Harrastatteko itsetyydytystä työpaikalla ja miten teette sen työaikana? Ja jos niin millaisessa työpaikassa siinä voi onnistua?
Itsetyydytys työpaikalla
20
56565
Vastaukset
- veskis
joka työpaikas oon sitä tehny aina sillon tällön,kummasti piristää päivää ja jaksaa taas puurtaa.Eihän se muualla onnistu kun vessassa,mutta kun tarpeeks panettaa niin hyvin onnistuu.Mieheltäni kun en saa tarpeeksi...
- Gallubbi
Harmi kun et saa mieheltä tarpeeksi, asuisimpa naapurissasi =) Vessahan siihen varmaan helpoin ja luonnollisin paikka on. Ja piristystä kyllä tuleepi päivään tosi mukavasti.
- misu_81
Kyllä vain,työpisteeni on vähän syrjemmässä ja teen sitä ihan työpöydän ääressä.Jännitys tekee siitä tosi kiihottavaa ja välillä vaatii hiukan itsekuria että saa työt tehtyä :)
Käyn kyllä myös vessassa,etenkin jos pöydän ääressä joutuu jättämään kesken trafiikin takia,ja on niin kiihottunut ettei pysty keskittymään töihin ennen kuin on lauennut.
Aika usein tulee puuhailtua ;)- Gallubbi
..sun juttu kuulosti kivalta. *Slurps*. Sulla on hyvä työpaikka ;)
- sirkkunn
Mä ratkaisin hommat ,näin eronneena .Ainakin saa milloim vain ,laitoin kokeeksi ,geissakuulat .Kun työt alkaa on makeeta rappusissa kulkee ,ja orkku tulee. ja olo on hyvä ja hiukkahymy aaaa.
- heko..
sirkkunn kirjoitti:
Mä ratkaisin hommat ,näin eronneena .Ainakin saa milloim vain ,laitoin kokeeksi ,geissakuulat .Kun työt alkaa on makeeta rappusissa kulkee ,ja orkku tulee. ja olo on hyvä ja hiukkahymy aaaa.
joo kyllä guulista varmaan saa orkut! hierooko ne klittaakin? )
- MysteeriE
Tiedäthän, että se kirjoitetaan "gallup"..?
- Gallubbi
.. mut pitihän sitä viännellä.
- Nummeroinen
Enpä ole tullut ajatelleeksi tuotakaan. Pitää varmaan heti huomenna kokeilla, kun vaan tulee sellainen tauko että ehdin käydä vessassa suorittamassa tarpeeni... :)
- Gallubbi
Kerrohan sit, että miten kävi. Onnistuitko puuhastelemaan vessassa ;) ?
- Maria.H...
Gallubbi kirjoitti:
Kerrohan sit, että miten kävi. Onnistuitko puuhastelemaan vessassa ;) ?
Masturboin töissä aina ruokatunnilla. Minulla on naistenhuoneessa hieromasauva jolla on todella ihana masturboida. Iltapäivä töissä sujuu kuin leikiten sen jälkeen.
- Gallubbi
Maria.H... kirjoitti:
Masturboin töissä aina ruokatunnilla. Minulla on naistenhuoneessa hieromasauva jolla on todella ihana masturboida. Iltapäivä töissä sujuu kuin leikiten sen jälkeen.
Sulla on ihan lelutkin työpaikalla. Hienoa!
- mukana töissä
Gallubbi kirjoitti:
Sulla on ihan lelutkin työpaikalla. Hienoa!
Toimistohuoneeni sijaitsee rauhallisella paikalla. Päätyhuoneisto ja vieressä on varastohuone.
Työni luonteesta johtuen työhuoneeni seinät ovat erittäin hyvin äänieristetyt ja ovet ovat myös parhaiten ääntä eristäviä. Kellään muulla työkaverillani ei ole huoneeseeni avaimia (tietysti yleisavain löytyy talonmieheltä) ja painettuani punaisen valon palamaan oven päälle, kaikki tietävät, että tapaan asiakasta, puhun tärkeää puhelua tai muuten vaan haluan keskittyä joihinkin tärkeisiin papereihin.
Varattuvalo vaan päälle ja saan nautiskella rauhassa. Pikkarit vaaan pois hameen alta ja ei muuta kuin tekemään ! Välillä vain sormetan, mutta pukukaapistani löytyy myös vaaleanpunainen jellysauva.
Silloin tällöin otan kotoa myös jonkin muun "lelun" mukaan.
Tapaan miesystävääni välillä harvakseltaan hänen reissutyöstään johtuen. Niinpä soitan joskus töissä ollessani myös miesystävälleni ja teemme yhdessä puhelimessa. Hands free vaan silloin käyttöön ja molemmat kädet ovat vapaana !!! - vessaan
mukana töissä kirjoitti:
Toimistohuoneeni sijaitsee rauhallisella paikalla. Päätyhuoneisto ja vieressä on varastohuone.
Työni luonteesta johtuen työhuoneeni seinät ovat erittäin hyvin äänieristetyt ja ovet ovat myös parhaiten ääntä eristäviä. Kellään muulla työkaverillani ei ole huoneeseeni avaimia (tietysti yleisavain löytyy talonmieheltä) ja painettuani punaisen valon palamaan oven päälle, kaikki tietävät, että tapaan asiakasta, puhun tärkeää puhelua tai muuten vaan haluan keskittyä joihinkin tärkeisiin papereihin.
Varattuvalo vaan päälle ja saan nautiskella rauhassa. Pikkarit vaaan pois hameen alta ja ei muuta kuin tekemään ! Välillä vain sormetan, mutta pukukaapistani löytyy myös vaaleanpunainen jellysauva.
Silloin tällöin otan kotoa myös jonkin muun "lelun" mukaan.
Tapaan miesystävääni välillä harvakseltaan hänen reissutyöstään johtuen. Niinpä soitan joskus töissä ollessani myös miesystävälleni ja teemme yhdessä puhelimessa. Hands free vaan silloin käyttöön ja molemmat kädet ovat vapaana !!!Sain heti aamulla tosi kuuman tekstiviestin yhdeltä mieheltä, jonka kanssa ollaan viestitelty ja soiteltu. En ole koskaan tavannut häntä enkä varmaan tule tapaamaankaan. Hänen viestinsä ovat aivan uskomattomia ja puheensa niin pehmeää ja kiihottavaa. Olen muutaman kerran harrastanut hänen kanssaan puhelinseksiä ja se on ollut taivaallista. Nytkin odotan vain ruokatuntia, että pääsen käymään kotona ja puhuman hänen kanssaan ja tyydyttämään itseni. On vain niin levoton olo, että on välillä ollut pakko jo käydä hiplaamassa itseäni vessassa. Mutta tunti vielä.. ja sitten
- laukesin ruokiksella
vessaan kirjoitti:
Sain heti aamulla tosi kuuman tekstiviestin yhdeltä mieheltä, jonka kanssa ollaan viestitelty ja soiteltu. En ole koskaan tavannut häntä enkä varmaan tule tapaamaankaan. Hänen viestinsä ovat aivan uskomattomia ja puheensa niin pehmeää ja kiihottavaa. Olen muutaman kerran harrastanut hänen kanssaan puhelinseksiä ja se on ollut taivaallista. Nytkin odotan vain ruokatuntia, että pääsen käymään kotona ja puhuman hänen kanssaan ja tyydyttämään itseni. On vain niin levoton olo, että on välillä ollut pakko jo käydä hiplaamassa itseäni vessassa. Mutta tunti vielä.. ja sitten
Olen harrastanut puhelin- ja tekstariseksiä yhden miehen kanssa jo puoli vuotta. Tänään alkoi lähettelemään tosi kuumia viestejä.
Kiihotuin kesken työpäivän niin paljon, että ruokiksella oli pakko mennä sormettamaan veskiin. - Onanias Ananias
laukesin ruokiksella kirjoitti:
Olen harrastanut puhelin- ja tekstariseksiä yhden miehen kanssa jo puoli vuotta. Tänään alkoi lähettelemään tosi kuumia viestejä.
Kiihotuin kesken työpäivän niin paljon, että ruokiksella oli pakko mennä sormettamaan veskiin.Niin en enää ihmettele niitä katsastustoimistojen ja muiden toimistonaisten outoa punotusta ja "vaikeeta oloa" ! Antaa kyllä kummaa signaalia sivullisille ko. ihmisestä. Mielestäni työpaikka sopii seksiin ja onanointiin kaikkein huonoimmin se kun ei ole mikään leikkipaikka.
- Pallo. Org.Fi
Minulla oli sellainen kumipallo työpyödän laatikossa sormien voimistelua varten pikkuonnettomuuden jälkeen.
Joka päivä puristelin sitä ja se tuntuikin hyvältä. Kerran välähti. Laitoin sen pallon vahvasti haaroihini ja vaikka mulla oli farkut jalassa, se tuntui todella ihanalta, kun puristelinjalkojani yhteen pöydän alla. Kerran eräs työtoverini istui vastapäätä, eikä tajunnut mitään, (ei ainakaan näyttänyt sitä). Orgasmin peitin tehtyyn aivastukseen, mutta sain todella siinä hänen edessään. Nyt olen alkanut miettimään uusia keinoja hommaan... Jotain olen jo kehitellytkin. Saa sitten nähdä laitanko viestiä tännekin.- piitu 22 v
Oonkai vähän hullu,ku oon kiimassa koko päivän töissä,mut kun mua himotta se pissiliru,jonka mun pitää saada housuihin ennenkuin saan orkun.Mun on pakko jäädä ylkkäriin et saan lirua työtuoliin kireet farkut päällä ja tulee heti.Mulla on aina mustat housut ettei näy (NIINHYVIN)hehheh.Työpisteeni lähellä on siivouskomero,jossa monesti käyn liriorkulla.Työmatkani on bussissa 60 min,joten sielläkin teen liriorkkuja.Täytyy töki avittaa vähän painelemalla,mut monesti tulee ihanpuristelemalla.
- bussilla...
piitu 22 v kirjoitti:
Oonkai vähän hullu,ku oon kiimassa koko päivän töissä,mut kun mua himotta se pissiliru,jonka mun pitää saada housuihin ennenkuin saan orkun.Mun on pakko jäädä ylkkäriin et saan lirua työtuoliin kireet farkut päällä ja tulee heti.Mulla on aina mustat housut ettei näy (NIINHYVIN)hehheh.Työpisteeni lähellä on siivouskomero,jossa monesti käyn liriorkulla.Työmatkani on bussissa 60 min,joten sielläkin teen liriorkkuja.Täytyy töki avittaa vähän painelemalla,mut monesti tulee ihanpuristelemalla.
no onhan tuota tietenkin pitänyt toisinaan käydä työpaikan vessassa, tokihan se kiihottais ihan auton ratissakin, mutta on vähän turhan riskialtista monessakin mielessä, mutta kun pään sisään ei kukaan nää, niin sitä onkin sitten jo sopivassa mielentilassa, kun viimein pääsee vessaan....
- Karl C.
bussilla... kirjoitti:
no onhan tuota tietenkin pitänyt toisinaan käydä työpaikan vessassa, tokihan se kiihottais ihan auton ratissakin, mutta on vähän turhan riskialtista monessakin mielessä, mutta kun pään sisään ei kukaan nää, niin sitä onkin sitten jo sopivassa mielentilassa, kun viimein pääsee vessaan....
Näin mulle kertoi yksi gimma. Duunimatkat mukulakivikaduilla bussissa kotiin, iltapäivän raukeudessa, kuluu kuulemma joskus ihmeen nopeesti, silmät puoliummessa. Onko tällainen kovinkin yleistä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995