Arin lempinimiä??

haluaisin nimetä mun tulevan kissanpennun Arin kunniaksi jollain Arin lempinimistä?
mikä siis kisalle nimeksi ehdotuksia/faktana löydettyjä lempinimiä?

kiitän =)

24

1968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa

      rock-jumala tai tuttavallisemmin jumala.

    • tai pelkkä

      pelle;DDD

    • --------------

      Nii, Hiivi!

    • der Keiser,

      tai il Duce.

      • :DD

        Loistavia ehdotuksia! :D


    • lapsiakin

      alkaa tulla enempi, kun ei toi Ari nimenä ole ollenkaan hullumpi. Lyhyt ja ytimekäs ja siitä voi muokata vaikka mitä.

      Eikös joku ollut teettänyt tatskankin Arin kirjottamasta nimmarista käteen?

      • nimi saattaa

        kokea uuden tulemisen, katellaan tilastoja sitten ensi vuoden puolella. :D

        Niinhän se Arppa kertoi, että joku tyttö oli ottanut nimmarin käsivarteen ja aikonut tatuoida sen siihen. Ei sitten ollut vielä varmaa tietoa, oliko se oikeasti tehnyt niin. :D

        Tuossa muuten yksi nimi, jolla mä Aria kutsun, siis tuo Arppa. Toinen ois Arska. Ja tietty Iso A.


      • puoli että
        nimi saattaa kirjoitti:

        kokea uuden tulemisen, katellaan tilastoja sitten ensi vuoden puolella. :D

        Niinhän se Arppa kertoi, että joku tyttö oli ottanut nimmarin käsivarteen ja aikonut tatuoida sen siihen. Ei sitten ollut vielä varmaa tietoa, oliko se oikeasti tehnyt niin. :D

        Tuossa muuten yksi nimi, jolla mä Aria kutsun, siis tuo Arppa. Toinen ois Arska. Ja tietty Iso A.

        se on helppo lausua ja kirjoittaa missä päin maailmaa tahansa toisin kuin joku Kaaleppi, Markku tai Heikki.


      • Hyvä tuuri
        puoli että kirjoitti:

        se on helppo lausua ja kirjoittaa missä päin maailmaa tahansa toisin kuin joku Kaaleppi, Markku tai Heikki.

        sinänsä Arilla, että jos ja kun lähtee ulkomaille, niin ei ole turhan vaikea ulkomaanelävillä lausua tuota etunimeä. Tosi kompakti tapaus.

        Tänä vuonna ei ole ainakaan vielä ollut hirveää ryntäystä nimeämään lapsia Areiksi. 20 kpl tähän mennessä. Näyttäis olleen parhaimmat vuodet Ari-nimellä 60- ja 70-luvuilla. 80- ja 90-luvuilla eli tuossa ryhmässä, johon Koivusen Ari kuuluu, on Areja nimetty n. 3500 kpl.

        https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1

        Mulla tais aikoinaan olla Ari-niminen nukke. :D


      • kovin monet nimeä kuitenkaan kenenkään kunniaksi niin ku mä nyt meinaan kissan kohdalla itse musiikki ihmisenä voisin lapsellekkin antaa "kunnianimen" ihan hyvin...
        jos keksitte vielä lisää heittäkää ihmeessä


      • kaikki, mutta
        pvcangel85 kirjoitti:

        kovin monet nimeä kuitenkaan kenenkään kunniaksi niin ku mä nyt meinaan kissan kohdalla itse musiikki ihmisenä voisin lapsellekkin antaa "kunnianimen" ihan hyvin...
        jos keksitte vielä lisää heittäkää ihmeessä

        kyllä sellasia ihmisiäkin löytyy. Ulkomailla, esim. Jenkeissä aika paljonkin. :D Tuon Arin kans ois siinä mielessä hyvä juttu, että tuo on kuitenkin normaali nimi, ei pomppais heti silmään niin kuin joku Ridge tai Luke Skywalker. :D


      • Anonyymi
        nimi saattaa kirjoitti:

        kokea uuden tulemisen, katellaan tilastoja sitten ensi vuoden puolella. :D

        Niinhän se Arppa kertoi, että joku tyttö oli ottanut nimmarin käsivarteen ja aikonut tatuoida sen siihen. Ei sitten ollut vielä varmaa tietoa, oliko se oikeasti tehnyt niin. :D

        Tuossa muuten yksi nimi, jolla mä Aria kutsun, siis tuo Arppa. Toinen ois Arska. Ja tietty Iso A.

        Stadilaisittain artsa


    • ari

      niin tolkuttomasti näyttää olevan areja ja myös lyhenteissä on ari-kirjaimet monissa. Mitä mahtaa toi toinen Ari Koivunen eli maanrakennus -tyyppi olla mieltä siitä että on nyt nimensä kuuluisa?

      Onko Ari-nimi muuten jossain muussakin maassa kuin Suomessa käytössä? Muistan jossain nähneeni.

      • tuntuma, että

        se vois olla Japanissa käytössä. En kyllä oo satavarma. Varmaan myös englanninkielisissä maissa käytössä, mutta naisen nimenä, luulisin. Esim. Amerikassahan täkäläiset i-kirjaimeen loppuvat miesten nimet, kuten Toni, Joni, Kari jne. on naisten nimiä.

        Oispa kiva kyllä tietää tarkkaan, missä maissa tuo Ari on nimenä käytössä.


      • on Kreikassa

        paljon käytetty, lyhenne Aristoteles-nimestä. Oliskohan myös juutalaisilla aika yleinen.


      • juutalaisilla olla
        on Kreikassa kirjoitti:

        paljon käytetty, lyhenne Aristoteles-nimestä. Oliskohan myös juutalaisilla aika yleinen.

        lyhenne Ariel-nimestä.


      • arabin nimi
        tuntuma, että kirjoitti:

        se vois olla Japanissa käytössä. En kyllä oo satavarma. Varmaan myös englanninkielisissä maissa käytössä, mutta naisen nimenä, luulisin. Esim. Amerikassahan täkäläiset i-kirjaimeen loppuvat miesten nimet, kuten Toni, Joni, Kari jne. on naisten nimiä.

        Oispa kiva kyllä tietää tarkkaan, missä maissa tuo Ari on nimenä käytössä.

        oli ari;;;satawarma en oo mut sellai kutina****


      • iippu-nimi
        arabin nimi kirjoitti:

        oli ari;;;satawarma en oo mut sellai kutina****

        tosiaan mut sieltpäin kuiteski eli lähi-idäst***


      • Norjan
        tuntuma, että kirjoitti:

        se vois olla Japanissa käytössä. En kyllä oo satavarma. Varmaan myös englanninkielisissä maissa käytössä, mutta naisen nimenä, luulisin. Esim. Amerikassahan täkäläiset i-kirjaimeen loppuvat miesten nimet, kuten Toni, Joni, Kari jne. on naisten nimiä.

        Oispa kiva kyllä tietää tarkkaan, missä maissa tuo Ari on nimenä käytössä.

        prinsessa Märtha Louisen (anteeksi, jos kirjoitin väärin) aviomiehen nimi ole Ari myös?


    • tietenkin

      mutta ei kuitenkaan töpöhäntä.

      • monnin tyylinen

        waik ei häijy ookkaan, mut asenne on tollee wähä katukollimaine, hhehheheh****


      • tietenkin,

        miten saatoimme unohtaa. :D


    • Anonyymi

      rapajuoppo

      • Anonyymi

        Siinäpä soma nimi kisulle 😸


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe