Yleensä kuulee puhuttavan skorpioneiden uskollisuudesta, mutta satun tuntemaan monta skorpparia, jotka iskevät jatkuvasti vaan uusia kumppaneita, eikä heistä todellakaan ole vakavaan parisuhteeseen. Kyllästyvät varmaankin samaan naamaan helposti?
Skorpionit pelimiehiä ja -naisia?
27
7579
Vastaukset
- skorppionitar*
minä olen ollut saman miehen kanssa jo 27 vuotta että sellaista.
- marikki
Ei tietystikään voi yleistää, mut pääsääntöisesti skopumies ei ainakaan ole yhden naisen mies.
- änimöl
marikki kirjoitti:
Ei tietystikään voi yleistää, mut pääsääntöisesti skopumies ei ainakaan ole yhden naisen mies.
jos ei alkuunkaan ollu tämä "yksi nainen"
- tumma skopu
Se on totta että skorpionit ovat luonnostaan äärettömän kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta.
Mutta skorpionin kiihkeä maine usein erheellisesti liitetään automaattisesti uskottomuuteen ja sen sellaiseen. Skorpioni on hyvin herkkä olento ja sisimmässään aina hieman epävarma omista ja varsinkin muiden tunteista.
Omasta puolestani voin sanoa, että olen täysin yhden miehen nainen. Kun olen rakastunut, niin kaikki muut miehet vaan lakkaavat kiinnostamasta. Pystyn ajattelemaan vain ja ainoastaan sitä rakastettuani. Ongelma vaan on siinä, että skorpioniin on hankala saada syvällistä yhteyttä ja siksi skoput saattavat joskus vaikuttaa jotenkin kevytkenkäisiltä ja pinnallisilta.
Mutta sitten kun skorpioni löytää sen, jonka kanssa yhteys pelaa, niin siitä on silloin oksat pois. Skorpioni palvoo rakastamaansa ihmistä. Rakastaa ja suojelee eläimellisellä raivolla ja on varmasti uskollinen.- Skorppari M
Niin voi olla montaa mieltä, varmasti on olemassa pelimiehiä ja-naisia,joka merkissä.
Mutta skorppiooni on minusta hyvin rehellinen, ainenkin itse olen.
Skorppiooni on tunteikas ja tulinen rakastaja,eikä selähde millään minusta pois. Itse en ole pettänyt koskaan enkä aio.
Sanon suoraan tunteeni ja näytän ne. Siitä miun Kauris t-ystävä pitää aika paljon.
Loukatakkin osaan, mutta korvaan aina loukkaukset hellyydellä. Välillä on pakko purkaa paineita...kai se inhimillistä on.
Mutta ei kannata yleistää...skorpparit ovat luotettavia, saattavat flirttailla, mutteivat petä. Mielialat saattaa muuttu niinkuin itsellänikin usein, mutta elän rikasta tunne-elämää ja se tuo aina potkua suhteeseenkun välillä on kuilun partaalla. Itse hakeutuu välillä sellaisiin tunteisiin tarkoituksella.
Mutta Skorppari eiole sen pelimiehekkäämpi tai naisekkaampi kuin mikään muukaan. Kultaa on jos löytää luotettavan skorpparin niin siitä kannattaa pitää kynsin hampain kiinni, koska muutmerkit eivät vält.ole samoja. Kaikista paras on raitis skorppari..Onnea vaan, tiedän itseni:) - Maaliskuun Idus
Mieheni on skorppari, ja voin sanoa että kuvailit tuossa kirjoituksessasi hänen luonteensa hyvin täsmällisesti. Meillä pelaa henkisellä tasolla yhteys aivan loistavasti, jonka takia oma skorpparini on avautunut minulle, ja sen kautta saan nauttia skorpparini kaikista hyvistä puolista. Mitä siihen palvontaan tulee, se on molemmanpuoleista.
- änimöl
Sait mut just tajuumaan semmosta, että skorp. mies kun rakastaa vahvuutta ja rehellisyyttä naisessa, niin se tarkoittaa sitä että hänen ei tarvitse udella asioista vaan rakastuu heti naiseen joka spontaanisti kertoo tunteistaan. Ehkä tämä kummiskin pätee kaikkiin ihmisiin kun minusta pidetään hirmuisesti silloi kun olen spontaani ja iloinen.
Mutta eihän se ole mitään sen rinnalla, että tietää mitä tuntee ja näkee toisen tuntevan jos puhutaan rakkaudesta.
- pidä paikkaansa
joka merkissä on ihmisiä, jotka käyttävät itsevarmasti vahvoja puoliaan hyväkseen, kun tietävät että tällä naamalla/tisseillä/perseellä saa, niin harvoin siihen pelkkään omaan kumppaniin tyydytään! valitettavasti.
ite skorpparina en ikinä pettäis, vihaan pettäjiä, ja yhtä paljon myös heitä jotka antavan pettämisen tapahtua, eli tätä kolmatta osapuolta joka voisi pitää näppinsä helvetin kaukana varatusta, mutta kun ei, silloin hän automaattisesti hyväksyy pettämisen, eikä hänellä kyllä ole sen jälkeen varaa alkaa vaatimaan omalta kumppanilta uskollisuutta tai väittää että pettäminen on hänen mielestään väärin (aiheen vierestä, sry)
kyllä 99% skorpioneista on 100% uskollisia, miehet että naiset, rakastaa täysilllä, mustasukkasuutta on koska petetyksi tulimisen pelko on suuri, on omistushalua vaikka muille jakaa, ja olisi valmis kuristamaans en joka hänen kumppaniaan yrittäisi varastaa!
skorpionin motto voisi olla; kaikki tai ei mitään!- skorpio85
En nyt tiennyt mihin väliin tämän viestin olisin laittanut, mutta varmaan ymmärrätte idean..
Eli oli puhe pettämisestä. No kelailen aikaa taaksepäin siihen että kaikki oli hyvin viatonta. Ensimmäinen oikea poikaystäväni..vesimies.Hän oli Hyvin mustis. Välillä aiheesta kun flirttailin enemmän (tai hän väitti että petin), mutta oikea taistelu meillä alkoi n. vajaan 2 vuoden yhdessä olon jälkeen. Kun hän löi minua pesäpallomailalla. Sen jälkeen en pystynyt kuvittelemaankaan tekeväni mitään sellaista mikä kostaisi sen. Tai yritykseni oli kova, ainakin tulen hyvin edelleen hänen kavereiden kaa toimeen
- Ryby
tuota, itse olen kyllä kiinnostunut pysyvämmästä suhteesta ja olen vaan kerrallaan yhteen ihmiseen sitoutunut, eikä siinä muita sitten ajatellakaan.
Ja kyllästymisestä, jos naama alkaa kyllästyttää, niin kyllä se "vika" on myös muualla, ja silloin voi syyttää vaan itseään, tosin ongelmiin ja riitaan tarvitaan aina kaksi, joten en nyt itseäni tässä pyhimystele..
Mutta uskollisuus on tärkeää suhteessa. - omani pelimies
Itse olen kaksonen,mieheni skorpioni. Jo toisen naisen kanssa suhde hänellä viimisen 2,5vuoden aikana. Jäi kummastakin kerralla kiinni. Saa jatkaa kusetustaan ilman mua.
- omani pelimies
nykynen mieheni on skorpioni ja PELIMIES!! Nyt jo toinen "salasuhde" menossa,jäi kummastakin tekosestaan kiinni muukausi sitten.Kotona käyttäytynyt aivan normaalisti,mutta kuitenkin 1,5v pettänyt minua.Valheita ja selittelyitä riittää,edelleen.Eikä edes häpeä!Ei pistä välejä kanssani poikki,ei kerro syitä mihinkään jne. Patologinen valehtelija alusta loppuun ja narsisti.
- änimöl
Sullakin on osuutta asiaan senkin kontrollifriikki.
- tyttö skorppari
Tosin sänkyyn asti en hyppele. Mulla uskollisuus on korvien välissä. kukaan ei voi koskaan olla tärkeämpi kuin oma rakas. mutta muiden viehätys voimaa on hankala vastustaa.
- änimöl
Haiskahtaa oman vastuun- sekä arvontunteen puutteesta. On omia patoutumia joita ei handlaa vielä ollakseen vakavassa parisuhteessa ja skorp. ei halua pettäjän leimaa. "TRUST ME I KNOW."
- hjdor
itse olen skorppari ja olen huomannut että skorpparit ei kyllä hirveesti ole uskollisia, tai no en minä ainakaa, vasta sitten kun oikeesti välitän ja rakastan ihmistä, muuten se menee peliksi.
- ei ei ei
Skorpionit on kikulipoikia ja lutkutustyttöjä.
- ???
Kikulipoikia..?
- eivät
??? kirjoitti:
Kikulipoikia..?
uskollisia, huoraavat jokaisen kans
- kaikkee sitä kuulee
skorpioneistahan sanotaan että nuoren sellaisen kanssa ei kannata parisuhdetta suunnitella mutta kun kotkotukset on käyty läpi ja oikee tyyppi löytyy rinnalle niin uskollisempaa puolisoa ei vois löytää..
uskon tuohon täydellisesti oman skorpparimieheni tuntien. alku on hankalaa mutta kun skopu on koukussa niin on koukussa...
hakee vaikka kuun taivaalta jos se helpottaa rakkaan olotilaa...
mjau....- ensin on
käyty läpi kaikki kiinnostavat naiset/miehet ja maattu ja huviteltu niiden kanssa mielinmäärin ja oltu pelimiehiä/naisia, JA IKÄÄ TULEE niin sitten pitäisi löytyä Miss Suomi tai Mister Suomi, jonka pitäisi olla täydellinen ynnä uskollinen ja kaikkea muuta hyvää joka sitten kelpaisi sille kaljuuntuvalle käytetylle kuusikymmpiselle skorpparille...?
Eipä tunnu hyvältä. Mieluummin ottaisin sen toisen nuorehkon (suht samanikäisen) vähemmän täydellisen mutta kunnollisen, joka uskaltaa rakastaa minua jo nyt ja jakaa elämänsä kanssani eikä vasta sitten kun oma elämänsä alkaa olla loppusuoralla.
Ei siis skorpionia, kiitos.
- neitsytnainen
Tunnen monia skorppareita ja seurustellutkin monen kanssa. Ovat rehellisiä ja uskollisia. Mutta jos eivät ole rakastuneita, pelailevat kyllä monen kanssa samaan aikaan, mutta se jää heti kun rakastuvat.
- skorp.nainen
mä kyll nykyään sinkkuna kyllästyn aika helposti ja ei ole ollut vaikeaa uuutta miestä ottaa.. ehkä haluan olla vapaana tai sitt miehet jää heti liikaa roikkumaan kiinni kun olen aika menevä tyyppi mua ei voi sitoa.. mut ihastun kyll aika helposti uusiin miehiin mut sitt se joku häipyy.. ei ole tainnut nyt tulla oikein mielenkiintoista vastaan.. ehkä joskus-:) onnaa, ja pettänyt kyll olen useampaakin lyhyenkin suhteen aikana.. aika kauhea olen
- Skorpioninainen-
Itse panen ketä huvittaa ja niin usein kun huvittaa. Saatan tapailla jotain miestä ja harrastaa silti seksiä muiden kanssa. Tämä on tosin vain periaate, jonka mukaan toimin. Käytäntö on eri, sillä nappaan vain parhaat päältä. Saattaa olla pitkiäkin jaksoja, jolloin en harrasta seksiä, jos ei löydy tarpeeksi fiksua ja filmaattista partneria. Tilanne saattaa myös olla päinvastainen, mikälin esim. samana päivänä löytyy useita pantavia miehiä. Pähkinänkuoressa voisi sanoa, että en ikinä jätä väliin tilaisuutta panna sopivaa ehdokasta.
Toimin näin siksi, koska en seurustele. Ja toimin näin niin kauan, kunnes seurustelusta on sovittu tai sormus on pujoitettu sormeen. Sen jälkeen harrastan seksiä ainoastaan oman mieheni kanssa. - skorpparinainen
Skorpioninainen- kirjoitti:
Itse panen ketä huvittaa ja niin usein kun huvittaa. Saatan tapailla jotain miestä ja harrastaa silti seksiä muiden kanssa. Tämä on tosin vain periaate, jonka mukaan toimin. Käytäntö on eri, sillä nappaan vain parhaat päältä. Saattaa olla pitkiäkin jaksoja, jolloin en harrasta seksiä, jos ei löydy tarpeeksi fiksua ja filmaattista partneria. Tilanne saattaa myös olla päinvastainen, mikälin esim. samana päivänä löytyy useita pantavia miehiä. Pähkinänkuoressa voisi sanoa, että en ikinä jätä väliin tilaisuutta panna sopivaa ehdokasta.
Toimin näin siksi, koska en seurustele. Ja toimin näin niin kauan, kunnes seurustelusta on sovittu tai sormus on pujoitettu sormeen. Sen jälkeen harrastan seksiä ainoastaan oman mieheni kanssa.jos nyt väität ettei sinua voi sanoa lumpuksi, olet aika väärässä. lumput panee ketä tykkää missä tykkää ja miten tykkää.
taidat olla aika paljon jotain muutakin merkkiä, koska aidot skorpionit tunnetusti yhdistävät rakkauden ja seksin, ja sitä sinä tuskin näiden yhdenkerran panojen kanssa koet? pakko sanoa että oksettaa tuommoinen touhu, niin naisten kuin miesten osalta. ei ennen tätä päivää hypitty punkasata toiseen, silloin osattiin sitoutua ja kunnioittaa seksiä ja rakastelua, nykyään se on pelkkää viihdettä.
halusin vain tällä viestillä selventää, että ei aidot skorpionit tuolla tavoin käyttäydy, vaikka ovatkin seksuaalisesti vahvoja. se vahvuus näkyy hänen taidoissaan rakastelussa ja rakastamisessa, se ei tarkoita että skorpioni panee jokaista jolla on pulssi.
ja muutenkin tuo punkasta punkkaan hyppely menee lähemmäs seksuaalista heikkoutta, halutaan todistaa itselleen jotain, tai sitten nussitaan kilokaupalla ihmisiä koska se on vain niin kivaa ja siinä tulee tyydytetyksi. - skopunainen myös
skorpparinainen kirjoitti:
jos nyt väität ettei sinua voi sanoa lumpuksi, olet aika väärässä. lumput panee ketä tykkää missä tykkää ja miten tykkää.
taidat olla aika paljon jotain muutakin merkkiä, koska aidot skorpionit tunnetusti yhdistävät rakkauden ja seksin, ja sitä sinä tuskin näiden yhdenkerran panojen kanssa koet? pakko sanoa että oksettaa tuommoinen touhu, niin naisten kuin miesten osalta. ei ennen tätä päivää hypitty punkasata toiseen, silloin osattiin sitoutua ja kunnioittaa seksiä ja rakastelua, nykyään se on pelkkää viihdettä.
halusin vain tällä viestillä selventää, että ei aidot skorpionit tuolla tavoin käyttäydy, vaikka ovatkin seksuaalisesti vahvoja. se vahvuus näkyy hänen taidoissaan rakastelussa ja rakastamisessa, se ei tarkoita että skorpioni panee jokaista jolla on pulssi.
ja muutenkin tuo punkasta punkkaan hyppely menee lähemmäs seksuaalista heikkoutta, halutaan todistaa itselleen jotain, tai sitten nussitaan kilokaupalla ihmisiä koska se on vain niin kivaa ja siinä tulee tyydytetyksi.olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- ......
täällä kans uskollinen sellainen eli jos seurustelen niin sillon seurustelen kunnolla,koska oon tunteellinen ihminen ja tiedän miltä tuntuu tulla petetyksi,enkä halua toisen kokevan sitä samaa=)ystäväni on kans skorppari ja ainakin edellisessä suhteessa hän petti miesystäväänsä tosin hän oli melko nuori sillon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992