koskaan kokeilko buranaa viinan kanssa niinkun mun kaveri. se veti eilen kännit, josta sille tuli pää kipeäksi, siihen se veti kaksi neljäsatasta ja joutu sairaalaan sydänpysäytyksen takia.
älkää hyvät ihmiset
3
569
Vastaukset
- burana
että ei oteta niitä lääkkeitä!tollasta siitä aina seuraa!Mä oon samaamieltä sunkans!Pidetää yhtä!!!:)
- hengissä
höpö höpö...burana ei ole vaarallista viinan kanssa. ei ennen eikä jälkeen. tiedän jopa sairaanhoitajien tehneen kesken baari illan niin että ovat työpaikaltaan hakeneet päänsärkyyn helpotusta ja hengissä säilyivät. ja niitten jos joittenki pitäs tietää lääkkeistä...jos tuo sun juttus oli tottakaan, niin sitten se johtui jostain muusta, ja kuka käski vetää niitä kaks kerrallaan?
- Stimpy
Luonnollista karsintaa tuo vain on.
Se on ihan sama vetääkö fazerin sinistä vai buranaa, yhtä hyvin tehoa viinan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117131- 954701
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594637Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503793- 513758
- 2153738
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263303- 502703
- 372514
- 362214