Ylilaskuttaako Canal+ Sinua?

Huomasitko?

7

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joiltain sekaisin...

      Sitäpaitsi noi katselukortit PITÄÄ AKTIVOIDA ENSIN ENNENKUIN UUDET KANAVAT ALKAA NÄKYÄ!!!!

      Siksi toisekseen, ei ne uudet kanavat tule samalla hinnalla kuin Canal kanavat! Eihän ne mitään ilmaisia ole herranjestas!

      Tuossakin taas huomaa miten toisilla loistaa tuo tietämättömyys. Ollaan niin tietävinään mutta ei tiedetä paskaakaan!

      Ihmiset: ennenkuin tuutte tänne paasaamaan, ottakaa perkele asioista selvää! Tollainen asioiden sotkeminen ei auta mitään.

      • Ihmettelen yhä?

        En suinkaan väittänyt, että jotain pitäisi saada ilmaiseksi tai olisin jotain ilmaista odottanut, kuten blokissani kirjoitin, niin tilasin viisi uutta kanavaa Cana Totalin lisäksi. Näistä uusista kanavista veloitetaan 9,90 €/kk, joka tekee mainitsemani noin 30 senttiä päivässä.

        Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi.

        Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?


      • voih..
        Ihmettelen yhä? kirjoitti:

        En suinkaan väittänyt, että jotain pitäisi saada ilmaiseksi tai olisin jotain ilmaista odottanut, kuten blokissani kirjoitin, niin tilasin viisi uutta kanavaa Cana Totalin lisäksi. Näistä uusista kanavista veloitetaan 9,90 €/kk, joka tekee mainitsemani noin 30 senttiä päivässä.

        Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi.

        Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?

        "Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi. "

        Etpä tunnu tietävän edes sitä ettei Canal :lla ole asiakkaita, ovat Canal Digitalin tai kaapelioperaattorin asiakkaita!

        Tätäkään et tunnu tajuavan: Aktivointi EI tarkoita
        sitä että antaa sen kortin lojua boksissa niin kauan kunnes kanavat alkaa näkyä vaan aktivointi tarkoittaa tätä:

        http://www.parempitv.fi/aktivointi.html

        Tuolla sivulla AKTIVOIDAAN KORTTI ja samalla tehdään tilaus noista kanavista! Ei ne ala automaattisesti näkymään jos ei niitä tilaa ensin!

        "Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?"

        Heitän pallon takaisin sulle, et itse tunnu tietävän asioista paljoa mitään!


      • edelleen sama
        voih.. kirjoitti:

        "Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi. "

        Etpä tunnu tietävän edes sitä ettei Canal :lla ole asiakkaita, ovat Canal Digitalin tai kaapelioperaattorin asiakkaita!

        Tätäkään et tunnu tajuavan: Aktivointi EI tarkoita
        sitä että antaa sen kortin lojua boksissa niin kauan kunnes kanavat alkaa näkyä vaan aktivointi tarkoittaa tätä:

        http://www.parempitv.fi/aktivointi.html

        Tuolla sivulla AKTIVOIDAAN KORTTI ja samalla tehdään tilaus noista kanavista! Ei ne ala automaattisesti näkymään jos ei niitä tilaa ensin!

        "Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?"

        Heitän pallon takaisin sulle, et itse tunnu tietävän asioista paljoa mitään!

        Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama näiden brandien (erehdyttävästi saman kaltaiset nimet) keskinäinen juridinen suhde. Ei se paljoa lohduta onko toinen toisen päämies tai jälleenmyyjä. Molemmilla markkinointinimillä minulle myydään laskulla ja markkinointiviestinnässä huonoa tuotetta.

        Olen aivan sujuvasti katsellut Canal tähänkin asti ilman mainitsemaasi nettiaktivointia. Tilatessani nämä viisi uutta kanavaa, minulle sanottiin heidän asiakaspalvelustaan, että mitään muita toimenpiteitä virittämisen lisäksi ei tarvita. Sanottiin niin kuin aiemminkin Canal -pakettia tilatessani, että kanavan aukipitäminen aktivoi salauskortin joidenkin kymmenten minuuttien kuluessa. Viimeksi näin kävi alle vartissa. Tätä juuri tarkoitin alkuperäisessä blogitekstissä: ”Kanavien piti alkaa näkyä ilman sen suurempia installointeja”. Aamuisessa keskustelussa heidän asiakaspalvelunsa kanssa (josta jo kirjoitinkin) sanottiin kohdallani kaiken olevan kunnossa ja näiden alkuhäiriöiden luvattiin loppuvan joidenkin päivien jälkeen.

        Kuinka voit itse tietää saamani ohjeet ja palvelun minua paremmin?


      • Sivustakatsoja...
        voih.. kirjoitti:

        "Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi. "

        Etpä tunnu tietävän edes sitä ettei Canal :lla ole asiakkaita, ovat Canal Digitalin tai kaapelioperaattorin asiakkaita!

        Tätäkään et tunnu tajuavan: Aktivointi EI tarkoita
        sitä että antaa sen kortin lojua boksissa niin kauan kunnes kanavat alkaa näkyä vaan aktivointi tarkoittaa tätä:

        http://www.parempitv.fi/aktivointi.html

        Tuolla sivulla AKTIVOIDAAN KORTTI ja samalla tehdään tilaus noista kanavista! Ei ne ala automaattisesti näkymään jos ei niitä tilaa ensin!

        "Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?"

        Heitän pallon takaisin sulle, et itse tunnu tietävän asioista paljoa mitään!

        Etkös näe metsää puilta? Onko sillä nyt niin väliä puhutaanko tässä yhteydessä Canal :sta vai Canal Digitalista? Asian ydin on OLEMATON PALVELU!

        Kirjoittaja on blogissaan mun mielestä ihan oikeassa valittaessaan olemattomasta palvelusta vaikka ilmiselvästi sekoittaakin nämä kaksi yritystä. En usko kovinkaan monen kuluttajan näitä yrityksiä toisistaan erottavan tai edes tietävän kuka julkaisee Ankkaria…

        Jos olisit tilannut Aku Ankka-lehden ja sen yhteydessä vaikka lehdille kansion tai Ankkan välissä mainostetun T-paidan (ja saisit huonoa palvelua), todennäköisesti valittaisit Aku Ankasta, etkä Sanoma Magazines Finland Oy:stä.


      • nimet kohdilleen.
        Sivustakatsoja... kirjoitti:

        Etkös näe metsää puilta? Onko sillä nyt niin väliä puhutaanko tässä yhteydessä Canal :sta vai Canal Digitalista? Asian ydin on OLEMATON PALVELU!

        Kirjoittaja on blogissaan mun mielestä ihan oikeassa valittaessaan olemattomasta palvelusta vaikka ilmiselvästi sekoittaakin nämä kaksi yritystä. En usko kovinkaan monen kuluttajan näitä yrityksiä toisistaan erottavan tai edes tietävän kuka julkaisee Ankkaria…

        Jos olisit tilannut Aku Ankka-lehden ja sen yhteydessä vaikka lehdille kansion tai Ankkan välissä mainostetun T-paidan (ja saisit huonoa palvelua), todennäköisesti valittaisit Aku Ankasta, etkä Sanoma Magazines Finland Oy:stä.

        Kyllä pitää olla tarkkana noissa nimissä, muuten menee syyttävä sormi väärään suuntaan ja se taas ei ole hyvä juttu. Ja kyllä, minä valittaisin nimenomaan palvelun myyjään, eli tässä Ankan tapauksessa Sanoma Magazines Oyhyn jos saisin huonoa palvelua, en alkaisi meuhkaamaan siitä että Ankka on paska.

        Ei myöskään sovi mennä syyttelemään väärää liikennöitsijää siitä jos bussilinjalla jää vuoroja välistä, muuten syyt saa väärä taho niskoilleen!

        Eli tarkkoina noissa nimissä!!!
        Me saivartelijat vaan halutaan teroittaa että ei kannata syytellä vääriä tahoja, viesti menee paremmin perille kun sen osoittaa oikealle taholle! Jos joku kokee tän saivarteluksi niin silloin se on sen kokijan ongelma, ei meidän/mun.


        Toisekseen, yllättävän moni ongelma johtuu oikeasti asiakkaan omasta töppäilystä, ei ole viitsitty lukea niitä ohjeita. Ainoastaan satelliittikorteissa ei tarvita erikseen mitään netti/aspa-aktivointia, maanpäällisen verkon paketeissa tarvitaan aktivoida kortti! Sitähän tuo kyseinen henkilö ei ollut tehnyt!


      • Yhä edelleen sama
        nimet kohdilleen. kirjoitti:

        Kyllä pitää olla tarkkana noissa nimissä, muuten menee syyttävä sormi väärään suuntaan ja se taas ei ole hyvä juttu. Ja kyllä, minä valittaisin nimenomaan palvelun myyjään, eli tässä Ankan tapauksessa Sanoma Magazines Oyhyn jos saisin huonoa palvelua, en alkaisi meuhkaamaan siitä että Ankka on paska.

        Ei myöskään sovi mennä syyttelemään väärää liikennöitsijää siitä jos bussilinjalla jää vuoroja välistä, muuten syyt saa väärä taho niskoilleen!

        Eli tarkkoina noissa nimissä!!!
        Me saivartelijat vaan halutaan teroittaa että ei kannata syytellä vääriä tahoja, viesti menee paremmin perille kun sen osoittaa oikealle taholle! Jos joku kokee tän saivarteluksi niin silloin se on sen kokijan ongelma, ei meidän/mun.


        Toisekseen, yllättävän moni ongelma johtuu oikeasti asiakkaan omasta töppäilystä, ei ole viitsitty lukea niitä ohjeita. Ainoastaan satelliittikorteissa ei tarvita erikseen mitään netti/aspa-aktivointia, maanpäällisen verkon paketeissa tarvitaan aktivoida kortti! Sitähän tuo kyseinen henkilö ei ollut tehnyt!

        Tunnustan huolimattomasti puhuneeni Canal :sta kun oikeampi osoite AIHEELLISELLE kritiikille on Canal Digital Finland Oy. Soitin vielä näiden ohjeidesi takia heidän asiakaspalveluunsa ja sain edelleen vastauksen, ettei toimestani tarvitse tehdä mitään aktivointitoimia. Sen ovat tehneet puolestani tilauksen vastaanottajat jo tilausta tehdessäni.

        (Ja vaikka tällainen aktivointi olisi tarvittu, niin Canal Digital Finland Oy:n asiakaspalvelun vastuulla olisi siitä ollut kertoa. Aika naurettava ajatus, että asiakkaan pitäisi näistä osata itsekseen ottaa selvää yrityksen ja erehdyksen kautta.)

        Ohjelmakin alkoi eilen illalla näkyä, kolme päivää myöhässä… Nyt toivottavasti pysyvästi.

        Otan piikkiini näistä ongelmista vain väärän tahon haukkumisen, muu on Canal Digital Finland Oy:n huonoa asiakaspalvelua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe