kertoilkaas nyt juicen keikoilla käyneet niitä juicen mainioita tarinoita biisien lomassa? Niistä saisi joku lönnroth koottua uuden kalevalan..:)
juicen jutut keikoilla
7
2577
Vastaukset
- tuoppi
jutut kuulosta välttämättä hauskoilta kirjoitettuna, Juice osasi jutunkertomisen taidon ja dramatisoinnin.
Pari juttua muistan hämärästi 80-luvulta, nimittäin Pinoccio-vitsin ja vitsin, jossa hiiri kiipeää lämpöpatteria pitkin. Jos joku muistaa nämä, niin kirjoitelkaa. Tai ehkä tuo jälkimmäinen on hiukan hankala kirjoittaa, koska muistaakseni siinä pitää esittää pantomiimia.
Itselleni on jotenkin jäänyt mieleen tarina Kalevi ja Irene Sorsasta:
Kalevi: Irene, Irene herää... hei herää, ihme on tapahtunut
Irene: (unisena) ...mitä ihmettä....mikä ihme?
K: No ihme, minä menin vessaan ja valo syttyi, sitten pissasin ja suljin oven ja katso, valo sammui, se on ihme.
I: Voi ei, sä oot taas käyny jääkaapissa kusella.- Kylähullu (the last one)
Toi Pinokkio-juttu oli hyvä. Ja pilvee pilvee-biisin aikana esitetyistä vitseistä ja jutuista sais varmaan kirjotettua kirjan. Mää ku kerkesin käydä vaa kahella keikalla, ni ei kauheesti muistoja oo, ja vitsit on suunnilleen samat ku lasillinen juicea ja klassikoiden ilta-konsertteissa, mutta tää oli yks hyvä (tosin ei kuulosta kirjotettuna todellakaan yhtään miltään:
Juice kertoo jotain Antti Tuiskusta ja alkaa laulaa: "Hei, hei, mikä sulla on?" ja esittää samalla hienon koreografian, jossa hän heiluttelee käsiä ja päätään hulluna. Heilumisen jälkeen Juice kysyy: Eikös sen pitäis laulaa, että: "Hei, hei, mikä MULLA on?" :D - Afroditen_poika
Kylähullu (the last one) kirjoitti:
Toi Pinokkio-juttu oli hyvä. Ja pilvee pilvee-biisin aikana esitetyistä vitseistä ja jutuista sais varmaan kirjotettua kirjan. Mää ku kerkesin käydä vaa kahella keikalla, ni ei kauheesti muistoja oo, ja vitsit on suunnilleen samat ku lasillinen juicea ja klassikoiden ilta-konsertteissa, mutta tää oli yks hyvä (tosin ei kuulosta kirjotettuna todellakaan yhtään miltään:
Juice kertoo jotain Antti Tuiskusta ja alkaa laulaa: "Hei, hei, mikä sulla on?" ja esittää samalla hienon koreografian, jossa hän heiluttelee käsiä ja päätään hulluna. Heilumisen jälkeen Juice kysyy: Eikös sen pitäis laulaa, että: "Hei, hei, mikä MULLA on?" :DMyös Haminan keikalla (olisiko ollu vuonna -04) Juice heitti läppää tuosta "Hei hei, mikä sulla on" -biisistä. Joku sitten katsomosta huusi tuon legendaarisen rivin:
- Hei hei, mikä sulla on?
Johon Juice tokaisi:
- Flunssa.
En ollut itse tuolla paikalla, mutta paikallinen sanomalehti uutisoi kyseisen heiton.
- oululainen
tapaus (ei vitsi) sattui kerran keikalla että pari sälliä alkoi tappelemaan aika lähellä lavaa. No Juice huomasi tapauksen ja bändi alkoi vaan rämpyttää kitaroita ja suuntasivat valonheittimen tappelijoihin. Sällit huomasivat sitten että kaikki vahtaavat heitä ja lopettivat noloina tappelunsa.
- jjjuusooooo
juttu meni jotenkin näin.
Kuinka voi sanoa kauniimmalla tavalla lauseen; "mulkku juuttui kalastusvälineisiin" ?
Vastaus oli tietenkin;(elin haaveissa).
Toinen juttu jonka olen kuullut, tosin välikäden kautta.
2004 juice ja kankaanpää olivat olleet tampereella duo-keikalla ja kesken keikan kankaanpään kännykkä oli ruvennut soimaan, johon juice oli vaan tokaissut että; "enpä tiennytkään että tämä on puhelintoivekonsertti" ja jatkanut sitten keikkaa eteenpäin.. - jjjuusooooo
Silloin juice kertoi että antiikin Rooman kuuluisin ja taitavin piereskelijä oli ollut nimeltään Oktaviaanus.
- tauko II
"olipa kerran Tampereen poliisilaitoksella henkiset kilpailut"
tai sinnepain..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009