NAISET suhina/lorina ?

Nimetön

NAISET
Olen tehnyt havaintoja naisten vessa (pissi) äänistä 14v:lähtien 40vuotta.

A Oletko nainen joka laitaa käsihanan päälle

B Oletko nainen joka laitaa WC-paperia pönttöön ettei lorina kuulu.

C Kuuluuko suhina vai pelkkä lorina

Olen tullut tulokseen että naiset jolla pitkät häpyhuulet niin sihisee seksikkäästi niin kuin pikku pojilla joilla ”tuppikulli”

15

3501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plöts

      Mulla kuuluu suhina, mut se kuuluu siks et se tulee niin kovalla paineella, mut joskus jos vaan vähän liruttelen niin kuuluu lorinaa... eli ei todellakaan riipu mistään häppäreistä...

      • riippuu..

        ...näin on, että häpärien muoto vaikuttaa kusisuihkun ääneen sekä suihkun muotoon. Kunnon kokoiset isot riippahäpärit levittävät suihkun koko pytyn alueelle. Sitä jos on oikein kiinnostunut, niin pitää saada katsella toimitusta livenä, niitä suihkuja on niin saakelin monta eri tyyppiä. Minä olen aina yllyttänyt naisia kusemaan minun katsellessa, ja siinä on sitä jotakin .....näkemisen lisäksi myös se hieno vieno haju...ahh ahh


    • kysymyksiä

      mutta vastataan. Minulla kuuluu vieraassa paikassa vain suhinaa, sillä en pissaa silloin suoraan pohjalle, veteen. Kotona voin loristella suoraan sinnekin.

      • näin..

        ..takapillu lorisee suoraan veteen
        ..etupillu suihkuaa ja suhisee eteen pöntön seinään


      • Anonyymi
        näin.. kirjoitti:

        ..takapillu lorisee suoraan veteen
        ..etupillu suihkuaa ja suhisee eteen pöntön seinään

        Kyllä on taas hönöt liikkeellä


    • MysteeriE

      Hölmö!

      Se suhina tai lorina riippuu siitä, mihin se pissa osuu... Kokeilepa itse joskus, pissaat ensin veteen, sitten reunalle, lattialle lavuaariin, oveen, omalle jalalle. Niistä tulee kaikista erilainen ääni...

    • kaikessa

      Lososta lorisee ja piukasta pihisee...

    • Anonyymi

      Itselläni pienet häpyhuulet ovat ulkonevat ja pissaaminen ..jos on kova pissahätä niin sihisee aika paljon. kotona sillä ei ole väliä mutta kylässä levitän häpyhuulia niin ettei sihinää kuulu.

      • Anonyymi

        Taitaa tuulitunnelissa sihistä


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­tsum­­­me sinu­­t käymään uude­­­ss­­a cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­ona! 👉 http://asianpr-usa.info/H/r4Civ 👈

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i s­­ek­­si­teatteri ava­utu­­­u Suome­­en! Ku­­tsumme kai­kk­i­­­. Il­­mo­­­ittau­tum­ine­­n ryhmäämme tä­äl­l­ä - http://9303333.com/H/v2GJV 👈

    • Anonyymi

      Naisia ei kiinnosta miesten äänet pätkääkään!

      Joskus tietenkin mietin mille tuntuisi mennä katsomaan kun nainen on ”asiallaan”.

      Terv. Mies!

    • Anonyymi

      Minulla kuuluu kyllä aina sihinä kun käyn pissalla. Kaveri sanoo että käyn sihistelemässä. Kai se ääni tulee häpyhuulista mut jos levitän niitä ei sitten sihise mut lirisee. Jos on kova pissahätä nii sitä enemmän sihisee

    • Anonyymi

      Meillä työpaikalla on naisten ja miesten veskit erotettu niin ohuella seinällä, et kun yhdellä rouvalla kuuluu aina sellanen sihinä kun se on pissalla, niin tiedän kuka se on. Se vissiin pissaa silleen pytyn reunaan että ei lorise, mut sen pillusta vissiin kuuluu se sihinä.

    • Anonyymi

      Mä en suoraan lorota siihen veteen vaan istun niin et pissa menee siihen etureunaan. Mut mun ongelma on et vaikka koitan pissata hiljaa niin aina kuuluu just sellanen sihinä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe