Mulla olisi pari kysymystä keliaakikoille:
- Voiko keliakiaan liittyä tukkoisuutta ja tavallisen allegian/nuhan kaltaisia oireita? Onko kellään ollut näitä oireita keliakin puhkeamisen yhteydessä tai muulloin, kun olette syöneet gluteenia sisältävää ruokaa?
- Liittyykö keliakiaan ilmavaivoja? Jos liittyy, niin miten pahoja ne ovat?
- Voiko vatsa olla aamulla sekaisin ja tuntuu siltä, että on pakko mennä vessaan?
Mulla on ollut näitä oireita jo muutaman viikon ajan ja alan epäillä keliakiaa.
Kysymyksiä keliaakikoille
3
807
Vastaukset
- kertyy
Mulla ainakin ilmavaivat oli yks pahimmista oireista. Kun ei itse pystyny säätelemään missä muodossa ja koska ilma sitten tussahteli ulos. Aika noloa.
Vatsan kuntoon aamulla vaikuttaa se mihin aikaan iltasella on syönyt ja sitten myös ruoansulatuksen nopeus...vatsa voi kyllä olla sekaisin aamulla.- Metteno
Kiitos tiedosta. Epäilen, että mulla voisi olla keliakia, koska mulla on aika pahoja ilmavaivoja ja ne ovat jopa aika noloja. Lisäksi kun on vielä muita oireita, niin keliakia vaikuttaa aika todennäköiseltä.
Varaan huomenna lääkäriajan ja pyydän kokeita. 
 - pieni vinkki
Juopas pari lasillista kotikaljaa ja jos pysyt oireettomana millään muotoa, ei sinulla taatusti ole keliakiaa. Olisi kiva tietää, kuinka kävi, joten olisitko ystävällinen ja vastaisit tähän viestiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245221Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874957"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853434Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072976Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242312Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2401744- 991299
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781290Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741000Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96937