eli mistä löytäisin galgolleni sopivia vaatteita, kuten fleecetakkeja tai mantteleita?
netistä olen yrittänyt etsiä laadukkaita mutta suhteellisen edullisia tuotteita vaan eipä ole
mieleisiä löytynyt. asun e-suomessa...ideoita otetaan vastaan. :)
mistä vinttikoirille vaatteita?
7
2625
Vastaukset
- ......
Le-Je-Rik oy myy ainakin manttelitakkeja 10 euron hintaan joten eipä paljoa kirpaise. Ne tummansiniset manttelitakit on parhaita :) on sellaista vettä hylkivää kangasta... ne muut värit on hieman erilaisia. Meillä on noita tosi paljon. Vinttareille saa vähän itte muokata aina mut hyvin ne menee... säätömahdollisuutta on.
- terristi
täällä on kokoja: http://www.netikka.net/ujoelvis/index.htm
- esim
kennel mimi chill valmistaa mittojen mukaan
- ..---
kävin myös www.terrieri.net sivuilla jossa oli ihan hyvännäkösiä vaatteita, tosin aika hintavia.
onko teistä kukaan tilannut sieltä vaatteita tai muuta tavaraa? minkä laatuisia ovat?
- *Likkis*
Minulla on greyllä Hurtta- tuotteen mantteli ja haalari. Sopivat hyvin myös vinttikoirille. Tosin haalarissa on puntit ehkä hieman lyhet mutta hyvin haalari on asiansa ajanut.
Seuraavaksi ajattelin kokeilla www.hooks.fi -sivuston mantteleita (mene kohtaan Valikoima Koira). Todella edullisia ainakin, enkä uskoisi laatuakaan kovin heikoksi, koska hevosillehan on sielä myyty jo pitkään laadukkaita loimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693