Toimiiko Auto Cad 2006 Windows Vistassa??
Auto Cad 2006
5
604
Vastaukset
kuullut Googlesta? Sieltä tämmönen tieto löytyi 15 sekunnissa brutto.
Ei siis toimi. Eikä edes 2007. Have fun.:(- RichJerk
Korjaan, Repe, AutoCAD 2007 toimi minulla Vista Ultimatessa kannettavassa PC:ssäni asentamalla järjestelmänvalvojan oikeuksin, sekä ajamalla ohjelmaa XP-yhteensopivuudella ja jälleen järjestelmänvalvojan oikeuksilla. Virallisesta toimivuudesta en osaa sanoa, itse sain työni tehtyä.
Nyttemmin harrastelen Macia mansioonillani, CAD-harrastus jäänyt enemmän sinne toimistolle... - SCRuBS
RichJerk kirjoitti:
Korjaan, Repe, AutoCAD 2007 toimi minulla Vista Ultimatessa kannettavassa PC:ssäni asentamalla järjestelmänvalvojan oikeuksin, sekä ajamalla ohjelmaa XP-yhteensopivuudella ja jälleen järjestelmänvalvojan oikeuksilla. Virallisesta toimivuudesta en osaa sanoa, itse sain työni tehtyä.
Nyttemmin harrastelen Macia mansioonillani, CAD-harrastus jäänyt enemmän sinne toimistolle...Edellisen vastaajan mukaisilla ohjeilla toimii myös 2006 versio. "Virallisesti" kummallekaan ei luvata yhteensopivuutta, mutta kuten edellä mainittiin - toimii kyllä ilman suurempia ongelmia.
64-bittisessä Vistassa ongelmia SAATTAA kylläkin esiintyä.
t. -S- - Pannuhuoneen takana
SCRuBS kirjoitti:
Edellisen vastaajan mukaisilla ohjeilla toimii myös 2006 versio. "Virallisesti" kummallekaan ei luvata yhteensopivuutta, mutta kuten edellä mainittiin - toimii kyllä ilman suurempia ongelmia.
64-bittisessä Vistassa ongelmia SAATTAA kylläkin esiintyä.
t. -S-Toimiikohan Autocad Mechanical 6 Power Pack Windows Vistassa ?
- Pannuhuoneen takana
Pannuhuoneen takana kirjoitti:
Toimiikohan Autocad Mechanical 6 Power Pack Windows Vistassa ?
Piti kysyä että Toimiikohan toimiikohan Autocad 2002 Mechanical 6 Power Pack Windows Vistassa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712791
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472160Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752040Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2531690- 691443
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771315
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751028