Vesimies on

maailman rikkain

4

3290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outojuttu

      Jäin avioeroni jälkeen täysin tyhjän päälle (mikä ei harmittanut, kun siitä "vikatikistä" pääsin). Tänä päivänä omistan ihanan kodin, minulla on oma yritys ja se rakkaus, jota en koskaan miehiltä saanut... sen annan lapsilleni ja kenties joskus lasten lapsilleni. Miehillä ei enää ole sijaa elämässäni muussa roolissa kuin keskustelukumppanina/ystävinä, ovatkin muuten paljon parempia kavereina kuin naiset, katkeruutta en tunne. Selvennyksenä, olen hetero ja alaisteni mielestä rento ja hauska ihminen. Seuraa toki olisi löytynyt, mutta en ole katunut ja jos kohdalle osuu oikea, niin en ole mikään ikäloppu vielä. Joitakin läheisiä "vaivaa" yksineloni niin ankarasti, että joka kissanristiäisiin on roudattu joku seuralainen, tosi outoa. Olenkin alkanut välttämään näitä paritusiltoja. Mieluummin raskaan työviikon päätteeksi rentoudun omissa oloissani, otan lasin viiniä ja laitan soimaan hyvää musaa, saatan soittaa muutaman puhelun ystävilleni. Ravit on intohimoni, siellä käy kunnon tyyppejä ja sinne minäkin menen, jos aika antaa myöten.
      Muuten...mikään ei minun mieltäni kummastuta niin paljoa kuin se, että lähes kaikki tuntemani naiset antavat miehen määrätä parisuhteessa kaikesta talouteen liittyvistä asioista. Minä tukehtuisin, jos minun pitäisi kysyä mieheltä, että saanko ottaa sinun autosi, kun kauppakassi painaa helvetisti ja vettä tulee kaatamalla. Kun on oma, niin ei tarvitse lupia kysellä. En kehu, koska tämä elintaso on vaatinut minulta niin suuren työmäärän, että harva mies pystyy samaan. Mennä saa ja tulla, miten tahtoo, eikä kukaan narise, jos kesän aikana tulikin vyötärölle yksi pelastusrengas lisää. Hoitelen sitä pois parasta aikaa, mutta vain omaksi ilokseni ja terveyteni ylläpitämiseksi. Pitäkää itsekkäänä, jos haluatte, mutta lasten mielestä ainakin olen maailman paras mutsi.
      PS. Antaa kaikkien kukkien kukkia.. En minä haluaisi, että kaikki olisivat kuten minä, vaan jokaisesta löytyy "se jokin".

      • symppisveskari

        On myös OPRAH, maailman rikkaimpia naisia, joka on itse omalla työllään raivannut tiensä.


      • itsensänäköistä elämää

        yksi vesimies-lohikäärme, joka mieluiten tulee omillaan toimeen. Itsenäisyyden ja oman itsensä näköisen elämän sain rakennettua eron jälkeen. Itsekunnioitus ja -arvostus - sekä sen myötä luonnollisesti muidenkin kunnioittaminen - kasvoivat ja pääsivät kukoistamaan. Lapset ja rakkaus tärkeintä. Ei voi itsestään ammentaa muille, jos ei pidä omista arvoista ja arvostuksesta huolta. Kenenkään en enää anna huonosti itseäni kohdella. Tämä nykyinen hyväni lankeaa muillekin; läheisilleni ja lapsilleni. Olen onnellinen ja toiveikas tulevan suhteen. Kaikki on kuitenkin hyvin ja oikein, täydellistä, tässä hetkessä. Itse valitsen vapaasti ja kannan vastuuni. Muita en syyttele, enkä katkeraksi suostu. Elämä maistuu hyvälle. Olen kiitollinen siitä, miten asiat kehitytivät: kieroon ei kannata kasvaa muita tyydyttääkseen. peilistä saa näkyä ja loistaa omat kasvot - sieluun asti.

        Ei ole tullut vielä miessuhdetta, enkä "huonoa" huolikaan. "Jos ei paremmasta tiedä, kelpaa huonompikin". Olen löytänyt oman itseni ja viihdyn näin. Mitään ovia en kuitenkaan sulje. Kuljen avoimin mielin ja jos helmi eteen sattuu, olen valmis jatkamaan yhteistä matkaa: kaksi itsenäistä yksilöä, vierekkäin, toisiaan tukien, yhteinen päämäärä ja rakkaus.


    • Finxxs

      Maailman suurin elintasokuilu on Yhdysvaltain ja Meksikon välillä.

      Rahat keskittyvät harvoille rikkaille, kun taas valtaosa Meksikon väestössä elää äärimmäisessä köyhyydessä. Väestö on yksinkertaista ja oppimatonta. Siksi vallanhimoisten on helppoa kusettaa heitä.

      Ihailetko todellakin tuota sikanaamaista ja ahnetta miestä?
      Missä näet sen "henkisyyden" ?

      Ja sinä olet tyypillinen pokkuroija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe