Näin syksyllä sää voi muuttua joskus aika arvaamatta: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1430691
Ei tuollaisesta pidä kuitenkaan vielä näin säikähtää: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1430520
Jos ensilumi pohjoisessa aikaisin tulikin, niin ei sitä etelässä olisi heti tarvinnut talven kolarointeja aloittaa.
Renkaita vaihtamaan, tai parempia apusilmiä.
Ennakot otettu?
7
382
Vastaukset
- tietenkin
Nuo etelänpellet heti kolaroi, oikein ketjussa, kun jossain sataa lunta. Miksei täällä pohjoisempana kolaroida edes lumituiskussa noin paljoa, tuolla Enontekiölläkään ei tainnut eilen peltirytistä.
- tremens
Ja mikä olikaan liikennetiheys Enontekiöllä ? =)
- on ajatus
tremens kirjoitti:
Ja mikä olikaan liikennetiheys Enontekiöllä ? =)
etelänpelleillä ? Luulisi, että mitä enempi kulkijoita niin sen tarkemmin pitäisi seurata liikennettä, mutta ei älytä, kun on niin kiire. Enontekiöllä en ol ikinä käynytkään, mutta sen verran tiedän, että siellä on tiellä muutakin seuraa kuin autoja, eikä silti peltirytisi ja välimatkat on pitemmät. Eikä ajella moottoriteillä, vaan kapeilla maanteillä.
- tremens
on ajatus kirjoitti:
etelänpelleillä ? Luulisi, että mitä enempi kulkijoita niin sen tarkemmin pitäisi seurata liikennettä, mutta ei älytä, kun on niin kiire. Enontekiöllä en ol ikinä käynytkään, mutta sen verran tiedän, että siellä on tiellä muutakin seuraa kuin autoja, eikä silti peltirytisi ja välimatkat on pitemmät. Eikä ajella moottoriteillä, vaan kapeilla maanteillä.
Jos liikenne-Shangrilaassasi, Enontekiöllä, tapahtuu vaikkapa yksi peltikolari talvessa, niin kuinka monta se tekee kerrottuna väestömäärän erolla Helsingin alueella ?
ps. On täällä muunkin nimisiä kuin Pelle ... =) - kolme persreikää
tremens kirjoitti:
Jos liikenne-Shangrilaassasi, Enontekiöllä, tapahtuu vaikkapa yksi peltikolari talvessa, niin kuinka monta se tekee kerrottuna väestömäärän erolla Helsingin alueella ?
ps. On täällä muunkin nimisiä kuin Pelle ... =)...................
- Jaska Parruna
Monet täällä leimaavat turvavälipuheet turvallisuushysteriaksi.
>>Turvaväli ei ole lähellekkään niin suuri ongelma, kuin annetaan ymmärtää.- Reippis
Ei ei... kyllä se syyllinen ol se motoristi joka ajoi toisella puolella kaupunkia
...näihinkin ketjukolareihin oli varmaan monen mielesta motoristit syyllisiä, vaikka eivät olleet mailla eika halmeilla, sillä hehän ovat niitä teiden lainsuojattomia eivätkä välitä liikennesännöistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517