lexus varaosat

92 lexus

Onko kellään tietoa miten saada Lexus ls 400 -92 varaosia kohtuuhintaan,täältä Toyota liikkeiden kautta esim.ylätuet eteen 475 euroa/kpl ja ohjaustehostimen pumppu 500.

5

2554

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono flaksi

Osien löytäminen ko. autoon voi olla todella kallista ja vaikeaa silloin kun toyotan osat eivät siihen sovi.
      Sinuna laittaisin vahingon kiertoon tai ainakin harkitsisin sitä. Näiden marginaali-autojen ja varsinkin japsien kanssa osien saanti on todella heikkoa.

• keppana..

Click to Jump to This Car in the Part Catalog1992 LEXUS LS400 4.0L 3967cc V8 MFI (U) [1UZFE]
        CatalogSteering : Power Steering Pump
        BECK/ARNLEY Part # 1085192
        Power Steering Pump, Remanufactured, 1 Per Car   $280.79   Remove Item

Click to Jump to This Part Listing in the Part CatalogSteering : Tie Rod End
        BECK/ARNLEY Part # 1014541
        Tie Rod End, Right Inner;1 Per Car   $85.79   $85.79*2 = $170 Remove Item

Subtotal   $452.37   

Country: Postal Code:    
        Shipping:    $81.55   

Total   $533,92

Eli toisin sanoen jenkeistä saat ainakin halvemmalla, kuin suomesta ne osat!

osoite oli http://www.rockauto.com

ja autosanakirjaa voit käyttää apuna

http://fintoys.net/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=43

• sisyfos

Kyselin Toyota-liikkeestä tuollaista pumppua omaan vm. -93 LS400:aan. Hinta olisi ollut n. 900 e.
      En tiedä onko 92:ssa samanlainen, mutta jos on, niin
      olen kiinnostunut mikä liike tarjoaa n. 500 eurolla.
      Eipä silti, vähäinen vuoto ei kuulema haittaa.

• ls400 omistaja
      • Toyota Korolla

Noiden ki...linjatkeiden kanssa, ostakaa pojut vaan luotettava ja arvostettu Toyota Korolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1269
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      772
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      29
      760
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      139
      716
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      60
      571
    Aihe