Olen siis aurinko oinas, nouseva härkä. Mikä aurinkomerkki/yhdistelmä minulle sopii? Oinaana tunne tulevani hyvin toimeen etenkin vesimiesten, jousimiesten ja kaksosten kanssa. Juttu luistaa ja ollaan samalla aaltopituudella.
Mutta mikä ihme siinä on, että kalamiehet saavat pääni aivan sekaisin? Vaikka he tuntuvat välillä raivostuttavankin rauhallisilta ja ehkä yllätyksettömiltäkin, tuntuu heissä olevan jotain joka vetää puoleensa kuin magneetti. Onko suhde kala-mieheen aivan epätoivoinen yritys?
Oinas, nouseva härkä
OinasN
1
686
Vastaukset
- Marja.Jaana
Olen ollut yhdessä kalamiehen kanssa jo 23 vuotta. Tasoittaa Oinaan villiä temperamenttia, vaikka joskus Kalan verkkaus ja "kyllä asiat järjestyy omalla painollaan" -asenne, pistää pään kiehumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999