Naiseni on sadisti:

Nimetön

Naiseni on sadisti:
Joudun aamuisin haistelemaan hänen sukkansa ja pikkuhousunsa, voiko niitä vielä käyttää.
Jos ole unohtanut uuden vessapaperin laittamisen pitimeen siitä seuraa pissipillun nuoleminen.
Kerran hän aivasti niin turskahti räkä nenästä minä rupesin nauramaan komento kuului nuole se.
Jos laukean häneen ennen hänen orgasmiaan niin loppu on hoidettava kielellä.
Kun laukean hänen suuhunsa niin paluuposti on odotettavissa ja kommentti on meillähän kaikki on yhteistä.
Joudun katselemaan kontillani kun hän tyydyttää itseään työntäen limaiset sormensa nuoltavikseni.
Olet ollut tuhma poika ”kädet pois munista” saat nuolla sitten kun olen lopettanut. Hän pyllistää irstaasti pakaroitaan levittäen aloita B-osastosta ”joka on aina pesty.”
Kerran työpakkansa liikunta päivänä tuli 4muuta naista meille ryyppimään niin emäntäni kehui miten nöyrä mies hänellä on. Minulle rätti silmille kädet sidottuna haistelemaan kuka kukin on kyllä niillä hauskaa oli minun kustannuksellani. Joku ehdotti muijalleni että käske sen vetää käteen kun näkyy valuvan jo kuin naiset.
Jos olet mies 20-30v niin uskallatko 3:manneksi lähetän kuvan tästä 49v sadistista.
Jos olet nainen kohtele miestäsi orjana jos hän tykkää NIIN KUIN MINÄ

Kerro mielipiteesi

9

3632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fantastista

Teillä on asiat mallillaan. Olisipa meilläkin...

Jos kaipaatte nöyrää miestä kolmanneksi, niin täällä olisi luotettava mies tarjolla.

orjamies69(at)city.fi

• Julma ole

jos B osastokin on aina pesty.... :)

Mutta kivaa jos molemmat nautitte leikeistä. Ei olekaan kiva jos toinen alistaa oikeasti niin ettei molemmat nauti siitä.

• orjaksi
    • että....

Jos se on sadisti, niin miksi se tekee sulle mistä sä nautit? Eihän se ole sadistista.

Keksittyhän tuo tarina oli. Naisia ei kiinnosta miesten alistaminen, kaikkein vähiten tuollaiset sotkujutut.

• olen eri mieltä

Femdom-sivustoille, kun haetaan naisia näyttelemään "valtiattaria" (useimmiten kutsutaan englanniksi sanalla mistress), on naisia suurin joukoin hakeutumassa alalle?
        Minä väitän, että osalla naisista on piileviä sadistisia taipumuksia ja he hakevat mielellääm valtiattaren virkaan päästäkseen edes roolipelissä vähän piiskaamaan ja muutenkin piinaamaan miehiä.
        Ei sadistiset ja masokistiset luonteenopiirteet ole sukupuolisidonnaisia.

• niistä...
        olen eri mieltä kirjoitti:

Femdom-sivustoille, kun haetaan naisia näyttelemään "valtiattaria" (useimmiten kutsutaan englanniksi sanalla mistress), on naisia suurin joukoin hakeutumassa alalle?
        Minä väitän, että osalla naisista on piileviä sadistisia taipumuksia ja he hakevat mielellääm valtiattaren virkaan päästäkseen edes roolipelissä vähän piiskaamaan ja muutenkin piinaamaan miehiä.
        Ei sadistiset ja masokistiset luonteenopiirteet ole sukupuolisidonnaisia.

Varmaan noista dominahommista tienaa hyvin. Voihan niistä nainenkin jotain hupia saada, mutta harvoin ainakaan seksuaalista nautintoa. Sadistisia piirteitä varmasti jokaisessa ihmisessä on, mutta SM-leikeissä niitä ei oikeastaan voi toteuttaa, kun kaikki tehdään orjan mieliksi. Oikeastaan dominan pitää olla sadistin vastakohta nauttiakseen touhusta. SM on ongelmallinen kuvio saada toimimaan niin, että molemmat nauttivat tasapuolisesti. Etenkin N/m-kuviossa se on yleensä orja joka oleellisesti nauttii, ja sadisti saa palkkansa rahana tai tekee sitä orjan mieliksi.

• juujuuniinniin
        niistä... kirjoitti:

Varmaan noista dominahommista tienaa hyvin. Voihan niistä nainenkin jotain hupia saada, mutta harvoin ainakaan seksuaalista nautintoa. Sadistisia piirteitä varmasti jokaisessa ihmisessä on, mutta SM-leikeissä niitä ei oikeastaan voi toteuttaa, kun kaikki tehdään orjan mieliksi. Oikeastaan dominan pitää olla sadistin vastakohta nauttiakseen touhusta. SM on ongelmallinen kuvio saada toimimaan niin, että molemmat nauttivat tasapuolisesti. Etenkin N/m-kuviossa se on yleensä orja joka oleellisesti nauttii, ja sadisti saa palkkansa rahana tai tekee sitä orjan mieliksi.

jos nainen alistaa, hän on maksullinen. Mites kun meillä mies tekee kaiken minun nautintoni eteen ja itse saa laueta... sit joskus? Silloinkin se mies nauttii enkä minä?? Taidat olla vain säälittävä pikku orjapoika joka ei ole löytänyt arvoistaan Naista itseään kouluttamaan.

• Anonyymi00009
        UUSI

TURPA KIINNI

• kissimirri

Aika outoa juttua. kyllä on pojalla fantasiat joo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3276
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3008
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      136
      2385
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2366
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      400
      1673
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      100
      1185
    Aihe