mulla on verenpisara ollut ulkona koko kesän .se on kukkinut paljon .nyt siihen on tullut kukinnea jälkeen siemen kodat ,kysyisin miten niistä sais taimia kun en ole ennen nähnyt verenpisaran tekevän siemen kotaa,mulla on ollut usein kesäisin samllainen kukka.
verenpisara
6
3070
Vastaukset
- mihin...
kohtaan siemenkota tulee?
Minulla ainakin kukat tippuvat heti
kukittuaan...
Tahtoisin kovasti omia siemeniä.- nopeammin
Kasvata pistokkaasta saat helpommin ja nopeammin ison kukan.
- kasvattanut
nopeammin kirjoitti:
Kasvata pistokkaasta saat helpommin ja nopeammin ison kukan.
pistokkaastakin, mutta haluan kokeilla
siemenestäkin. Varsinkin, kun minulla
ei ole talvetuspaikkaa verenpisaroille ja
kohta ne kumminkin kupsahtavat.
Tekeekö se jonkin erillisen varren, mihin
siemenet tulee? - missä kukka on
kasvattanut kirjoitti:
pistokkaastakin, mutta haluan kokeilla
siemenestäkin. Varsinkin, kun minulla
ei ole talvetuspaikkaa verenpisaroille ja
kohta ne kumminkin kupsahtavat.
Tekeekö se jonkin erillisen varren, mihin
siemenet tulee?Siemenet tulee AINA siihen mistä kukat putoaa,ei ne tee mitää erillistä vartta siemniä varten. Joskus käy niin ettei siemeniä tule ollenkaan.
- verenpisara
kun kukka on kukkinut se putoaa itekseen siihen 3sm,varteen tulee se siemen kota ,ei mulla ole ennen sellaista tullut vaikka on mulla ollu näitä kukkia ennenkin ,aijon ottaa kodat sitten kun vien kukan pois ,kellaria mulla ei ole.
- Anonyymi
Verenpisaran siemenistä ei tule samaa lajia olevaa yksilöä kuin emokasvi. Jos joku on kokeillut idättämistä niin voitteko kertoa millaisia yksilöitä saitte kasvatettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,794313Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172758Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242577Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod162445Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1122384Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102204Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992161Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6161981MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141955Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S261701