jousimies ja kalat?

kertokaa!

jousimies(n) ja kalat(m), miten sopii yhteen??

10

3197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lecrolyn

      ...huono! välit viileni kahdessa viikossa, niinkuin jostain olen joskus lukenut että tästä seuraa vain "mädäntynyt kalasoppa".

    • hyvä oli kokea tämäkin

      En ollut lainkaan samalla aaltopituudella kalamiehen kanssa. Hän puhuu omista karvaista kokemuksistaan ja siitä, miten häntä on aina kohdeltu kaltoin joka suunnalta........

      Kyllästyttävää ajan mittaan. Jousimiehenä positiivinen ihminen ei jaksa kauaa kelamiehen negatiivista suhtautumista ympäristöönsä ja yhteiskuntaan. Tapauksia on toki muitakin, ei voi yleistää!!!

      • jouskari nainen

        Mä olin kyllä samalla aaltopituudella kalan kanssa noin yleensä ottaen.. siis lapsellisia oltiin molemmat ;) mut se oli raskasta kun herra kalat halus olla aina kotona eikä sitä saanu esim. risteilylle tai mihinkään matkoille ku pakottamalla. Ja olihan se kalat liian negatiivisella asenteella varustettu eteenpäin pyrkivälle jousimiehelle. Siitä kuuden vuoden suhteesta tuli kyllä 2 ihanaa lasta joita kasvatan nyt leijonan kanssa... :)))


      • tyypillinen jousimies
        jouskari nainen kirjoitti:

        Mä olin kyllä samalla aaltopituudella kalan kanssa noin yleensä ottaen.. siis lapsellisia oltiin molemmat ;) mut se oli raskasta kun herra kalat halus olla aina kotona eikä sitä saanu esim. risteilylle tai mihinkään matkoille ku pakottamalla. Ja olihan se kalat liian negatiivisella asenteella varustettu eteenpäin pyrkivälle jousimiehelle. Siitä kuuden vuoden suhteesta tuli kyllä 2 ihanaa lasta joita kasvatan nyt leijonan kanssa... :)))

        Mulla on kalamiehen kans yhteistä taivalta takana yhdeksän vuotta. Hyvin synkkaa muuten mutta ristiriitoja tulee just tuosta että itse innostun uusista asioista ja oon aina valmis matkusteluun ja mies sit jarruttelee välillä liiankin kanssa ja mielellään vain nyhjöttäis kotona. :)


      • pettynytniinpahasti

        ei hitto.onkohan meillä ollut sama mies.Tuota ei todellakaan jaksanut kuunnella..paitsi että olin 2 vuotta kalamiehen kanssa ja tuo oli surkeinta aikaa elämässäni


    • tietoa!

      Olen jousimiehenä(n)naimisissa kalan kanssa ja avioero vireillä, ei toimi.

    • tuttu tuntematon..

      tuuri. Olette kaikki löytäneet Kalamiehen jonka rinnakkais merkki on ollut Härkä. Härkä on koti-ihminen. Minä olen kalat(n)ja mieheni jousimies.
      Meillä on justiin päin vastoin etten saa miestäni minnekkään kuin suuren riidan kanssa, joskus minun on ollut pakko uhkailla avioerolla kun ei miestä saa minnekkään kotoa. Hänen rinnakkaismerkkinsä on Neitsyt.. Joten Neitsyt vaikuttaa Jousimieheen aika nekatiivisesti minuun nähden. Olemme olleet aviossa ikuisuuden ja kai tullaan olemaan loppuun saakka yhdessä.

      • jouskarityttönen 42v

        Olen jousimies(n) ollut nyt 8 kkt kalamiehen kanssa. Löydettiin toisemme netissä ja muutin ahvenanmaalle ja hän taas muutti ruotsiin opiskelemaan ja asuu asuntovaunussa omistajan pihalla ja käy täällä joka toinen kuukausi ja minä käyn kans joskus, useemminkin olisin halunnut, mut aina hän on silloin pahalla päällä, joten en mene enää sinne. Nyt huipuksi suruksi selvisi, että hänellä on edelleen ruotsissa nettihaku päällä, vaikka saman aikaisesti on lirkutellut rakkauttaan minulle ja ollaan perhettä. Hänen siskonsa kanssa ollaan ystävät ja siskokin on tietoinen ja on ihmetellyt vähän sitä asiaa ja auttaa minua nyt. Ihme ja kumma, miksi ihmeessä koko ajan sanoo rakastavansa ja vannoo, ettei ole muita naisia vain kavereita hän hakee, eikä kuulemma puutu asioihini, joten olen vainoharhainen ja mustasukkainen vain:(. Vaikuttaa joko linnulta tai kalalta.


      • Vaakatar

        Onko siis sama kuin nouseva merkki? ja miten noista saa tietoa? Itse olen Vaaka ja nouseva merkkini on Leijona, mies on kalat, mutta en tiedä sen nousevaa merkkiä. Voin kyllä sanoa, että koti-ihminen se ei ole ollenkaan, vaan tulee ja menee kuin viimeistä päivää, ja matkustellut se on koko elämänsä. Vois tosiaan välillä olla kotona :)ja pitää kiinni musta, mutta kaverit on se numero yksi!


    • miehestä

      Itse olen ollut kalamiehen kanssa yhdessä kolme vuotta..se oli sellanen ettei sitä kotona koskaan näkynyt, kylillä pyöri ja minuakin oli pettänyt ex:nsä kanssa.

      Nyt olen jälleen löytänyt kalamiehen rinnalleni.
      Olemme kihloissa ja häitä suunnitellaan.
      Hän on täysin vastakohta kun edellinen mies.
      Hän ei kotoa tahdo lähteä mihinkään, hän ottaa minut huomioon joka asiassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe