koskaan kokeilko buranaa viinan kanssa niinkun mun kaveri. se veti eilen kännit, josta sille tuli pää kipeäksi, siihen se veti kaksi neljäsatasta ja joutu sairaalaan sydänpysäytyksen takia.
älkää hyvät ihmiset
3
570
Vastaukset
- burana
että ei oteta niitä lääkkeitä!tollasta siitä aina seuraa!Mä oon samaamieltä sunkans!Pidetää yhtä!!!:)
- hengissä
höpö höpö...burana ei ole vaarallista viinan kanssa. ei ennen eikä jälkeen. tiedän jopa sairaanhoitajien tehneen kesken baari illan niin että ovat työpaikaltaan hakeneet päänsärkyyn helpotusta ja hengissä säilyivät. ja niitten jos joittenki pitäs tietää lääkkeistä...jos tuo sun juttus oli tottakaan, niin sitten se johtui jostain muusta, ja kuka käski vetää niitä kaks kerrallaan?
- Stimpy
Luonnollista karsintaa tuo vain on.
Se on ihan sama vetääkö fazerin sinistä vai buranaa, yhtä hyvin tehoa viinan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956