Ylilaskuttaako Canal+ Sinua?

Huomasitko?

7

1336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joiltain sekaisin...

      Sitäpaitsi noi katselukortit PITÄÄ AKTIVOIDA ENSIN ENNENKUIN UUDET KANAVAT ALKAA NÄKYÄ!!!!

      Siksi toisekseen, ei ne uudet kanavat tule samalla hinnalla kuin Canal kanavat! Eihän ne mitään ilmaisia ole herranjestas!

      Tuossakin taas huomaa miten toisilla loistaa tuo tietämättömyys. Ollaan niin tietävinään mutta ei tiedetä paskaakaan!

      Ihmiset: ennenkuin tuutte tänne paasaamaan, ottakaa perkele asioista selvää! Tollainen asioiden sotkeminen ei auta mitään.

      • Ihmettelen yhä?

        En suinkaan väittänyt, että jotain pitäisi saada ilmaiseksi tai olisin jotain ilmaista odottanut, kuten blokissani kirjoitin, niin tilasin viisi uutta kanavaa Cana Totalin lisäksi. Näistä uusista kanavista veloitetaan 9,90 €/kk, joka tekee mainitsemani noin 30 senttiä päivässä.

        Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi.

        Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?


      • voih..
        Ihmettelen yhä? kirjoitti:

        En suinkaan väittänyt, että jotain pitäisi saada ilmaiseksi tai olisin jotain ilmaista odottanut, kuten blokissani kirjoitin, niin tilasin viisi uutta kanavaa Cana Totalin lisäksi. Näistä uusista kanavista veloitetaan 9,90 €/kk, joka tekee mainitsemani noin 30 senttiä päivässä.

        Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi.

        Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?

        "Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi. "

        Etpä tunnu tietävän edes sitä ettei Canal :lla ole asiakkaita, ovat Canal Digitalin tai kaapelioperaattorin asiakkaita!

        Tätäkään et tunnu tajuavan: Aktivointi EI tarkoita
        sitä että antaa sen kortin lojua boksissa niin kauan kunnes kanavat alkaa näkyä vaan aktivointi tarkoittaa tätä:

        http://www.parempitv.fi/aktivointi.html

        Tuolla sivulla AKTIVOIDAAN KORTTI ja samalla tehdään tilaus noista kanavista! Ei ne ala automaattisesti näkymään jos ei niitä tilaa ensin!

        "Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?"

        Heitän pallon takaisin sulle, et itse tunnu tietävän asioista paljoa mitään!


      • edelleen sama
        voih.. kirjoitti:

        "Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi. "

        Etpä tunnu tietävän edes sitä ettei Canal :lla ole asiakkaita, ovat Canal Digitalin tai kaapelioperaattorin asiakkaita!

        Tätäkään et tunnu tajuavan: Aktivointi EI tarkoita
        sitä että antaa sen kortin lojua boksissa niin kauan kunnes kanavat alkaa näkyä vaan aktivointi tarkoittaa tätä:

        http://www.parempitv.fi/aktivointi.html

        Tuolla sivulla AKTIVOIDAAN KORTTI ja samalla tehdään tilaus noista kanavista! Ei ne ala automaattisesti näkymään jos ei niitä tilaa ensin!

        "Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?"

        Heitän pallon takaisin sulle, et itse tunnu tietävän asioista paljoa mitään!

        Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama näiden brandien (erehdyttävästi saman kaltaiset nimet) keskinäinen juridinen suhde. Ei se paljoa lohduta onko toinen toisen päämies tai jälleenmyyjä. Molemmilla markkinointinimillä minulle myydään laskulla ja markkinointiviestinnässä huonoa tuotetta.

        Olen aivan sujuvasti katsellut Canal tähänkin asti ilman mainitsemaasi nettiaktivointia. Tilatessani nämä viisi uutta kanavaa, minulle sanottiin heidän asiakaspalvelustaan, että mitään muita toimenpiteitä virittämisen lisäksi ei tarvita. Sanottiin niin kuin aiemminkin Canal -pakettia tilatessani, että kanavan aukipitäminen aktivoi salauskortin joidenkin kymmenten minuuttien kuluessa. Viimeksi näin kävi alle vartissa. Tätä juuri tarkoitin alkuperäisessä blogitekstissä: ”Kanavien piti alkaa näkyä ilman sen suurempia installointeja”. Aamuisessa keskustelussa heidän asiakaspalvelunsa kanssa (josta jo kirjoitinkin) sanottiin kohdallani kaiken olevan kunnossa ja näiden alkuhäiriöiden luvattiin loppuvan joidenkin päivien jälkeen.

        Kuinka voit itse tietää saamani ohjeet ja palvelun minua paremmin?


      • Sivustakatsoja...
        voih.. kirjoitti:

        "Tottahan jokainen Canal :n vanha asiakas (kuten minäkin) tietää, että kortin pitää antaa aktivoitua, että salaus purkautuisi. Näin ei nyt vain käynyt, kuin hetkeksi, ei lauantaina (useamman tunnin yritys) ei sunnuntaina (lisää yritystä) eikä nyt edes yön aikan (yli 8 tuntia) aamuksi. "

        Etpä tunnu tietävän edes sitä ettei Canal :lla ole asiakkaita, ovat Canal Digitalin tai kaapelioperaattorin asiakkaita!

        Tätäkään et tunnu tajuavan: Aktivointi EI tarkoita
        sitä että antaa sen kortin lojua boksissa niin kauan kunnes kanavat alkaa näkyä vaan aktivointi tarkoittaa tätä:

        http://www.parempitv.fi/aktivointi.html

        Tuolla sivulla AKTIVOIDAAN KORTTI ja samalla tehdään tilaus noista kanavista! Ei ne ala automaattisesti näkymään jos ei niitä tilaa ensin!

        "Miten on oman tietämyksesi tai lukemisen ymmärtämisen laita?"

        Heitän pallon takaisin sulle, et itse tunnu tietävän asioista paljoa mitään!

        Etkös näe metsää puilta? Onko sillä nyt niin väliä puhutaanko tässä yhteydessä Canal :sta vai Canal Digitalista? Asian ydin on OLEMATON PALVELU!

        Kirjoittaja on blogissaan mun mielestä ihan oikeassa valittaessaan olemattomasta palvelusta vaikka ilmiselvästi sekoittaakin nämä kaksi yritystä. En usko kovinkaan monen kuluttajan näitä yrityksiä toisistaan erottavan tai edes tietävän kuka julkaisee Ankkaria…

        Jos olisit tilannut Aku Ankka-lehden ja sen yhteydessä vaikka lehdille kansion tai Ankkan välissä mainostetun T-paidan (ja saisit huonoa palvelua), todennäköisesti valittaisit Aku Ankasta, etkä Sanoma Magazines Finland Oy:stä.


      • nimet kohdilleen.
        Sivustakatsoja... kirjoitti:

        Etkös näe metsää puilta? Onko sillä nyt niin väliä puhutaanko tässä yhteydessä Canal :sta vai Canal Digitalista? Asian ydin on OLEMATON PALVELU!

        Kirjoittaja on blogissaan mun mielestä ihan oikeassa valittaessaan olemattomasta palvelusta vaikka ilmiselvästi sekoittaakin nämä kaksi yritystä. En usko kovinkaan monen kuluttajan näitä yrityksiä toisistaan erottavan tai edes tietävän kuka julkaisee Ankkaria…

        Jos olisit tilannut Aku Ankka-lehden ja sen yhteydessä vaikka lehdille kansion tai Ankkan välissä mainostetun T-paidan (ja saisit huonoa palvelua), todennäköisesti valittaisit Aku Ankasta, etkä Sanoma Magazines Finland Oy:stä.

        Kyllä pitää olla tarkkana noissa nimissä, muuten menee syyttävä sormi väärään suuntaan ja se taas ei ole hyvä juttu. Ja kyllä, minä valittaisin nimenomaan palvelun myyjään, eli tässä Ankan tapauksessa Sanoma Magazines Oyhyn jos saisin huonoa palvelua, en alkaisi meuhkaamaan siitä että Ankka on paska.

        Ei myöskään sovi mennä syyttelemään väärää liikennöitsijää siitä jos bussilinjalla jää vuoroja välistä, muuten syyt saa väärä taho niskoilleen!

        Eli tarkkoina noissa nimissä!!!
        Me saivartelijat vaan halutaan teroittaa että ei kannata syytellä vääriä tahoja, viesti menee paremmin perille kun sen osoittaa oikealle taholle! Jos joku kokee tän saivarteluksi niin silloin se on sen kokijan ongelma, ei meidän/mun.


        Toisekseen, yllättävän moni ongelma johtuu oikeasti asiakkaan omasta töppäilystä, ei ole viitsitty lukea niitä ohjeita. Ainoastaan satelliittikorteissa ei tarvita erikseen mitään netti/aspa-aktivointia, maanpäällisen verkon paketeissa tarvitaan aktivoida kortti! Sitähän tuo kyseinen henkilö ei ollut tehnyt!


      • Yhä edelleen sama
        nimet kohdilleen. kirjoitti:

        Kyllä pitää olla tarkkana noissa nimissä, muuten menee syyttävä sormi väärään suuntaan ja se taas ei ole hyvä juttu. Ja kyllä, minä valittaisin nimenomaan palvelun myyjään, eli tässä Ankan tapauksessa Sanoma Magazines Oyhyn jos saisin huonoa palvelua, en alkaisi meuhkaamaan siitä että Ankka on paska.

        Ei myöskään sovi mennä syyttelemään väärää liikennöitsijää siitä jos bussilinjalla jää vuoroja välistä, muuten syyt saa väärä taho niskoilleen!

        Eli tarkkoina noissa nimissä!!!
        Me saivartelijat vaan halutaan teroittaa että ei kannata syytellä vääriä tahoja, viesti menee paremmin perille kun sen osoittaa oikealle taholle! Jos joku kokee tän saivarteluksi niin silloin se on sen kokijan ongelma, ei meidän/mun.


        Toisekseen, yllättävän moni ongelma johtuu oikeasti asiakkaan omasta töppäilystä, ei ole viitsitty lukea niitä ohjeita. Ainoastaan satelliittikorteissa ei tarvita erikseen mitään netti/aspa-aktivointia, maanpäällisen verkon paketeissa tarvitaan aktivoida kortti! Sitähän tuo kyseinen henkilö ei ollut tehnyt!

        Tunnustan huolimattomasti puhuneeni Canal :sta kun oikeampi osoite AIHEELLISELLE kritiikille on Canal Digital Finland Oy. Soitin vielä näiden ohjeidesi takia heidän asiakaspalveluunsa ja sain edelleen vastauksen, ettei toimestani tarvitse tehdä mitään aktivointitoimia. Sen ovat tehneet puolestani tilauksen vastaanottajat jo tilausta tehdessäni.

        (Ja vaikka tällainen aktivointi olisi tarvittu, niin Canal Digital Finland Oy:n asiakaspalvelun vastuulla olisi siitä ollut kertoa. Aika naurettava ajatus, että asiakkaan pitäisi näistä osata itsekseen ottaa selvää yrityksen ja erehdyksen kautta.)

        Ohjelmakin alkoi eilen illalla näkyä, kolme päivää myöhässä… Nyt toivottavasti pysyvästi.

        Otan piikkiini näistä ongelmista vain väärän tahon haukkumisen, muu on Canal Digital Finland Oy:n huonoa asiakaspalvelua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

      Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      225
      4117
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

      se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

      Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

      Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

      Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      98
      1327
    6. Milloin kaivatullasi

      .. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

      kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1047
    8. Ne viimeiset kerrat

      Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      923
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

      Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      906
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

      Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe