Kyllä me vaan ollaan hyviä!
Edustajamme voitti Eurotanssit Lontoossa.
16 maata kilpaili, ja me oltiin se paras.
Nyt ei auta muu, kuin kaikki kansa karkeloimaan ihan velvollisuudesta.
On Euroviisuvoitto plakkarissa ennestään, ja nyt tämä.
Hyvä Suomi. :):)
Nyt tanssikurssille!
11
783
Vastaukset
- Koukkula ja
Jussi Väänänen, kuinka itkettävän ihania he ovatkaan.
Valssi, tango, humppa ja jytä riittävät minulle.
Ylenmääräiset taivukset ja nostot aiheuttavat luunmurtumia minulle, sydänkohtauksia vakiotanssittajalleni ja lihasrevähtymiä molemmille.- Lounat
tämän aamun luonto-ohjelmassa oli ihanaa katsottavaa, kaksi poikasta opettelemassa
sitä tanssia ja lentämistä, niin kaunista!
Kyllähän ihmisten tanssi on myös nautittavaa,
toivon, ettei menisi liian kilpailulliseksi.
Tanssi on elämän iloa, kiitollisuutta Luojalle
niin ihmisten kuin lintujenkin tanssi,
ainakin minun mielestäni.
:) Lounat kirjoitti:
tämän aamun luonto-ohjelmassa oli ihanaa katsottavaa, kaksi poikasta opettelemassa
sitä tanssia ja lentämistä, niin kaunista!
Kyllähän ihmisten tanssi on myös nautittavaa,
toivon, ettei menisi liian kilpailulliseksi.
Tanssi on elämän iloa, kiitollisuutta Luojalle
niin ihmisten kuin lintujenkin tanssi,
ainakin minun mielestäni.
:)Ihania ,kauniita notkeita,nuoria ihmisiä. Usein ikänsä sitä harrastaneita.
Se on erijuttu näillä kymmenillä.
Jos nuo tavalliset vakiotanssit jotenkin taittuu,
niin olkoon Niin.
Kuten Venlastiina sanoi, sehän käy jo hengenvaaralliseksi,,,,, nuo kaikki taivutukset. hypyt ja heitot. Nuorilta ja notkeilta se käy
joustavasti.
Sitäpaitsi, joutuisi etsimään "uudentanssikavarin" jos ryntäisi tanssikouluun.
Erimieltäkin saa olla,, jos on kutsumusta ja kykyjä,,,, eikun senioiden tanssikurssille.
Siitähän se alkaisi..........
- Kyllä,kyllä mielellään
Voi,pääsisipä tosiaan tanssikurssille! Menisin todella mielelläni,sillä haluaisin osata kunnolla,vanhat ja uudet tanssit.
Jospa tanssiseurat aloittaisivat seniorikursseja,menisin! Vaikka,ilman viejää onkin hankala opetella,silti yrittäisin.tanssimista.
Kyllä se käy vielä "tälläiälläkin". Ja jos toisella on vähän huono tasapaino ,niin siinä tukee toistansa.
Olen harrastanut Kansantanssia ja käynyt Festareilla tanssimassa ,mutta nyt sekin on jäänyt . -Olisihan niitä päivätanssia täällä meidän puolessakin, mutta ei oo kaveria . Siellä on kaikilla jo ne vaki kumppanit.
Ei se ole niinkun ennen ,näissä "seniori"tanssessa kaikki istuu parittain ja ,ei siinä enään viitsi sivusta katsella .
Ikinä en ole mennyt edes humppaa ,sellasella vauhdilla ,kun jotkut haluaa näyttää ,"että kyllä meillä osataan tää".
Ensimmäinen ehto on tanssioilla kuunnella rytmiä ja tanssin nautinto on, että saa liikkua musiikin mukaan.
Lenkkipolut onkin sitten sitä hienottoa varten.
- Fanni
Juu, juu, minä kyllä tykkäisin tanssia, mutta isonvarpaan nivel ei aina tykkää. Kenkäkin sanoisi lonks lonks, on se niin lestillä venynyt pitkissään. Fiinimmät tanssikengät vein Konttiin.
Mekko kyllä on ihan tanssiaisiin käypä nilkkapituinen silkkiliehakka. Soman juhlallista pyöritettävää, kun mummolla innosta punehtuneet posket ja hymyhuulet.- Onkkelis
Meillä urheiluseura vetää seniorilattaria. Ei tarvitse pariakaan koska tanssitaan yksin. Se on ihan mukavaa jumppaa.
- Fanni
Onkkelis kirjoitti:
Meillä urheiluseura vetää seniorilattaria. Ei tarvitse pariakaan koska tanssitaan yksin. Se on ihan mukavaa jumppaa.
Vaikuttaa mielenkiintoiselta, voishan siinä koukkusormetkin oieta !
Fanni kirjoitti:
Vaikuttaa mielenkiintoiselta, voishan siinä koukkusormetkin oieta !
Askelkuviot pitäisi 'päivittää' jatkuvasti,
etteivät unohdu.
:)- Onkkelis
satu kirjoitti:
Askelkuviot pitäisi 'päivittää' jatkuvasti,
etteivät unohdu.
:)Minulle se on vaikein, kun en ole ennen tanssinut. On muuten hirveän hyvää aivojumppaakin kun yrittää opetella uusia askeleita. Onneksi ei tarvitse mitään diploomeja tavoitella, ihan omaksi ilokseen vain opetella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474234Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1043464Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391815- 1051742
Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1171486Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.91292- 721141
HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki71124- 1081052
- 501026