Ylilaskuttaako Canal+ Sinua?

Huomasitko?

7

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joiltain sekaisin...

      Sitäpaitsi noi katselukortit PITÄÄ AKTIVOIDA ENSIN ENNENKUIN UUDET KANAVAT ALKAA NÄKYÄ!!!!

      Siksi toisekseen, ei ne uudet kanavat tule samalla hinnalla kuin Canal kanavat! Eihän ne mitään ilmaisia ole herranjestas!

      Tuossakin taas huomaa miten toisilla loistaa tuo tietämättömyys. Ollaan niin tietävinään mutta ei tiedetä paskaakaan!

      Ihmiset: ennenkuin tuutte tänne paasaamaan, ottakaa perkele asioista selvää! Tollainen asioiden sotkeminen ei auta mitään.

      • Ihmettelen yhä?

        En suinkaan väittänyt, että jotain pitäisi saada ilmaiseksi tai olisin jotain ilmaista odottanut, kuten blokissani kirjoitin, niin tilasin viisi uutta kanavaa Cana Totalin lisäksi. Näistä uusista kanavista veloitetaan 9,90 €/kk, joka tekee mainitsemani noin 30 senttiä päivässä.

        Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi.

        Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?


      • voih..
        Ihmettelen yhä? kirjoitti:

        En suinkaan väittänyt, että jotain pitäisi saada ilmaiseksi tai olisin jotain ilmaista odottanut, kuten blokissani kirjoitin, niin tilasin viisi uutta kanavaa Cana Totalin lisäksi. Näistä uusista kanavista veloitetaan 9,90 €/kk, joka tekee mainitsemani noin 30 senttiä päivässä.

        Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi.

        Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?

        "Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi. "

        Etpä tunnu tietävän edes sitä ettei Canal :lla ole asiakkaita, ovat Canal Digitalin tai kaapelioperaattorin asiakkaita!

        Tätäkään et tunnu tajuavan: Aktivointi EI tarkoita
        sitä että antaa sen kortin lojua boksissa niin kauan kunnes kanavat alkaa näkyä vaan aktivointi tarkoittaa tätä:

        http://www.parempitv.fi/aktivointi.html

        Tuolla sivulla AKTIVOIDAAN KORTTI ja samalla tehdään tilaus noista kanavista! Ei ne ala automaattisesti näkymään jos ei niitä tilaa ensin!

        "Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?"

        Heitän pallon takaisin sulle, et itse tunnu tietävän asioista paljoa mitään!


      • edelleen sama
        voih.. kirjoitti:

        "Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi. "

        Etpä tunnu tietävän edes sitä ettei Canal :lla ole asiakkaita, ovat Canal Digitalin tai kaapelioperaattorin asiakkaita!

        Tätäkään et tunnu tajuavan: Aktivointi EI tarkoita
        sitä että antaa sen kortin lojua boksissa niin kauan kunnes kanavat alkaa näkyä vaan aktivointi tarkoittaa tätä:

        http://www.parempitv.fi/aktivointi.html

        Tuolla sivulla AKTIVOIDAAN KORTTI ja samalla tehdään tilaus noista kanavista! Ei ne ala automaattisesti näkymään jos ei niitä tilaa ensin!

        "Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?"

        Heitän pallon takaisin sulle, et itse tunnu tietävän asioista paljoa mitään!

        Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama näiden brandien (erehdyttävästi saman kaltaiset nimet) keskinäinen juridinen suhde. Ei se paljoa lohduta onko toinen toisen päämies tai jälleenmyyjä. Molemmilla markkinointinimillä minulle myydään laskulla ja markkinointiviestinnässä huonoa tuotetta.

