Viasat romppeet tulivat!

Odotuksen jälkeen lautanen ja boxi tulivat ja pääsee katsomaan TV1000 tarjontaa. Toivottavasti päihittää Canalin tarjonnan lähinnä elokuvapuolella joka meikäläistä kiinnostaa. Viasat kullan hinta ainakin on yli puolet halvempi kuin kilpailijan Viihdepaketti, ensimmäisen vuoden ja senkin jälkeen jonkun verran halvempi. Lautasantennin suuntaus ja laitteiden asennus ja sitten vain katselemaan. Muuten miksi mukana on myös puhelinjohto?

6

1862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varten..

      se puhelinjohto on sitä varten, että voit halutessasi tilata vuorokaudeksi ticket-kanavia. en niiden sisällöstä kyllä tiedä, mutta kai niillä kanavilla joku esikatselu on..
      eli se puhelinjohto pitäisi boksista kytkeä analogiseen puhelinrasiaan. mutta kelläpä sellaista nykypäivänä on?
      muistaakseni ticketin pystyi jollain muullakin tapaa tilaamaan, itse en ole kertaakaan tilannut.

      ei tuota viasatin elokuvatarjontaakaan hirveästi kehua voi, mutta kyllä se aina canalin voittaa!

    • pettynyt

      mulla on näkyny viasat nyt kohta kolme viikkoa,kaksi leffaa voinu katsoa-kaikki muu on ollu sontaa.
      tv1000 näyttää saman ohjelman ku tonninen pikkasen viiveellä,actionilta tulee ikivanhaa kökköä ja familyltä vielä vanhempaa,nordic..no jos tykkää mut minä en kuin myös classic jää katsomatta.

      • Tunnin myöhemmin

        Se TV1000 PlusOne on juuri sitä mitä nimi sanookin: TV1000-kanavan ohjelma tuntia myöhemmin.

        Minulla on ollut tämän vuoden Viasatin Kulta-paketti kaapeliin, joka tietysti on suppeampi kuin satelliitista.

        Otin sen FA Cupin, Championshipin, NASCARIN ja IndyCarin takia. Niihin olin ja olen kyllä tyytyväinen, mutta se ei vielä riitä oikeuttamaan täyttä hintaa tuosta paketista (1. vuosi tulee tarjoushinnalla). Muu urheilutarjonta ei käytännössä kiinnosta, ja on selostettu pääosin ruotsiksi.

        Leffoja olen katsonut vain muutamia. Classic on minulle ihan OK kanava, kun taas Nordic ja Family täysin tarpeettomia. Leffoista puuttuu silloin tällöin tekstitys. Minulla näkyy myös Canal Total, joka on sisällöllisesti minua kiinostavampi.

        Dokumenttikanavista vain History on minulle seuraamisen arvoinen, ja sen saan Soneran Super-paketista muutenkin. Niinpä Viasatin tilaus jää halvemman kokeiluvuoden mittaiseksi.

        Satelliitissa on tietenkin paljon laajempi valikoima, joka nostaa paketin houkuttelevuutta, mutta niihin en ota kantaa.


    • P/S

      Lautanen suunnattiin ja laitteet viritettiin. Sitten tuli se pettymys! Boxi ei ole kombo eli sillä voisi katsoa sekä satelliitti- että antennilähetyksiä eikä teksti-TV:tä. Nyt täytyy olla kaksi boxia päällekkäin jotta näkisi myös kolmosen, subin ja urheilukanavan. Jännä juttu kun kolmosen maksukanavat ja subin juniorikanava näkyvät mutta ei varsinaiset pääkanavat. Kyselin heti asiaa asiakaspalvelusta ja siellä hieman murtava nainen totesi, että vuodenvaihteessa kolmonen ja subi alkavat näkyä.

      Muuten ilta meni kaukosäätimen käyttöä opettellessa ja kanavia järjestellessä eikä oikein saanut kuvaa tarjonnasta. Niin ja paketin tultua mukana oli heinä-elokuun lehti, mutta syys-lokakuun lehteä ei ole vielä näkynyt.

      • kiinnostunut laitteista

        voiko niillä viasatin laitteilla katsoa muiden maksutv yritysten kanavia?eli käykö siihen boksiin vaikka canalin kortti? mietin kumman otan viasatin vai canalin.canalilla on ainakin comboboksi eli yksi boksi riittää yhteen telkkariin ja myöhemmin voin käyttää boksissa vaikkapa maikkarin korttia.


      • voi katsella
        kiinnostunut laitteista kirjoitti:

        voiko niillä viasatin laitteilla katsoa muiden maksutv yritysten kanavia?eli käykö siihen boksiin vaikka canalin kortti? mietin kumman otan viasatin vai canalin.canalilla on ainakin comboboksi eli yksi boksi riittää yhteen telkkariin ja myöhemmin voin käyttää boksissa vaikkapa maikkarin korttia.

        muitakin kanavia... ja satelliitteja, mutta Viasatin satelliittiboxilla ainoastaan Viasatin juttuja... siis satelliitti on vain Sirius.
        Boxeina on ainakin Thomson ja Samsung ... mulla on Samsung, kun kaks Thomsonia pamahti rikki ekan kuukauden aikana. Luovun Viasatista heti kun sopimus loppuu... Otin Canalin uudelleen. Nyt näkyy puoli vuotta molemmat. Canalia katselen, Viasatia en juuri ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe