Olemme kuvaamassa Marraskuussa kokopitkää elokuvaa Helsingissä ja tarvitsisimme kipeästi pääosan esittäjää. Tuotanto-yhtiömme sai elokuvaa varten vain 45.000 EUR suuruisen valtion apurahan mutta valitettavasti näyttelijöille emme voi maksaa palkka. Mutta sen sijaan kokemusta näyttelijät saavat sitäkin enemmän.
Emme valitettavasti suostu ottamaan pääosan rooliin kuin ammattilaisia, sillä kyse on nyt major luokan filmausproduktiosta.
Terveisin
Heikki J. Aaltonen
Tuotanto-yhtiö häjyt Oy
Tarkemmat yhteystiedot
email: [email protected]
Etsimme pääosan esittäjää
6
725
Vastaukset
- palkkaa?
Haluatte siis rautaisen ammattilaisen näyttelemään pääosaa, ILMAN PALKKAA?
Ammattilaiset ei ilman palkkaa työtä tee. Ilmaiseksi ette saa ketään muita kuin alalle vasta yrittäviä, vähän realismia peliin hei!
Eikö kyllä kuulosta kovin major luokan filmausproduktiolta jos vain 45.000 eurolla teette... Itse olen tehnyt kalliimmallla harrastelija filmejä! - Jacues
Nyt on kyllä jotain mätää. Itse olen näytellyt lyhytelokuvassa ja sain palkkaa siitä en ollut ammattilainen vaan minut otettiin siihen koska olin lahjakas ja erotuin tavallisesta näyttelijästä ja vuorosanojen muistaminen oli helppoa, mutta ette nyt maksaisi edes ammattilaiselle. Mitä helvettiä usko tähän elokuvaan horjuu pahasti. Oletteko 15 vuotiaita nörttejä jotka haluavat tulla isona kuuluiskaksi ja jen.??
- Tuosta noin vain.
Päähän jollain. Tule sit uudestaan soittamaan suuta, kun olet jotain muuta saavuttanut.
- Paikannäyttäjä
Tämähän on vitsi jos luet ilmoituksen uudestaan
niin huomaat että ko. teksti on 15v tekemä. - ...
Paikannäyttäjä kirjoitti:
Tämähän on vitsi jos luet ilmoituksen uudestaan
niin huomaat että ko. teksti on 15v tekemä.välttämättä. kyllä sitä vanhemmiltakin ihmisilta huonoa huumoria irtoo.
- ...
... kirjoitti:
välttämättä. kyllä sitä vanhemmiltakin ihmisilta huonoa huumoria irtoo.
se piti vielä sanoa, että täähän oli loppujen lopuks aika hyvää sarkasmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946