ihan kuivaa musaa yök yök yök.
Vastaukset 3
- ärsyyntynyt
Mielestäni on hyvin lapsellista tulla haukkumaan bändi siellä missä esim. fanit keskustelevat. Jos haluat haukkua jotain bändiä, hauku sitä kavereillesi. Ei välttämättä tarvitse aloittaa aina uutta turhaa palstaa, kun huvittaa haukkua jotain.
- hammaspeikko7
Omia lapsia en kyllä ole hankkimassakaan, mutta en heitä tuon ikäisinä päästäisi internetin ulottuville.
En luonnostelisi itseäni uniklubi-faniksi, mutta huonompaa musiikkia ei tarvitse kaukaa hakea: soittajat kuitenkin vähintään jossain määrin osaavat soittaa, laulaja ei aina hallitse ääntään, mutta siinä ei kuitenkaan muuten ole moittimista, osa sanoituksista vähän noloja, muutamat kauniita ja niillä kaikilla on kuitenkin jokin sanoma toisin kuin esim. My Chemical Romancen tai Sunrise Avenuen biiseillä.
Ymmärrän mainiosti, jos joku todellakaan ei tykkää Uniklubista, mutta en kuvailisi sitä "kuivaksi".
Mitä sinä rakas kansalainen oikein haet tuolla viestilläsi? - uniklubiii
Jos et Uniklubista tykkää, niin en nyt menis sanomaan, että ois mitenkään aikuista haukkuakkaan sitä täällä! JOs et tykkää, ni et ja sitte oot vaan hiljaa. toi on mun mielipide asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398