        Olen aivan sujuvasti katsellut Canal tähänkin asti ilman mainitsemaasi nettiaktivointia. Tilatessani nämä viisi uutta kanavaa, minulle sanottiin heidän asiakaspalvelustaan, että mitään muita toimenpiteitä virittämisen lisäksi ei tarvita. Sanottiin niin kuin aiemminkin Canal -pakettia tilatessani, että kanavan aukipitäminen aktivoi salauskortin joidenkin kymmenten minuuttien kuluessa. Viimeksi näin kävi alle vartissa. Tätä juuri tarkoitin alkuperäisessä blogitekstissä: ”Kanavien piti alkaa näkyä ilman sen suurempia installointeja”. Aamuisessa keskustelussa heidän asiakaspalvelunsa kanssa (josta jo kirjoitinkin) sanottiin kohdallani kaiken olevan kunnossa ja näiden alkuhäiriöiden luvattiin loppuvan joidenkin päivien jälkeen.

        Kuinka voit itse tietää saamani ohjeet ja palvelun minua paremmin?


      • Sivustakatsoja...
        voih.. kirjoitti:

        "Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi. "

        Etpä tunnu tietävän edes sitä ettei Canal :lla ole asiakkaita, ovat Canal Digitalin tai kaapelioperaattorin asiakkaita!

        Tätäkään et tunnu tajuavan: Aktivointi EI tarkoita
        sitä että antaa sen kortin lojua boksissa niin kauan kunnes kanavat alkaa näkyä vaan aktivointi tarkoittaa tätä:

        http://www.parempitv.fi/aktivointi.html

        Tuolla sivulla AKTIVOIDAAN KORTTI ja samalla tehdään tilaus noista kanavista! Ei ne ala automaattisesti näkymään jos ei niitä tilaa ensin!

        "Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?"

        Heitän pallon takaisin sulle, et itse tunnu tietävän asioista paljoa mitään!

        Etkös näe metsää puilta? Onko sillä nyt niin väliä puhutaanko tässä yhteydessä Canal :sta vai Canal Digitalista? Asian ydin on OLEMATON PALVELU!

        Kirjoittaja on blogissaan mun mielestä ihan oikeassa valittaessaan olemattomasta palvelusta vaikka ilmiselvästi sekoittaakin nämä kaksi yritystä. En usko kovinkaan monen kuluttajan näitä yrityksiä toisistaan erottavan tai edes tietävän kuka julkaisee Ankkaria…

        Jos olisit tilannut Aku Ankka-lehden ja sen yhteydessä vaikka lehdille kansion tai Ankkan välissä mainostetun T-paidan (ja saisit huonoa palvelua), todennäköisesti valittaisit Aku Ankasta, etkä Sanoma Magazines Finland Oy:stä.


      • nimet kohdilleen.
        Sivustakatsoja... kirjoitti:

        Etkös näe metsää puilta? Onko sillä nyt niin väliä puhutaanko tässä yhteydessä Canal :sta vai Canal Digitalista? Asian ydin on OLEMATON PALVELU!

        Kirjoittaja on blogissaan mun mielestä ihan oikeassa valittaessaan olemattomasta palvelusta vaikka ilmiselvästi sekoittaakin nämä kaksi yritystä. En usko kovinkaan monen kuluttajan näitä yrityksiä toisistaan erottavan tai edes tietävän kuka julkaisee Ankkaria…

        Jos olisit tilannut Aku Ankka-lehden ja sen yhteydessä vaikka lehdille kansion tai Ankkan välissä mainostetun T-paidan (ja saisit huonoa palvelua), todennäköisesti valittaisit Aku Ankasta, etkä Sanoma Magazines Finland Oy:stä.

        Kyllä pitää olla tarkkana noissa nimissä, muuten menee syyttävä sormi väärään suuntaan ja se taas ei ole hyvä juttu. Ja kyllä, minä valittaisin nimenomaan palvelun myyjään, eli tässä Ankan tapauksessa Sanoma Magazines Oyhyn jos saisin huonoa palvelua, en alkaisi meuhkaamaan siitä että Ankka on paska.

        Ei myöskään sovi mennä syyttelemään väärää liikennöitsijää siitä jos bussilinjalla jää vuoroja välistä, muuten syyt saa väärä taho niskoilleen!

        Eli tarkkoina noissa nimissä!!!
        Me saivartelijat vaan halutaan teroittaa että ei kannata syytellä vääriä tahoja, viesti menee paremmin perille kun sen osoittaa oikealle taholle! Jos joku kokee tän saivarteluksi niin silloin se on sen kokijan ongelma, ei meidän/mun.


        Toisekseen, yllättävän moni ongelma johtuu oikeasti asiakkaan omasta töppäilystä, ei ole viitsitty lukea niitä ohjeita. Ainoastaan satelliittikorteissa ei tarvita erikseen mitään netti/aspa-aktivointia, maanpäällisen verkon paketeissa tarvitaan aktivoida kortti! Sitähän tuo kyseinen henkilö ei ollut tehnyt!


      • Yhä edelleen sama
        nimet kohdilleen. kirjoitti:

        Kyllä pitää olla tarkkana noissa nimissä, muuten menee syyttävä sormi väärään suuntaan ja se taas ei ole hyvä juttu. Ja kyllä, minä valittaisin nimenomaan palvelun myyjään, eli tässä Ankan tapauksessa Sanoma Magazines Oyhyn jos saisin huonoa palvelua, en alkaisi meuhkaamaan siitä että Ankka on paska.

        Ei myöskään sovi mennä syyttelemään väärää liikennöitsijää siitä jos bussilinjalla jää vuoroja välistä, muuten syyt saa väärä taho niskoilleen!

        Eli tarkkoina noissa nimissä!!!
        Me saivartelijat vaan halutaan teroittaa että ei kannata syytellä vääriä tahoja, viesti menee paremmin perille kun sen osoittaa oikealle taholle! Jos joku kokee tän saivarteluksi niin silloin se on sen kokijan ongelma, ei meidän/mun.


        Toisekseen, yllättävän moni ongelma johtuu oikeasti asiakkaan omasta töppäilystä, ei ole viitsitty lukea niitä ohjeita. Ainoastaan satelliittikorteissa ei tarvita erikseen mitään netti/aspa-aktivointia, maanpäällisen verkon paketeissa tarvitaan aktivoida kortti! Sitähän tuo kyseinen henkilö ei ollut tehnyt!

        Tunnustan huolimattomasti puhuneeni Canal :sta kun oikeampi osoite AIHEELLISELLE kritiikille on Canal Digital Finland Oy. Soitin vielä näiden ohjeidesi takia heidän asiakaspalveluunsa ja sain edelleen vastauksen, ettei toimestani tarvitse tehdä mitään aktivointitoimia. Sen ovat tehneet puolestani tilauksen vastaanottajat jo tilausta tehdessäni.

        (Ja vaikka tällainen aktivointi olisi tarvittu, niin Canal Digital Finland Oy:n asiakaspalvelun vastuulla olisi siitä ollut kertoa. Aika naurettava ajatus, että asiakkaan pitäisi näistä osata itsekseen ottaa selvää yrityksen ja erehdyksen kautta.)

        Ohjelmakin alkoi eilen illalla näkyä, kolme päivää myöhässä… Nyt toivottavasti pysyvästi.

        Otan piikkiini näistä ongelmista vain väärän tahon haukkumisen, muu on Canal Digital Finland Oy:n huonoa asiakaspalvelua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Häiriköinti

      Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3674
    2. Askanmäessä Huippu esitys

      Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      31
      3190
    3. rakastan sinua!

      Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      58
      3155
    4. Näin lähellä

      Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2945
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

      Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      64
      2807
    6. Mä sanon tän suoraan.

      Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      65
      2755
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

      Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2494
    8. Pohdinttavaksi

      No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2311
    9. Siis hetkonen

      Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

      Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2148
    Aihe