Olemme kuvaamassa Marraskuussa kokopitkää elokuvaa Helsingissä ja tarvitsisimme kipeästi pääosan esittäjää. Tuotanto-yhtiömme sai elokuvaa varten vain 45.000 EUR suuruisen valtion apurahan mutta valitettavasti näyttelijöille emme voi maksaa palkka. Mutta sen sijaan kokemusta näyttelijät saavat sitäkin enemmän.
Emme valitettavasti suostu ottamaan pääosan rooliin kuin ammattilaisia, sillä kyse on nyt major luokan filmausproduktiosta.
Terveisin
Heikki J. Aaltonen
Tuotanto-yhtiö häjyt Oy
Tarkemmat yhteystiedot
email: [email protected]
Etsimme pääosan esittäjää
6
737
Vastaukset
- palkkaa?
Haluatte siis rautaisen ammattilaisen näyttelemään pääosaa, ILMAN PALKKAA?
Ammattilaiset ei ilman palkkaa työtä tee. Ilmaiseksi ette saa ketään muita kuin alalle vasta yrittäviä, vähän realismia peliin hei!
Eikö kyllä kuulosta kovin major luokan filmausproduktiolta jos vain 45.000 eurolla teette... Itse olen tehnyt kalliimmallla harrastelija filmejä! - Jacues
Nyt on kyllä jotain mätää. Itse olen näytellyt lyhytelokuvassa ja sain palkkaa siitä en ollut ammattilainen vaan minut otettiin siihen koska olin lahjakas ja erotuin tavallisesta näyttelijästä ja vuorosanojen muistaminen oli helppoa, mutta ette nyt maksaisi edes ammattilaiselle. Mitä helvettiä usko tähän elokuvaan horjuu pahasti. Oletteko 15 vuotiaita nörttejä jotka haluavat tulla isona kuuluiskaksi ja jen.??
- Tuosta noin vain.
Päähän jollain. Tule sit uudestaan soittamaan suuta, kun olet jotain muuta saavuttanut.
- Paikannäyttäjä
Tämähän on vitsi jos luet ilmoituksen uudestaan
niin huomaat että ko. teksti on 15v tekemä. - ...
Paikannäyttäjä kirjoitti:
Tämähän on vitsi jos luet ilmoituksen uudestaan
niin huomaat että ko. teksti on 15v tekemä.välttämättä. kyllä sitä vanhemmiltakin ihmisilta huonoa huumoria irtoo.
- ...
... kirjoitti:
välttämättä. kyllä sitä vanhemmiltakin ihmisilta huonoa huumoria irtoo.
se piti vielä sanoa, että täähän oli loppujen lopuks aika hyvää sarkasmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017803Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455571HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042980Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki452766- 1812533
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92120- 251985
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121832Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411752Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658