Arin lempinimiä??

haluaisin nimetä mun tulevan kissanpennun Arin kunniaksi jollain Arin lempinimistä?
mikä siis kisalle nimeksi ehdotuksia/faktana löydettyjä lempinimiä?

kiitän =)

24

2794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa

      rock-jumala tai tuttavallisemmin jumala.

    • tai pelkkä

      pelle;DDD

    • --------------

      Nii, Hiivi!

    • der Keiser,

      tai il Duce.

      • :DD

        Loistavia ehdotuksia! :D


    • lapsiakin

      alkaa tulla enempi, kun ei toi Ari nimenä ole ollenkaan hullumpi. Lyhyt ja ytimekäs ja siitä voi muokata vaikka mitä.

      Eikös joku ollut teettänyt tatskankin Arin kirjottamasta nimmarista käteen?

      • nimi saattaa

        kokea uuden tulemisen, katellaan tilastoja sitten ensi vuoden puolella. :D

        Niinhän se Arppa kertoi, että joku tyttö oli ottanut nimmarin käsivarteen ja aikonut tatuoida sen siihen. Ei sitten ollut vielä varmaa tietoa, oliko se oikeasti tehnyt niin. :D

        Tuossa muuten yksi nimi, jolla mä Aria kutsun, siis tuo Arppa. Toinen ois Arska. Ja tietty Iso A.


      • puoli että
        nimi saattaa kirjoitti:

        kokea uuden tulemisen, katellaan tilastoja sitten ensi vuoden puolella. :D

        Niinhän se Arppa kertoi, että joku tyttö oli ottanut nimmarin käsivarteen ja aikonut tatuoida sen siihen. Ei sitten ollut vielä varmaa tietoa, oliko se oikeasti tehnyt niin. :D

        Tuossa muuten yksi nimi, jolla mä Aria kutsun, siis tuo Arppa. Toinen ois Arska. Ja tietty Iso A.

        se on helppo lausua ja kirjoittaa missä päin maailmaa tahansa toisin kuin joku Kaaleppi, Markku tai Heikki.


      • Hyvä tuuri
        puoli että kirjoitti:

        se on helppo lausua ja kirjoittaa missä päin maailmaa tahansa toisin kuin joku Kaaleppi, Markku tai Heikki.

        sinänsä Arilla, että jos ja kun lähtee ulkomaille, niin ei ole turhan vaikea ulkomaanelävillä lausua tuota etunimeä. Tosi kompakti tapaus.

        Tänä vuonna ei ole ainakaan vielä ollut hirveää ryntäystä nimeämään lapsia Areiksi. 20 kpl tähän mennessä. Näyttäis olleen parhaimmat vuodet Ari-nimellä 60- ja 70-luvuilla. 80- ja 90-luvuilla eli tuossa ryhmässä, johon Koivusen Ari kuuluu, on Areja nimetty n. 3500 kpl.

        https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1

        Mulla tais aikoinaan olla Ari-niminen nukke. :D


      • kovin monet nimeä kuitenkaan kenenkään kunniaksi niin ku mä nyt meinaan kissan kohdalla itse musiikki ihmisenä voisin lapsellekkin antaa "kunnianimen" ihan hyvin...
        jos keksitte vielä lisää heittäkää ihmeessä


      • kaikki, mutta
        pvcangel85 kirjoitti:

        kovin monet nimeä kuitenkaan kenenkään kunniaksi niin ku mä nyt meinaan kissan kohdalla itse musiikki ihmisenä voisin lapsellekkin antaa "kunnianimen" ihan hyvin...
        jos keksitte vielä lisää heittäkää ihmeessä

        kyllä sellasia ihmisiäkin löytyy. Ulkomailla, esim. Jenkeissä aika paljonkin. :D Tuon Arin kans ois siinä mielessä hyvä juttu, että tuo on kuitenkin normaali nimi, ei pomppais heti silmään niin kuin joku Ridge tai Luke Skywalker. :D


      • Anonyymi
        nimi saattaa kirjoitti:

        kokea uuden tulemisen, katellaan tilastoja sitten ensi vuoden puolella. :D

        Niinhän se Arppa kertoi, että joku tyttö oli ottanut nimmarin käsivarteen ja aikonut tatuoida sen siihen. Ei sitten ollut vielä varmaa tietoa, oliko se oikeasti tehnyt niin. :D

        Tuossa muuten yksi nimi, jolla mä Aria kutsun, siis tuo Arppa. Toinen ois Arska. Ja tietty Iso A.

        Stadilaisittain artsa


    • ari

      niin tolkuttomasti näyttää olevan areja ja myös lyhenteissä on ari-kirjaimet monissa. Mitä mahtaa toi toinen Ari Koivunen eli maanrakennus -tyyppi olla mieltä siitä että on nyt nimensä kuuluisa?

      Onko Ari-nimi muuten jossain muussakin maassa kuin Suomessa käytössä? Muistan jossain nähneeni.

      • tuntuma, että

        se vois olla Japanissa käytössä. En kyllä oo satavarma. Varmaan myös englanninkielisissä maissa käytössä, mutta naisen nimenä, luulisin. Esim. Amerikassahan täkäläiset i-kirjaimeen loppuvat miesten nimet, kuten Toni, Joni, Kari jne. on naisten nimiä.

        Oispa kiva kyllä tietää tarkkaan, missä maissa tuo Ari on nimenä käytössä.


      • on Kreikassa

        paljon käytetty, lyhenne Aristoteles-nimestä. Oliskohan myös juutalaisilla aika yleinen.


      • juutalaisilla olla
        on Kreikassa kirjoitti:

        paljon käytetty, lyhenne Aristoteles-nimestä. Oliskohan myös juutalaisilla aika yleinen.

        lyhenne Ariel-nimestä.


      • arabin nimi
        tuntuma, että kirjoitti:

        se vois olla Japanissa käytössä. En kyllä oo satavarma. Varmaan myös englanninkielisissä maissa käytössä, mutta naisen nimenä, luulisin. Esim. Amerikassahan täkäläiset i-kirjaimeen loppuvat miesten nimet, kuten Toni, Joni, Kari jne. on naisten nimiä.

        Oispa kiva kyllä tietää tarkkaan, missä maissa tuo Ari on nimenä käytössä.

        oli ari;;;satawarma en oo mut sellai kutina****


      • iippu-nimi
        arabin nimi kirjoitti:

        oli ari;;;satawarma en oo mut sellai kutina****

        tosiaan mut sieltpäin kuiteski eli lähi-idäst***


      • Norjan
        tuntuma, että kirjoitti:

        se vois olla Japanissa käytössä. En kyllä oo satavarma. Varmaan myös englanninkielisissä maissa käytössä, mutta naisen nimenä, luulisin. Esim. Amerikassahan täkäläiset i-kirjaimeen loppuvat miesten nimet, kuten Toni, Joni, Kari jne. on naisten nimiä.

        Oispa kiva kyllä tietää tarkkaan, missä maissa tuo Ari on nimenä käytössä.

        prinsessa Märtha Louisen (anteeksi, jos kirjoitin väärin) aviomiehen nimi ole Ari myös?


    • tietenkin

      mutta ei kuitenkaan töpöhäntä.

      • monnin tyylinen

        waik ei häijy ookkaan, mut asenne on tollee wähä katukollimaine, hhehheheh****


      • tietenkin,

        miten saatoimme unohtaa. :D


    • Anonyymi

      rapajuoppo

      • Anonyymi

        Siinäpä soma nimi kisulle 😸


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe