Kokemuksia Yasmin-pillereistä?

Markkinoille on tullut uusi Yasmin e-pilleri, jonka pitäisi helpottaa myös aknea. Hyvänä puolena on se, että siinä on Diane Novaa vähemmän jotain hormooneja, joten sivuvaikutukset pitäisi olla pienemmät. Onko kellään kokemuksia ko. pillereistä ja sen vaikutuksista akneen?
1304
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kuten tuossa jo aikaisemmin kirjoittelinkin..paremmat ovat ku Diane Novat. Ihan ehdottomasti. Olo parani ihan silmissä ja paino laski ku pääsin Diana Novasta eroon. Finnit on pysyny kurissa ihan samalla lailla Yasmineillakin. =) Kannattaa kokeilla..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Kyselijä kirjoitti:

Markkinoille on tullut uusi Yasmin e-pilleri, jonka pitäisi helpottaa myös aknea. Hyvänä puolena on se, että siinä on Diane Novaa vähemmän jotain hormooneja, joten sivuvaikutukset pitäisi olla pienemmät. Onko kellään kokemuksia ko. pillereistä ja sen vaikutuksista akneen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu