rakastava ja perhe on tärkeä.jos suhde on tasapainossa ja scorpioni mies tuntee että häntä rakastetaan ja seksi on tärkeä scorpioni miehelle(kuuma pakkus)niin hän on todella ihana mies.hiukan jääräpää on mut kyllä meillä ainenkin kaikki on sutviintunut..enkä haluaisi että scorpionia kukaan suututtaa pahasti,silloin on oksat pois..jokos olet löytänyt scorpioni miehen?

      • Uu

        Meillä on seurustelu sujunut hyvin jo vuoden. Kyseinen skorpionimies on hellä, rakastava ja hyvä sängyssä. Ei yhtään mustasukkainen tai omistushaluinen...


      • näin meillä
        Uu kirjoitti:

        Meillä on seurustelu sujunut hyvin jo vuoden. Kyseinen skorpionimies on hellä, rakastava ja hyvä sängyssä. Ei yhtään mustasukkainen tai omistushaluinen...

        Ei ollut hyvä. Mulla on skorppareista huono kuva, pisteliäitä, käsittämättömiä ja pitkävihaisia. Plussaa oli sänkyhommat kuitenkin. Olen vesimiesnainen.


      • uuytuytu
        näin meillä kirjoitti:

        Ei ollut hyvä. Mulla on skorppareista huono kuva, pisteliäitä, käsittämättömiä ja pitkävihaisia. Plussaa oli sänkyhommat kuitenkin. Olen vesimiesnainen.

        Vesimiesmerkki ei sovi skorpparille.

        Olen kokenut vesimiesmerkkejä kaksi ja ei tule toimiin parisuhteena. Ystävyyssuhteena toimii muuten ei.


    • Skorpioni M20

      Itse olen skorpionimies ja olen ollut noin puoli vuotta ns.vapaassa suhteessa vesimies-miehen kanssa (asutaan eri kaupungeissa mutta nähdään kerran/pari kuussa). Pinnallisesti olemme kuin kuin toistemme peilikuvat, näytämmekin lähes samalta, sisäisesti taas paljon erilaisempia, vaikka paljon samaa sieltäkin puolelta löytyy. Ollaan nähny kuitenkin niin harvoin, ettei ehkä ihan "kunnolla" vielä tunneta toisiamme ja vähän mietityttääkin, mihin tämä on menossa, koska saattaa olla että me ollaan liian erilaisia ymmärtääksemme toisiamme pitemmään päälle, vaikka tuskin mitään tätä paljon vakavampaa edes on tulossa.

      Toki näissä kannattaa huomioida se muukin mitä tähtikartalta löytyy. Jos on vesimies jolla on näyttäis olevan paljon skorpionia kartalla niin voihan se olla että tulevat skorpionin kanssa silloin ainakin paremmin toimeen.

    • jalkatyöläinen

      lyhyesti sanottuna skorpparit ovat herkästi provosoituvaa kalipeeria ja tykkäävät riidellä piste kokemusta on eivät ole sovittelija ihmisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe