Eli kehuja tulemaan vaan, mikäli onnistaa!
Täähän on aivan paskana, koko systeemi!
11
891
Vastaukset
- Onhan täällä
jatkuvasta aivan samat aloituksen tekijätkin!
- Onhan täällä
jatkuvasti samat aloituksen tekijätkin!
- Onhan täällä
aina samat aloituksien tekijätkin !
- ja vastauksien
Onhan täällä kirjoitti:
aina samat aloituksien tekijätkin !
määrästähän (3 samaa ) tuon juuri näkee, miten täällä takertelee, kun eivät tule esille.
- niin olen minäkin
Kohta, olen nimittäin kirjoittanut jo neljä viestiä bittien maailmaan !
- tiedoksi!!
Viekäähän vain eteen päin tätä tietoa, että nämä sivut tökkii jatkuvasti ja harva enää viitsii temppuilla näiden kanssa. Samat ihmiset ilmeisesti pyörittää tuota "tänään keskusteluissa mukana" lukua.
Kukapa perustaisi uuden vastaavan mutta toimivan verkkosivun. Olisi ainakin hyvät perusteet saada myytyä mainoksia ja infoa koska nämä sivut ei toimi ja eivät siis palvele maksettuja juttuja! rakennettu saati eniron palwelinta :=)
mitä sitten jos ei toimi niin ei toimi :=)
on sitä elämää muuallakin :=) "kai"- MyNicki
Onhan tää Suomen suurin yli 30miljoonaa viestiä ja mainokset ei koskaan jumi :)
Ja luulen myöskin, et Suomi24 on tietoinen netti riippuvaisuudestakin. Se yrittää sanoa käyttäjälle, et tee jotain muutakin välillä..muuten tää menee tukkoon lopullisesti :) - jannu-huoleton
bittiavaruus on täynnä kirosanoja,sen vuoksi kai tuli nii aikaisin syys.taitaa kaatua koko systeemi, vai onko suuri ikäluokka avannut suunsa ja vielä kaikki yht aikaa.hyvinpitkälti toivottavasti tämä alkaa pelittään pian.vaikia on minun ymmärtää nykypäivää kun en tunne historiaa.
- jannu-huoleton
ja meen eteiseen sitten potkaisen kissan kupin nurin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402