Missä olit kun Diana kuoli?

tai kuulit kuolemasta?

Kaveripiirissä olen huomannut että lähes kaikilla on vahva mielikuva siitä missä he olivat tai mitä he tekivät kun kuulivat prinsessa Dianan kuolemasta.

Itse muistan sen päivän elävästi. Olin viikonloppuvapaalla armeijasta ja äitini tuli herättämään minut aamulla, koska oli juuri kuullut asiasta :) Koko päivä meni kalsareissa sohvalla kotimaisia ja ulkomaisia uutisia seuratessa ja asiaa päivitellessä.

400

40505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika-1991

olin nukkumas sillo sit sisko tuli herättää ja kerto

• Omansa oli syy, kun lähti rattijuopon kyytiin, ei voi muita syytellä.

• Hyvin on mielessä tuo yö, olin Sveitsissä pitkällä keikalla ja tuona yönä oli kamujen kera bileet. Onnettomuudesta kuulin kylläkin vasta hotellin aamiaispöydässä. Vaikken julkkiksia muita ihmisiä kummempina pidäkkään, kova Dianan kohtalo kolahti jotenkin. Pitää kuitenkin muistaa, että onnettomuudessa menehtyi muitakin; heille kaikille kolari oli se pahin mahdollinen henkilökohtainen katastrofi..

• jebaz

yöllä radio novaa ja uutsissa asiasta mainittiin useaan kertaan..Luulin että se on unta ja vielä aamulla herätessänikin olin siinä uskossa kunnes totuus paljastui..

• Söin kynsiäkin

Paskalla olin sinäkin päivänä.

• minäolenpo1ka

NIINKU KOKO SUOMI! KAIKKI OLI NUKKUMASSA!

• llllllllll
        stepdew kirjoitti:

Hyvin on mielessä tuo yö, olin Sveitsissä pitkällä keikalla ja tuona yönä oli kamujen kera bileet. Onnettomuudesta kuulin kylläkin vasta hotellin aamiaispöydässä. Vaikken julkkiksia muita ihmisiä kummempina pidäkkään, kova Dianan kohtalo kolahti jotenkin. Pitää kuitenkin muistaa, että onnettomuudessa menehtyi muitakin; heille kaikille kolari oli se pahin mahdollinen henkilökohtainen katastrofi..

siis kuollema on pahin henkilö kohtainen katastrofi?

• mursunkakka
        Söin kynsiäkin kirjoitti:

ehehh :D

• mölynimuri

Voisitteko ystävällisesti vähän kypsyä ja olla lähettämättä joutavanpäiväisiä "joo eipä mua kiinnosta" viestejänne joka paikkaan?!?!

Teidänlaistenne onnettomia kannanottoja "olin kusella/paskalla/krapulassa" ei jaksa kukaan!

• Paparazi

Olin Pariisissa kuvaamassa Seiskaan jotain turhaa julkkista.

• ´dfgdsfdsfsfds

Mä olin äitin mahas xD

• learn to say goodbye

Sen aikaisen renttuboyfrendin sängyllä katsomassa tv:tä ja ensimmäisenä ajatuksena: "Ei voi olla totta! Vastahan hän löysi Dodinsa ja vaikutti onnelliselta ja kuherteli avoimesti jahdin kannella. Olisi nyt vihdoinkin saanut nauttia onnestaan! Epäreilua! Mutta hyvä, että menehtyivät sitten molemmat.".

• kakakakka1+1

Taisin olla minäkin vääntämässä torttuja pytyllä silloin. Muistin pyyhkiäkin! Paperiin jäi monta kakkaraa..

• Anonyymi
        mölynimuri kirjoitti:

Voisitteko ystävällisesti vähän kypsyä ja olla lähettämättä joutavanpäiväisiä "joo eipä mua kiinnosta" viestejänne joka paikkaan?!?!

Teidänlaistenne onnettomia kannanottoja "olin kusella/paskalla/krapulassa" ei jaksa kukaan!

Oivoi näitä niuhottajia

• Anonyymi
        viiMeineniltahuuto kirjoitti:

Omansa oli syy, kun lähti rattijuopon kyytiin, ei voi muita syytellä.

Hänellä jos olisi ollut poliisi suojelu näin ei olisi käynyt . Asiallinen turvaaminen ja käsky laittaa turvavyö kiinni
        Juuri tämännin takia pitää kuningaalisilla olla asiaan kuuluvat suojelut

• Anonyymi
        mölynimuri kirjoitti:

Tyhmiä kysymyksiä

• hfghfg

...luultavasti... VITSIVITSI

• HANATTAPULI1

KUN DIANA KUOLI, ISTUIN YLI-IISSÄ MIEHEN SERKKUJEN TAKAPIHALLA

• Räkä

Olin yökerhossa dokaamassa kun diana kuoli. Kuulin asiasta aamulla kun RadioNova pärähti sopivasti päälle uutisiksi ja lontoosta raportoiva toimittaja itki monessa kohdassa raporttia. En siina vaiheessa kuullut kuka oli kuollut mutta ilmeisesti toimittajalle hyvin läheinen ihminen. Asia tarkastui tekstiTV:stä kun sain kuusi kuppia kahvia sisällä pysymään.

Kävin ottamassa loiventavan lähikapakassa ja palasin uudelleen kotiin miettimään, tunsiko se toimittaja Dianan niin hyvin että itki useassa kohdassa kertoessaan tapahtumasta?

• Juulia

Joo on se todellakin surullista kun diana kuoli:(mut mihin se voi kuolla?

• räkä mies

oli kattomas tv sit kolmosel tuli diana kuoli joku blääblääblää

• olin juomassa

kaljaa kotisohvalla

• Diana muistoissa

Olin juuri laittautumassa kun kuulin radiosta että "Diana ja Dodi" ehdin jo ajatella että "no, nyt ovat menneet vihille", mutta kun kuulin sanan "kuolleet" en voinut uskoa kuulemaani. Koko päivä töissä meni toisella korvalla uutisia kuunnellen. Myöhemmin katselin alusta loppuun Dianan hautajaiset, kuten aikoinani häät, ja itkin, niin että ei sinä päivänä ollut asiaa ihmisten ilmoille.
      Kyllä siinä ihmisessä oli jotain, joka vaikutti ja vaikuttaa edelleen ihan tavalliseen tallaajaan.
      Muistoa kunnioittaen!

• Nimetön

koskettaa edeel

• Säjamä

Miten te jaksatte rääkyä ventovieraiden perään? Dianaakin varmasti hirveästi kosketti tavallisen ihmisen elämä. Muistan kyllä kyseisen henkilön mutta ei koskettanut millään tavalla, kun kuulin, että hän kuoli.

• 3:n äiti

Muistan sen kuin eilispäivän: istuskelin ja valvoin olohuoneen keinutuolissa kuopusta syöttäen ja samalla selailin tv:n kanavia. Ja yhtäkkiä teksitv:n etusivulle ilmestyi tuo uutinen, jota ei kertakaikkiaan voinut käsittää. Loppuyö meni enemmän tai vähemmän miettien: "mutta eiväthän prinsessat noin vain kuole?!"

• Himputin heitukka

...mielisairaalassa.siellä joku väitti nähneensä tapahtumasta enneunen.

• 17-v:nä 24v miehen kanssa....

Hyi hitto!!!!!
      Mut muistan et aamuyöllä teksti-TV:ssä oli siitä....

• ...

kaivoin nenää ja luin Aku Ankkaa.

• Mandy

Olin kotona katselemassa uutisia...

• toukokuu57

Olin entisen mieheni kanssa raflassa, kun uutiset tulivat ja niissä kerrottiin Dianan kuolemasta. Ihmiset menivät hiljaisiksi ja itselle tuli paha olo. Uutisia kuunneltiin sitten kotona pitkin päivää...

• Dianan ihailija

Porissa asuin silloin ja aamulla katsoin muistaakseni tekstitv:stä ja en ollut uskoa uutista. Pari ihmistä sanoi, että heidät herätettiin rukoilemaan yöllä jonkun puolesta. Aamulla tiesivät kenen.

• radiota kuunnellen
        Dianan ihailija kirjoitti:

Porissa asuin silloin ja aamulla katsoin muistaakseni tekstitv:stä ja en ollut uskoa uutista. Pari ihmistä sanoi, että heidät herätettiin rukoilemaan yöllä jonkun puolesta. Aamulla tiesivät kenen.

..enkä koskaan avannut toosaa sunnuntaisin puolen päivän tienoilla mutta silloinpa tein niin ..

• höh

En muista.. mitä väliä joku englannin prinsessa...

• max...

Jo on meteli jos yksi Huora kuolee autoonnettomuudessa Eihän se ollut muuta kuin kalliimpi Hutsu koko Ämmä On niitä kunnon Naisiakin joita palvoa ..

• Hekate50*

Siinä yksi tosi sivistynyt suomalaismies, joka raukka ei edes osaa kirjoittaa, huh huh.

Mutta asiaan:
        Olin juuri tullut ravintolasta (töistä) ja näin teksti-tv:stä, että Diana vakavasti loukkaantunut ja Dodi kuollut. Oli vaan mielessä, että miksi noin? Miksi ei sitten molemmat?
        Aamulla olikin jo sitten toisenlainen viesti, molemmat menehtyneet!

• max...
        Hekate50* kirjoitti:

Siinä yksi tosi sivistynyt suomalaismies, joka raukka ei edes osaa kirjoittaa, huh huh.

Mutta asiaan:
        Olin juuri tullut ravintolasta (töistä) ja näin teksti-tv:stä, että Diana vakavasti loukkaantunut ja Dodi kuollut. Oli vaan mielessä, että miksi noin? Miksi ei sitten molemmat?
        Aamulla olikin jo sitten toisenlainen viesti, molemmat menehtyneet!

huh huh toiselle Fosulle

• 574000

...ja kun hautajaiset olivat, niin olin Mexikossa!

Hyvin on paikat jääneet mieleen Suomipojalle!

• pekkinen

Autohallilla kahvilla, radio auki.

• Lissu

Olin ylitöissä(Ruotsissa)kun radiosta kuulin.Kysyin työkavereilta olinko ymmärtänyt oikein.Hyvä sydäminen ja kaunis ihminen.

• apina12

olin äiskän mahas sillo.......llollzz

• Tammisaaren leirintäalueella.

Siellä kuulin radiosta uutinen.

• kuka tietää jutusta?

Luin Iltalehdestä vasta tällä viikolla että joku suomalainen olis tavannut sen, Dianan. Mikä tää juttu on? Tietääkö joku?

• GOOGLETA SIIS

Laita nimet Googleen pöljä. Eiköhän löydy

• tyhmään kysymykseen
        GOOGLETA SIIS kirjoitti:

Laita nimet Googleen pöljä. Eiköhän löydy

Onhan tuosta ollu niin paljon lehdissä että luulisi lapsenkin löyävän, ilman kysymisiä siis meinaan.

• Hk1:65A

Hän itki ja minä nauroin kippurassa sille että joku voi surra tuikituntematonta.

• Teemu .K. Reisjärvi

Olin silloin ihan pieni ja sisareni oli silloin vielä äidin mahassa.
      Joten en voi muistaa.

• Ei kiinnosta

Uutisissa kerrottiin että, koko maailma järkyttyi kuolemasta, perkele ei minua aineenkaan järkyttänyt yhtään. Samoin kun koko maailma suree pois mennyttä, NO EN MINÄ sure yhtään. Mitä se minua liikuttaa en ole läheinen… tyhmää uutisointia tuommoinen

• minttu*

torilla siskoni kanssa.

• olin

Kun kuulin uutiset mietin kuka tollanen rinsessa ees on, ja samalla koin suuren helpotuksen sillä ummetukseni oli helpottanut:)

• Sven
        olin kirjoitti:

Kun kuulin uutiset mietin kuka tollanen rinsessa ees on, ja samalla koin suuren helpotuksen sillä ummetukseni oli helpottanut:)

No tuliko parempi mieli kun noin rumasti sanoit?

• pukkaus.
        Sven kirjoitti:

No tuliko parempi mieli kun noin rumasti sanoit?

olin tosionnellinen sinä päivänä.suolesta pullahti oiva paska.

• Olin silloin turkissa marmariksessa hotellin ala-aulassa kun uutisissa siitä ilmoitettiin.
      Ei välttämättä ois jääny päähän jos oisin ollu kotona, mut kai sit paremmin muistaa ku muistaa sen et oli matkoilla ja sillä aikaa se tapahtui.

• kikka

olin laivalla kun diana kuoli

• muistan

Olin Tukholmassa laivamatkalla. Muistan kun kävelimme mieheni kanssa vanhassakaupungissa ja silmiimme pisti lehtikioski jossa paikallislehdessä seisoi isoin otsikoin: Diana död.
      Muistan että minulle tuli mieleen että onko Diana tehnyt itsemurhan. En tiedä miksi noin ajattelin. Häntä oli niin paljon riepoteltu lehdissä ym. että hän olisi romahtanut tai jotain tuli heti mieleen. Eipä se onneksi itesemurha sitten ollutkaan mutta surullista silti.
      Pikkutyttönä tuli telkasta tuijotettua kun oikea prinsessa meni naimisiin. Ei olisi silloin uskonut että tällainen kohtalo olisi hänellä.
      Dianan pojat säälitti eniten silloin kun jäivät niin pieninä ilman äitiä ja jäivät sen hörökorva menninäisen armoille.

• ..juuri silloin ystäväni luona kun asia oli uutisissa ja muistan että kaverin äiti pillahti itkuun :P

• vampurella

olette kun ihmisiä kuolee joka hetki haloo..

• ak1989

asuin sillon etelä suomessa eli vantaalla,nyt tällä hetkellä polvijärvellä lähellä joensuuta...

• Timo R

Nätti rusina heti kannessa.

Kiitos kysymystä; olin selällään eli nukuin ; muita yksityiskohtia; suuni loi avistuksen verran raollaan ja kuorsasin.

• TMS**

Mä viettelen synttäreitäni näin iloisissa merkeissä. Tosin tuo illan ilotulitus sitten ehkä vähän piristää :)

• pikkuTyttö...

Katsoin kakkoselta jotain lastenohjelmaa, kun ruutuun ilmestyi teksti "ylimääräinen uutislähetys, Prinsessa Diana on kuollut"...

• Primrose

Kaverit oli muistaakseni olleet meillä yötä ja katseltiin aamulla jotain heppaohjelmaa kolmoselta. Yläreunassa vilisti teksti "ylimääräinen uutislähetys klo XX.XX, Prinsessa Diana kuollut" tai vastaavaa. Jäätiin vaan tuijottamaan toisiamme kavereiden kanssa ja katottiin sitten heppaohjelman perään uutiset, joissa asiasta sitten paremmin kerrottiin.

WTC-iskuista muuten kertoi koulussa yksi jamppa, jolla oli vähän luikurin laskettelijan maine. Se oli tilannut kännykkäänsä sellaisen nopean uutisviestisysteemin ja kuvistunnilla sitten lohkaisi, että WTC-torniin on törmännyt lentokone, kyseessä terrori-isku. Me siihen että joo joo, keksi jotain parempaa, ihan varmaan, kunnes joku toinenkin sai viestin ja vahvisti, että totta se on.

• muistan!
        Primrose kirjoitti:

Kaverit oli muistaakseni olleet meillä yötä ja katseltiin aamulla jotain heppaohjelmaa kolmoselta. Yläreunassa vilisti teksti "ylimääräinen uutislähetys klo XX.XX, Prinsessa Diana kuollut" tai vastaavaa. Jäätiin vaan tuijottamaan toisiamme kavereiden kanssa ja katottiin sitten heppaohjelman perään uutiset, joissa asiasta sitten paremmin kerrottiin.

WTC-iskuista muuten kertoi koulussa yksi jamppa, jolla oli vähän luikurin laskettelijan maine. Se oli tilannut kännykkäänsä sellaisen nopean uutisviestisysteemin ja kuvistunnilla sitten lohkaisi, että WTC-torniin on törmännyt lentokone, kyseessä terrori-isku. Me siihen että joo joo, keksi jotain parempaa, ihan varmaan, kunnes joku toinenkin sai viestin ja vahvisti, että totta se on.

minä ja isosiskoni katsottiin Täyttä laukkaa tv-sarjaa kunnes ohjelma keskeytyi ylimääräisen uutislähetyksen takia.

• silloinen kuudesluokkalainen

Itse aamuvirkkuna olin aamupalalla isäni kanssa keittiönpöydän ääressä kun joskus n klo 7.00 kuului tämä uutinen radiosta. Olin tuolloin 12-vuotias. Muistan kun isäni oli ihan ihmeissään että "mitä????". Oltiin aika äimänkäkenä.

• Die Toilette

paskalla!

• ja päissäni

Ja kun Olof Palme kuoli, olin paikallisen pubin avajaisissa. Kekkosen ottaessa lopputilin olin koulussa fysiikan tunnilla. Suomen voittaessa lätkän mm:n olin berliiniläisessä ravintolassa, jossa peli näkyi suorana.

• Mitä sillä on välii

missä on ollu 10 vuotta sitte? En ainakaan pariisissa ollu! Jospa olin vessassa, tai kaupassa tai nukkumassa. Taisin istua kaljalla terassilla tai sitten en.

• Ouch

... sen aamun kun Dianan kuolemasta uutisoitiin, olin nimittäin sen- ja tähänastisen elämäni hirveimmässä krapulassa! Yritin nukkua, mutta ei tullut mitään kun piti vähän väliä käydä pönttöä halailemassa, ja raahauduin sitten tv:n ääreen. En ensin edes tajunnut, miksi kuvaruudussa oli Dianan kuvan kohdalla vuosiluvut 1961-1997. Sitten BBC:n uutistoimittaja sanoi "Princess Diana died last night..." - Kaverini sanoi, että kun sitten viiden tai kymmenen vuoden päästä joku kysyy "missä olit kun kuulit Dianan kuolemasta", niin taatusti muistan olleeni krapulassa.

• kaskim1

maaottelussa Tukholmassa.

• HAHAA!!!

olin kotona mutta sen jälkeen lähdin juhlimaan shamppanijalla että palkkasin oikean kusk...

• Emmastiina

Olin ensimmäistä kertaa yökylässä silloisen poikakaverini luona ja aamulla herätessäni ihmettelin jotta mitä on tapahtunut kun talonväki istui teeveen ääressä kun tulin aamukahville... siinä se aamupäivä meni ihmetellessä!

• Jackb6

Minä olin mummolassa. Istuimme kaikki olohuoneessa ja tv oli jo auki, kun kuulimme kaikki tapahtuneesta Uutisten kautta.

• henssi

olin nukkumassa

• teemu123

öö en mä muuten moista lähettäkää mulle postia

• Sheesha

Olin poikakaverini kanssa kotona. Silloin taisi olla viikonloppu ja nukuttiin melko pitkään. Järkytys oli suuri, kun avasin aamupäivällä tekstiteeveen: "Prinsessa Diana on kuollut". Prinsessan kuolema tuntui uskomattomalta ja epätodelliselta. Jos oikein muistan, niin luimme yöllä teksti-tv:ltä, että Diana oli kriittisessä tilassa kolarin vuoksi. Aamulla halusin heti tarkistaa, että onko Diana selvinnyt vammoistaan hengissä. Ei ollut. Itketti ja olin hyvin surullinen. Diana teki niin paljon hyvää. Sairaiden ja vähäosaisten ihmisten aito kohtaaminen ja heistä välittäminen oli todella arvostettavaa.

Minä suhtaudun hieman skeptisesti jälkikäteen esiintulleisiin juoruihin ja "paljastuksiin" Dianasta. Miksi ihmiset haluavat aina turmella kaiken hyvän ja viattoman? Dianasta huokui, että hän oli oikeasti hyväsydäminen ja empaattinen ihminen. Onneton liitto Charlesin kanssa ajoi varmasti hänet hakemaan lohtua ja ennen kaikkea rakkautta muualta. Niin epäilemättä Charleskin teki.

Minun silmissäni ja sydämessäni Diana tulee aina olemaan kaunis, hyväsydäminen ja aito ihminen. Kai meissä voi olla jotain saamakin, kun olemme molemmat syntyneet 1.7.

Dianan muistoa kunnioittaen

Sheesha

P.S Muistatte varmaan kuka toinen hyväntekijä kuoli samana vuonna, 1997? Hänen kuolemasta uutisointi jäi hyvin vähälle.

• taisi olla

äiti teresa ellen ihan väärin muista

• Sheesha
        taisi olla kirjoitti:

äiti teresa ellen ihan väärin muista

Äiti Teresa kuoli myös vuonna 1997.

• Nimetön

Vietin syntymäpäiviäni kun diana kuoli täytin 3v

• Pappi70

Olin Lontoossa töissä juuri silloin ja ajoin autolla lentokentälle kun kuulin radiosta uutisen. Oli todella hiljaista Englannissa ja ihmiset olivat vaisuja. Radio soitti surumielistä musiikkia.

• hampparia

kiskomassa kitusiin Lehtimäellä, mu tosiaan who gives a shit? Kivqa feissi ja hyvät titsit sillä oli. :)

• hoitaja

Olin ollut yön työssä ja tyttäreni herätti sanoen"Äiti , äiti herää, telkkarissa on kamala uutinen, prinsessa Diana on kuollut kolarissa".Meni loppu päivä telkkaria tuijotellessa ja ensin oli vaikea uskoa, että se todella on tapahtunut.

• Olinolin

Mie olin elämäni ensimmäistä ja viimeistä(?) kertaa sängyssä tummaihoisen miehen kanssa.

Oli aamulla tosi vaikeaa saada kaveri ymmärtämään että That¨s it:)

Ps: ei ollut ainakaan tällä tummalla valkoista pitempää:(

• Olohuoneen sohvalla

Kotona olohuoneessa istumassa sohvalla kattomassa jotain ohjelmaa kunnes tv ruutuun tuli teksti ylimääräisistä uutislähetyksistä,jossa otsikko prinsessa Diana kuollut. Se oli slaaki, isku kuin salama, aivan sanoinkuvaamattoman epätodellinen olotila.Reaktio oli paniikkikohtauksen tyyppinen, sekava !

• manitumana

ööö niin

• Silja&Jansku

Minä ja kaverini oltiin silloin n. 1-vuotiaita.. Joten emme muista mitä teimme silloin, varmaan nukuimme:D

• Nimetön

taisin olla tukholman risteilyllä just aamu loiventavaa nappailin ja kattoin uutisia...

• raatamassa

hikihatussa pienellä kitumis-palkalla. En jaksanut käsittää sitä "hurmio"-surua joka seurasi super-varakkaan naisen kuolemasta?

• Ällistyksen lyömä

Katselin kielen oppimismielessä TV:stä jotain amerikkalaista ohjelmaa, jossa alkoi yht´äkkiä yläreunassa kulkea engl.kielinen teksti.

Ajattelin, että eipä minun englanninkielen taitoni todellakaan ole mistään kotoisin, kun minä koko ajan saan tuosta tekstistä sen käsityksen, että Walesien prinsessa Diana on kuollut auto-onnettomuudessa. Se ei tietenkään voi pitää paikkaansa, joten yritin keksiä, minkä sanan oikein käsitän väärin.

• th....

Meikä oli juuri silloin lomamatkalla Lontoossa....oli paljon mediaa, kukkia yms,

• zzzzzzz

En nähnyt sitä, olin paskalla

• Kanadassa!

Juuri silloin.

• toisen kuolema toisen alku

olin katsomassa äitiä ja vasta syntynyttä pikkusiskoani lahden keskussairaalassa

• erdfgtg

leikkimässä kaverini kaa :DDD olin sillo 3 wee

• itsekin silloin rakastunut

kun heräsimme sähköttömän saunamökin kammarissa sen aikaisen miesystäväni kanssa ja patteriradiosta kuulimme uutisen. Itkuun purskahdin ja kyyneleet löytyivät miehenkin silmäkulmasta. Hiljaisuuden vallitessa siinä pikkuhiljaa tajuttiin, että uutinen on totta.

Rauha Dianan muistolle. Enkeleitä hänen poikiensa suojaksi..

• ihana elämä

Olimme silloisen miesystäväni kanssa viettäneet mukavan edellisillan, aamulla radion aukaistuamme kuulimme uutisen, ensin sitä ei voinut uskoa todeksi ja kun televisiostakin tuli sama uutinen, silloin oli ihanaa että oli turvallinen syli lähellä.
        Koskettava hetki,sydänten prinsessa oli kuollut, juuri kun elämä oli parhaimmillaan, kukapa meistä haluasi silloin kuolla?

• Opus.

jepjep intissä olin

• E.V.V.K.

Vittu et ihmetyttää jos joku suomalainen tuntee syvää surua jonkun Walesin prinsessan poismenosta vaikka olisi ollut kuinka hieno ihminen. Mitenköhän nämä itkuliisat reagoivat kun joku tuttu tai jopa läheinen kuolee? Varmaan syö syanidia!

• menossa

Muistan heränneeni aikaiseen aamuvuoroon töihin ja luin tekstitv:ltä onnettomuudesta. Odotin esikoistani ja riuduin raskauspahoinvoinnin kourissa.... Muistan, kuinka uutisen lukeminen tv-ruudulta tuntui kuin iskulta vatsaan. Olin todella järkyttynyt ja seurasin töissä tv:stä kaikki uutislähetykset. Tapahtunut saa edelleen surulliseksi.

• plöössöös

AI siis onko Kekkonen kuollut?

• ...ihan oikeesti! Onko nyt sillä minkään valtakunnan merkitystä missä oltiin SILLOIN. Jutunjuuret vähissä?

• taidat olla oikeassa

asia on kyllä AIKA väkisin keksitty, milloin se muuten kuoli!

• ei kouluikäinen..

Paha kysymys. Olin silloin 4v. Ehkä vanhemmat siitä puhu kotona, mutta mistä mä olisin voinut ymmärtää, vai ees tietää kuka kumma on joku prinsessa Diana? Sorkki..

• Sontatykki

Miksi tollasia pitäis muistaa? Mitä joku Diana meille suomalaisille pitäis merkitä häh??

• olin

Kun Diana kuoli, nukuin autuaasti englannin maaseudulla, mutta kuulin siitä, kun aamulla avasin television.

Oli aika hurjaa seurata paikan päällä, miten englantilaiset suhtautuivat D:n kuolemaan. Oma työnantajani ei vaihtanut vaatteita koko päivänä, vaan vaelteli ympäri taloa pyjamassa itkien ja teetä juoden...

• Kellonaikaa nyt en voi mennä vannomaan, että olinko järvessä juuri silloin, mutta ei se paljon heitä. Se yö on todellakin jäänyt mieleen. Olin ollut silloin kesäkuun alusta asti Norjassa, kesätöissä sekä järkkäämässä tulevaa opiskelupaikkaa. Elokuun lopussa pääsin sitten käymään kotona, ja norkoilimme kaupungilla silloisen seurustelukaverin kanssa. Ajoimme pyörällä kotiin hänen luokseen ja matkalla pysähdyimme uimaan eräälle rannalle, oli uskomattoman kirkas tähtitaivas. Varmaan se tuntui siksi niin erityiseltä, että olin tosiaan ollut kesän lähellä Nordkappia jossa aurinko oli paistanut korkealla läpi yön, ja oli niin mahtavaa tulla etelämmäksi elokuun lopun pimeisiin iltoihin.

Aamulla yksi sen helluni kaveri tuli julmasti herättämään meidät joskus kymmenen aikaan, ja sanoi ihan järkyttyneen oloisena: Ette ikinä arvaa kuka on kuollu! Aika kylmät väreet meni silloin pitkin selkää, luultiin kyllä molemmat että olisi jostain meille läheisemmästä tutusta kyse. Eipä silti, suuri järkytys se oli joka tapauksessa.

• Diana?

Kaikkien pissiksien äiti vai?

• olin peruskoulun ekalla luokalla niin

• lasten ohjemia

• Nimetön

avasin television ja huusin mummolle että tuu kattoon...meni päivä tuijotellessa uutisia.

• Suttura

Heh :) Ootko varma ettei sulla ollu myös tyttöystävä siinä tilanteessa? Kuulostaa niin tutulta ;) Mä nimittäin olin mun tuoreen poikaystävän kotona silloin. Poikaystävä oli viikonloppuvapailla armeijasta ja hänen äitinsä tuli herättämään meidät ja kertoi Dianan kuolleen.

• crocoodiile

• päivänsankari

Heräsin mökillä kamalassa krapulassa syntymäpäivä-juhlieni jälkeen ja kuulin uutiset radiosta...

• tihk

Olin sillon vielä pieni ala-asteelainen. Kuulin tapauksesta aamulla koulussa, kun opettaja kertoi asiasta.

• Sarppa84

Olin silloin aika nuori. Muistan kuinka äitini tuli minua herättämään ja sanoi että prinsessa Diana on kuollut. Se oli kauheaa. Oikein sydämmessä jysähti. Mietin että miten hän kuoli. Sitten katsoin uutiset ja sekin asia selvisi.

• dfdfdf

olin perheen kanssa laivalla :) tosin olin sillon vasta 7v niin ei se merkinnyt mulle paljoakaa

• vahvasti

muistan hyvin miten sain asiasta kuulla,olin poistumassa autosta kun autopuhelimesta äitini ilmoitti Dianan poismenosta.olin 12v ja muistan tilanteen hyvin vahvasti. sitä hyvyyttä ja viisautta tarvittiin enemmän jossain muualla kuin maanpäällä.

• pikkunen ...............

olin viel aika pieni ku diana kuoli

• muitaki joskus kuollu

ketä voi oikeesti enää kiinnostaa 10 vuotta vanha juttu? okei diana kuoli olis se vissiin kuollu joskus muutenkin niinkuin vissiin muutkin ihmiset. toivottavasti mustaki keskustellaan täällä sitte kauas tulevaisuuteen kun kuolen

• olin 11.v ja kuulin siitä markkinoilla kuolin aamuna

• kunnon tortut

paskalla vääntämässä oikein kunnon kunnon kakkaläjää

• seppe

Töissä olin Brysselissä, ja duunikaveri tuli töihin ja sano ett, Diana on kuollut.

• Ihis

Olin ollut yövuorossa ja katsonut TV:n tekstisivuja. Aluksi en oikein ymmärtänyt oliko Hän kuollut vai vakavasti loukkaantunut. Olin sen verran väsynyt, että menin nukkumaan ja mieheni herätti minut kesken unien ja kertoi tapahtuneesta. Jäivät unet vähiin ja yöllä potilaan kanssa keskustelimme asiasta... Olisi se vaan kauheata..

• Paneskelin naapurin lestadiolaisrouvaa omassa kodissani. Ja aamulla ensimmäisenä, n. klo 7.30, toinen naapurin rouva kysyi tavatessamme pihalla, että oletko kuullut jo prinsessa Dianan kuolemasta..!?! Kauheeta.

• juupa juu

ei sitte niin mitään tietoa. eihän siit oo ku 10v.ja mitä merkitystä sillä et mis on ollu.kuollu se ois silti ja kuolleena se pysyy vaik oisin muualla ollutkin

• Kysymys ei olekaan siitä, eikä edes siitä. Yuuba yuu..! Tarkistuta lääkitys.

• Dianan Muistolle

Olin siskoni pojan ristiäisissä.Kaikki siellä olleet muistamme aina tämän päivän,se kosketti meitä kaikkia.Ter.Tunturilapin tyttö

• suomen bbtalo

nousin ylös ja otin pornolehden..kiihotuin ja
      runkkasin vessanpöntöllä,paskansin..keitin kahvit.menin takas sänkyyn.ujutin kaluni vaimon pyllyn ja vein pepusta neitsyyden.Aktin nimeksi
      tuli Diana ja nykyään pyytää Dianaa niin vaimo pyllistää
      ...nam.

• Julia

Muistan sen kesän hyvin, se oli lämmin ja poutainen, niin kuin, kesä 2006.
      Poikani täytti sinä kesänä yksi vuotta, teimme taloremonttia, minä ja poika vietimme paljon ulkona aikaa.
      Sinä päivänä kun Diana kuoli lensi tavattoman paljon suruvaippa-perhosia täällä Oulun seudulla, muistaakseni se oli sunnuntaipäivä, kun suomessa siitä uutisoitiin.

• liits

Itse olin sinä laivaristeilyllä päivänä/hetkenä kun Diana kuoli. Muistan myös kun katselimme eri kanavien uutisia tästä onnettomuudesta hyttimme telkkarista. No, olin silloin aika pieni vielä, enkä tuskin edes tiennyt kuka tämä Diana oli, mutta nyt jälkeen päin muistan kuinka todellakin seurasimme laivalla uutisia, joissa näytettiin kuvia tästä onnettomuudesta jne..

• papparassi

mustaa mersua. minulla oli monta kameraa.sitten mersu osui siltapilariin ja meni paskaksi.

• ...ja kuulin asiasta aamulla radiosta klo 7. Mutta oma tarinasi tuo mieleeni Urho Kekkosen kuoleman tasan 11 v. aikaisemmin: olin todellakin silloin viikonloppuvapaalla armeijasta ja äidiltäni Kekkosen kuolemasta ensiksi kuulin.

• anjuli 3957385734210

Mitä väliä? En tuntenut dianaa. Tällä hetkellä mietin, missä olin, kun isäni kuoli yksin kotonaan tänä aamuna.
      :(

• suomen bbtalo

ei mitään väliä.tunsitko isääs.mä soitin yks päivä isälle,ekaa kertaa 35 vuoteen ja siinä oli.
        oletin että paskianen soittais takasin.on se hyvä jos olit väleissä.älä ittees soimaa.
        elämä on tätä

• Rovasti Roivas

Olet aivan oikeassa. Ainut muistamisen arvoinen asia minullakin on missä olin kun rakas äitini kuoli. Muistan sen kyllä vallan hyvin. Nyt pitäisi täysin tuntematonta naista surra ja muistaa vielä missä oltiin kun kolari tapahtui. Sääli kuitenkin Dianaa kieltämättä, mutta pientä rajaa tämän ns."pyhyyden" suremisessa. Jos olisi ollut vaikka Charlesista kysymys, olisin ottanut merkkipäivän kunniaksi pitkän ryypyn kun Englannin turhin "mies" olisi oikaissut koipensa.

• Neiti-85

vanhempien kanssa katsomassa tv:tä. Itse tavallaan suren Dianaa vieläkin,sillä hän oli sydänten prinsessa. Olin 11,5 v kun Diana kuoli, sillä täytän 15.9. 22 v. -Neiti-85-

• jätkä_93

Olin varmaankin kotona...

• Ketä kiinnostaa

Eiks oo ihmisillä muuta puuha kun ruikuttaa jonkun
      mitäänsanomattoman jakorasian perään, myyhän se tietysti pas..lehtiä

• Lapsuuden

kotini parvekkeelta makuupussissa, kuuntelin pääskysten sirinää ja tuijotin kirkkaan sinistä taivasta. Ajattelin, että joku varmasti on kuollut tänä yönä, oli niin kaunista ja hiljaista. Aivan kuten Lady Di, tuo enkelimäinen pyhimys.

• rinssi sarles

Ei aavistustakaan siitä, missä olin yhden englantilaisen julkkisturhamon potkaistessa tyhjää. Enkä todellakaan ymmärrä miksi edes yrittäisin vaivata asialla päätäni. Tärkeämpää olisi muistaa esim. se, koska ensimmäisen kerran osasin kaivaa nenää.

• tai odottelin pilveä

HIgh

• mulla oli

pilveä ja olin pilves ja kännis ja paneskelin yhtä lähikulmien pahalle haisevaa kassialmaa.

• en tunnusta

olin sillon töissä satuin vielä olemaan suomessa pitemmikin eteläsuomessa työreissussa,riittääkö se alibiks???

• PrinssiNakkii.

Ei sitten sekunttiakaan kiinnosta joku opportunisti, kusettaja, tekopyhyä ämmä. Pitääkö oikein täällä Suomessmkin surra näin ilmiselvän ja hymyilevän paskan takia, jonka ainut ideologia oli käyttää lapsia hyväskeen, saadakaseen kuolemattoman maineen isolla rahalla (jotka hän sai perinnökseen ja kuningashuoneen avulla (kusettajia hekin). Missä siis olin Dianan kuolen aikoihin? Paska! En muista...ilmeisesti oon menettänyt jotain "tärkeää".

• Tarja***********

vatsa pyöreenä, odottelin esikoista syntyväksi, oli nimittäin laskettu aika 31.8.

• adsdfsfd

Olin netissä tälläsivulla:
      www.gameplanet.suntuubi.com

Kuulin uutiset vireisen huoneen tv:stä joka oli jäänyt päälle juoksin sinne kuultuani puhetta dianan kuolemasta...

• ..._

..baari-illan jälkeen. Porissa oltiin kaverien kanssa dokaamassa. Baarista tultuamme poikettiin paikalliseen Heseen, jossa kuului radiouutiset, tais olla kello 03. Kotiin päästyä asia varmistui tekstitv:stä aamuvarhaisella.

• ritulii

Menin lapseni kanssa hänen kaksois serkkujen synttäreille. Perheen isi kertoi asiasta ja sanoin hälle että valehtelet! Hän näytti seuraavat uutiset...uskottavan surullista!!! Maailma menetti paljon...

• Ankko_

Olin silloin 10 vuotta ja katsoin telkusta sitä hevossarjaa olisko nimi ollu joku Wendy tms... Ja ruudun yläreunassa meni teksti ylim. uutislähetyksestä.

• riana

paarissa ja kuulin uutisista ko tapahtuman.ei hetkauta millään lailla tavallista pulliaista

• 7 vuotiaana

mökillä ja isukki tuli aamu paskalta kertomaan että diana on kuollut...

• Dara

juuri heränneenä ja TV-surffailin kanavalta toiselle kun en jaksanut nousta sängystä. Osuin jollekin ulkomaiselle kanavalle, jossa oli vain kuva Dianasta ja alla vuosiluvut 1961 - 1997. Jäin tuijottamaan sitä ja mietin, että miksi ne laittaa tuolleen niinkuin muka syntymä- ja kuolinvuoden. Sitten palasin kotimaisille kanaville ja rupesin odottamaan seuraavia uutisia. Telkkari oli niin vanhanaikainen, ettei edes tekstitv:tä ollut... Ei siinä mennyt kuin vartin verran kun yleltä tuli ylimääräinen uutislähetys aiheesta. Kuten alkuperäisellä, se päivä meni minultakin lähinnä telkkaria tuijottaessa ja perheen kanssa asiaa ihmetellessä.

Muistan vielä, että kaverini koira oli silloin meillä yöhoidossa ja se juoksi minun ja äitini väliä, kun me olimme niin järkyttyneitä ja itkeskelimme siinä puhuessamme. Kaikkein eniten siinä järkytti se, että uutisissa annettiin ymmärtää paparazzien aiheuttaneen onnettomuuden takaa-ajollaan. Mietimme sitäkin, että milloin lehdet rupeavat repostelemaan kuvilla kuolevasta Dianasta tajuttomana, kuolettavasti vammautuneena. Onneksi ei sentään sitä tarvinnut nähdä.

Kaikkein parhaiten Dianan kuolemasta muistan sen, miten eläin vaistoaa ihmisten surun ja pyrkii lohduttamaan...

• sika.

Kuka vittu Diana?????

• nukkumassa

Olin mökillä nukkumassa, ja sitten eräs henkilö soitti ja kertoi Dianan kuolleen.
      Vaikken varsinainen Diana-fani ollutkaan, uutinen sai sydämen järkytyksestä jyskyttämään.

• terttuloimas.

Tuli noin 20 senttinen köriläs, halkaisijaltaan about 9 cm.

• marjaana66

Olin yövuorossa töissä

• käski

sanoa, että mitä piip se teille tai kenellekään kuuluu.

• cesam

Muistan hyvin ku ratiosta kuulu että prinsessa on kuollu, ja mökillä oltiin.

• akivonkenobi

olin kakalla ehkä...

• Bad Girl

Olin edellisenä yönä ollut maistamassa kiellettyä hedelmää (alkoholin vaikutuksen alaisena, tietysti).
      Seuraavana aamuna heräsin siihen, kun telkkarin ääni
      oli melkein täysillä ja siellä kerrottiin Dianan kuolemasta. Järkytys oli suuri, sillä nuorena tyttönä olin Englannissa kielikursseilla juuri Dianan ja Charlesin häiden aikaan, ja oli hienoa nähdä, kun ihmiset koristelivat talojaan ja ikkunoitaan hääkrääsällä.

• päppä66

Olin yövuorossa töissä

• ewwk

Eikö todellakaan ole tärkeämpää aihetta kun jonkun mitäänsanomattoman ihmisen kuoleman muistaminen? Nai itselleen rahaa ja juoksi vieraissa. Ja tuosta nyt on tehty joku pyhimys. Ja ei edes ollut kaunis, tavallisen näköinen ..ja oikestaan ruma nenä...........................

• Anna85

Olin kuudennella luokalla ja luokkamme oli leirikoulussa kittilässä. Olin ensimmäinen joka tiesi asiasta, edes opettajat tai muut aikuiset eivät tienneet. Eivät uskoneet kun kerroin. Satuin soittamaan äidilleni huoltoasemalta, siellä siis olin kun kuulin.
      Ja itkuhan siitä tuli.

• hundijala

kauheessa krapulassa 14veenä laivalla, ihan haavi auki ku kuulin siitä..joku muukin näköjään ollu sillon laivalla..

• baya

Olimme lomalla Mallorcalla,ihmettelimme aamulla muiden hotelliasukkaiden(ulkomaalaisia)surullisia ilmeitä ja puheensorinaa.Sitten hotellin perpassa näimme ulkomaalaisesta lehdestä Dianan kuvan,emmekä vieläkkään tienneet.Ennen kun soitimme Suomeen,saimme tietää mitä oli tapahtunut.Silloin ei ollut kännyköitä eikä yhteyksiä otettu niinvain.Illalla sitten katsoimme sikäläisistä uutisita Dianan kuolemasta.Olisipa hän vielä elossa........

• kamikaze33

ja paska meinas mennä väärään kurkkuun. Oli se niin järkyttävää ku Diani kuoli.Kauheeeeta ku tollee kuollaa ihan yks kaks ,kyl oli nii kauheeta, suorastaan hirveetä APUVA mä ihan oon nyt kyllä ihan kauheissani ja tärisyttää kummasti , kauhiaa .Onks se totta onks Diani kuollu? Eihän Elviskään...

• ---

Olin kolmevuotias, enpä oikein osaa sanoa. :D

• jussipussi

Ihan totta? Onks Diana kuollu? No olihan se kyl jo aika vanhakin.Vanhuuttaan sitten kupsahti?

• Huhti

tallinnasta kotiin tulossa, kun kuulin uutisen auton radiosta

• Outi

Muistan sen päivän hyvin. Nykyinen avomieheni oli meillä silloin ensimmäisiä öitä. Olin 17 ja mies 23. asuin vielä kotona silloin ja äitini tuli itkuisena kertomaan meille huoneeseeni. Ollaan siis jo 10 vuotta oltu yhdessä..ei uskoisi, mutta kyllä se vaan
      niin on, koska Dianan kuolemasta se aika on. En meinannut uskoa sitä silloin ja nytkin tuntuu pahalta...Jotenkin vain tuntui, että se on mahdotonta.

• näkömuisti

Oli aurinkoinen päivä ja olimme mökillä. Jo edesmennyt mieheni oli ulkona polttelemassa sikaaria ja minä puuhastelin jotakin mökin keittiössä. Radio oli auki ja aamukymmenen uutisissa se sitten sanottiin.

En ole mikään Dianafani, mutta kyllä se sillä tavalla kosketti, että menin ulos kertomaan asiasta miehelleni. Siinä sitten jonkin aikaa ihmeteltiin, että ihminen niinkin nuorena voi poistua joukostamme.

Ei se ikään katso, kun jonossa mennään.

• mutta_mutta_

...seuraavilta päiviltä muistan yhden englanninkielisen vitsin:

"Dianas's last visit to Paris was a big hit"

• fi kuski

no paskalla..

• vetämässä....

Käteen !

• äippä

Olin mökillä maalaamassa ulkorakennuksen seiniä, aurinko paistoi ja aamu oli upea,kunnes suruviesti tuli radio Novasta. Vanhempi lapsistani oli kuullut väärin ja luuli Seine-joen rannalla tapahtuneen tragedian tapahtuneen Seinäjoen rannalla:)

• bönden

olin muuten mulla on synttärit tänään olin silloin 10 vuotta sitten tyttö ystäväni kanssa joka on ollut vaimonani 9 vuotta kotona ihan

• vieläkin

vieläkään en käsitä miks tosta meuhkataan vieläkin. oli minulle lähinnä viihdeuutinen .jos muistaisin joka kolarin mitä tapahtuu sekoaisin.

• Henttu

Muistan hyvin myös uutisen ja sen hetken missä seisoinkin.

• sängyssä

niin perhanan krapulassa ja mun ystävä oli käymässä 500 kilsan päästä!

• En muista,mutta kyllä tuli kyynel silmään vaikka en henkilökohtaisesti tuntenutkaan. Mutta muistan kuinka välitti "vähempiosaisista" ja auttoi heitä monella tapaa...ja pojat jatkavat Äitinsä hyviä töitä. Hienoa. Osanottoni!

• OneLife

Tässä on hyvä esimerkki siitä kuinka ihmisen mieltä voidaan manipuloida siten, että jopa ihmisiä aletaan ihailemaan ja jopa palvomaan.

Ihmisellä täytyy olla jotain vialla omassa elämässään, jos kiinnostus kohdistuu toisiin ihmisiin ei seksuaalisessa mielessä.

Ihmiset eroavat toisistaan vain sanomiensa ja tekemisiensä suhteen jotka ovat korjatavissa tekemällä samanlailla kuin muutkin ihmiset. (ihmisen elinikä voi olla rajoittava tekiä)

• kauan sitten

KVL:n tapahtuma oli silloin Mikkelissä. Siellä olin. Kuulin aamulla siitä.

• tämmösiä

kyselet?! ootsä joku poliisi vai? mä oon kuule ihan syytön dianan kuolemaan.

• kotihengetär

astioita kun tv:stä tuli uutiset ja sanottiin Dianan kuolleen...sitä sitten ihmeteltiin se viikonloppu

• mikko20

Itse tapahtuman hetkellä olin tietenkin nukkumassa, mutta 31.8 oli minun 10v synttärit ja sinä päivänä käytiin Osmos Cosmos-nimisen bändin konsertissa. Seuraavana päivänä sitten kuultiin että Diana on menehtynyt.

• tuulik

kun tyttäreni tuli kertomaan Dianan kuolemasta. Tuntui kuin koko maailma olisi pysähtynyt. Olin samaistanut elämääni pitkälti Dianan elämään jollain tapaa ja se tuntui kuin jokin hyvin läheinen ystävä olisi kuollut. Oli tyttäreni syntymäpäivä ja koko päivä muuttui mustaksi.

• rallye

olin rentoutumassa ja seuraamassa rallia perinteisesti jyskälässä

• teresi

- olin Rodoksella Kipriotis-nimisen hotellin aulassa odottamassa useita tunteja myöhästyvää kotimatkan lentoa.Matkustajat kuljetettiin ko. hotelliin odottelemaan ja hotellin televisiosta näkyi uutiskuvia tapahtuneesta. Kreikankielisestä selostuksesta ei ymmärtänyt mitään, mutta kyllähän tämä ikävä uutinen pian selvisi ja puheenaihe oli kaikilla odottelijoilla sama.

• Tonttu

Pyllistin juuri kun tieto tuli...

• mull ainakaan

oo mielikuvistusta, toi housut kinttuun ja pyllistäminen kun nyt kun ei hätkähdytä kuin korkeintaan vanhoja mummoja tai rajoittuneesti ajatettelevia - ja mediaa, joka lankeaa halpaan... se kun on niin johdateltavissa... enemmän kuin arvaakaan

• nojulkimofan

Olin Suomessa, luultavasti.

Kyseinen julkimo ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Eläkää hyvät ihmiset omaa elämäänne, sitä ainoaa, täysillä turha murehtia jotakin typerää julkisuuden henkilöä.

• Poxxxs

Varmaan maailman typerimmät ihmiset ovat he, jotka ihailevat jotain britti opportunisti prinsessaa. Missä olit silloin? Miksi se vähinmässäkään määrin kiinnostaa suomalaisia? Olemme ilmeisesti jonkun ihme englantilaisen hysterian vaikutuksen alla. Kertokaa edes, mitä tämä "prinsessa" on saanut aikaan, muuta kuin ryhtyi arabimiljonäärin rakastajatareksi??

• siellä minne

selvähän se - siellä minne ei ole paluuta, syystä tai toisesta.

• voin kertoa

missä olin kun 2. maailmansota syttyi, huomenna

kun Saksa ja Venäjä hyökkäsivät Puolaan, Saksa ensin

• voin kertoa

missä olin kun ydinsaasteet satoi Venäjältä Suomeen ja olin itse sateessa - ja muistan (kviat sulle) yhtä lailla kun New York kärsi katastrofin mutta se ei ole ehdollistunut traumaattiseksi paikaksi

ja en todellakaan muista missä olin kun D kuoli

Muistatko Sinä mitään vastaavaa?

• kuinka ihmiset

muistavat miten heitä on kuljetettu pommisuojaan ja miten siellä on odotettu, että hälytys menee ohi

Oletko Sinä kuullut mitään vastaavia tarinoita?

• jotka ovat

olleet sodassa tai lottina - oletko Sinä? kuullut miten joku on pessyt verisiä sotilaiden vaatteita kädet kohmeessa

- lopeta se! koska et ole kuullut.

• luona kai sitten

mikset hakenut pois

• mie vaan

Kun Diana oli olin kaiketi nukkumassa ja kuulin asiasta näkemällä telkkarista uutiset juuri tehdessäni lähtöä kouluun. Olin 1-luokalla :p

• kodissa

työttömänä

• late saaaatana

kiinnostaa [ ]
      ei kiinnosta [x]

• Ilona-58

Tulin työhön päivystyksen vuoksi ja yksi tiimiin kuuluva kertoi uutisen. Saman päivän aikana mieskolleegani, jonka kanssa tunsin sielujen sympatiaa, muutti pois. Hän vei minut iltayöstä työpaikalta kotiin ja matkalla kävimme juomassa teetä huoltoaseman kuppilassa. Muistan tämän päivän aina, koska omassa avioliitossani oli jo tuolloin kolmas pyörä ja itse piti etsiä reittiä ulos.

• tiituska41

kun kuulin Dianan kuolemasta.itselläni oli silloin 3kk ikäinen tyttö. Itse olen aina ihaillut Dianaa ja hänen elämäänsä joko television tai lehtien palstoilta. Itse järkytyin..kun kuulin asiasta! Sillä Dianan ex- mies Charles saatikka ns. appivanhemmat eivät olleet parhaimmasta päästä:( Vieläkin ne näkee mustaa kun puhutaan Dianasta tai edes kunnioitetaan hänen muistoaan!!!! Diana teki kunnioittavaa työtä vähemmistön seurassa ja oli läsnä sairauksien keskellä. Siihen ei Camilla koskaan pysty..Charles voi unohtaa kruununsa niin kauan kun on Camillan kanssa. Englanti on yhä järkyttynyt hovin käyttäytymisestä Dianaa kohtaan-Niitä varmaan harmitti Dianan suosio:)

Dianaa ikuisesti ikävöiden, sinun nauru ja tekosi oli suurta rakkautta maailman vähemmistölle.Sinua kaivaten Tiituska:(

• En unohda milloinkaan, että olin ratsastamassa, kun yksi tallitytöistä huusi: "Tiesittekö, että prinsessa Diana ja se Dodi Al-Fayed ovat kuolleet?" Olin niin tyrmistynyt, että luulin väitettä kamalaksi juoruksi, mutta pakkohan se oli uskoa, kun kotimatkalla kuulin uutisen radiosta. :(

Olin äärettömän surullinen Dianan poikien puolesta, mutta tiesin myös, ettei kukaan voisi koskaan täyttää prinsessan paikkaa brittien sydämissä. Diana oli lämmin ihminen ja maailmalla kiistaton mielipidevaikuttaja.

• ja silti oli täys lumppu

Diana oli aina siellä missä sai myötätuntoa. Eihän koko akalla ollut mitään kuninkaallista moraliakaan olemassa kun pelehti vieraitten miesten kanssa. hyi ollakaan koko akkaa....

• konna

olin katajannokan lääninvankilassa tutkarina samoin kun senna heitti veivin olin samassa paikkaa.

• shit on thorone

Voisiko joku kertoa minkä hemmetin takia muistellaan jotain maailman turhinta ämmää, joka sattumoisin oli englannin prinsessa.. voi elämä!! antakaa sen ämmä nyt hemmetti olla !! Kiviäkin kiinnostaa!! Mua ainakin ottaa päähän kun kolmoselta ei tullu elokuvaa vaan joku venäjän aikanen dokkari siitä lehtokurpasta SAATANA !

• voi herra
        shit on thorone kirjoitti:

Voisiko joku kertoa minkä hemmetin takia muistellaan jotain maailman turhinta ämmää, joka sattumoisin oli englannin prinsessa.. voi elämä!! antakaa sen ämmä nyt hemmetti olla !! Kiviäkin kiinnostaa!! Mua ainakin ottaa päähän kun kolmoselta ei tullu elokuvaa vaan joku venäjän aikanen dokkari siitä lehtokurpasta SAATANA !

jumala sullekin. On Helvetin hyvä, että ihmiset käyvät läpi just tällaisia juttuja.Ei hän (Diana) ollut mikään turhanpäiväinen ihminen.Vaan hänen vanhenpansa ainakin isä ja isoisä. Turhaa on lasta syyttää onnettomasta elämästä, ei se lapsi ole vanhempiaan pystynyt valitsemaan.
        Ja sekin seikka kannattaa ottaa esille, nimittäin Britannian hallitsijat ovat tappaneet ennenkin mitä olemattomista syistä.

• Nimetön
        shit on thorone kirjoitti:

kiinnostaa suaki ..,..........!!!!!

• sinulla
        Nimetön kirjoitti:

kiinnostaa suaki ..,..........!!!!!

päässäs vikaa, todennäköisesti, kun et pysty normaalisti kirjoittaan.

• muista, mutta

Dianan ja Charlesin häät vuonna, olisiko 1981? seurasin meidän tuliterästä Saloran väri-tv:stä. Kaarle-Kustaan ja Silvian häät piti mennä naapuriin kattoon, kun siellä oli väri-tv jo silloin.

• Potallapapotalla

Istutin 1-vuotiasta esikoistani aamupissillä potalla. Poika istui tyytyväisenä lego-laatikkonsa äärellä ja pissiä liritteli. Avasin TV:n ja silloin kuulin Dianan kuolemasta. Järkytyin. Mutta aika kuluu. Nyt se samainen potalla pissivä esikoiseni on ihana iso 11-vuotias poika, joka on jo päätä pidempi kuin minä. Life goes on.

• manjaana

heräsin, menin keittiöön ja laitoin radion päälle. kömmin takaisin sänkyyn ja aloin sit kuunteleen mitä radiossa sanottiin. kesti kyllä hetken aikaa, ennenkuin tajusin mitä oli tapahtunut. koko päivä meni tv:tä kattellessa.

• silloin

tulossa mummolasta takaisin kotiin autolla ja kuuntelimme auton radiosta uutisia. Seuraavat päivät istuttiin tiiviisti katsomassa uutisia telkkarista. Olin silloin 11-vuotias.

• VW Golf 97

Olin parikymppinen ja edeltävänä yönä tapellut ja iskeskellyt turpiin toisiamme sen aikaisen poikaystäväni kanssa. Heräsin itkuisena, ahdistuneena ja univelkaisena aamuun, ja kuulin radiosta uutisen. Tuntui ihan epätodelliselta. Omat murheeni alkoivat yhtäkkiä tuntua hyvin pieniltä.

• Järkyttävää.

Koska? Hirveetä!

• milloin?

Ihan tuoreko tapahtuma? Kauhistuksen kanahäkki!

• Reissaaja...
        milloin? kirjoitti:

Ihan tuoreko tapahtuma? Kauhistuksen kanahäkki!

Olin sinä kesänä töissä Saksassa ja lähettiin yhden kaverin kanssa viikonlopuksi Lontooseen. Silloin lauantai aamulla ihmeteltiin että miksi kaikki liput on puolitangossa. Käytiin sitten aamulla St Paulin katetraalissa jossain messussa. Sillä pappi puhui vakavaan äänen sävyyn ja kuulin hänen mainitsevan Dianan nimen, mutta en vielä silloin ymmärtänyt hänen puheestaan että Diana olisi kuollut. Sitten myöhemmin päivällä tavattiin muita suomalaisia ja ne osas kertoa että Diana oli kuollut. Sitten päätettiin käydä katsomassa Buckinghamin palatsia ja huomattiin että sinne oli kokoontunut paljon ihmisiä suremaan Dianaa. Monet toivat kukkia palatsin porttien eteen, jonne niitä oli jo silloin kertynyt iso määrä.
        Oli kyllä ihan mielenkiintoista seurata tilannetta silloin paikanpäältä.

• Mitä sillä on väliä missä oli kun joku diana kuoli? Sehän oli vain rahvas nainen joka nai brittiprinssin ja vielä petti tätä. Kysymys kuuluu missä olit kun Kekkonen kuoli!

• Joups

No mistähän helkutista minä muistaisin noin turhan tapauksen??Ihmisiä tippuu päivittäin tänäänkin,olipa ne kuninkaallisia tai taviksia.Elämä on!!

• itekki
        Joups kirjoitti:

No mistähän helkutista minä muistaisin noin turhan tapauksen??Ihmisiä tippuu päivittäin tänäänkin,olipa ne kuninkaallisia tai taviksia.Elämä on!!

myllylä

• Nimetön

pietarsaares....häh

• tiude70

ajoin sillo joensuusta kotia kohti, pohjanmaalle. koko illan/yön välitietitoja kuulin ratiosta.aamulla kerroin kaverillille ja mentiin paariin,paaris ei kukaa uskonu ,mut sanoin . pistä ratio auki............

• Nimetön

no voi sun saaaaaaaat.........sss . !!!

• Nimetön

en tiä mut kipiää otta viäläki, muista ku eilisen päevän.

• Possu K. 37

Mie olin kotona (siisporukoiden luona) ja pikkasen kyl järkytyin ku kuulin tuosta, että se Englannin prinsessa ol kuollu T: Musty

• Uutinen tavoitti minut saman tien, kun liikenteessä olin ja radiota kuuntelin.

• Teddy79

Itse muistan sen kuin eilisen päivän. Olin herännyt varmaan puolituntia aikaisemmin, keittänyt kahvia jne. Olinn juuri tulossa kahvin kera tietokoneen ääreen ja avasin tv:n. Heti kun tv avautui siinä sivun ylälaidassa luki ylimääräinen uutislähetys hetken ohjelman jälkeen tai jotain...joten tietenkin ihmettelin mitä on tapahtunut. Mielekiinnolla seurasin mitä on tapahtunut ja sitten se iski siihen ruutuun sen mitä on tapahtunut.

• surun kyyneleet

Muistan tän päivän aika hyvin..... kun diana kuoli olin n.8 wee... olin äidin ja kaksois sisareni kanssa kotona kun uutisissa kerrottiin tämä surullinen uutinen... eka en lainkaan ymmärtänyt kuka tämä kysyinen ihminen on jne... Kesti muutama minuutti kun äiti alkoi itkemään, siirtyi yläkertaan itkien ja silmiään pyyhkien.. Tottahan toki menin siskoni kanssa äidin luokke... Siellä me kaikki itkettiin ja kylmiävärejä kulki koko kropassa...
      Hautajaiset katsottiin alusta loppuun ja itkua väännettiin.. Diana oli niin kaunis ja hyvä sydämminen prinsessa.. joka lapsen hyvä esikuva..
      Dianan muistoa kunnioittaen tyttäretet ja äitimme...

• S-L j

Olin kotiutunut synnäriltä ja syötin poikaa ja kattelin samalla telkkaria kun uutiset tuli.Itkua ei voinu pidätellä,Diana oli minulle "sydämien prinsessa".

• lomailemassa

ja joka paikassa oli englannin liput puolitangossa.

• 10v

Sen kyllä muistan ... aloin seurustella nykyisen poikaystäväni kanssa juuri tuona iltana... olemme olleet siis yhdessä 10 vuotta ja nimeni on jaana.... ajattelin jo silloin ett "die jaana" (diana) kuole jaana..... nyt suhteeme on katkolla merkkipäivänämme ;(

• Vaavi

Noo jos siitä on 10 vuotta niin olin silloin äipän masussa!

• Kg.

Kyllähän noita sattuu ja tapahtuu päivittäin. Mitä siitä vouhotetaan noin paljon? Siksikö että diana oli itse diana? Entä kaikki muut n.80 kolarissa kuollutta/päivä? Itse en muista missä olin.

• Tytteli-84

Olin nukkumassa kun Diana kuoli, aamulla kun heräsin kuulin uutisen ja herätin faijan. Siinä sitä sitte ihmeteltiin telkkarin ääressä.

• sammakko4

mie olin äitini vatsassa!!!

• Nimetön

mökillä

• katoin...

Telkusta tuli silloin kai joku hevosaiheinen suomalainen sarja ja olin sitä katsomassa kotona. Olin 9 v ja ihmettelin et kuka on prinsessa Diana.. :O

• blondi-72hki

kotona kun kuulin uutisista.

Kamala ja surullinen tapaus mutta ärsyttää jatkuva jauhaminen asiasta.Antaisivat toisen levätä rauhassa haudassa!

• mikokko

olin kotona ja masennuin niin pahasti, että minulla puhkesi syöpä, sekä alkoholi-ongelma.

• niimar

Olimme, ja kaikenlisäksi vielä tax freessä=)

olin aika pieni silloi, vissiin 10 wee, mutta minä se olin joka ekana kajautti uutisen ilmoille.

"hei, prinsessa Diana on kuollut", tuli vähän sellanen yleinen hämminki.

surullista se oli...

• Nimetön

asuin lempäälän kujussa!

• saaaaatana

mitä yhdestä maailman huorasta! onpahan yks vähemmmän

• minunkin mielipiteestäni

Mutta ei kuitenkaan nuin radikaali hehe :)

• mikokko

missä olit, kun lasse viren kaatui?

• jokuvaan143

Olin tallinnassa! iskä sano jollekkin et diana on kuollu mut sitä ei uskottu!

• cezku

Olin vasta niin pieni mutta kun sitä nyt miettii niin ajattelee kuinka kamalaa sellainen oli. Minun mielestä Dianan kuolema ei ollut onnettomuus mutta tätä ei ole voitu todistaa.

• Surullinen :(

Olin 1 vuotias kuin Diana kuoli. Kun äitini kuuli asiasta hän vei minut ja veljeni mummoni tykö hoitoon. Ja itki. Hänen mielestä se oli niin väärin kuin olla ja voi.

• JohnLeeBank

Muistan hyvin, sillä oli juuri hammaslääkärin odotussalissa kun TV:stä ilmoitettiin Dianan kuolemasta. Hammaslääkärikin kyseli sitten mielipidettä, yritä sitten siinä filtterit suussa...

• Minä minä

Harrastin anaaliseksiä itseäni 16 vuotta nuoremman namupalan kanssa.

• sohvalla

Katoin Täyttä laukkaa-sarjaa, ku yläruutuun ilmestyi teksti että prinsessa Diana on kuollut auto-onnettomuudessa. Se tuli aikamoisena uutisena, että Häh!?

• Nimetön

hietalahden torilla ja siellä kiersi huhu, että Diana oli kuollut autokolarissa...

• lällykkä

Yövuorossa töissä olin ja aamuyöstä lähtien uutisissa ei paljon muusta puhuttu. Jäi kyllä kyseinen yö mieleen.

• Waz1up

tuolloin 12v ja isäni kanssa rakentamassa mökin varaston kattoa kun uutinen tuli radiosta.

• nukkumassa.

Mutta jäänyt selvästi mieleen, kun siinä unessa oli
      jokin karmea onnettomuus. Ambulansseja ym. Varsinkin
      yhden ambulanssimiehen kommentti, että tämä nainen elää vielä.

• poikapaha

Siellähän mä, niinku nyttenki.

• Bart75

Helsinki-Vantaan lentokentällä lähdössä ensimmäiselle Yk komennukselle.

• väliä sillä on???

En ymmärrä kysymystä. Hänkin oli vain ihminen, kuolevainen siinä missä me muutkin. Missä olit kun Matti Meikäläinen kuoli? Ei mitään hajua missä olin, eikä edes väliä.

• juoppo ukko

kattelin sitä mersun romuu telkkarista ja vkävin seuraavana päivänä vaihtaa oman mesen valmettiin niin ei käy itelle tollee jos tulee vaik kännissä ajeltuu

• segsegs

Vitustako muistan, ei kiinnosta.

• Mörköpötkylä

Minä olin mökillä. Telkkarista katsottiin uutisia ja äiti itki. Kysyin että kuka se oli joka oli kuollut, ja isäni kysyi enkö Walesin prinsessaa tuntenut. Olin 7v.

• Nimeton Nilkki

On teilläkin jutut, ketä oikeesti jaksaa kiinnostaa mitä kukakin teki sillon kun yks ihminen on heittänyt henkensä? Media pitäs saada pois päiväjärjestyksestä niin ihmiset vois elää omaa elämäänsä. Kiitos ja anteeksi.

• aapreli

mitä helkatin kysymyksiä. aina kysytään missä olit mitä idioottimaisia olette?
      Missä olit kun einari oli paskalla hah missä kerro prkle missä olit. ja mikä helkutin diada ei vähempää kiinosta. menee hermo.

• notifier

Olin matkalla Helsinkiin muuttokuorman kanssa.

• en tosiaan

Omien läheisten kuoleminen järkyttää kyllä enemmän kuin jonkun x:n En tosiaan muista milloin kuoli ja mitä silloin tein - olen hyvin tyytyväinen siitä. Massasieluisuus kun on niin halveksuttavan typerää.

Tässä on vielä sekin seikka, että monille kun äiti kuolee, menee samalla toivo tulevaisuudesta. Edessä voi olla lastenkoti tai katu. Mietin siis asiaa noin maailmanlaajuisesti. Kaikki ihmiset kuolevat joskus.

• muistan sen iäti

Olin sängyssä enkä saanut unta. Katselin uutiskanavaa ja sain varmaankin ensimmäisten joukossa Suomessa tiedon onnettomuudesta. Ajattelin että Englannin tiedustelupalvelu on tämän takana koska hovi ei kuuna päivänä antaisi arabin tai ylipäätään "tois"rotuisen veren tulla pilaamaan puhtauttaan. Järjestetty juttu siis, tuumin ja samassa soi puhelin, vastasin ja siellä ei ollut ketään, vain kohinaa... oli siis aamuyö, kukaan tuttavani se ei voinut olla. Vasta paljon myöhemmin sain tietää että Al-Fayedeja ei esim. huolittu englantilaisiksi. Nyt dokkareitten valossa on selvääkin selvempää että Al Fayed aiheutti paljolti itse poikansa kuoleman, työntämällä tätä väkipakolla Dianan syliin. Näiden lapsillahan olisi tullut olemaan erinäisiä oikeuksia kuninkaallisten poikien velipuolina. Prinsessa Diana olisi ansainnut hitusen onnea ja ns. 'tavallista elämää' johon niin kovasti pyrki. Olen varmaankin kuolemaani saakka sitä mieltä että hovi antoi käskyn jota toteltiin ja kartalta pyyhkäistiin Dianan rinnalla kiusallisen miehen kiusallinen poika. Näin. Olin siis sängyssä ja sain järkeilylleni omituisen yösoiton jota pidin tämä 'salaliittoteoriani' vahvistuksena.

• Anna|.

Olin silloin kuuden vanha, ja muistan silti missä olin tuolloin. Istuin hoitopaikkani lattialla leikkimässä nukkekodilla kun hoitotäti katsoi uutisia vieressä ja kertoi minulle asiasta. Tosin en silloin tajunnut sitä kuinka järkyttävä asia se oli :(

• *n23

kotona,katsoin aamulla jotakin tv-sarjaa kun telkkarin ylälaidassa alkoi kulkea teksti; "Prinsessa Diana on kuollut - lisää seuraavassa uutislähetyksessä" tms.

• Pohjois - Pohjanmalta

Olin varmaan opiskelemassa Kainuun Ammattioppilaitoksessa ,Vaalassa Matkailualalla.

• 300

Diana sitä, Diana tätä. En ymmärrä miksi sitä typerää auto-onnettomuutta muistellaan vieläkin ja pohditaan oliko se loppujen lopuksi onnettomuus vai ei.. Kyllä ne kuninkaallisetkin voivat kuolla dramaattisesti, ei se silti tarkoita että heidän kuolemansa merkitsisi enemmän kuin meidän muiden.

• mhl-34

Sairaalassa Prenataaliosastolla odottamassa lapseni syntymää, joka syntyi vasta 12. pvä

• mitään moraalia

vieraita miehiähän diana käytti minkä ehti niin mitäpä väliä sillä oli missä kukanenki oli. Eihän tuossa ollut mitään ihmeellistä koko Dianassa.

• "mallimamma"

Sanopa muuta; lapset aika usein ilman äitä, joka kuljeskeli milloin missäkin, mutta ainahan aika kultaa muistot.

• sydänten prinsessa

Diana taisi olla niitä ainoita ja viimeinen tietämäni julkisuuden henkilö, joka oli aito ja vilpitön kaikessa auttamistyössään mitä teki.
        Hän oli aidon kiinnostunut ja ihmisiä sydämellisesti lähellä, riippumatta sairauksista tms. joiden luokse meni.
        Diana kosketti monien ihmisten sielua , monia lapsia, monia vanhuksia, monia sairaita.

• Emilia.A

Muistan hyvin missä olin kun kuulin Dianan kuolemasta. -Olin juuri herännyt ja kömmin aamukahville, kun äitini tuli kertomaan että Diana on kuollut. Katselimme uutisia äitini ja siskoni perheen kanssa ja valmistauduimme isäni hautajaisiin, jotka olivat samaisena päivänä.

• kepa...

Muistan tapauksen kuin eilisen päivän.

Naapurin ukko oli jossain työreissulla ja minä poika nussin hänen vaimoaan, makuukammarissa oli radio päällä koko yön ja kun olin lastin heittänyt alkoi radio novalta uutiset jossa asiasta kerrottiin.

Oli sen jälkeen jotenkin epätodellinen olo kun siinä asiaa naisen kanssa päiviteltiin.

• .........
        kepa... kirjoitti:

Muistan tapauksen kuin eilisen päivän.

Naapurin ukko oli jossain työreissulla ja minä poika nussin hänen vaimoaan, makuukammarissa oli radio päällä koko yön ja kun olin lastin heittänyt alkoi radio novalta uutiset jossa asiasta kerrottiin.

Oli sen jälkeen jotenkin epätodellinen olo kun siinä asiaa naisen kanssa päiviteltiin.

ja minä painin sun tyttöystäväs kaa, tai entisen kai?

• ristiäiset

Samoin heräsin aamulla aikaisin viimeistelemään päivällä alkavaa lapseni ristiäistapahtumaa. Muistan, miten pappi meille tullessamme ei tiennyt vielä asiasta ja selvästi järkyttyi kuullessaan, kuten mekin aamutuimaan. Siinä hetki keskusteltiin asiasta. Ristiäispäivä jäi todella hyvin mieleeni.

• pelkää ilmaa koko akka

mitäpäs väliä sillä oli missä kukanenki oli kun Diana heitti henkselit naulaan. Täysin moraaliton kuninkaallinen nainen.

• tap

olin kotona

• lentokenttä

ikävä tapaus :(.

• kirppunen vaan

Olin kirpparilla kaksivuotiaani kanssa ja toinen lapsi vatsassa. :)
        Aloin kuuntelemaan bbc uutisia sivukorvalla ja yhtäkkiä tajusin mistä siellä puhuttiin.
        (kiitos vaan enkkuopettajalleni missis pirkolalle!)

Soitin äidille ja kerroin tapahtuman..äitini vastasi, että se oli sit sen lorun loppu..ja että mitä muuta kuuluu? =D

Eli pidin jalat maassa sitten, niinkuin äitinikin teki!!!

Kerroin kaksi vuotiaalleni, että prinsessa on kuollut...kun hän ihmetteli ihmisten reaktioita.. hän kysyi, että laitetaanko prinsessa lasiarkkuun ja tulevatko kääpiöt hautajaisiin.. :)))

• ajattelin nyt kuitenkin vas...

Minua ei ollut vielä tuolloin,mutta olen asiasta aiemminkin kuullut ja se vaikutaaa kamalalta...

• Muistan

Istuin parhaillaan metrossa Fridhemsplanin vihreän linjan kohdalla vaunussa kun joku soitti ja ilmoitti että oletko kuullut että Diana on kuollut.

• *nauraa*

Mua ei ollu olemassakaan varmaa silloin..synnyin vuonna 1995.

• timpurivinski

Oltiin Oslossa rakennustöissä.
        Asuimme kaverin kanssa Bogstadin leirialueella Holmenkollenin juurella.
        Mentiin iltapilssille leirintäalueen pubiin,jossa oli tosi hiljaista ja surujengiä.
        Norskit ottivat Diana tapauksen tosi rankasti surren,pöydissä itkettin ja lohduteltiin kanssasurijoita,
        Taisipas siinä Lapin karskilla timpurillakin tippa silmästä vierähtää....todella vaikuttava ja elävä muisto.

• late_25

väänsin torttua ja hurrasin ku se lehmä kuoli...

• late_25..............

väänsin torttua ja hurrasin ku se lehmä kuoli...

• ukulula

Mina oli kotona kaikessa rauhassa polttamassa rauhanpiipua kun heimoveljeni kasvava peräpukama lähetti minulle siitä savumerkkejä. ugh!
      ps. mina julistaa kaikille kalpeanaamalle heimojen valinen sota ellei mina saa viisisataa kilogramma bananas!!

• en muista.

todellakaan, eika niin valiakaan.

• vähemmän iloinen viuluniekka

Kyllä jostain syystä on jäänyt kyseisen ajankohdan olinpaikkani aika hyvin mieleen. Mä olin 13, ja elämäni ekalla sinfoniaorkesterileirillä. Leiri oli sinänsä mukava, sain paljon uusia kavereita, mutta tämä uutinen latisti tunnelmaa aika lailla.

• Juuri herännyt

Niin, heräsin aikaisin aamulla 5:30am . kuten tavallisestikin ja avasin telkan .
      Sieltä tuli CNN:n uutiset joissa mainittiin tapahtuma.
      Samoin oli Palm Beach Post- lehden etusivulla iso kuva ja uutinen Dianan kuolemasta !
      Asuin Floridassa tuolloin.

Olin järkyttynyt uutisesta ja vielä järkyttyneempi oli ystäväni kun ajoin hakemaan hänet kuntosalille.

Silloin oli kaunis, aurinkoinen ja kuuma aamu Floridassa. -ei mitenkään muutoin epätavallinen paitsi uutinen oli shokeeraava !

Finngal

• turhuutta

Itselläni ei ole hajuakaan olinpaikastani kuolema hetkellä. ja mitä väliä... niin turhaa vouhotusta koko Diana!!

• Nimetön

synnyin niihin aikoihin. 10W Olen

• fdsfsdfs

pitäisikö olla?

• radiosta kuuntelin, kahvia hörpätessäni maitohuoneessa, ei merkinnyt minulle mitään, yksi tavallinen ihminen ihmisten joukossa.

• reiskalius

Varmaan paskalla, mutta voi vittu pitääkö tätä Dianaa vatvoa näin vitusti... Varmaan omaisetkin tykkää kun sukulainen on kokoajan televisiossa: "Kuka tappoi Dianan???" "Kuoliko Diana turhaan??? " ynnä muuta paskaa... Itsehän en paljon kyseisestä henkilöstä välittänyt mutta kuitenkin vittu antasivat olla ja R.I.P. huoh!

• laittamassa ruokaa

Järkyttävä uutinen ja etenkin siksi, että kuoli turhaan ts. paparazzien ahdistamana. Päätin, että en osta ainoatakaan lehteä, missä vain mainitaankin Diana. Tämä päätös on pitänyt ja pitää edelleen. Suohon koko "ruskea"lehdistö!

• loskakasa

Mökillä olin sillon ja kuulin asiasta taksikuskilta, joka tuli hakeen pois mökiltä. 10-vuotias olin sillon.

• joku

no en ollu kait syntyny ku oon vähän yli 16 jne..

• vähenpi kiinnostaa!!!!!!!!!!

Niin, ei tosiaan ole mitään mielikuvaa missä olin tai mitä tein kun Diana kuoli!
      Isä kuoli kolme päivää aikasemmin, se oli ehkä päällimmäisenä asiana silloin mielessä, tosin ei mielikuvaa, oli sen verran kova isku!

• .,.,.,.

ei ei,

• Jopas oli..

Kotona olin. Mutta kun kuulin uutisen Dianan kuolemasta, minulle tuli sellainen tunne, että nyt taisin kuulla väärin. Sillä eihän prinsessa Diana voi olla kuollut. Useamman kerran uutiset katsottuani, se sitten rupesi menemään jakeluun. Muistotilaisuutta televisiosta seuratessani tuli vielä tippa silmään, vaikka siitä on jo kymmenen vuotta aikaa.

• olin kotona

olin kuullut siitä aamulla ja tyttäreni soitti ja kysyi, onko prinsessa Diana kuollut? Hän oli silloin Ranskassa ja Pariisissa. Kaikki oli ollut helvetin sekavaa siellä, media puhunut aivan sekavaa. Suomen media tiesi asioista paremmin silloin.

• dfggsg

Dianan kuolema, Suomen lipun kanssa kiertävä Finski nakufani Tukholman Olympiastadionilla sekä laivamuusi ovat jääneet mieleen.

• muistan, et

brittikatsojat oli jokseenkin vaisun oloisia.

• julia

Ihana kysymys täällä. Löysin yllättäen. Yleensä en näitä seuraa enkä näihin vastaa- mutta tämä oli omakohtainen, enkä ikinä unohda. Olin lapsuudenkodissani viikonloppua viettämässä ekaa kertaa senjälkeen kun tiesin olevani raskaana. Jotenkin prinsessan kuolema juuri sillä hetkellä kolahti - nimittäin tiesin että myös omassa elämässäni pikku prinsessa kuoli, kasvatin lapseni yksin. Prinsessasta kuoriutui jotakin muuta.

• Diana ON

Mitä nyt pikkuisen huorahtava ja snobbailuun taipuvainen neurootikko muuten...

• Säälikäämme

kun niin hyvin hänet tunsit!

Ei hyvää päivää saatanan kateellinen kurppahuuli!

• naantalilainen

en millään pysty muistamaan - valitan

• mamma vm.81

Olin silloin mummolassa käymässä ja kuulin uutisista että prinsessa Diana on kuollut. Olin silloin 16 vuotias. Muistan sen päivän kuin eilisen vaikka en hänestä hirveen kiinnostunu ollu koskaan. Ihminenhän hänkin vain oli.

• maskotti

Olin silloin mummolassa käymässä ja kuulin uutisista että prinsessa Diana on kuollut. Olin silloin 16 vuotias. Muistan sen päivän kuin eilisen vaikka en hänestä hirveen kiinnostunu ollu koskaan. Ihminenhän hänkin vain oli.

• minnue-

Olin silloin viellä äidin ja isän haaveissain kun synnyin vasta 1992 vuonna.. Mutta jos olisin ollut jo nuori niin olisin varmasti itkennyt ja surrun hänen puolesta:´( Toivotan Harylle ja Wiljamille että he tekisivät hyviä tehtäviä kuin äitinsä..

• Minna11hjk

Olin sairaalassa ennenaikaisen synnytyksen pelossa...sänkyyn määrättynä. Tyttäreni syntyi 8.9. Siitä sen muistaa. Aina...

• Anonyymi

Ja nyt hän täytti 25 vuotta kun kuningatar Elisabet II kuoli. Merkittävä syntymävuosi (Diana) ja syntymäpäivä (Elisabet II).

• *Hennuli83*

Olin silloin 14v ikäinen ja olin kaupassa ostoksilla silloin. kun tulin kaupasta kotiin, niin äiti sanoi, että prinsessa Diana on kuollut. Ja sen minä muistan koko ikäni.

• kun alaiseni

hirtti itsensä talonsa kellarissa...

• kun kollegani

tappoi itsensä kylpyammeessa... tahallisesti tai tahattomasti, meillehän ei sitä koskaa kerrottu... sitä viranomaistoimintaa...

• kun tulevan miehesi

tuttavan tuttava hyppäsi katolta ja tappoi itsensä

• kun luokkatoverisi

sekosi... vaikka tiesit hänet oudoksi kun hän vain hiljaa haki seuraasi ja seurasi Sinua kuin hai laivaa, kun ei muutakaan ystävää ollut...

• Nussimassa Äitiäsi ja sisko...

Perhana että vanhaan kymysyksee tietty sen mukainen vastaus.

• true kuningaalinen

minä muistan vedelleeni kuivat juuri tuolloin.

• Hei!
      Olin Imatralla JYTY:n syyspäivillä ja hotellihuoneen telkkarista kuulin uutisen. Kyllähän se pysäytti ja tuli surullinen olo. Tuollainen nuoren ihmisen turha kuolema harmitta aina. Mut annetaan Dianan levätä rauhassa. Ei hänen elämänsä tainnut niin helppoa olla vaikka jotkut sitä prinsessasaduksi luulevatkin. Kaikella on hintansa, ikävä kyllä. Ja Charles on iso moukka ja mulkku :) Ei se osannut nuorta vaimoansa käsitellä. Olis ottanut sen rottwailerinsa heti kättelyssä ja jättänyt kulissiavioliiton Dianan kanssa sikseen...että silleen.

• Los Angelesissa

ja aamulla heräsin siihen kun lentokone piirsi savuvanallaan sydämen Hollywoodin ylle. Sama kuva välittyi uutiskanavalta. Mieleenpainuva hetki.

• Janppaa

Viimeisin muistikuva Dianan kuolemasta oli kun olin 4. tai 5. luokalla ja opetteja kerto kuinka surullinen juttu oli...

• aina jouku

missä olitte kun kennedy kuoli? seize the day!

• Nimetön

TIETENKIN!!!!!! OLI KYLLÄ LAUETA KUN SAMALLA SEKUNNILLA AVATTIIN TELKKARI JA KUULTIIIN SURU-UUTINEN. KAIKEN PAHAN HUIPPU ETTÄ EMÄ SYNNYTTI 9KK MYÖHEMMIN PUNATUKKAISEN POJAN JA VÄITTI ETTÄ OLISIN SILLE ISÄ. T. TUMMA TUKKAINEN CHARLS.

• teksti-tv

Olin valveilla yöllä ja näin uutisen teksti-tv:stä. Silloin sanottiin vielä että Diana on kriittisessä tilassa ja Dodi kuollut.

• titsa

Olin 14 ja poikakaverin tietokoneella, kun kuulin radiosta. Oli sitä vaikea hetkessä ymmärtää, ja sit vielä se, millanen se kuolema oli! Niin turhaa.
        Jo sillon aikonaan, kun Diana ja Charles erosi (yhdistin sen jotenkin omiin vanheempiin, jotka oli eronnu) tuntui, että eikö mikään kestä? Se oli kauniin sadun loppu, mutta ihmisiähän kuninkaallisetkin on, vaikka joskus tuntuu, että niiltä odotetaan aivan yli-inhimillisiä asioita.

• Se ja Tää

Luin silloisen kundikaverin sängystä tekstitv:stä aiheesta ja muistan epätodellisen tunteen. Kundikaveri ei uskonut kun kerroin, piti tulla itse lukemaan. Jäi mieleen vuosi. Se oli sitä hyvää aikaa.

• katariina-69

Olin kesämökillä ja istuin radion ääressä valkoisella lepotuolilla kun tieto Dianan kuolemasta tuli. Se päivä jäi mieleen...

• Kaggakage

Olin paskalla naapurin saunassa 2 minuutia ennen kuin onnettomuus Pariisissa tapahtui ja olen usien jälkeenpäin miettinyt että oliko se jonkinlainen enne Dianan kuolemasta !

• trutta 30

eli suurimmalla porauslautalla ja se on cinderella

• manne

no minähän olin vessassa

• väksä

matkalla hautaamaan veljenäni, hän kuoli 42 vuotiaana

• vella

... äiti jäi samalla hetkellä junan alle autolla ja kuoli siinä...oli erittäin läheinen ystävä..
        Ei siinä paljon kiinnosta jonkun julkisuushakuisen pintaliitäjänaisen kuolema..
        Lapset vain kävi sääliksi molemmilla...

• havukkatar

... äiti jäi samalla hetkellä junan alle autolla ja kuoli siinä...oli erittäin läheinen ystävä..
        Ei siinä paljon kiinnosta jonkun julkisuushakuisen pintaliitäjänaisen kuolema..
        Lapset vain kävi sääliksi molemmilla...
        Ja jos haluaa jonkin julkisuudenhenkilön kuolemaa muistaa, niin eikö Äiti Teresa ansaitse enemmänkin muistelemista, kuin kohutyttö Diana.

• Karina-60

Olimme Rodoksella, 50.v juhlamatkalla, Hassen toimistossa kuulin uutisen

• Margetto

Äiti soitti ja kysyi joko olen kuullut kuolemasta. Olin järkyttynyt.

Diana oli niin seurattu ihminen, että hänen kuolemansa ei ollut mikään pikku juttu missään päin maailmaa silloin.

Uskomatonta minkälaisia reaktioita täälläkin saa lukea vielä tänä päivänä.
      Huomaa, että on edelleen paljon kateellisia ja pahansuopia ihmisiä, jotka mielellään halveeraavat ja mustamaalavat tätä naista.

• leppis_22

ja iso veli tuli huutamaan minun huoneeseen että prinsessa diana on kuollu.. siinä vaiheessa ei hirveesti kiinnostanu ku väsytti ihan älyttömästi..

• Kummipojan ristiäisissä

sillee

• hipps

olin silloin pieni muksu, joka ei tajunnut mitään kestään Dianoista, eikä hänen kuolemastaan.

• Syneus(m)

..missä olin kun turhanpäiväinen julkkis Diana kuoli. E-P Salonen on sanonut, että maailmassa on paljon mielenkiintoisempia ihmisiä kuin Diana.

• säde51

olin mökillä kun kuulin dianan kuolinkolarista.sain sanoa ekana vieraillemme järkyttävän viestin.olihan diana jokapäivän tuttu lööpeistä ja juorulehdistä.säälin hänen lapsiaan kun menettivät äidin sillä kyllä äiti on aina äiti.heistä on kehittynyt oikein kunnollisia komeita nuoria miehiä.nyt paparatsit jahtaavat heitä.raha raha raha.

• muistella

on se nyt vaa kumma kun jaksetaan myllyttää näitä kuolemia yms jasen muistan että olin töissä silloin ja ei kyllä kiinnostanut yhtään
      eikä kyllä edelleenkään kiinnosta sanon vaa näin: RIP Diana

• Uusi Prinsessa

Synnärillä mulle syntyi samaan aikaan tyttövauva.

Prinsessa on kuollut! Eläköön uusi Prinsessa!

• homo

Paskalla

• Nimetön

kotona. heräsin aamulla ja kävelin olohuoneeseen jossa äiti katsoi televisiota. televisioruudussa oli dianan kasvot ja vuosiluvut ja ihmettelin mitä oli tapahtunut. päivä menikin sitten uutisia seuratessa ja ihmetellessä.

• kun muut

leikkivät vakavilla a sioilla.

• kun kenkä-

Missä olit kun kenkäparista varastettiin toinen -kulkeako sitten eriparisena, no se olisikin sitten uutta muotia, kun heittää toisenkin parin puolikkaalla vesilintua niin kaksi paritonta tulee sitten samaan tarkoitukseen ja lopputulos on takuulla ikihyviksi onnellinen!

Ehditkö lukea keskusteluohjeita, etenkin t_yöaikana, opiskella erikoisluvalla t.yöaikana, kun rutiini.t.öiltäsi ehdit ja suhteuttaa yleismaailmallisia asioita pienten ihmisten elämään, en usko...

tämä ei jää tähän...

• kun,- ,- ,-

potilaasi kuoli... yksin... "tällaista sattuu"

kahvitauollako?

• kisoissa

Ja paikkakunta oli Veteli ja kemoran moottoristation..

• pers...

Kun jauhetaan tämmöstä paskaa ketä vittua vois vähempää kiinnostaa joku kuollu rinsessa ei jumalauta alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää kun jokapuolella on jauhettu sitä samaa paskaa tässä viimesen kolmen viikon aikana.Telkkarista joka kolmas ohjelma on 45minuuttia superekstra DIANAN KUOLEMA ja neloselta tulee diana dokumentteja.Rajansa nyt kaikella!!!

• laajavuori

suurajoissa töissä!!

• dianan muistolle

Heräsin aamulla yhdeksän aikaan kun isä tuli töistä, sanoi että diana oli kuollut. Katsoin tekstitv:tä, ihan totta oli puhunut..Diana oli mahtava ihminen.

• Alf, Espoo

kysymyksen, "Missä olit silloin, kun kuulit Dianan kuolemasta?" Olin istumassa juuri samassa konttorituolissa kuin silloin 10v. sitten, kun kaveri mainitsi asiasta puhelimessa. Ei ollut vaikea muistaa. Mielestäni Di:n poismeno ei ollut sattuma, vaan siihen vaikutetiin ulkoa käsin.

• kaverin kanssa

hummaassa.muistan kyllä kanssa tuon päivän kuin eilisen.

• 123

silloin äitini perseessä

• peli mies

ilmeisesti pinnasängssä märisemässä

• Jebaz

Olin paskalla ja eipä voinut vähempää kiinnostaa jonkun kukkahatun kantajan maallisen vaelluksen päättyminen.

• :'(

olin todennäköisesti kotona.. olin tosin vasta 5 vuotias, mutta muistan silti uutiset dianan kuolemasta. katsoin sinä päivänä koko ajan tv:tä, koska isäni katsoi sitä dianan kuoleman takia. muistan että kaikki olivat surullisia vaika en ymmärtänyt miksi.

• Kauheeta.

On se juu ihan hirveetä, ensin kärsitään ja sitte lopuksi sitä kuollaan. Eipä ole ihmisen osa helppo ei.

• se,tuo ja mä

en muista kunnolla sitä missä olin kun olin vasta 10 ja päissää.mutta muistan hyvin missä olin kun diana ja charles erosi.olin matkalla kesällä sukulaiseten kanssa uuteenkaupunkiin.

• olin, ehkä myös

kusta loruttelin, en muista koska olin
      hiukan kännissä.
      kuka v'''''''u on muuten tiana?

• Kyllä kansa tietää

Mä muistan kans ihan selvästi missä olin kun tuo delas,PASKALLA!!!!!!HAHHAA IDIOOTIT!Mitä väliä sillä on missä kukin oli kun joku akka kuoli!

• MELKEIN KESKENMENO

KAKSOSIA VIIMEISIÄ VIIKKOJA JA PELKÄSIN ETTÄ
      TULEE KESKENMENO,NIIN PAHALTA UUTINEN TUNTUI.

EI TULLUT KESKENMENOA JA LAPSET TÄYTTÄVÄT NYT KYMMENEN.DIANA OLISI SAANUT ELÄÄ.

• puhunut

Missäs sitten olit, kun WT-tornit romahti... 11.9., jos muistat enään... tais sun lapset olla five vuotta...

• huuhentaali

se syksy-97 jäi mieleen elävästi:)paloin ratista edellisenä iltana ja samaisena päivänä piti käydä kuulustelussa,krapula oli karmea!

• työmatkalla

Olin projektikokouksessa jossa oli eurooppalaisia partnereita, britti ja ruotsalainen ja minä sekä meksikolaisia ja mm. argentiinalaisia.
      Aamulla hotellin respassa näin paikallislehden, Dianan kuva ja Mortada-sanan.
      Olin brittiläisen kanssa - emme osanneet espanjaa...
      Olimme jo syömässä aamiaista kun argentiinlainen liittyi joukkoomme ja kysyin häneltä:
      Mitä tarkoittaa sana Mortada ?
      Hän "selitti leikkaamalla kädellään kaulaansa'.. hän ei tiennyt miksi kysyimme...
      Ymmärsimme heti ja britti oli ihan tolaltaan sen jälkeen ja rupesimme seuraamaan uutisia melkein jatkuvasti.

• takakoslassa

elikkä tavarasäilössä.

Sentään säilyin hengissä vaikka kyllä aika kova tälli.

• wtf?

Kuka sellasia nyt jaksaa muistaa, saattaa olla että meni pari päivää sen kuolemasta ennenku kuulin ees koko asiasta mtn. ei kai diana mikään yliihminen ollu kuitenkaa, iha samanlaine ku sä ja mä. :P

• Tsharles

Mitä, onko se kuollut!!!????

• ------>Minä<------

Eli olin silloin mummolan perunapellolla auttamassa ukkia perunoiden kylvämisessä. Olin silloin noin 10 vuotias tai nuorempi.

• Estonia, Kuru-laiva, talvi-...

Ja ne inhimilliset tragediat.

• taitava pelaaja,

Missä olit, taitava pelaaja, kun työtoverisi poika murhattiin seksikaupan takahuoneessa, turvallisessa Suomessa. Poika joka varmasti ei tehnyt mitään pahaa kenellekään. Josta olisi voinut tulla vaikka uusi nobelisti, joka olisi saanut aikaan jotain, joka olisi tehnyt tämän maailman meille kaikille paremmaksi asua. Vuoren varma keksijä, joka ei olisi jättänyt ketään kylmäksi.

Mieti, kuinka kauan hän oli siellä kärsinyt ja mieti, mikä loputon ja iankaikkinen kärsimys seuraa perhettä, omaisia, koulutovereita, opettajia ja tuttavia lopun elämää.

Seuraaviin sukupolviin asti, kun tragediaa toivottavasti ei jätetä kertomatta.

Eric Clapton kertoo ensimmäisen kerran poikansa ref: traagisesta kuolemasta 7.10.2007 20:11, päivitetty 07.10. 21:40

• max_max

.

• lysimachia

Aamulla ystävätär tuli ja kertoi Dianan kuolemasta.Ymmärsin sen sanallisesti,mutta edellisenä päivänä olin saattanut rakkaan äitini haudan lepoon.Olin aivan turta aivoistani, olin jotenkin shokissa,en osannut sanoa paljon mitään.

• Who cares

Olin juuri silloin homoilemassa tai tekemäsä jotakin yhtä merkittävää...

• oloo

valehtelioidenklubi.

31. elokuuta – Walesin prinsessa Diana vietiin sairaalaan auto-onnettomuuden jälkeen Pariisissa. Hänet julistettiin kuolleeksi kolme tuntia kolarista, kesken leikkauksen eli kello 3.57 seuraavana aamuna.

• Hörökorvat

Muistan lukaisseeni Ilta-sanomista, että liittyy Riitta Väisäseen tulevaisuuden ystävistä, kuollut, avioero prinssi "Charlesiin"... kuollut avioeron jälkeen auto-onnettomuudessa..."mokkakorvan kansssa".

• Räkä

Psykiatriäitini kertoi potilaastaan (en tiedä nimeä) joka katseli videolta Dianan häitä lähes päivittäin. Hän selitti sen olevan filmi omista häistään.

• Zed ,hän elää

Sammatissa ja kuulin seuraavana päivänä joltain että prinsessalle ja parille muulle oli tullut noutaja äskettäin

• zed hän ei elä
        Zed ,hän elää kirjoitti:

Sammatissa ja kuulin seuraavana päivänä joltain että prinsessalle ja parille muulle oli tullut noutaja äskettäin

eli siis sairaalassa synnytyssalissa kun uutisen kuulin

• OBK

Kun kuulin Dianan kuolemasta, olin juuri ollut taloni takana olevassa metsässä mustikoita syömässä. TUlin sisälle ja mieheni istui veljensä kanssa keittiössä ja ilmeisesti he olivat kuunnelleet radiosta uutisia, kun he sitten kertoivat minulle onnettomuudesta.

• kauheessa kännissä

heräsin siihen kun tyttäreni 13 v ,huusi aamulla kello 8.00 ,että DI on kuollut. minä siihen että mihkä kuoli,sanoi että auto onnettomuudessa.eipä paljoa heilauttanut,kohmelo alkoi puolilta päivin.DI oli varmaan hyvä ihminen.mutta minusta tuntuu ,että oliko hänessä vähän molli malonen vikaa.

• MUMMELIT

hitto sehän oli vain 36 v, nainen parhaimmillaan!

• mairet

hitto sehän oli vain 36 v, nainen parhaimmillaan!

• Lissu

Kattopaa tätä Kuhmon palstaa.On oltu paskalla jos monen kerran, kerrassaan huvivittavaa.Vai järjen köyhyyttä?

• kiristämässä
        zed hän ei elä kirjoitti:

eli siis sairaalassa synnytyssalissa kun uutisen kuulin

mummolan vintillä. Piti laittaa uudet helmet ja niitä sitten kiristelin,oli mulla apupoikakin mukana.

• .......

Pariisissa.

• annaliisa123

Olin vanhempieni kanssa katselemassa telkkaria olohuoneessa (olin silloin n. 10-vuotias) ja katsottiin kaiketi jotain sisustusohjelmaa. Muistan vaan, kun telkkarissa näytettiin kuvaa vaaleasta parketista ja sitten yhtäkkiä ruudun ylä- tai alareunaan, en enää muista kumpaan reunaan, tuli ilmoitus, että piakkoin tulee ylimääräinen uutislähetys. Oltiin sitten kaikki jännittyneitä, että mitä ihmettä oli tapahtunut. Sitten tulikin se uutislähetys jossa kerrottiin, että prinsessa Diana oli joutunut kolariin. Seuraavana päivänä sain kuulla, että hän oli kuollut kyseisessä kolarissa.

• pallopollo

Ajoin autolla tansseista kotiin,tuolla Riihimäki-Lahti tiellä.Tai ei siis silloin vielä ilm.ollut kuollut,laitoin poikkeuksellisesti radion puolelle ja juuri tuli uutiset.En kyllä muista oliko 001 vai 002 uutiset joissa kerrottiin Dianan ja Dodin joutuneen pahaan autoonnettomuuteen.Mä vaan ihmettelin miksi kertovat jostain onnettumuudesta,ajattelin sen olevan lievän.Mä ajelin sellaisen 100km kotiin ja mietiskelin asiaa ja jossain vaiheessa aloin miettiä,mitä jos kävi huonosti.En oikein yöllä paljon nukkunut,kun asia mielessä.Mä etsin teksti-tv:stä tietoa,ei ollut siellä vielä silloin enempää tietoa.No,aamulla kiireesti telkka päälle,oiko jotkut ysin uutist ollut,sieltä sen sitte kuulin,oli aika järkytys ja on vieläkin.

• jk

olin kotona

• jk

olinn kotona

• jk

olin kotona

• JJ

OLIN KOTONA

• *1948

Jokaisella ikäpolvella kai omat sokkinsa.

Minulle oli Johan F.Kennedyn murha. Muistan uutisen ja seuraavat 1/2 tuntia tarkkaan. Tuli ilta uutisissa TV ....

Dianasta puhuimme työmaalla paljon ja uskomme järjestettyyn tapaturmaan, varsinkin ambulanssin kulun vuoksi.

• Anonyymi

Mies sanoi aamulla kun tulin makuuhuoneesta, että nyt se sun idoli on kuollut. Olin järkyttynyt, ja koko päivän kun olimme maalla retkellä, se teki alakuloiseksi.

• Anonyymi

Se taisi olla just sen kesän armeijaan saapumiserän ensimmäinen viikonloppuloma jolloin Diana kuoli? Sillä myös minulle se oli ensimmäinen vapaa parin viikon kasarmielämän jälkeen. Olin kesämökillä sohvalla ja kuulin uutisen senaikaisesta Radio Mafiasta. En aluksi edes oikein uskonut, koska mafiassa oli kuitenkin sellaisia läppäjuontajia mutta ne muuttuivat niin vakaviksi että piti uskoa.

Nettiä tai mitään muutahan ei siihen aikaan vielä oikein ollut joten piti sitten kuunnella radiota, katsoa telkkaria ja ostaa seuraavana päivänä sanomalehti.

• Anonyymi

Kotona olin ja aamulla tieto tuli telkkarista. Älytöntä, miksi lähteä juopon kuskin kyytiin, miksi pitää hillua julkisilla paikoilla jos ei halua paparatseja peräänsä, miksi lähteä hullun kaaharin kyytiin, käsitin että kuitenkin oli tuttu kuski.

• Anonyymi

Jäi se mieleen, koska olin juuri muuttanut ja istuin syömässä ensimmäistä aamiaista uudessa talossa. Silloin tuli radiosta tuo yllättävä uutinen.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3807
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1895
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1741
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1402
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      123
      1284
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      96
      1258
    7. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      37
      1229
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1146
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1023
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      102
      985
    Aihe