Itsetyydytys työpaikalla

Gallubbi

Harrastatteko itsetyydytystä työpaikalla ja miten teette sen työaikana? Ja jos niin millaisessa työpaikassa siinä voi onnistua?

35

58639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskis

      joka työpaikas oon sitä tehny aina sillon tällön,kummasti piristää päivää ja jaksaa taas puurtaa.Eihän se muualla onnistu kun vessassa,mutta kun tarpeeks panettaa niin hyvin onnistuu.Mieheltäni kun en saa tarpeeksi...

      • Gallubbi

        Harmi kun et saa mieheltä tarpeeksi, asuisimpa naapurissasi =) Vessahan siihen varmaan helpoin ja luonnollisin paikka on. Ja piristystä kyllä tuleepi päivään tosi mukavasti.


      • Minäkään en saa mieheltäni ollenkaan.... mutta etätyössä se kyllä onnistuisi...kehtaako sitäkään tehdä?


    • misu_81

      Kyllä vain,työpisteeni on vähän syrjemmässä ja teen sitä ihan työpöydän ääressä.Jännitys tekee siitä tosi kiihottavaa ja välillä vaatii hiukan itsekuria että saa työt tehtyä :)
      Käyn kyllä myös vessassa,etenkin jos pöydän ääressä joutuu jättämään kesken trafiikin takia,ja on niin kiihottunut ettei pysty keskittymään töihin ennen kuin on lauennut.
      Aika usein tulee puuhailtua ;)

      • Gallubbi

        ..sun juttu kuulosti kivalta. *Slurps*. Sulla on hyvä työpaikka ;)


      • sirkkunn

        Mä ratkaisin hommat ,näin eronneena .Ainakin saa milloim vain ,laitoin kokeeksi ,geissakuulat .Kun työt alkaa on makeeta rappusissa kulkee ,ja orkku tulee. ja olo on hyvä ja hiukkahymy aaaa.


      • heko..
        sirkkunn kirjoitti:

        Mä ratkaisin hommat ,näin eronneena .Ainakin saa milloim vain ,laitoin kokeeksi ,geissakuulat .Kun työt alkaa on makeeta rappusissa kulkee ,ja orkku tulee. ja olo on hyvä ja hiukkahymy aaaa.

        joo kyllä guulista varmaan saa orkut! hierooko ne klittaakin? )


    • MysteeriE

      Tiedäthän, että se kirjoitetaan "gallup"..?

      • Gallubbi

        .. mut pitihän sitä viännellä.


      • Gallubbi kirjoitti:

        .. mut pitihän sitä viännellä.

        Tekomuna pillusssa tunne geissakuulista niinkö...?


    • Nummeroinen

      Enpä ole tullut ajatelleeksi tuotakaan. Pitää varmaan heti huomenna kokeilla, kun vaan tulee sellainen tauko että ehdin käydä vessassa suorittamassa tarpeeni... :)

      • Gallubbi

        Kerrohan sit, että miten kävi. Onnistuitko puuhastelemaan vessassa ;) ?


      • Maria.H...
        Gallubbi kirjoitti:

        Kerrohan sit, että miten kävi. Onnistuitko puuhastelemaan vessassa ;) ?

        Masturboin töissä aina ruokatunnilla. Minulla on naistenhuoneessa hieromasauva jolla on todella ihana masturboida. Iltapäivä töissä sujuu kuin leikiten sen jälkeen.


      • Gallubbi
        Maria.H... kirjoitti:

        Masturboin töissä aina ruokatunnilla. Minulla on naistenhuoneessa hieromasauva jolla on todella ihana masturboida. Iltapäivä töissä sujuu kuin leikiten sen jälkeen.

        Sulla on ihan lelutkin työpaikalla. Hienoa!


      • mukana töissä
        Gallubbi kirjoitti:

        Sulla on ihan lelutkin työpaikalla. Hienoa!

        Toimistohuoneeni sijaitsee rauhallisella paikalla. Päätyhuoneisto ja vieressä on varastohuone.
        Työni luonteesta johtuen työhuoneeni seinät ovat erittäin hyvin äänieristetyt ja ovet ovat myös parhaiten ääntä eristäviä. Kellään muulla työkaverillani ei ole huoneeseeni avaimia (tietysti yleisavain löytyy talonmieheltä) ja painettuani punaisen valon palamaan oven päälle, kaikki tietävät, että tapaan asiakasta, puhun tärkeää puhelua tai muuten vaan haluan keskittyä joihinkin tärkeisiin papereihin.

        Varattuvalo vaan päälle ja saan nautiskella rauhassa. Pikkarit vaaan pois hameen alta ja ei muuta kuin tekemään ! Välillä vain sormetan, mutta pukukaapistani löytyy myös vaaleanpunainen jellysauva.
        Silloin tällöin otan kotoa myös jonkin muun "lelun" mukaan.

        Tapaan miesystävääni välillä harvakseltaan hänen reissutyöstään johtuen. Niinpä soitan joskus töissä ollessani myös miesystävälleni ja teemme yhdessä puhelimessa. Hands free vaan silloin käyttöön ja molemmat kädet ovat vapaana !!!


      • vessaan
        mukana töissä kirjoitti:

        Toimistohuoneeni sijaitsee rauhallisella paikalla. Päätyhuoneisto ja vieressä on varastohuone.
        Työni luonteesta johtuen työhuoneeni seinät ovat erittäin hyvin äänieristetyt ja ovet ovat myös parhaiten ääntä eristäviä. Kellään muulla työkaverillani ei ole huoneeseeni avaimia (tietysti yleisavain löytyy talonmieheltä) ja painettuani punaisen valon palamaan oven päälle, kaikki tietävät, että tapaan asiakasta, puhun tärkeää puhelua tai muuten vaan haluan keskittyä joihinkin tärkeisiin papereihin.

        Varattuvalo vaan päälle ja saan nautiskella rauhassa. Pikkarit vaaan pois hameen alta ja ei muuta kuin tekemään ! Välillä vain sormetan, mutta pukukaapistani löytyy myös vaaleanpunainen jellysauva.
        Silloin tällöin otan kotoa myös jonkin muun "lelun" mukaan.

        Tapaan miesystävääni välillä harvakseltaan hänen reissutyöstään johtuen. Niinpä soitan joskus töissä ollessani myös miesystävälleni ja teemme yhdessä puhelimessa. Hands free vaan silloin käyttöön ja molemmat kädet ovat vapaana !!!

        Sain heti aamulla tosi kuuman tekstiviestin yhdeltä mieheltä, jonka kanssa ollaan viestitelty ja soiteltu. En ole koskaan tavannut häntä enkä varmaan tule tapaamaankaan. Hänen viestinsä ovat aivan uskomattomia ja puheensa niin pehmeää ja kiihottavaa. Olen muutaman kerran harrastanut hänen kanssaan puhelinseksiä ja se on ollut taivaallista. Nytkin odotan vain ruokatuntia, että pääsen käymään kotona ja puhuman hänen kanssaan ja tyydyttämään itseni. On vain niin levoton olo, että on välillä ollut pakko jo käydä hiplaamassa itseäni vessassa. Mutta tunti vielä.. ja sitten


      • laukesin ruokiksella
        vessaan kirjoitti:

        Sain heti aamulla tosi kuuman tekstiviestin yhdeltä mieheltä, jonka kanssa ollaan viestitelty ja soiteltu. En ole koskaan tavannut häntä enkä varmaan tule tapaamaankaan. Hänen viestinsä ovat aivan uskomattomia ja puheensa niin pehmeää ja kiihottavaa. Olen muutaman kerran harrastanut hänen kanssaan puhelinseksiä ja se on ollut taivaallista. Nytkin odotan vain ruokatuntia, että pääsen käymään kotona ja puhuman hänen kanssaan ja tyydyttämään itseni. On vain niin levoton olo, että on välillä ollut pakko jo käydä hiplaamassa itseäni vessassa. Mutta tunti vielä.. ja sitten

        Olen harrastanut puhelin- ja tekstariseksiä yhden miehen kanssa jo puoli vuotta. Tänään alkoi lähettelemään tosi kuumia viestejä.
        Kiihotuin kesken työpäivän niin paljon, että ruokiksella oli pakko mennä sormettamaan veskiin.


      • Onanias Ananias
        laukesin ruokiksella kirjoitti:

        Olen harrastanut puhelin- ja tekstariseksiä yhden miehen kanssa jo puoli vuotta. Tänään alkoi lähettelemään tosi kuumia viestejä.
        Kiihotuin kesken työpäivän niin paljon, että ruokiksella oli pakko mennä sormettamaan veskiin.

        Niin en enää ihmettele niitä katsastustoimistojen ja muiden toimistonaisten outoa punotusta ja "vaikeeta oloa" ! Antaa kyllä kummaa signaalia sivullisille ko. ihmisestä. Mielestäni työpaikka sopii seksiin ja onanointiin kaikkein huonoimmin se kun ei ole mikään leikkipaikka.


      • Gallubbi kirjoitti:

        Sulla on ihan lelutkin työpaikalla. Hienoa!

        Mulla ei tuollasia työkaluja ole...enkä omista...joten niitä en ole vielä hankkinut...


      • mukana töissä kirjoitti:

        Toimistohuoneeni sijaitsee rauhallisella paikalla. Päätyhuoneisto ja vieressä on varastohuone.
        Työni luonteesta johtuen työhuoneeni seinät ovat erittäin hyvin äänieristetyt ja ovet ovat myös parhaiten ääntä eristäviä. Kellään muulla työkaverillani ei ole huoneeseeni avaimia (tietysti yleisavain löytyy talonmieheltä) ja painettuani punaisen valon palamaan oven päälle, kaikki tietävät, että tapaan asiakasta, puhun tärkeää puhelua tai muuten vaan haluan keskittyä joihinkin tärkeisiin papereihin.

        Varattuvalo vaan päälle ja saan nautiskella rauhassa. Pikkarit vaaan pois hameen alta ja ei muuta kuin tekemään ! Välillä vain sormetan, mutta pukukaapistani löytyy myös vaaleanpunainen jellysauva.
        Silloin tällöin otan kotoa myös jonkin muun "lelun" mukaan.

        Tapaan miesystävääni välillä harvakseltaan hänen reissutyöstään johtuen. Niinpä soitan joskus töissä ollessani myös miesystävälleni ja teemme yhdessä puhelimessa. Hands free vaan silloin käyttöön ja molemmat kädet ovat vapaana !!!

        Aikamoinen työpaikka sulla vehkeet mekona, äänieritetty työhuone...sellaisen minäkin haluan...ja merkkivaloilla ohjattu työhuone...


      • laukesin ruokiksella kirjoitti:

        Olen harrastanut puhelin- ja tekstariseksiä yhden miehen kanssa jo puoli vuotta. Tänään alkoi lähettelemään tosi kuumia viestejä.
        Kiihotuin kesken työpäivän niin paljon, että ruokiksella oli pakko mennä sormettamaan veskiin.

        OHO!


    • Pallo. Org.Fi

      Minulla oli sellainen kumipallo työpyödän laatikossa sormien voimistelua varten pikkuonnettomuuden jälkeen.
      Joka päivä puristelin sitä ja se tuntuikin hyvältä. Kerran välähti. Laitoin sen pallon vahvasti haaroihini ja vaikka mulla oli farkut jalassa, se tuntui todella ihanalta, kun puristelinjalkojani yhteen pöydän alla. Kerran eräs työtoverini istui vastapäätä, eikä tajunnut mitään, (ei ainakaan näyttänyt sitä). Orgasmin peitin tehtyyn aivastukseen, mutta sain todella siinä hänen edessään. Nyt olen alkanut miettimään uusia keinoja hommaan... Jotain olen jo kehitellytkin. Saa sitten nähdä laitanko viestiä tännekin.

      • piitu 22 v

        Oonkai vähän hullu,ku oon kiimassa koko päivän töissä,mut kun mua himotta se pissiliru,jonka mun pitää saada housuihin ennenkuin saan orkun.Mun on pakko jäädä ylkkäriin et saan lirua työtuoliin kireet farkut päällä ja tulee heti.Mulla on aina mustat housut ettei näy (NIINHYVIN)hehheh.Työpisteeni lähellä on siivouskomero,jossa monesti käyn liriorkulla.Työmatkani on bussissa 60 min,joten sielläkin teen liriorkkuja.Täytyy töki avittaa vähän painelemalla,mut monesti tulee ihanpuristelemalla.


      • bussilla...
        piitu 22 v kirjoitti:

        Oonkai vähän hullu,ku oon kiimassa koko päivän töissä,mut kun mua himotta se pissiliru,jonka mun pitää saada housuihin ennenkuin saan orkun.Mun on pakko jäädä ylkkäriin et saan lirua työtuoliin kireet farkut päällä ja tulee heti.Mulla on aina mustat housut ettei näy (NIINHYVIN)hehheh.Työpisteeni lähellä on siivouskomero,jossa monesti käyn liriorkulla.Työmatkani on bussissa 60 min,joten sielläkin teen liriorkkuja.Täytyy töki avittaa vähän painelemalla,mut monesti tulee ihanpuristelemalla.

        no onhan tuota tietenkin pitänyt toisinaan käydä työpaikan vessassa, tokihan se kiihottais ihan auton ratissakin, mutta on vähän turhan riskialtista monessakin mielessä, mutta kun pään sisään ei kukaan nää, niin sitä onkin sitten jo sopivassa mielentilassa, kun viimein pääsee vessaan....


      • Karl C.
        bussilla... kirjoitti:

        no onhan tuota tietenkin pitänyt toisinaan käydä työpaikan vessassa, tokihan se kiihottais ihan auton ratissakin, mutta on vähän turhan riskialtista monessakin mielessä, mutta kun pään sisään ei kukaan nää, niin sitä onkin sitten jo sopivassa mielentilassa, kun viimein pääsee vessaan....

        Näin mulle kertoi yksi gimma. Duunimatkat mukulakivikaduilla bussissa kotiin, iltapäivän raukeudessa, kuluu kuulemma joskus ihmeen nopeesti, silmät puoliummessa. Onko tällainen kovinkin yleistä?


      • Laita vain miltä se tuntui...


    • Anonyymi

      Kaikissa työpaikoissa on tullut vedeltyä. Nykyisessä työpaikassani yleensä vetelen työpaikan vessassa, mutta myös ihan siinä työpöydän ääressä olen hommat hoitanut ja kerran jopa niin, että työkaveri (ihana naispuolinen) oli ihan vieressä omalla työpisteellään. Tosin siinä välissämme oli hieman tavaraa niin, ettei ollut ihan suoraa näköyhteyttä siihen mitä siellä "alakerrassa" tapahtui. Spermakin lensi ihan mukavasti eikä työkaveri tajunnut tapahtunutta lainkaan.

    • Anonyymi00031

      Olen jo eläkkeellä, mutta töissä ollessa runkkasin lähes joka työvuoron aikana, usein oli naisten ihanat alusvaatteet päällä jotka kiihottaa minua. Joku pornolehti mukaan ja vessaan runkkaamaan kullista spermat , kyllä työpäivä kului paljon paremmin kun kävi välillä runkkaamassa.
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi00032

      Joskus olo on vaan niin kiimainen että olen käynyt tuolla invalidi vessassa pikaorkuilla. Mulla tulee oikeassa mielentilassa sormilla erittäin nopeasti että tuskin kukaan on mitään tajunnut 😊 Kerran tosin piti käydä samantien suihkauttamassa Edt - pullosta kun jäi voimakas pimpin tuoksu. En oikein usko noiden pöydän ääressä sormitusjuttuihin että vois olla tosia. Niin ja puuterihuiskulla olen myös kerran samaisessa paikassa. Sillä huiskuosalla voi hyväillä ihoa yms. tuntui kuin joku hiplaisi 😊😊

    • Anonyymi00033

      Minulle sattui yllätys kun olin menossa vessaan mutta miesten vessa oli varattu siispä suuntasin naisten vessaan. Aukaisin oven, hupsista siellä oli työkaverini, nainen, pesemässä dildoa altaassa. Sanoin anteeksi ja poistuin. Lupauduin naiselle etten kerro sulhasesta kenellekään :). Kieltämättä seurasin kyllä kuinka usein hän käy helpotuksella.

      • Jonain päivänä meet sitten perässä....mitä saisi olla...


    • Etätöissä se ehkä voisi onnistua mutta ei työpaikalla...ellei ole pilluun pantavaa seksipalloa...

    • Voishan se etätöissä onnistua...mutta työpaikalla ei taida oikein onnistua...

      • Anonyymi00034

        Kyllä onnistui vakuutusyhtiön juhlakeroksessa kerroksessa.
        Upeaa runkata mustalle nahkasohvalle valkoiset spermamällit.
        Kuvitella silloin jotain seksikästä nuorta vakuutusvirkailijaa
        tissit paljaina edessä,itseään sormettamassa.
        Ja joskus ei tarvinnut kuvitellakaan..


    • Anonyymi00035

      Ainahan sitä voi puristella reisiä yhteen tuhmia ajatellen vaikka missä mutta itse tyydytyksen voi lopulta tehdä vain opettajien wc:ssä.
      N.46

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe