Itsetyydytys työpaikalla

Gallubbi

Harrastatteko itsetyydytystä työpaikalla ja miten teette sen työaikana? Ja jos niin millaisessa työpaikassa siinä voi onnistua?

21

57023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskis

joka työpaikas oon sitä tehny aina sillon tällön,kummasti piristää päivää ja jaksaa taas puurtaa.Eihän se muualla onnistu kun vessassa,mutta kun tarpeeks panettaa niin hyvin onnistuu.Mieheltäni kun en saa tarpeeksi...

• Gallubbi

Harmi kun et saa mieheltä tarpeeksi, asuisimpa naapurissasi =) Vessahan siihen varmaan helpoin ja luonnollisin paikka on. Ja piristystä kyllä tuleepi päivään tosi mukavasti.

• misu_81

Kyllä vain,työpisteeni on vähän syrjemmässä ja teen sitä ihan työpöydän ääressä.Jännitys tekee siitä tosi kiihottavaa ja välillä vaatii hiukan itsekuria että saa työt tehtyä :)
      Käyn kyllä myös vessassa,etenkin jos pöydän ääressä joutuu jättämään kesken trafiikin takia,ja on niin kiihottunut ettei pysty keskittymään töihin ennen kuin on lauennut.
      Aika usein tulee puuhailtua ;)

• Gallubbi

..sun juttu kuulosti kivalta. *Slurps*. Sulla on hyvä työpaikka ;)

• sirkkunn

Mä ratkaisin hommat ,näin eronneena .Ainakin saa milloim vain ,laitoin kokeeksi ,geissakuulat .Kun työt alkaa on makeeta rappusissa kulkee ,ja orkku tulee. ja olo on hyvä ja hiukkahymy aaaa.

• heko..
        sirkkunn kirjoitti:

Mä ratkaisin hommat ,näin eronneena .Ainakin saa milloim vain ,laitoin kokeeksi ,geissakuulat .Kun työt alkaa on makeeta rappusissa kulkee ,ja orkku tulee. ja olo on hyvä ja hiukkahymy aaaa.

joo kyllä guulista varmaan saa orkut! hierooko ne klittaakin? )

• MysteeriE

Tiedäthän, että se kirjoitetaan "gallup"..?

• Gallubbi

.. mut pitihän sitä viännellä.

• Nummeroinen

Enpä ole tullut ajatelleeksi tuotakaan. Pitää varmaan heti huomenna kokeilla, kun vaan tulee sellainen tauko että ehdin käydä vessassa suorittamassa tarpeeni... :)

• Gallubbi

Kerrohan sit, että miten kävi. Onnistuitko puuhastelemaan vessassa ;) ?

• Maria.H...
        Gallubbi kirjoitti:

Kerrohan sit, että miten kävi. Onnistuitko puuhastelemaan vessassa ;) ?

Masturboin töissä aina ruokatunnilla. Minulla on naistenhuoneessa hieromasauva jolla on todella ihana masturboida. Iltapäivä töissä sujuu kuin leikiten sen jälkeen.

• Gallubbi
        Maria.H... kirjoitti:

Masturboin töissä aina ruokatunnilla. Minulla on naistenhuoneessa hieromasauva jolla on todella ihana masturboida. Iltapäivä töissä sujuu kuin leikiten sen jälkeen.

Sulla on ihan lelutkin työpaikalla. Hienoa!

• mukana töissä
        Gallubbi kirjoitti:

Sulla on ihan lelutkin työpaikalla. Hienoa!

Toimistohuoneeni sijaitsee rauhallisella paikalla. Päätyhuoneisto ja vieressä on varastohuone.
        Työni luonteesta johtuen työhuoneeni seinät ovat erittäin hyvin äänieristetyt ja ovet ovat myös parhaiten ääntä eristäviä. Kellään muulla työkaverillani ei ole huoneeseeni avaimia (tietysti yleisavain löytyy talonmieheltä) ja painettuani punaisen valon palamaan oven päälle, kaikki tietävät, että tapaan asiakasta, puhun tärkeää puhelua tai muuten vaan haluan keskittyä joihinkin tärkeisiin papereihin.

Varattuvalo vaan päälle ja saan nautiskella rauhassa. Pikkarit vaaan pois hameen alta ja ei muuta kuin tekemään ! Välillä vain sormetan, mutta pukukaapistani löytyy myös vaaleanpunainen jellysauva.
        Silloin tällöin otan kotoa myös jonkin muun "lelun" mukaan.

Tapaan miesystävääni välillä harvakseltaan hänen reissutyöstään johtuen. Niinpä soitan joskus töissä ollessani myös miesystävälleni ja teemme yhdessä puhelimessa. Hands free vaan silloin käyttöön ja molemmat kädet ovat vapaana !!!

• vessaan
        mukana töissä kirjoitti:

Toimistohuoneeni sijaitsee rauhallisella paikalla. Päätyhuoneisto ja vieressä on varastohuone.
        Työni luonteesta johtuen työhuoneeni seinät ovat erittäin hyvin äänieristetyt ja ovet ovat myös parhaiten ääntä eristäviä. Kellään muulla työkaverillani ei ole huoneeseeni avaimia (tietysti yleisavain löytyy talonmieheltä) ja painettuani punaisen valon palamaan oven päälle, kaikki tietävät, että tapaan asiakasta, puhun tärkeää puhelua tai muuten vaan haluan keskittyä joihinkin tärkeisiin papereihin.

Varattuvalo vaan päälle ja saan nautiskella rauhassa. Pikkarit vaaan pois hameen alta ja ei muuta kuin tekemään ! Välillä vain sormetan, mutta pukukaapistani löytyy myös vaaleanpunainen jellysauva.
        Silloin tällöin otan kotoa myös jonkin muun "lelun" mukaan.

Tapaan miesystävääni välillä harvakseltaan hänen reissutyöstään johtuen. Niinpä soitan joskus töissä ollessani myös miesystävälleni ja teemme yhdessä puhelimessa. Hands free vaan silloin käyttöön ja molemmat kädet ovat vapaana !!!

Sain heti aamulla tosi kuuman tekstiviestin yhdeltä mieheltä, jonka kanssa ollaan viestitelty ja soiteltu. En ole koskaan tavannut häntä enkä varmaan tule tapaamaankaan. Hänen viestinsä ovat aivan uskomattomia ja puheensa niin pehmeää ja kiihottavaa. Olen muutaman kerran harrastanut hänen kanssaan puhelinseksiä ja se on ollut taivaallista. Nytkin odotan vain ruokatuntia, että pääsen käymään kotona ja puhuman hänen kanssaan ja tyydyttämään itseni. On vain niin levoton olo, että on välillä ollut pakko jo käydä hiplaamassa itseäni vessassa. Mutta tunti vielä.. ja sitten

• laukesin ruokiksella
        vessaan kirjoitti:

Sain heti aamulla tosi kuuman tekstiviestin yhdeltä mieheltä, jonka kanssa ollaan viestitelty ja soiteltu. En ole koskaan tavannut häntä enkä varmaan tule tapaamaankaan. Hänen viestinsä ovat aivan uskomattomia ja puheensa niin pehmeää ja kiihottavaa. Olen muutaman kerran harrastanut hänen kanssaan puhelinseksiä ja se on ollut taivaallista. Nytkin odotan vain ruokatuntia, että pääsen käymään kotona ja puhuman hänen kanssaan ja tyydyttämään itseni. On vain niin levoton olo, että on välillä ollut pakko jo käydä hiplaamassa itseäni vessassa. Mutta tunti vielä.. ja sitten

Olen harrastanut puhelin- ja tekstariseksiä yhden miehen kanssa jo puoli vuotta. Tänään alkoi lähettelemään tosi kuumia viestejä.
        Kiihotuin kesken työpäivän niin paljon, että ruokiksella oli pakko mennä sormettamaan veskiin.

• Onanias Ananias
        laukesin ruokiksella kirjoitti:

Olen harrastanut puhelin- ja tekstariseksiä yhden miehen kanssa jo puoli vuotta. Tänään alkoi lähettelemään tosi kuumia viestejä.
        Kiihotuin kesken työpäivän niin paljon, että ruokiksella oli pakko mennä sormettamaan veskiin.

Niin en enää ihmettele niitä katsastustoimistojen ja muiden toimistonaisten outoa punotusta ja "vaikeeta oloa" ! Antaa kyllä kummaa signaalia sivullisille ko. ihmisestä. Mielestäni työpaikka sopii seksiin ja onanointiin kaikkein huonoimmin se kun ei ole mikään leikkipaikka.

• Pallo. Org.Fi

Minulla oli sellainen kumipallo työpyödän laatikossa sormien voimistelua varten pikkuonnettomuuden jälkeen.
      Joka päivä puristelin sitä ja se tuntuikin hyvältä. Kerran välähti. Laitoin sen pallon vahvasti haaroihini ja vaikka mulla oli farkut jalassa, se tuntui todella ihanalta, kun puristelinjalkojani yhteen pöydän alla. Kerran eräs työtoverini istui vastapäätä, eikä tajunnut mitään, (ei ainakaan näyttänyt sitä). Orgasmin peitin tehtyyn aivastukseen, mutta sain todella siinä hänen edessään. Nyt olen alkanut miettimään uusia keinoja hommaan... Jotain olen jo kehitellytkin. Saa sitten nähdä laitanko viestiä tännekin.

• piitu 22 v

Oonkai vähän hullu,ku oon kiimassa koko päivän töissä,mut kun mua himotta se pissiliru,jonka mun pitää saada housuihin ennenkuin saan orkun.Mun on pakko jäädä ylkkäriin et saan lirua työtuoliin kireet farkut päällä ja tulee heti.Mulla on aina mustat housut ettei näy (NIINHYVIN)hehheh.Työpisteeni lähellä on siivouskomero,jossa monesti käyn liriorkulla.Työmatkani on bussissa 60 min,joten sielläkin teen liriorkkuja.Täytyy töki avittaa vähän painelemalla,mut monesti tulee ihanpuristelemalla.

• bussilla...
        piitu 22 v kirjoitti:

Oonkai vähän hullu,ku oon kiimassa koko päivän töissä,mut kun mua himotta se pissiliru,jonka mun pitää saada housuihin ennenkuin saan orkun.Mun on pakko jäädä ylkkäriin et saan lirua työtuoliin kireet farkut päällä ja tulee heti.Mulla on aina mustat housut ettei näy (NIINHYVIN)hehheh.Työpisteeni lähellä on siivouskomero,jossa monesti käyn liriorkulla.Työmatkani on bussissa 60 min,joten sielläkin teen liriorkkuja.Täytyy töki avittaa vähän painelemalla,mut monesti tulee ihanpuristelemalla.

no onhan tuota tietenkin pitänyt toisinaan käydä työpaikan vessassa, tokihan se kiihottais ihan auton ratissakin, mutta on vähän turhan riskialtista monessakin mielessä, mutta kun pään sisään ei kukaan nää, niin sitä onkin sitten jo sopivassa mielentilassa, kun viimein pääsee vessaan....

• Karl C.
        bussilla... kirjoitti:

no onhan tuota tietenkin pitänyt toisinaan käydä työpaikan vessassa, tokihan se kiihottais ihan auton ratissakin, mutta on vähän turhan riskialtista monessakin mielessä, mutta kun pään sisään ei kukaan nää, niin sitä onkin sitten jo sopivassa mielentilassa, kun viimein pääsee vessaan....

Näin mulle kertoi yksi gimma. Duunimatkat mukulakivikaduilla bussissa kotiin, iltapäivän raukeudessa, kuluu kuulemma joskus ihmeen nopeesti, silmät puoliummessa. Onko tällainen kovinkin yleistä?

• Anonyymi

Kaikissa työpaikoissa on tullut vedeltyä. Nykyisessä työpaikassani yleensä vetelen työpaikan vessassa, mutta myös ihan siinä työpöydän ääressä olen hommat hoitanut ja kerran jopa niin, että työkaveri (ihana naispuolinen) oli ihan vieressä omalla työpisteellään. Tosin siinä välissämme oli hieman tavaraa niin, ettei ollut ihan suoraa näköyhteyttä siihen mitä siellä "alakerrassa" tapahtui. Spermakin lensi ihan mukavasti eikä työkaveri tajunnut tapahtunutta lainkaan.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3471
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2836
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2640
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2331
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2063
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      158
      1747
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1303
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1184
    Aihe