Asiani koskee rockartisti David Bowien tähdittämiä elokuvia. Tilasin taannoin Englannista leffan "Muukalaisen katse" (vuodelta 1976), joka oli aika erikoinen mutta katsomisen (ja tilaamisen) arvoinen. Sitten olen nähnyt tietenkin "Merry Christmas Mr.Lawrencen".
Mutta onko kukaan nähnyt esim. elokuvia "Just a Gigolo", "Verenjano", "Absolute Beginners" tai "Labyrintti"? Mielipiteitä kiitos!
David Bowie-elokuvat?
5
461
Vastaukset 5
- Toinen friikki
Olen nähnyt tuon elokuva labyrintti. Ja minusta se on hyvä ellei suorastaan mahtava. Kaikki tehosteet, nuket...yms Tietenkin elokuva olisi minun mielestä ollut paljon huonompi ilman David Bowieta. Hän sopi erittäin hyvin peikkokuningaan rooliin. Ja pidin myös kaikista niistä lauluista jotka elokuvassa esiintyi.
- Anonyymi
moi oon nähnyt nämä
1. verenjano
2. sitten se missä se oli avaruus olento
olisi kiva nähdä joskus mr lawrence ja nää muut - Anonyymi
onko labyrintti tullut koska telkasta. veren janon oon joskus nähnyt..
- Anonyymi
just a gigolo koska tullut
- Anonyymi
Siis The Prestige (2006) oli aivan mahtava elokuva, jossa David Bowie esitti hienosti itse Nikola Teslaa.
Kuuluu ehdottomasti elokuviin, jotka voi katsoa lukuisia kertoja uudestaan, jopa ihan lyhyen ajan sisällä:
https://www.imdb.com/title/tt0482571/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1321863Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja151850- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47722- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö274672Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602