Venus doomin kertosäe kuulostaa aivan Doorsilta, mutta en saa millään päähän mikä biisi.
Plagioiko HIM doorsia ?
6
1287
Vastaukset
- vanhetessaan
Oon Him fani ja tässä syysterveisethttp://www.youtube.com/watch?v=9piRiiZ0C4Q (oon tänki fani)
, Muse on kans hyvä - fghfghfh
En huomaa kyllä itse siinä mitään Doorsia, sorry.
- cymbidi
että ei kyl tollee äkkiseltään kuunneltuna tuu mikään doorsin biisi mieleen. Tosin en oo mikään him fani, joten mielenkiinto kuunteluun hieman wähissä. Jos plagioivat, heidän häpiänsä!
- ...
ei se oo doorsia vaan elvistä. can't help falling in love.
- tännään
Flutteri kirjoitti:
Joutais tää topicci kokonaan Elvarin puolelle ja siellä taas vastaisin, että plagioi.
kuuntelen Thin Lizzyä (Renegade) ja luen juttujanne. Pitää paikkansa, että musiikki siirtyy seuraaville bändeille/esiintyjille. No eikös se ole toiminut aina näin? Lähtien luolamiehistä/-naisista. Varsinkin naisista; kai ne on jo kehtolaulut vetäny 40000 vuotta sitten.
Doors on luku sinänsä. Itse kuunnellut sitä tarpeeksi. Ja edelleen tykkään. Siinä on oma juttunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506