jos olisinkin valinnut nikikseni tuon profiilini alkulauseen osan:
*tunteellinen mussukka* olisinko sen avulla helpommin lähestyttävissä
kuin tällä: *NaVaN*,
joka muistuttaa jokaisen ihmisen syntymä arpea 'napaa' mutta on kuitenkin jotain muuta, mitä, se jääköön salaisuudekseni.
paljonko 'nikki' vaikuttaa
27
1664
Vastaukset
- selvästinäkeminen
Eipähän tuo minulle ole salaisuus!
- sinä sinä?
vihdoinkin.
- minäkö?
sinä sinä? kirjoitti:
vihdoinkin.
Olen tuo Rocellii rakastava.
Nikistäsi tulee mieleen vietnamilainen pikkutyttö! - NaVaN
minäkö? kirjoitti:
Olen tuo Rocellii rakastava.
Nikistäsi tulee mieleen vietnamilainen pikkutyttö!metkasti monimutkainen tuo teidän välinen kommunikointikuvionne, navalle poikkeamaton yhteys napojen välisen suojaverkon peitossa
- NaVaN
ei tähän minun "pelottavaan" nikkiini kannata jämähtää, on muitakin nikkillisiä.
Mitä nikkisi kuvastaa, mitä profiilisi kuvastaa miksi ei potrettia, miksi ei linkkejä..?
Miksi nikittömyys? - 57 v mies
on jossain tilanteessa positiivinen asia.Mutta,
voidaan myös ajatella,että mitä enemmän
salaisuuksia,sitä vähemmän luottamusta.
Minä poika täytin elokuussa 57 vuotta
ja takki auki kuljeskelen.Olen iästä ylpeä.
Ja tämä ei ole salaisuus!- NaVaN
on, että se on myös erään maapallolla olevan paikannimi täällä Euroopassa. En vain muista mitä reittiä sen löysin, maan kyllä tiedän mutta en muista oliko nimitys historiallinen vai nykyaikaa.
- 57 v mies
NaVaN kirjoitti:
on, että se on myös erään maapallolla olevan paikannimi täällä Euroopassa. En vain muista mitä reittiä sen löysin, maan kyllä tiedän mutta en muista oliko nimitys historiallinen vai nykyaikaa.
Pohjois Karjalassa ja olin liiikkeellä motoroidulla kaksipyöräisellä kulkupelillä.Osuin silmiini
tienviitta jossa luki Naimakylä.Arvaat että
ihan uteliaisuuttani ja puhtaasti tutkivin mielin lähdin tarkastekemaan paikkoja!Täytyy tunnustaa että seuraavat kaksi viikkoa motoroitu pelini oli aika hissukseen.Oli ikäänkuin muuta tekemistä.Olisin
jäänyt sinne loppu elämäksi,mutta loppui
loma ja kuntokin alkoi olla niin ja näin.Oli
naisvaltainen kylä.Reittiä en muista,mutta
erinäisiä hekumallisia muistoja kyllä.Salaisuutena
pisän.oli meno sen verran hulvatonta! - NaVaN
57 v mies kirjoitti:
Pohjois Karjalassa ja olin liiikkeellä motoroidulla kaksipyöräisellä kulkupelillä.Osuin silmiini
tienviitta jossa luki Naimakylä.Arvaat että
ihan uteliaisuuttani ja puhtaasti tutkivin mielin lähdin tarkastekemaan paikkoja!Täytyy tunnustaa että seuraavat kaksi viikkoa motoroitu pelini oli aika hissukseen.Oli ikäänkuin muuta tekemistä.Olisin
jäänyt sinne loppu elämäksi,mutta loppui
loma ja kuntokin alkoi olla niin ja näin.Oli
naisvaltainen kylä.Reittiä en muista,mutta
erinäisiä hekumallisia muistoja kyllä.Salaisuutena
pisän.oli meno sen verran hulvatonta!susirajoille eksyit punnertamaan ;).. jatkahan sinä ihmeellisen kiehtovia seikkailujasi, niin voit kertoa niitä siellä 50 miitissä, minä sitten luen juorut ja jälkipuinnit näiltä sivuilta.
