Sunnuntain 18.05 heillä oli karjalaisessa ilmoitus, jossa möivät käytettyä 3650:aa.
No minä soitin heille siitä tänään, ja se puhelimessa oleva myyjä sanoi että se on, mutta kun menen sitä katsomaan niin he aikansa sitä etsivät ja sit tarjoavat 7650:aa sen 3650:an korvikkeena. Kuulemma lehdessä painovirhe paholainen. Minusta tuollainen on KUSETUSTA, kun ensin puhelimessa sanotaan, et "joo kyllä sellainen sininen on", ja sit kun sitä menee katsomaan, niin ei sitä ole edes ollutkaan...
Telemaailma Aspitielle, älkää menkö kukaan ostamaan puhelinta.
Minultakin siitä nokia 7650:sta, jolla oli 1kk takuuta, niin pyysivät 320€. hah hah.. Uuden samanlaisen saa hintaan 399€, jolla on sentään 12kk takuu!...
Minulle ko. liikkeestä jäi paska maku suuhun...
Joensuun Telemaailma
5
1006
Vastaukset
- jerk
Niin et 3310 tuli vika et ei toiminu.Vein puhelimeni sinne huoltoon ja seuraavana päivänä menin puhelinta hakemaan niin ilmoittivat et joku osa on mennyt ei varmaan kannata korjata kun kallista ja päälle vian etsiminen maksoi 50 euroa!!!!!!!
plus päälle vuokrapuhelimen hinta jossa akku kesti noin puol tuntia!!!!
Vittu en mene enää ikinä!- bv1
Minua risoo se "Telemaailma" liikkeessä, et kun soitin sinne eilen Ma aamulla, niin he sanoivat et on se 3650 esittelypuhelin myynnissä, ja sit kun menen sitä katsomaan niin sittenkin se myyjä sanoo, et se on, ja lähtee sitä etsimään.
No aikansa hän sitä etsii, ja kysyy sitä sit johtajalta: No hän sanoo et "ei semmoista ole ollutkaan", ja tarjoaa siihen korvikkeena nokian 7650:aa jolla takuuta 1kk, ja sillä pyytää sika hintaa...
Tuo liike kusettaa ihmisiä, sen minkä kerkeää...
En kusekkaan siihen suuntaan!...
- jessica
palvelu on p.......
- Tea
ja mikä pakko siel on asioida jos palvelu on p.stä?
- Soneran ENTINEN asiakas
Juu, kyllä mitä olen Telemaailman entisten myyjien kanssa jutellut niin omistaja on täysi k-pää... mene ja tiedä? Työntekijä vaihtuvuus kuulemma erittäin kova. Tietäähän sen kun yksityinen omistaja, jolla aina "menee huonosti" mutta uusi maasturi seisoo pihassa. Myyjien provisiot ovat keskeltä ei mitään, eli ihan sama mitä myy kun ei saa sen enempää palkkaa kuitenkaan. Johtajaa voisi verrata hieman jopa Kaj Erik Relanderiin ainakin johtamistapansa perusteella, mutta niin fiksu hän kuitenkaan varmaan ei ole? Mene ja tiedä? Jokainen kuitenkin tehköön omat johtopäätöksensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179