Mulla olisi pari kysymystä keliaakikoille:
- Voiko keliakiaan liittyä tukkoisuutta ja tavallisen allegian/nuhan kaltaisia oireita? Onko kellään ollut näitä oireita keliakin puhkeamisen yhteydessä tai muulloin, kun olette syöneet gluteenia sisältävää ruokaa?
- Liittyykö keliakiaan ilmavaivoja? Jos liittyy, niin miten pahoja ne ovat?
- Voiko vatsa olla aamulla sekaisin ja tuntuu siltä, että on pakko mennä vessaan?
Mulla on ollut näitä oireita jo muutaman viikon ajan ja alan epäillä keliakiaa.
Kysymyksiä keliaakikoille
3
843
Vastaukset 3
- kertyy
Mulla ainakin ilmavaivat oli yks pahimmista oireista. Kun ei itse pystyny säätelemään missä muodossa ja koska ilma sitten tussahteli ulos. Aika noloa.
Vatsan kuntoon aamulla vaikuttaa se mihin aikaan iltasella on syönyt ja sitten myös ruoansulatuksen nopeus...vatsa voi kyllä olla sekaisin aamulla.- Metteno
Kiitos tiedosta. Epäilen, että mulla voisi olla keliakia, koska mulla on aika pahoja ilmavaivoja ja ne ovat jopa aika noloja. Lisäksi kun on vielä muita oireita, niin keliakia vaikuttaa aika todennäköiseltä.
Varaan huomenna lääkäriajan ja pyydän kokeita.
- pieni vinkki
Juopas pari lasillista kotikaljaa ja jos pysyt oireettomana millään muotoa, ei sinulla taatusti ole keliakiaa. Olisi kiva tietää, kuinka kävi, joten olisitko ystävällinen ja vastaisit tähän viestiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491