... tämä minun NaVaN ei liity mitenkään navanalisiin juttuihin - paikkakunta tai seutu löytyy Irlannista ja jotkut musisoijatkin ovat sillä suunnalla tämän nimisiä.
Ehkä nikin valinnalla voi vaikuttaa ensireaktioon, eli siihen, että ko. rofiiliiin tutustutaan.
En usko, että nikin valinta vaikuttaa sen enempää, kuin esim. täällä live puolella mimi, joka meille on yleensä vanhempiemme valitsemana annettu?!
Treffi- palstalla nikki/rofiilitiedot todennäköisesti vaikuttavat siihen, minkätyyppisiä yhteydenottoja/-ottajia on pääosin odotettavissa.
Täällä keskustelun puolella mielipiteet/mielenkiinnon kohteet ja kirjoittajan suhtautuminen toisiin kirjoittajiin, on se mikä eniten vaikuttaa kanssakäymiseen ja 'sen henkeen'.
Pitää myös muistaa, että olemme suomalaisia, ennakkoasentein ja hitaita tutustumaan ja hyväksymään ihminen osaksi yhteisöä, jossa elämme.
Lyhyesti; Sisulla ja sydämmellä.
Kyllä täältä palstalta paikka ja usein jopa hengenheimolaisia löytyy, kunhan jaksat jatkaa osanottoa.
Ps. Jokaiselle nikille löytyy myös jossain vaiheessa niitä piikittelijöitä ja epämiellyttäviä mielipiteitä, mutta ne pitää kestää ja ajatella, että kaikkien kanssa ei voi synkata ja aina on itsekullakin huonoja hetkiä, kun joka asia tuntuu ärsyttävälle ja purkaa huonoa oloaan hihin milloinkin.
Jos olet uusi tulokas, tai uudelleen tulokas, niin tervetuloa. Tietysti hyviä palstakokemuksia toivon sekä positiivista tunnerikasta tulevaisuutta teille niinkuin muillekin palstalaisille.
jk.
Vielä on kesää jäljellä ja myös paljon tekemätöntä työtä.
Siksipä en ole juuri kerenneyt palstalle.
Terveisiä tutuille tuntemattomille,"nähdään"!!- NaVaN
monenlaista tässä olen miettinyt ja pohtunut. Ehdin jo huolestua kun sain sähköpostiini kyselyn kolmikymppiseltä liivien kuppikoosta ja kenkämerkistä ja : *kerro mitä teet jokapäivä jooko*
onneksi niitä ei nyt ole tullut enää. Vaarattoman kuuloista, mutta - vitsit kun ei tiedä.
Uusi uusiotulokas olen. Olin *Aaavetunturi* ja luikin kauhuissani karkuun kun sain riittävän monta atrainta (tulistakin) persuuksini. Tyhjensin kaikki muistot itsestäni. No eipä kukaan näy minua kaivannenkaan. Sen verran vähänaikaa olin 1 1/2 kk.
Siinä menneisyydessä oli yksi joka kirjoitteli kanssani ihan oikeasti asioista näillä sivuilla, pelkästään, mutta sainpahan myös tietää, ettei se onnistu jatkossa.
Patitti ja patittaa yhä. Tuntuu oudolta kun ei saa vastauksia. Jos jotain kirjoitta tulee samankaltainen otsake näkyviin tai nälvitään tason laskusta 17 ja toivotaan asiallista keskustelua. Sitten keskustellaan *asiallisesti* ja keskustelu hyvien tapojen mukaisesti tyyliin: aidon blondin tunnistaa kun pyllistää ja näyttää valkoisen häpykarvoituksen.
Kuvittelin että täällä jutustellaan kaikista asioista jotka kiinnostavat ajnkohtaisesti täällä olevia miehiä ja naisia ja niihin osallistutaan vaikkapa vain muodollisen kohteliaasti ja jos aihe on oikeasti täysosuma niin hehkutetaan kunnolla ilman happamia torpeedoja.
Anteeksi kaikille tämä vuodatukseni. - Tuuve Anturi
NaVaN kirjoitti:
monenlaista tässä olen miettinyt ja pohtunut. Ehdin jo huolestua kun sain sähköpostiini kyselyn kolmikymppiseltä liivien kuppikoosta ja kenkämerkistä ja : *kerro mitä teet jokapäivä jooko*
onneksi niitä ei nyt ole tullut enää. Vaarattoman kuuloista, mutta - vitsit kun ei tiedä.
Uusi uusiotulokas olen. Olin *Aaavetunturi* ja luikin kauhuissani karkuun kun sain riittävän monta atrainta (tulistakin) persuuksini. Tyhjensin kaikki muistot itsestäni. No eipä kukaan näy minua kaivannenkaan. Sen verran vähänaikaa olin 1 1/2 kk.
Siinä menneisyydessä oli yksi joka kirjoitteli kanssani ihan oikeasti asioista näillä sivuilla, pelkästään, mutta sainpahan myös tietää, ettei se onnistu jatkossa.
Patitti ja patittaa yhä. Tuntuu oudolta kun ei saa vastauksia. Jos jotain kirjoitta tulee samankaltainen otsake näkyviin tai nälvitään tason laskusta 17 ja toivotaan asiallista keskustelua. Sitten keskustellaan *asiallisesti* ja keskustelu hyvien tapojen mukaisesti tyyliin: aidon blondin tunnistaa kun pyllistää ja näyttää valkoisen häpykarvoituksen.
Kuvittelin että täällä jutustellaan kaikista asioista jotka kiinnostavat ajnkohtaisesti täällä olevia miehiä ja naisia ja niihin osallistutaan vaikkapa vain muodollisen kohteliaasti ja jos aihe on oikeasti täysosuma niin hehkutetaan kunnolla ilman happamia torpeedoja.
Anteeksi kaikille tämä vuodatukseni.Minulla ehti jo olla ikävä sinua:-)))
- NaVaN
Tuuve Anturi kirjoitti:
Minulla ehti jo olla ikävä sinua:-)))
ja :)
- Rocelliin
Kun näen nikin Rocellii alkaa korvissani soida tunnistamaton klassinen musiikki (ehkä Vivaldia)!
Ja se luo uskoa siihen, että kerran vielä pystyn toteuttamaan haaveeni siirtymisestä kasvissyöjäksi!
R toivon sinun näkevän tämän, sillä tämä on Rakkauden Tunnustus!- Rocellii
viestiäsi
olen kyllä kyllin vahva saamaan ihan rehellistäkin palautetta
:)
mutta että kasvis..elikkä vegaaniksi...entinen lihan suurkuluttaja ...vai ???
sitten ymmärrän "uhrauksesi" arvon ;DDDDDDDDDDDDDDDD
- Rintava Rouva
Ajatuksesi ovat ihania ja osaat miehenä
ilmaista itseäsi.Harvinainen mies!
Kun ajattelen sinua soi mielessäni
Andre Bocelli ja Amapola- 57 v mies
Ensimmäisen kerran 40 vuoteen menin
sanattomaksi!!!!
Minä taidan sinua ajatellessa kuunnella
Andre Bocellia ja Besame mucho - Rintava Rouva
57 v mies kirjoitti:
Ensimmäisen kerran 40 vuoteen menin
sanattomaksi!!!!
Minä taidan sinua ajatellessa kuunnella
Andre Bocellia ja Besame muchoVoisitko tulla 50 chattiin tänäin 22 aikaan.
Tahdon antaa sinulle osoitteeni!
Tunnistat minut kyllä.
- milloin pulpahtaa.
Naiset ei olla 50 luvulla milloin nainen oli ikuisesti lassyttävä lapsi miehelleen tietoisesti. milloin täytyy kaikilla olla nikki ja milloin on väärä ja puskasta huutajat. Voi voi kartuttakaa henkistä kasvuanne.
- NaVaN
se tässä vain olen se henkisesti kypsymätön ja herkkänahkainen. Olen tunteisani hipaisukytkimellä, mutta kyllä minäkin karaistun. Siksi tulin tänne. Ja eiköhän alkuintoni ole jo laimenemassa ja olen päättänyt keskittää huomiotani enemmän vähän muualle.
Tuskin tästä purkauksestani kenenkään maailma kaatui.
ps. Minulla ei ole mallia 50-luvun miehilleen lässyttävistä naisista. Sorry sinun ankaraa kohtaloasi.
Minä olen ajatellut nikkisi aina, että nainen Vantaalta.
- NaVaN
George A. Kellyä:
"Kelly määritteli levottomuuden seuraavasti: Levottomuus on sitä, kun huomaa, että tapahtumat joita koetaan sijaitsevat rakennesysteemiin kuuluvan sopivuuden alan ulkopuolella. Levottomuutta voidaan tuntea myös silloin, kun ollaan tilanteessa ilman rakenteita. Vastakohtana levottomuudelle, joku kokee pelkoa kun uusi rakenne on astumaisillan sisään rakennesysteemiin. Vielä pelkoakin suurempana tilana on uhan koemus. Kelly määritteli uhan tietoisuutena välittömästä muutoksesta ydinrakenteessa. Henkilö tuntee uhkaa kun suuri ravistus lähestyy rakennesysteemiä. Uhkalla erityisesti on laajoja haarautumia. Aina kun ihminen ottaa osaa johonkin uuteen aktiviteettiin, hän altistuu hämmennykselle ja uhalle.
Levottomuuden, pelon ja uhan rakenteet ovat tärkeitä, koska ne johdattavat mieleen uuden mittasuhteen Kellyn näkemyksestä ihmisen toimintaan. Toiminnan dynamiikan voidaan nähdä nyt sisältävän molemminpuolisen vaikutuksen yksilön rakennesysteemin laajentamisen toivon ja systeemin epäjärjestyksen välttämisen halun välillä.
Joskus levottomuuden ja uhan tunteet saavat meidät tarrautumaan ehdottomiin totuuksiin ja asettamaan väitteitä ilman todisteita. Toisaalta ne saavat meidät joskus paljastamaan rakennesysteemimme tapahtumien muunteluille, jotka muodostavat elämän."
Olen ihminen, Luojan kiitos ;) - Wille*****
nikki-hiiret mättähältä mättähälle käy ja pikkujalka pilkahtaa heh
- Rocelliin*
Kysyit, paljonko nikki vaikuttaa, vastasin kuvailemalla Rocellii -nikin vaikutusta minuun, tapojeni mukaan hieman liioitellen.
Kyseisellä kuvauksella ei ole mitään tekemistä po. henkilön kanssa!
Tuo nikki on äänneasultaan lähellä r o s o l l i a, joka käsittääkseni on kasvisruokaa.
Pidän klassisesta ja ensi kertaa nikin nähtyäni muistin sen heti vähemmän tunnetuksi italialaiseksi säveltäjäksi,- tarkistus sitten osoitti etteihän niin ole.
Tässä tämä minun ajatuskulkuni, ilman pienintäkään
ylimääräistä mutkaa! Tikulla ronkkimallakaan siitä ei löydy sen syvempiä merkityksiä!
Terveisiä Tytöille!
ps. Tämä on vastaus poistamaasi viestiin!- ????????????
????????
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
???????????? kirjoitti:
????????
^*^
^ - NaVaN
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... kirjoitti:
^*^
^:-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594