Ennakot otettu?

7

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

      Nuo etelänpellet heti kolaroi, oikein ketjussa, kun jossain sataa lunta. Miksei täällä pohjoisempana kolaroida edes lumituiskussa noin paljoa, tuolla Enontekiölläkään ei tainnut eilen peltirytistä.

      • tremens

        Ja mikä olikaan liikennetiheys Enontekiöllä ? =)


      • on ajatus
        tremens kirjoitti:

        Ja mikä olikaan liikennetiheys Enontekiöllä ? =)

        etelänpelleillä ? Luulisi, että mitä enempi kulkijoita niin sen tarkemmin pitäisi seurata liikennettä, mutta ei älytä, kun on niin kiire. Enontekiöllä en ol ikinä käynytkään, mutta sen verran tiedän, että siellä on tiellä muutakin seuraa kuin autoja, eikä silti peltirytisi ja välimatkat on pitemmät. Eikä ajella moottoriteillä, vaan kapeilla maanteillä.


      • tremens
        on ajatus kirjoitti:

        etelänpelleillä ? Luulisi, että mitä enempi kulkijoita niin sen tarkemmin pitäisi seurata liikennettä, mutta ei älytä, kun on niin kiire. Enontekiöllä en ol ikinä käynytkään, mutta sen verran tiedän, että siellä on tiellä muutakin seuraa kuin autoja, eikä silti peltirytisi ja välimatkat on pitemmät. Eikä ajella moottoriteillä, vaan kapeilla maanteillä.

        Jos liikenne-Shangrilaassasi, Enontekiöllä, tapahtuu vaikkapa yksi peltikolari talvessa, niin kuinka monta se tekee kerrottuna väestömäärän erolla Helsingin alueella ?

        ps. On täällä muunkin nimisiä kuin Pelle ... =)


      • kolme persreikää
        tremens kirjoitti:

        Jos liikenne-Shangrilaassasi, Enontekiöllä, tapahtuu vaikkapa yksi peltikolari talvessa, niin kuinka monta se tekee kerrottuna väestömäärän erolla Helsingin alueella ?

        ps. On täällä muunkin nimisiä kuin Pelle ... =)

        ...................


    • Jaska Parruna

      Monet täällä leimaavat turvavälipuheet turvallisuushysteriaksi.

      >>Turvaväli ei ole lähellekkään niin suuri ongelma, kuin annetaan ymmärtää.

      • Reippis

        Ei ei... kyllä se syyllinen ol se motoristi joka ajoi toisella puolella kaupunkia

        ...näihinkin ketjukolareihin oli varmaan monen mielesta motoristit syyllisiä, vaikka eivät olleet mailla eika halmeilla, sillä hehän ovat niitä teiden lainsuojattomia eivätkä välitä liikennesännöistä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe