minä skorpioni nainen ja härkä mies emme tule toimeen..
on aivan uskomatonta että mikään asia ei tunnu menevän oikein.
jos haluan hieman omaa rauhaa..päivän,pari..niin silloin luullaan että lähden pettämään.jos en tahdo puhua tunteistani niin silloin salaan jotain.jos en vastaa heti puhelimeen niin olen suuttunut.jos lähden viikonlopuksi mökille niin pitäisi siellä istua puhelin korvalla jatkuvasti.jos menen viik.loppu yöksi töihin jossa olen ihmisten kanssa tekemisissä niin lähen kattelemaan muita miehiä.ja minun täytyisi käyttää omat rahani jatkuvasti,hän vain säästää ja pihtaa.
ollaan oltu yhdessä n.3kk mutta siitä ajasta erottu n3 kertaa ja riidelty..monta kertaa.
onko nämä härälle tuttuja piirteitä? en ehkä ikinä halua enää tutustua niin omistushaluiseen härkään. en tarkoita että itse olisin täydellinen aina riitaan tarvitaan kaksi.mutta jos sitä riitaa haetaan hakemalla niin en ymmärrä.
onko mahdollista
4
1587
Vastaukset
- vielä että
härkämies ei osaa erottaa totta ja valhetta keskenään vaikka se lyötäs 10 tuuman naulalla sen keskelle päätä, sinuna antaisin herran mennä, ne ei tosiaankaan ole mitään korvaamattomia.
- kyllä kyllä
näin on..valehtelu puuttui vielä listasta :) laitoin miehen menemään mutta tiedän että hän laittaa vielä viestiä että"en halua menettää sinua,anna anteeksi että olen tälläinen"
just juu se on nyt kuultu niin monta kertaa jo että sen teho loppui:)
- niin tutulta
yritin seurustella yhden härkämiekkosen kanssa, mutta oli just tuommoista, kyttäs ja vahti. Aivan hirveätä, välillä oli menossa naimisiin, välillä olin pettävä-nainen. Huoh, onneksi pääsin eroon.
- -S-
Itse kanssa skorpparina tulin huomaamaan kahden vuoden seurustelun aikana että härkä ei ole paras mahdollinen kumppani.
Sairaalloisen mustasukkaisia, epäileviä, ennakkoluuloisia ja äkkipikaisia.
Mustasukkaisuus alkoi ihan pienistä viattomista asioista, joita sitten itse rupesin välttelemään että säästyisi riidalta.
Mutta asia paheni niin etten lopulta saanut käydä yksin omilla vanhemmillani tai ilman hänen asettamiaan kotiintuloaikoja. Ja jos en ollutkaan ajallaan kotona niin sitten oli kovat kuulustelut että missä olen ollut, kenen kanssa ja mitä tehnyt.
Jatkuva epäily on henkisesti raskasta, ja loppuajasta mieleni teki antaa aihetta hänen sairaille epäilyksille...!
Onnellisesti erossa! :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662388Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822058Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452017Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301738Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1161714Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1701396Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071349Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261195- 801001
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992