viattomia tyttöjä

Girl

Minä olin niin ihastunut parhaaseen ystävääni Kataan. Me oltiin aina pelleilty sen asian kanssa. Meille se oli lähinnä hauskaa leikkiä, ja monet kerrat me makoiltiin päällekäin huoneeni sängyllä ja naurettin ja kutitettiin toisiamme. Ei sen edes pitänyt olla vakavaa. Enhän mä edes halunnut Kataa seksuaalisesti. Ajattelin sitä ohimeneväksi.

Ajattelin usein Kataa, joskus liikaakin. Ajattelin, että voisin mennä hänen kanssaan sänkyyn vain sen takia, että saisin häntä kerran suudella. Kuitenkin asiatkin muuttuu.. Joskus kun leikin itseni kanssa, huomasin ajattelevani Kataa. Se oli minulle järkytys, sillä enhän minä tosissani häntä halunnut. Asiat muuttuivat.

Olimme sitten kerran kännissä, juotiin kahdestaan viinaa meidän kämpällä. Vanhemmat olivat mummolassa.

Ja minä kerroin ajatukseni. Kata sanoi, että oli myös ajatellut minua. Se hämmästytti minua. Minun maatessa sohvalla, Kata tuli makaamaan päälleni ja katsoi minua silmiin niin, että huulemme melkein koskettivat toisiaan. Minä tein aloitteen. Painoin huuleni hänen pehmeille huulilleen. Se tuntui taivaalliselta. Näykkäsin Kataa huulesta, hän vastasi suudelmaani ja kiersi kätensä ympärilleni. Hän hyväili niskaani ja haroi hiuksiani. Hän istui päälläni ja otti paitansa pois päältään ja katselin hänen kauniita pyöreitä rintojaan. Kiihotuin. Koskin hänen vatsaansa, käteni liukuivat ylöspäin. Hyväilin hänen rintojaan ja kaadoin hänet alleni. Suutelin hänen samettista kaulaansa, hänen rintojaan ja vatsaansa.

Kata avasi jo housuni nappeja. Hän laittoi kättään housuihini. Minä katsoin Kataa silmiin ja hän hymyili minulle. Hän koski minua arkaan paikkaan, hyväili ja minä näykin hänen korvaansa, hyväillen samalla hänen rintojaan. Sain kouristuksia. Huokailin nyt vuorostaan Katan alla.
Huokailuni yltyi huudoiksi, mukailin Katan liikkeitä, hengästyin ja lyyhistyin.

Nostin Katan hametta ja koskin hänen sisäreitensä pintaa. Kata värähti. Koskettelin häntä ja nostin toisella kädelläni Katan kädet hänen päänsä yläpuolelle. Olin sen verran Kataa vahvempi, että sain pidettyä hänen kätensä ylhäällä vastustuksesta huolimatta. Suutelin ja näykin katan rintoja ja koskettelin häntä toisella kädelläni. Hän oli märkä ja pehmeä. Hän maistui kauniilta. Kauniilta ja ihanalta. Niin täydelliseltä. Tälläistä ihanuutta en koskaan ollut tuntenut miehen kanssa. Kata ulvoi ja huusi. Hän nyki ja rauhoittui lopulta. Me suutelimme ja nukahdimme sylikkäin.

Aamulla heräsin ensin. Keitin kahvia ja päässä jyskytti. Teinköhän sittenkään oikein? Mitä Kata ajatteli? Mitä ystävyydellemme tapahtui? Olisko nyt kaikki ohi. Istuin pöytään juomaan kahvia. Katselin ikkunasta ulos ja ajattelin. Kata tuli huomaamattani takaani ja kiersi kädet ympärilleni. Hänen poskensa oli vasten poskeani. Hän kuiskasi hiljaa:"Älä lähde enää koskaan". Minä hymyilin ja rakastuin.

2

7968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MicMacster

      Liialliset yksityiskohdat vain pilaisivat kokonaisuuden. Jatka samaan vaatimattomaan malliin

      • näin

        Mielikuvitukselle mukavasti tilaa. Hyvä näin.
        Näistä jää mieleen että nämä voisi olla oikeastikin tapahtuneita.
        Jatka samaan malliin.

        Kukaan muu kuin koskaan seksiä harrastamaton jaksa lukea Timo höylää isolla kalullaan.. kyrpä soutaa vitussa.. hii ääh... huu puuh.. lääh.. lääh.. iiih iih IIIII.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe