Asiani koskee rockartisti David Bowien tähdittämiä elokuvia. Tilasin taannoin Englannista leffan "Muukalaisen katse" (vuodelta 1976), joka oli aika erikoinen mutta katsomisen (ja tilaamisen) arvoinen. Sitten olen nähnyt tietenkin "Merry Christmas Mr.Lawrencen".
Mutta onko kukaan nähnyt esim. elokuvia "Just a Gigolo", "Verenjano", "Absolute Beginners" tai "Labyrintti"? Mielipiteitä kiitos!
David Bowie-elokuvat?
5
459
Vastaukset 5
- Toinen friikki
Olen nähnyt tuon elokuva labyrintti. Ja minusta se on hyvä ellei suorastaan mahtava. Kaikki tehosteet, nuket...yms Tietenkin elokuva olisi minun mielestä ollut paljon huonompi ilman David Bowieta. Hän sopi erittäin hyvin peikkokuningaan rooliin. Ja pidin myös kaikista niistä lauluista jotka elokuvassa esiintyi.
- Anonyymi
moi oon nähnyt nämä
1. verenjano
2. sitten se missä se oli avaruus olento
olisi kiva nähdä joskus mr lawrence ja nää muut - Anonyymi
onko labyrintti tullut koska telkasta. veren janon oon joskus nähnyt..
- Anonyymi
just a gigolo koska tullut
- Anonyymi
Siis The Prestige (2006) oli aivan mahtava elokuva, jossa David Bowie esitti hienosti itse Nikola Teslaa.
Kuuluu ehdottomasti elokuviin, jotka voi katsoa lukuisia kertoja uudestaan, jopa ihan lyhyen ajan sisällä:
https://www.imdb.com/title/tt0482571/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479