unet

?????:)

on joskus kummallisia?

Näin unen viime yönä:sukulaiset lainasi rahaa heitä oli useampi mutta kukaan ei maksanut takaisin?
Yritin pyytää ja kertoa että ne on minun rahoja ja miksi ette maksa, mutta kaikilla oli kiire jonnekkin.

14

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita nyt varmuudenvuoksi koko täys lottokuponki vetämään ensiviikoksi.

• ?????:)

katsotaan viikon päästä.

• tammikuun likka

Näin viimeyönä unta lasteni isästä. Hän oli unessa hyvin sairas ja tiesin, että tilanne oli vakava. Olimme jossakin sellaisessa paikassa, jossa oli paljon muitakin ihmisiä. Lasteni isä haki minua tanssiin ja sanoi ettemme enää koskaan näe toisiamme. Suuteli unessa ja lähti pois tanssin jälkeen. Jollakin lailla tuo uni on vaikuttanut tähän aamuun.

• NaVaN

Olet mielestäni tehnyt luopumistyösi loppuun ja katkaisit viimeisen emotionalisesti turhaan sitovan säikeen. Nyt olet valmis uuteen suhteeseen tai itseellisyyteen... iman, että tunnet huonoa omaatuntoa. Haikeaa nyt, mutta totut. Mennyt on nyt muistoissa oikealla kohtaa ;)

• ibiza

voivat tulla uniin. Hyvä ystäväni lähetti minulle illalla runon joka tuli uneeni ja sai minut uuneeksimaaaan....

• sitroen.

realistisen tuntuinen uni. Eli näinhän siinä kävisi ja näin on käynytkin.

Itseltä on unessa monta kertaa varastettu auto ja olen unessa myös muistanut, että ennenkin se auto on varastettu. Viime yänä minulta varastettiin unessa moottoripyörä.
        Se varastetun kaltainen auto minulla on joskus ollut, moottoripyörää ei koskaan.

Yksi vakiouni on, että minulla on Oulussa monta vuokrakämppää. Yritän käydä katsomassa, asuuko niissä ketään vuokralla, kun en muista. Koskaan en pääse perille asti syystä tai toisesta. Eikä Oulussa ole oikeasti sellaisia talojakaan kuin unessa...

• unensa uskoo,

se varjonsa pelkää, sanoi mummoni aikoinaan.

• NaVaN

onkin napaongelma täällä olijoilla. Jos varjonsa kanssa olisi sinut niin ei olisi niin paljon "#¤##¤!!!*## elämöinti ja tökkimistä täällä ;)

• aiheuttaa
        NaVaN kirjoitti:

onkin napaongelma täällä olijoilla. Jos varjonsa kanssa olisi sinut niin ei olisi niin paljon "#¤##¤!!!*## elämöinti ja tökkimistä täällä ;)

ylläpitäjä. Elämöinnistä en tiedä mitään, ollaan lähinnä kuin eräs sukassa.
        Huumorikin on taittu lailla kieltää.

• 57 v mies

Unelmia on kuin vene ilman airoja!
        Sanon minä!
        Ja jatkan että "namisuvun" kohdalla pitää miettiä pariairo kaksikkoa!

• pitää,
        57 v mies kirjoitti:

Unelmia on kuin vene ilman airoja!
        Sanon minä!
        Ja jatkan että "namisuvun" kohdalla pitää miettiä pariairo kaksikkoa!

muttei pidä elää vain unelmissaan.

• ibiza

vahva uskomus siihen että jos näkee lähimmäisestä tai tuttavasta unta että heille sattuu jotain pahaa, on uni kerrottava asianomaiselle jotta uni ei toteudu

• ?????:)

taas pelottaa sellaset jotka ei uskalla edes puhua unistaan,mitä he pelkää.
      Enkä minä yhtään pelkää varjoani mutta jos saisinkin sen lottovoiton!

• p vuori

Kun menee rauhoittuneella mielellä nukkumaan, unielämä ratkoo paremmin arjen ongelmia.
      Aivothan eivät nuku vaan prosessoivat tulevia haasteita täyttä häkää. Tosi on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      74
      1290
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      921
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56